Bøllebloggen - Årets første tur :-D

Skriv litt om deg selv, hva du gjør, hobbyer osv.
User avatar
Bølle
Posts: 83
Joined: 15 Jul 2008 20:12
MC: '02 Suzuki GSX750F (Katana)
Leter etter et prosjekt, 1960-85 modell med to hjul
Contact:

Bøllebloggen - Årets første tur :-D

Post by Bølle »

Hei!
Utlevering av personlige opplysninger følger:
Jeg heter IKKE Eivind men grein sikkert da jeg ble født. Hadde vel andre ting å tenke på på den tiden så sånne detaljer husker jeg ikke lenger.
Nicket mitt er ikke noe som jeg lever opp til daglig (etter min mening) men fantasiløs som jeg er stjal jeg ganske enkelt navnet til vår nydøpte tigerstripete kattunge som gjør det flere ganger daglig :p *jage kattjækelen ned fra bordet* Skal være sagt at når dyret greier dy seg fra å klatre opp på bord, henge i gardiner, klore på hender og møbler og bite i tær, så er han bare søt. *lurer litt på hvor den der hyperklumpen tar energien fra* Men det er vel bare sånn kattunger er.

Når jeg ikke jobber som selger for billig "forbrukerelektronikk" så går resten av tiden med til å sitte en del foran data'n, da gjerne å knotte med linux i forskjellige varianter, høre på musikk, kjefte på katt, spille PS3, glo på film,kjefte på katt, og heretter, når vestlandsværet tillater det cruise litt rundt på sykkel. For ikke å glemme favoritten: drikke kaffe og prate skit.

Bor på ett sted hvor alle tilførselsveier omtrent roper etter sykkelkjøring, bortsett fra de strekningene som i de siste årene er lagt "under tak gjennom fjellene" som omringer dalen på nesten alle sider.