Hey!
Noen her på forumet som har eller har kjørt en FZ6n s2 med 34 hk? =)
Går det som en bøtte med møkk eller er det litt trøkk? Jeg har aldri kjørt med noe mer en 15 hk på lille RSen min, og håper jeg vil være fornøyd med 34 hk og holde det i 2 år
Simen
Noen som har erfaring med FZ6 n som mellomtung?
Re: Noen som har erfaring med FZ6 n som mellomtung?
Jeg tenker også litt på hvordan nedplomberingen påvirker registeret?
Er det elektronisk eller struping på andre måter?
Stoppes den på turtall?
=)
Er det elektronisk eller struping på andre måter?
Stoppes den på turtall?
=)
Re: Noen som har erfaring med FZ6 n som mellomtung?
Kan ikke si noe om FZ6, men min sykkel er i alle fall fullt brukbar som mellomklasse. Den er elektronisk strypt, så en har mer enn nok kraft for norske veier. Dette gjelder sikkert også FZ6, da jeg regner med den også er strypt elektronisk. En mister toppregisteret, men det har egentlig ikke så mye å si. Det er bunn- og mellomregisteret som gjelder på slike sykler
- Triumph Daytona T595, 1998-modell
- Aprilia RS 250 Harada Replica, 2000-modell
- Aprilia RS 250 Harada Replica, 2000-modell
Re: Noen som har erfaring med FZ6 n som mellomtung?
Hvordan er det med en passasjer da?
Og er det billigere å få et verksted til å strupe elektronisk?
Og er det billigere å få et verksted til å strupe elektronisk?
- supermons
- Administrator
- Posts: 6263
- Joined: 18 Nov 2005 17:32
- MC: Suzuki GSX750
- Location: Hovedstaden
Re: Noen som har erfaring med FZ6 n som mellomtung?
Les litt i bloggen til Jeanette, der står det masse om FZ6 med og uten 34 hk, og hvordan man får den fra mellom til full med alt som må gjøres og betales.