Valfar

Skriv litt om deg selv, hva du gjør, hobbyer osv.
Post Reply
User avatar
Valfar
Posts: 770
Joined: 12 Aug 2006 14:58
MC: '03 KTM 660 SMC - Solgt
Location: Oslo
Contact:

Valfar

Post by Valfar »

Hei og god kveld folkens, har lusket rundt her så lenge nå at jeg syntes det var på tide å introdusere meg.

Jeg er 27 år ung, kommer fra Frogner i Sørum (ca 20 minutter nord for Oslo). Bor for tiden her i påvente av leilighetskjøp, noe som drøyer veldig da det er fryktelig mye å gjøre på jobb om dagen.
Jobber som servicetekniker for et firma som heter Meco Pak, som leverer maskiner for produktidentifisering. For å få en viss ide hva det innebærer, kan du kikke på en kartong melk fra Tine neste gang du har mulighet, og se på utløpsdatoen. Den er skrevet med en maskin fra oss :)

Når det gjelder meg og tohjulinger er det an ganske lang, men kjedelig historie. Mitt første møte med en tohjuling var når jeg var ca 4 år gammel. Fatter og jeg kjørte forbi sandtaket på Berger i Skedsmo (der DHL holder til nå), før var dette et ganske populært sted å kjøre motocross. Vi stoppet, og jeg fikk prøvesitte en liten 50cc sak. Jeg var forelsket, men det tok rundt 10 år før jeg faktisk fikk kjørt noe på to hjul med motor.
En kamerat fikk en 80ccm crosser når vi var rundt 14, denne fikk jeg prøve og det var akkurat så morsomt som jeg hadde innbilt meg.
Men det tok igjen en stund før jeg var ute på to hjul. Når jeg nærmet meg 16 var mopedlappen i boks, og jeg gikk til innkjøp av en knall gul Suzuki TSX. Denne fulgte meg i to år helt til jeg fikk bil lappen. Sommer og vinter, sol og snø, samme hva slags vær det var, var jeg ute å kjørte. Aner ikke hvor mange kilometer jeg kjørte på den stakkars peden, men det var mange.

Som sagt fikk jeg lappen på bil, og mopeden ble solgt. Og nå sitter jeg her nesten ti år senere og har fortsatt ikke sykkel lappen. Har såvidt kjørt litt cross nå og da, men det har vært fryktelig lite.