Ray: MC-karrieren endelig igang.

Skriv litt om deg selv, hva du gjør, hobbyer osv.
Ray
Posts: 14
Joined: 25 Jun 2008 22:29
MC: -00 Honda CBR 600F
-72 Honda CB500 Four
Location: Bergen

Ray: MC-karrieren endelig igang.

Post by Ray »

Hei alle likesinnede mc folk.

20. juni 08 skjedde det, eg sto på oppkjøringa, og mc-karrieren var et faktum.

21. juni 08 kjøpte eg min første sykkel, 2000modell Honda CBR 600F, var kanskje litt impuls kjøp, men jeg MÅTTE ha meg mc. Har nå kjørt litt, og har oppdaget noe lyd ifra motoren som jeg ikke kan tro skal være der. Så derfor har eg bestilt 42000km servicen litt før tiden. Motorport Oslo skal ta denne jobben når eg reise på jobb i Nordsjøen.

Om meg: Gutt/mann på 22år ifra Hgsd, men bor sammen med min fru i Oslo/Nordstrand. Jobber som ROV-pilot i nordsjøen og stortrivs med det. Alltid vart interressert i bil, fart og spenning, så mc-lappen måtte bare komme endag.

Sykkelen: 2000modell Honda CBR 600F, 40500km, Slipon,Varme i håndtak, fulgt alle service, lagt opp nokialader, mobil-holder.
Personlig så syntes eg Sort/gul fargekomboen er den fineste til dene modellen ;-)

Noen bilder av herligheten og eiger:

Image
Image

Flere bilder kommer snart.

Hadde vart kjekt å kommet i kontakt med andre i mc-miljøet i oslo/Turvenner. Kun eg som har lappen av de jeg kjenner her.

Var på mitt første treff i Tyrigrava idag 25.juni sammen med fruen. Utrolig mye fint der.

Skal prøve å oppdatere litt når ting skjer, men nå skal jeg bare nyte sommaren på sykkelen og kjøre det eg kan.
Kommer sikkert eindel spørsmål som gjerne noen av dere har svara på.

God sommar på sykkel !!
User avatar
tshansen
Posts: 19236
Joined: 07 Mar 2006 02:07
MC: KTM 790 Adventure R 2019
Location: Bergen

Re: Ray: MC-karrieren endelig igang.

Post by tshansen »

Strøken sykkel du har, og gratulere med blogg ;-)

Her er nok av folk som holder til i oslo området, som gjevnlig tar turen til Tyrigrava! Tror onsdag og søndager er faste dager hvor de møtes og kjører ilag!