The Power Between My Legs...

Skriv litt om deg selv, hva du gjør, hobbyer osv.
User avatar
FunSize
Posts: 219
Joined: 29 Mar 2007 09:37
MC: Yamaha FZ6-S Fazer '07
Location: Grimstad

Re: The Power Between My Legs... *Bilde-Recap2008*

Post by FunSize »

Hei på dere... da er det på tide å komme seg ut av dvale her skjønner jeg...

Bloggen ble begynt 5 dager før vannlekkasjen inntraff og satte stopper for mye av den planlagte ferien.
Været hadde nok også litt og si, men når det først var kjørevær var det ikke bare bare å sette seg på sykkelen i 7 dager.
Det skulle jo gjøres ditt og datt i etterkant av det nye "svømmebassenget" :evil:

Men bloggen skulle da ha levd videre... og det skal den nå gjøre.
Etter en lang høst og vinter, har nå våren kommet \:D/
Sykkelen har vært på veien en stund og man kan ikke annet enn å glede seg fremover \:D/

For å hente meg inn igjen her, så får det bli en recap av gammelt før nytt kan springe til liv.

Juli'08:

10k ble runda... og ble udødeliggjort...
Image

Jeanette og Gorgeous var sørover, og jeg fikk nå møtt opp med dem og fulgte med dem en runde så de kom seg sikkert frem til hytta de hadde leid.
Takker nok en gang for en hyggelig liten rundtur og det var kjekt å få hilse på! =D> =D> =D>

Lange dagsetapper så ut til å ta på...
Image

De var vel ikke akkurat overbevist om at det var en hytte de hadde leid...
Image

Hjemme hos meg var det en fin avsluttning på dagen...
Image

Selv om "noen" hadde okkupert parkeringsplassen min... (Fikk flytta på'n; ut i litt blaut jord og gress)
Image

Det var mye snakk om Brokke-Suleskard og jeg regner med J&G møtte på disse to kara hvis de kjørte langt nok opp på sin ferd...
Image

En liten stopp på strekket... ikke mye snø igjen, men fint alikavel...
Image

På vei hjemover igjen så har man en slik utsikt nedover mot Rysstad fra Brokke...
Image

Med mye kjøring i 07 og 08 og rundt 12k på telleren, les: Mange fantastiske turer!
Så blir det litt slitasje på dekk. Dagen etter turen til Brokke å ned igjen ble det skifte av bakdekk.
Det var kanskje på tide?
Image

Et par dager etter var Frode med på Brokke - Suleskard (Plott og et par bilder finnes i tidligere post ;-))
frode wrote:I går tok vi turen over Brokke/Suleskar. Det var min første tur over der. Her er et av sjøen bak demingen, hvor vi forøvrig badet! Det var rimelig friskt, bildebevis kommer muligens, hvis Funsize mener de er anstendige nok :-D

Image
Joda, bevis følger! Ungdom i frisk norsk natur... på kanten til å være isbading...
Image
Image


August'08:
Ja, hva skal man si... Jeg er ikke sint, bare veldi veldi skuffet :evil: :smt067 :smt013
Vannlekkasje var et faktum og det satte sine spor.

Veggene i 1.etasje ble satt til tørk og jeg levde med viftesus i over ei uke...
Image

Fikk kjørt svært lite sykkel, men i det ferien skal til og ende så blir det tur sammen med Frode.
Frode refererte turen med mange flotte bilder --> HER <---. Men jeg må jo legge ut et par bilder jeg også...

Fartsgrensen ut fra rasteplasser i Sverige...
Image

Solnedgang nesten i Malmø...
Image

Et av målene for turen...
Image

Norsk reklame i Danmark...
Image

Var det noen som snakket om "roadkills"?
Image
Image

SenhøstVinter'08:
Ny hjelm og nytt fordekk ankom sent, men godt!
Image

Fyre måtte man også gjøre når det ble kaldt og året nærmet seg slutten...
Image

En "kort" liten bilde-recap av 2008. Håper ikke bredbåndet lukter svidd nå... :twisted:
07 Yamaha FZ6-S :D
User avatar
frode
Posts: 517
Joined: 24 Jun 2007 21:34
MC: Honda CB 600 F Hornet '03
Location: Oslo

Re: The Power Between My Legs... *Bilde-Recap2008*

Post by frode »

Her var det mange påminnelser fra en bra sesong :-) Hadde glemt at jeg absolutt skulle opp i 120-skiltet :roll: Og at vi faktisk hadde bilder fra "isbadinga"!

Ellers synes jeg du burde nevnt at du trilla sykkelen rundt på parkeringsplassen i Sannidal for å bikke over 10k og få bilde av det :lol:
Banditbiker
Posts: 3853
Joined: 26 Apr 2005 19:41
MC: HD FLSTCI Softail Heritage Classic

Re: The Power Between My Legs... *Bilde-Recap2008*

Post by Banditbiker »

FunSize wrote: Det var mye snakk om Brokke-Suleskard og jeg regner med J&G møtte på disse to kara hvis de kjørte langt nok opp på sin ferd...
Image
Nydelig vei det der. Noe alle burde prøve. Man får bare lyst til å vendte tilbake og tilbake og .....
User avatar
Fredr1kh
Posts: 220
Joined: 02 Sep 2008 21:46
MC: 1982 Yamaha XJ650RJ Seca
1986 Yamaha XJ900

[x]Honda NS125RR,

Re: The Power Between My Legs... *Bilde-Recap2008*

Post by Fredr1kh »

frode wrote:Ellers synes jeg du burde nevnt at du trilla sykkelen rundt på parkeringsplassen i Sannidal for å bikke over 10k og få bilde av det :lol:
gjorde noe av det samme når mercedesen tippet 444444,4 på telleren. har vel et bilde av det liggende.
nå har den tippet 480 000 da.
User avatar
Jeanette
Administrator
Posts: 7496
Joined: 05 Sep 2006 19:45
MC: 12 Honda VFR
X: 07 Yamaha FZ6-S
Location: Oslo

Re: The Power Between My Legs... *Bilde-Recap2008*

Post by Jeanette »

Herlig bilderecap! :D Hyggelig å hilse på deg i juli, og du skal ikke se bort fra at vi sees igjen i løpet av sesongen!
Skjønner godt at du trilla rundt med sykkelen for å forevige 10', selv gjorde jeg meg klar til "bråstopp" i veikanten da jeg nærmet meg det magiske tallet. Og da bilen rundet 150' kjørte jeg omvei på veien hjem fra jobb for å få tatt bilde. Noen som sa ivrig? :lol:
FunSize wrote:Det var mye snakk om Brokke-Suleskard og jeg regner med J&G møtte på disse to kara hvis de kjørte langt nok opp på sin ferd... [bilde]
Vi kjørte ikke lange biten opp veien da snøen vi lette etter (!) var borte.. Hehe! Så nope, vi så ikke de to karene der ;)

Rettet forresten opp navnet mitt i innlegget ditt =)
User avatar
FunSize
Posts: 219
Joined: 29 Mar 2007 09:37
MC: Yamaha FZ6-S Fazer '07
Location: Grimstad

Re: The Power Between My Legs... *Bilde-Recap2008*

Post by FunSize »

frode wrote:Her var det mange påminnelser fra en bra sesong :-) Hadde glemt at jeg absolutt skulle opp i 120-skiltet :roll: Og at vi faktisk hadde bilder fra "isbadinga"!

Ellers synes jeg du burde nevnt at du trilla sykkelen rundt på parkeringsplassen i Sannidal for å bikke over 10k og få bilde av det :lol:
Pøh... øvde meg på krypkjøring sånn tilfeldigvis :D
Ja, det ble litt trilling, men må man så må man \:D/

Og godt det ikke bare er meg som er sånn =D>
07 Yamaha FZ6-S :D
User avatar
FunSize
Posts: 219
Joined: 29 Mar 2007 09:37
MC: Yamaha FZ6-S Fazer '07
Location: Grimstad

Re: The Power Between My Legs... *Bilde-Recap2008*

Post by FunSize »

Banditbiker wrote:Nydelig vei det der. Noe alle burde prøve. Man får bare lyst til å vendte tilbake og tilbake og .....
Ja, det er en fin tur over "heia".. både med og uten snø :)
Absolutt å anbefale den turen \:D/
07 Yamaha FZ6-S :D
User avatar
FunSize
Posts: 219
Joined: 29 Mar 2007 09:37
MC: Yamaha FZ6-S Fazer '07
Location: Grimstad

Re: The Power Between My Legs... *Bilde-Recap2008*

Post by FunSize »

Jeanette wrote:Herlig bilderecap! :D Hyggelig å hilse på deg i juli, og du skal ikke se bort fra at vi sees igjen i løpet av sesongen!
Skjønner godt at du trilla rundt med sykkelen for å forevige 10', selv gjorde jeg meg klar til "bråstopp" i veikanten da jeg nærmet meg det magiske tallet. Og da bilen rundet 150' kjørte jeg omvei på veien hjem fra jobb for å få tatt bilde. Noen som sa ivrig? :lol:
FunSize wrote:Det var mye snakk om Brokke-Suleskard og jeg regner med J&G møtte på disse to kara hvis de kjørte langt nok opp på sin ferd... [bilde]
Vi kjørte ikke lange biten opp veien da snøen vi lette etter (!) var borte.. Hehe! Så nope, vi så ikke de to karene der ;)

Rettet forresten opp navnet mitt i innlegget ditt =)
Ja, det er bare å gi lyd når du ferdes nedover her i Sør :) Det gjelder jo alle... bare å gi lyd når Sørlandet er i sikte... :smt038

Bil?? Ble det bil på deg? Hva slags bil?

Godt du retter slike ting som navn... korrekturlesinga kunne vært bedre med andre ord :oops:
07 Yamaha FZ6-S :D
User avatar
Jeanette
Administrator
Posts: 7496
Joined: 05 Sep 2006 19:45
MC: 12 Honda VFR
X: 07 Yamaha FZ6-S
Location: Oslo

Re: The Power Between My Legs... *Bilde-Recap2008*

Post by Jeanette »

FunSize wrote:Bil?? Ble det bil på deg? Hva slags bil?
Hehe, er nok ikke min bil det er snakk om! Låner faren min sin bil (MB E200) når den er ledig :) Bilplanene ble lagt på is i vinter; det kollektive fungerte sånn noenlunde og nå er det jo mc-sesong igjen!
User avatar
frode
Posts: 517
Joined: 24 Jun 2007 21:34
MC: Honda CB 600 F Hornet '03
Location: Oslo

Re: The Power Between My Legs... *Bilde-Recap2008*

Post by frode »

Image

Jeg vet du er her av og til, Funsize!
User avatar
Jeanette
Administrator
Posts: 7496
Joined: 05 Sep 2006 19:45
MC: 12 Honda VFR
X: 07 Yamaha FZ6-S
Location: Oslo

Re: The Power Between My Legs... *Bilde-Recap2008*

Post by Jeanette »

*Lokke frem fra dvalen*
User avatar
FunSize
Posts: 219
Joined: 29 Mar 2007 09:37
MC: Yamaha FZ6-S Fazer '07
Location: Grimstad

Re: The Power Between My Legs... *Bilde-Recap2008*

Post by FunSize »

*gjesp*...
Forumet datt ned, linken funka aldri... rutinen datt ut... jeg gikk i hi...

Kan nå konstatere... litt senere enn mange andre... at alt er tilbake :D

YAI!!!! Wooohoooo!!!
07 Yamaha FZ6-S :D
User avatar
Chris
Posts: 1166
Joined: 25 May 2005 21:11
MC: BMW HP2 Sport
Location: Sandefjord

Re: The Power Between My Legs... *Bilde-Recap2008*

Post by Chris »

Velkommen hjem ;-)
x - '99 Aprilia RSV Mille
X - '07 Aprilia SXV 550
X - '07 Kawasaki Z750
User avatar
supermons
Administrator
Posts: 6263
Joined: 18 Nov 2005 17:32
MC: Suzuki GSX750
Location: Hovedstaden

Re: The Power Between My Legs... *Bilde-Recap2008*

Post by supermons »

Velkommen tilbake! Hva har skjedd siden sist?
User avatar
Jeanette
Administrator
Posts: 7496
Joined: 05 Sep 2006 19:45
MC: 12 Honda VFR
X: 07 Yamaha FZ6-S
Location: Oslo

Re: The Power Between My Legs... *Bilde-Recap2008*

Post by Jeanette »

Der var du! Noe nytt? :)
Post Reply