Yamaha FZ1-S til salgs...

Skriv litt om deg selv, hva du gjør, hobbyer osv.
User avatar
FZ1Fazer
Posts: 407
Joined: 31 Mar 2007 00:20
MC: Yamaha FZ1-S
Location: Karmøy

Re: Stian og Fazer'n... Oppdatering med nye bilder

Post by FZ1Fazer »

Jeanette wrote:Flotte bilder!! Får skikkelig lyst til å dra på langtur overalt i hele Norge når jeg ser bilder som disse :D
For deg som virkelig har "foto-dilla" så syns jeg absolutt du skal være med på vestlandstreffet :D Selv er jeg mest opptatt av kjøringen og veiene, men liker å ta frem kameraet når vi stopper.... ;-)
Tidligere kjent som FZ6Fazer...
FV
Posts: 2332
Joined: 27 Feb 2007 19:05
Location: Karmøy

Re: Stian og Fazer'n... Oppdatering med nye bilder

Post by FV »

Fikk du ikke med det bildet av meg hvor jeg skuer ut i horisonten? Eller har du kanskje lagt det til i kontaktannonsen min? ;)
User avatar
FZ1Fazer
Posts: 407
Joined: 31 Mar 2007 00:20
MC: Yamaha FZ1-S
Location: Karmøy

Re: Stian og Fazer'n... Oppdatering med nye bilder

Post by FZ1Fazer »

FV wrote:Fikk du ikke med det bildet av meg hvor jeg skuer ut i horisonten? Eller har du kanskje lagt det til i kontaktannonsen min? ;)
Jeg tenkte du skulle få lov til å bruke det først :D Sendt det på mail til deg....
Tidligere kjent som FZ6Fazer...
FV
Posts: 2332
Joined: 27 Feb 2007 19:05
Location: Karmøy

Re: Stian og Fazer'n... Oppdatering med nye bilder

Post by FV »

Hehe, jeg blir bare mer og mer ensom :lol:
User avatar
FZ1Fazer
Posts: 407
Joined: 31 Mar 2007 00:20
MC: Yamaha FZ1-S
Location: Karmøy

Re: Stian og Fazer'n... Oppdatering med nye bilder

Post by FZ1Fazer »

Ser nesten sånn ut :-#
Tidligere kjent som FZ6Fazer...
User avatar
Jeanette
Administrator
Posts: 7496
Joined: 05 Sep 2006 19:45
MC: 12 Honda VFR
X: 07 Yamaha FZ6-S
Location: Oslo

Re: Stian og Fazer'n... Oppdatering med nye bilder

Post by Jeanette »

FZ1Fazer wrote:For deg som virkelig har "foto-dilla" så syns jeg absolutt du skal være med på vestlandstreffet :D Selv er jeg mest opptatt av kjøringen og veiene, men liker å ta frem kameraet når vi stopper.... ;-)
Ingen tvil om at jeg kommer til å ta masse bilder om jeg blir med på treffet! Satser på at jeg kan bli med, er bare ikke helt sikker da det er et par andre ting som må avgjøres først ;) Er forøvrig ikke alltid det er like fristende å stoppe og ta bilder, men jeg prøver å få til en fin kombinasjon 8)
FZ1Fazer wrote:Jeg tenkte du skulle få lov til å bruke det først :D Sendt det på mail til deg....
Jeg vil se!! \:D/
User avatar
FZ1Fazer
Posts: 407
Joined: 31 Mar 2007 00:20
MC: Yamaha FZ1-S
Location: Karmøy

Re: Stian og Fazer'n... Oppdatering med nye bilder

Post by FZ1Fazer »

Oi, jeg måtte leite lenge for å finne igjen denna bloggen.... :smt086

Vel, det har skjedd veldig mye siden sist det ble skrevet noe her. Men nå er det vår, og sykkelen har fått stakkarslige 30 mil på veien. Men mer skal det bli \:D/

Den store turen for sommeren er i ferd med å bli spikra sammen. Og gjett om det blir årets høydepunkt :D
Vi blir 3 mann som reiser nedover i slutten av august, når kollegaene er ferdige med ferien. Det blir jo ekstra deilig å tenke på at de andre jobber og sliter, mens jeg nyter livet sør i europa :) Vi drar fra Haugesund til Kristiansand for å ta morgen-ferja til Danmark. Fra Hirtshals går turen til Hamburg samme dag. Vi prøver å fikse det sånn at vi kan få tatt service og eventuelt dekkskift dagen etter. Vi er to som også har bedt om pris på sidevesker etc, så vi prøver å få fikset dette mens vi ser hva byen har å tilby. Dagen etter kjører vi videre mot Hannover og Munchen, på landeveien. Videre gjennom Østerrike, Brennerpasset over til Italia.

Det blir nok til at vi bruker noen dager rundt i nord Italia. Verona, Bologna, Modena, Parma etc er plasser vi vil se i nord, før vi tar Garda sjøen og Passo Del Stelvio (noe jeg tror blir høydepunktet med turen) :D

Gjennom Sveits, oppover sør-vest Tyskland mot Nurburgring og området der omkring. Så blir det til Hamburg og samme vei hjem.

Vi har ikke planlagt hvor langt vi kjører hver dag, eller om vi blir noen ekstra netter noen plasser. Det vi vet så langt er at vi skal bruke 13-15 dager, sove for det meste på såkalte GastHaus( det er sikkert ikke sånn det staves...), og ikke minst kose oss vannvittig mye :D

Det er masse folk her inne som sikkert har kjørt i de samme områdene, så gode tips tas imot med takk :)
Tidligere kjent som FZ6Fazer...
User avatar
tshansen
Posts: 19236
Joined: 07 Mar 2006 02:07
MC: KTM 790 Adventure R 2019
Location: Bergen

Re: Stian og Fazer'n... Jøss...ett år gammel blogg

Post by tshansen »

Det der hørtes ut som en kjempe tur!! Har dere planer om å svinge innom bana å kjøre litt eller bare kikke!?

Mine foreldre har bodd litt på slike "Gasthaus" å det fungerer helt utmerket, og koster nesten ingen ting! Samt de damene som driver det stiller ofte med frokost til dere også! Lenge før fuglene står opp :)

Men som jeg skrev i min blogg!! Jeg satser på å se deg når jeg og madammen kommer nedover på sykkel tur å skal se på huset til frank ;-)
I would like to apologize to anyone I have not yet offended.
Please be patient, I will get to you shortly
------------------------------------------------------------
2019: Nye dekk på 1900 km - Mitas E-07+
------------------------------------------------------------
Instagram
YouTube
MyRoute-app
User avatar
FZ1Fazer
Posts: 407
Joined: 31 Mar 2007 00:20
MC: Yamaha FZ1-S
Location: Karmøy

Re: Stian og Fazer'n... Jøss...ett år gammel blogg

Post by FZ1Fazer »

Jeg for min del vil absolutt kjøre på Ringen, bare det blir et av høydepunktene :) Han ene som blir med har veldig god erfaring med slik overnatting. For rundt 20 euro får man overnatting, dusj og frokost. Da er man ikke så lysten på å dra med seg telt, for man må sikkert betale 10 euro bare fr å få sove på en campingplass :-s

Hu madammen din har sikkert ei single vennine med sykkel-interesse, eller ?? Ta henne isåfall med :D
Tidligere kjent som FZ6Fazer...
User avatar
FZ1Fazer
Posts: 407
Joined: 31 Mar 2007 00:20
MC: Yamaha FZ1-S
Location: Karmøy

Re: Stian og Fazer'n... Jøss...ett år gammel blogg

Post by FZ1Fazer »

Går forresten og venter på Slipon til gliset, men det lar vente på seg...
Her er et bilde av selve anlegget:

Image

Og en link til youtube klipp:
http://www.youtube.com/watch?v=HE4B0LrbZfI

Gleder meg som en unge, håper bare det ikke kommer i konflikt med de sideveskene jeg må ha før alpeturen...
Tidligere kjent som FZ6Fazer...
User avatar
erazar
Posts: 588
Joined: 25 Jun 2008 15:41
MC: 08mod yamaha r6
x 98mod suzuki gsxr 750
x 84mod suzuki rg 250
Location: Haugesund

Re: Stian og Fazer'n... Jøss...ett år gammel blogg

Post by erazar »

Passe hissig lyd med det effektanlegget :) Greit å kunne sette inn db killeren før du skal nedover mot europa også, så kan du heller ta den av rett før du entrer ringen :D
Always remember that you are unique, just like everybody else.
User avatar
FZ1Fazer
Posts: 407
Joined: 31 Mar 2007 00:20
MC: Yamaha FZ1-S
Location: Karmøy

Re: Stian og Fazer'n... Jøss...ett år gammel blogg

Post by FZ1Fazer »

erazar wrote:Passe hissig lyd med det effektanlegget :) Greit å kunne sette inn db killeren før du skal nedover mot europa også, så kan du heller ta den av rett før du entrer ringen :D
Jeg liker lyden i Mivv'en, samtidig som den ikke er for stor, Akra, Devil og Yoshimura blir for lange på min sykkel syns jeg.
Og det med dB killern er også greit, enkelt å sette inn og ut :D
Tidligere kjent som FZ6Fazer...
User avatar
tshansen
Posts: 19236
Joined: 07 Mar 2006 02:07
MC: KTM 790 Adventure R 2019
Location: Bergen

Re: Stian og Fazer'n... Jøss...ett år gammel blogg

Post by tshansen »

Ho har faktisk flere single venninner som kjører sykkel, eller holder på med lappen ;-) Eneste minuset for din del er vel at de kanskje er litt unge :twisted: Men hva har vel alder å si ;-)

Tror nok du kommer til å like det nye anlegget veldig bra.. få litt ekstra lyd når en drar på er ikke feil ;-)
I would like to apologize to anyone I have not yet offended.
Please be patient, I will get to you shortly
------------------------------------------------------------
2019: Nye dekk på 1900 km - Mitas E-07+
------------------------------------------------------------
Instagram
YouTube
MyRoute-app
User avatar
FZ1Fazer
Posts: 407
Joined: 31 Mar 2007 00:20
MC: Yamaha FZ1-S
Location: Karmøy

Re: Stian og Fazer'n... Jøss...ett år gammel blogg

Post by FZ1Fazer »

LordShaft wrote:Ho har faktisk flere single venninner som kjører sykkel, eller holder på med lappen ;-) Eneste minuset for din del er vel at de kanskje er litt unge :twisted: Men hva har vel alder å si ;-)
Ta de med, alle sammen 8)
Tidligere kjent som FZ6Fazer...
User avatar
erazar
Posts: 588
Joined: 25 Jun 2008 15:41
MC: 08mod yamaha r6
x 98mod suzuki gsxr 750
x 84mod suzuki rg 250
Location: Haugesund

Re: Stian og Fazer'n... Jøss...ett år gammel blogg

Post by erazar »

Smårips er også bær!
Always remember that you are unique, just like everybody else.
Post Reply