KLI Bloggen

Skriv litt om deg selv, hva du gjør, hobbyer osv.
User avatar
Kli
Posts: 305
Joined: 05 Apr 2007 09:12

Re: KLI Bloggen

Post by Kli »

Småkjeltringen wrote:

:smt117 Dette trenger dere ikke guttas forum til........

Slikt er jo åpenlyst ;-)

Nææææ....Ka du trur :-#
User avatar
Småkjeltringen
Posts: 916
Joined: 26 Jul 2007 09:24
MC: Zuzuki Bandit 600...

Drømmen er en R1 eller Fireblade....
Location: Skedsmokorset...

Re: KLI Bloggen

Post by SmÃ¥kjeltringen »

Kli wrote:*Småkjeltringen*

:smt117 Dette trenger dere ikke guttas forum til........

Slikt er jo åpenlyst ;-)

Nææææ....Ka du trur :-#
Hva jeg tror....??? Kremt.... Er ikke sikker på om du vil ha svaret ;-)
Snille jenter får det de ønsker seg til bursdagen sin......

Slemme jenter får det hele tiden..
User avatar
Kli
Posts: 305
Joined: 05 Apr 2007 09:12

Re: KLI Bloggen

Post by Kli »

Småkjeltringen wrote:
Kli wrote:*Småkjeltringen*

:smt117 Dette trenger dere ikke guttas forum til........

Slikt er jo åpenlyst ;-)

Nææææ....Ka du trur :-#
Hva jeg tror....??? Kremt.... Er ikke sikker på om du vil ha svaret ;-)
Nei det kan du si, nøyer meg for øvrig med å lese det som står med rød skrift i signatur feltet ditt ;)
User avatar
Småkjeltringen
Posts: 916
Joined: 26 Jul 2007 09:24
MC: Zuzuki Bandit 600...

Drømmen er en R1 eller Fireblade....
Location: Skedsmokorset...

Re: KLI Bloggen

Post by SmÃ¥kjeltringen »

Kli wrote:
Småkjeltringen wrote:
Kli wrote:*Småkjeltringen*

:smt117 Dette trenger dere ikke guttas forum til........

Slikt er jo åpenlyst ;-)

Nææææ....Ka du trur :-#
Hva jeg tror....??? Kremt.... Er ikke sikker på om du vil ha svaret ;-)
Nei det kan du si, nøyer meg for øvrig med å lese det som står med rød skrift i signatur feltet ditt ;)
Det er et klokt valg ;-)
Snille jenter får det de ønsker seg til bursdagen sin......

Slemme jenter får det hele tiden..
User avatar
Ulvinnen
Posts: 4874
Joined: 01 May 2007 21:16
MC: Harley Davidson Sportster 883 Custom 2009 modell

2008: 10000 km
2009: 7000 km
2010: 6000 km
2011: 3900 km
Location: Akershus

Re: KLI Bloggen

Post by Ulvinnen »

Gratulerer med blogg, Kli!

Og Småkjeltringen har selvsagt rett: På Damenes forum foregår både det ene og det andre ;)
User avatar
Kli
Posts: 305
Joined: 05 Apr 2007 09:12

Re: KLI Bloggen

Post by Kli »

Ulvinnen wrote:Gratulerer med blogg, Kli!

Og Småkjeltringen har selvsagt rett: På Damenes forum foregår både det ene og det andre ;)
He..he… Ja det betviles ikke :twisted:
User avatar
Kli
Posts: 305
Joined: 05 Apr 2007 09:12

Re: KLI Bloggen

Post by Kli »

Atter en flott dag for MC kjøring, har luftet meg en times tid på sykkelen og nå er det Blues Cruise på skoleskipet Chrsitian Radich som står for tur i Oslo fjorden.
Servering er kald pils og reker \:D/

http://www.ostkantenbluesklubb.no/modul ... radich.jpg

Ha en fortsatt flott helg M8`s, og kjør forsiktig!
User avatar
Kli
Posts: 305
Joined: 05 Apr 2007 09:12

Re: KLI Bloggen

Post by Kli »

Hei folkens......

Sender en liten hilsen fra Narvik, vi har for tiden flott vær så det er bare å nyte det med sol hele natten :D
Kjører en tur til Svolvær i morgen, skal se om jeg får lagt ut noen bilder. Ble så imponert over alle de flotte bildene en del av dere tar og legger ut her på forumet. Så jeg måtte få kjøpt meg et bedre kamera. Har nå kjøpt et Canon EOS 450 D, så nu tas det masse bilder :D

Turen oppover bød på flere opplevelser, kjørte med vår Rav4 og ikke MC. Klarte å bli tatt bilde av i en tunell like før Værnes :( Glemte meg en smule av og holdt ca 100km i 80 sonen. Så det kommer vel snart en giro i posten :-k

Ønsker dere alle en fortsatt God Sommer 8)
User avatar
Galilee
Posts: 933
Joined: 16 Oct 2006 21:24
MC: 2013 Ducati Multistrada S Granturismo
Location: Horten

Re: KLI Bloggen

Post by Galilee »

Kli wrote:Hei folkens......

Sender en liten hilsen fra Narvik, vi har for tiden flott vær så det er bare å nyte det med sol hele natten :D
Kjører en tur til Svolvær i morgen, skal se om jeg får lagt ut noen bilder. Ble så imponert over alle de flotte bildene en del av dere tar og legger ut her på forumet. Så jeg måtte få kjøpt meg et bedre kamera. Har nå kjøpt et Canon EOS 450 D, så nu tas det masse bilder :D

Turen oppover bød på flere opplevelser, kjørte med vår Rav4 og ikke MC. Klarte å bli tatt bilde av i en tunell like før Værnes :( Glemte meg en smule av og holdt ca 100km i 80 sonen. Så det kommer vel snart en giro i posten :-k

Ønsker dere alle en fortsatt God Sommer 8)
Norge ditt eget ferieland. Når jeg tenker etter, så har jeg egentlig feriert alt for lite her hjemme. Man får lyst til å se seg mer om når man ser hva folk poster etter turer her.

Bra kamera, da kan du ikke skylde på utstyret når du poster bilder :D

Giro fra fotoautomater skal en ikke bekymre seg over før de evt. kommer i posten. Det er slett ikke alltid bilen identifiseres på bildet.
--
Faster, faster, faster, until the thrill of speed overcomes the fear of death...
- Hunter S. Thompson
User avatar
Kli
Posts: 305
Joined: 05 Apr 2007 09:12

Re: KLI Bloggen

Post by Kli »

Galilee wrote:
Kli wrote:Hei folkens......

Sender en liten hilsen fra Narvik, vi har for tiden flott vær så det er bare å nyte det med sol hele natten :D
Kjører en tur til Svolvær i morgen, skal se om jeg får lagt ut noen bilder. Ble så imponert over alle de flotte bildene en del av dere tar og legger ut her på forumet. Så jeg måtte få kjøpt meg et bedre kamera. Har nå kjøpt et Canon EOS 450 D, så nu tas det masse bilder :D

Turen oppover bød på flere opplevelser, kjørte med vår Rav4 og ikke MC. Klarte å bli tatt bilde av i en tunell like før Værnes :( Glemte meg en smule av og holdt ca 100km i 80 sonen. Så det kommer vel snart en giro i posten :-k

Ønsker dere alle en fortsatt God Sommer 8)
Norge ditt eget ferieland. Når jeg tenker etter, så har jeg egentlig feriert alt for lite her hjemme. Man får lyst til å se seg mer om når man ser hva folk poster etter turer her.

Bra kamera, da kan du ikke skylde på utstyret når du poster bilder :D

Giro fra fotoautomater skal en ikke bekymre seg over før de evt. kommer i posten. Det er slett ikke alltid bilen identifiseres på bildet.
Ja foto lista ligger høyt på forumet her, så man får tenke seg om før bildet legges ut :D Nå står vi klar til å kjøre ut til Svolvær og der regner jeg med å få tatt en del bilder. Fikk kjøpt inn ei ny linse i går 70-300. Da skulle man kunne ta bilder både i fjern og nær :D

Får hive meg rundt her så vi kommer oss av gårde, er tre timers kjøretur fra Narvik til Svolvær. For øvrig strålende sol i dag også. Når solen skinner i Nord Norge......ja da er det bare fantastisk, bare så synd det ikke er for ofte :D

Var utrolig mye MC folk som kjørte på ferie nordover, snakket med en tysker og en nederlender på polarsirkelen, de var påvei oppover til Nordkapp. De var så fasinert som alle andre over den flotte naturen osv. Det han syntes var meget spesielt var å møte alle fire årstider :D Og det var nesten slik på vei oppover........

Ha en forrykende flott sommerdag folkens 8)
User avatar
Baron von Waffel
Posts: 3477
Joined: 15 Feb 2007 19:21
MC: Veslederoen -Honda Varadero 125, Paragrafen - §uzuki DL 1000 V-strom
Location: Oslo, Dal

Re: KLI Bloggen

Post by Baron von Waffel »

Galilee wrote: Giro fra fotoautomater skal en ikke bekymre seg over før de evt. kommer i posten. Det er slett ikke alltid bilen identifiseres på bildet.
De må kunne identifisere føreren også. Dessverre så er bakspeilet plassert sånn at jeg får ansiktet sladdet på alle fotoboksbilder. Uforsvarlig speilplassering? Men bilene er jo godkjent sånn. En fordel med lang rygg.
På hjul med
Min stolte Gnager: Suzuki DL 1000 V-strom
Smågnageren: Honda XL125 Varadero
Honda FR-V
Merida Twentynine
Merida Miami m/piggdekk
Ungdomssynder: Suzuki AC 50, Suzuki A100, Honda Camino
User avatar
Småkjeltringen
Posts: 916
Joined: 26 Jul 2007 09:24
MC: Zuzuki Bandit 600...

Drømmen er en R1 eller Fireblade....
Location: Skedsmokorset...

Re: KLI Bloggen

Post by SmÃ¥kjeltringen »

Vi gleder oss til bilder \:D/ (så fra nå av er det ingen unskyldning for ikke å legge ut bilder;-) )

Ønsker dere en flott tur med mye sol og varme!! :D
Snille jenter får det de ønsker seg til bursdagen sin......

Slemme jenter får det hele tiden..
Bimma
Posts: 918
Joined: 12 Nov 2007 21:28
MC: 2008 BMW F800ST
Location: Drammen

Re: KLI Bloggen

Post by Bimma »

Heisan. Lenge siden det har vært liv i bloggen din nå :-k .
Håper du har hatt en fin sommer, og at det også har blitt noen mil på sykkelen :)

Nå må du ikke glemme at vi har tinget på en ny "Follo-runde" med SoloTwin før sommeren er over....!! 8) :lol:
BLOGGEN MIN ligger her: http://blogg.mc-tourer.com/#home

Kjørt 2008: 24.539 km
Kjørt 2009: 17.300 km
Kjørt 2010: 17.889 km

Livet består av øyeblikk - nyt dem !
User avatar
Kli
Posts: 305
Joined: 05 Apr 2007 09:12

Re: KLI Bloggen

Post by Kli »

Hei Bimma og takk for sist :smt006

Jo takk sommeren har vært upåklagelig og nå blir det ikke mer ferie før i oktober. Håper du har hatt det fint så langt i sommer. Ut i fra alle de flotte bildene du har lagt ut så ser det ut til at du virkelig har fått kjørt en del km. Jeg har for det meste kjørt mindre dagsturer så jeg er ikke i nærheten av å kjørt så mye sykkel som deg :D

Du en tur med deg og Solo som tidligere avtalt er virkelig prioritert å få til, så det er bare å si i fra når det måtte passe for dere så er jeg med :D

Hva angår bloggen så hadde jeg nesten glemt av at jeg hadde den ;)
User avatar
Kli
Posts: 305
Joined: 05 Apr 2007 09:12

Re: KLI Bloggen

Post by Kli »

Vårt nye medlem i familien her (Nemi) :D

Image
Post Reply