Valfar

Skriv litt om deg selv, hva du gjør, hobbyer osv.
User avatar
Valfar
Posts: 770
Joined: 12 Aug 2006 14:58
MC: '03 KTM 660 SMC - Solgt
Location: Oslo
Contact:

Re: Valfar

Post by Valfar »

På tide med en oppdatering tenkte jeg :) Livet som student har bare blitt bedre siden sist gang. Tok forkurset på NITH, som er bortimot en ren IT skole, noe som var helt ok. Men det skjedde liksom ikke så mye. I høst begynte jeg på Høyskolen i Oslo og Akershus og du for en forskjell! Har vært med på så mye morsomt siden august i fjor at det nesten er for mye. Koser meg som bare det, selv om det er i overkant mye uforståelige ligninger og tørr teori :P Men i følge en av foreleserne våre er dette semesteret det verste (med matte, fysikk og kjemi), så da blir det mest sannsynlig mer interessant neste år :-) Er heldigvis ikke bare sorgen, vi programmerer også mikrokontrollere, noe som er ganske så morsomt (elsker logikk :P)!

Sykkelkjøring har det blitt fint lite av, har ikke så mye som sittet på en sykel siden jeg solgte min. Litt vel mye abstinenser nå som det er vår, men jeg klarer meg vel denne gangen og :-)
Schrodinger's cat walks into a bar, and doesn't.
User avatar
supermons
Administrator
Posts: 6263
Joined: 18 Nov 2005 17:32
MC: Suzuki GSX750
Location: Hovedstaden

Re: Valfar

Post by supermons »

Stikk ut og prøv litt sykler nå som det kommer en del prøvekjøringsdager fra forhandlerne?

Husker jeg tok et semester med logikk og beregninger, var ikke akkurat mitt favorittfag, ble litt for tørt til slutt :P Sikkert gøy hvis du kan bruke det til noe praktisk
Post Reply