Rune med Gixxer 1000. Minimesse Smia MC s. 31

Skriv litt om deg selv, hva du gjør, hobbyer osv.
User avatar
RuneS
Posts: 524
Joined: 07 Aug 2007 16:27
MC: 2005 Suzuki GSX-R 1000
Location: Gjøvik
Contact:

Re: Rune's ZX-9R blogg

Post by RuneS »

Har lagt ut video fra ettermiddagsturen i går. http://www.youtube.com/watch?v=4AbelN4t3Xc
Suzuki GSX-R 1000 K5
User avatar
Jeanette
Administrator
Posts: 7496
Joined: 05 Sep 2006 19:45
MC: 12 Honda VFR
X: 07 Yamaha FZ6-S
Location: Oslo

Re: Rune's ZX-9R blogg

Post by Jeanette »

Heisann!

Tok en tur innom hjemmesiden din, og jammen ble jeg ikke besøkende nr 1000:

Image

Får håpe du får til en Grava-tur før sesongen er omme, hvis ikke får du se frem til julebordet :D
User avatar
RuneS
Posts: 524
Joined: 07 Aug 2007 16:27
MC: 2005 Suzuki GSX-R 1000
Location: Gjøvik
Contact:

Re: Rune's ZX-9R blogg

Post by RuneS »

Jeanette wrote:Heisann!

Tok en tur innom hjemmesiden din, og jammen ble jeg ikke besøkende nr 1000:

Image

Får håpe du får til en Grava-tur før sesongen er omme, hvis ikke får du se frem til julebordet :D
Gratulerer så mye Jeanette. Dette må vi jo feire på en eller annen måte. ;-) =D> Jeg får finne på noe til julebordet. ;-)

Det spørs vel med Grava-tur. Det må i såfall bli en søndag tror jeg. Blir litt langt på onsdagskveldene nå utover. Men kan jo sikkert gå an å ta en tur med bil da ;)
Suzuki GSX-R 1000 K5
User avatar
Jeanette
Administrator
Posts: 7496
Joined: 05 Sep 2006 19:45
MC: 12 Honda VFR
X: 07 Yamaha FZ6-S
Location: Oslo

Re: Rune's ZX-9R blogg

Post by Jeanette »

Rune_ZX9R wrote:Gratulerer så mye Jeanette. Dette må vi jo feire på en eller annen måte. ;-) =D> Jeg får finne på noe til julebordet. ;-)

Det spørs vel med Grava-tur. Det må i såfall bli en søndag tror jeg. Blir litt langt på onsdagskveldene nå utover. Men kan jo sikkert gå an å ta en tur med bil da ;)
Jo takk du, hehe! Sjelden jeg egentlig legger merke til sånt, men counteren var jo så lett tilgjengelig på siden din, så da måtte jeg ta et bilde som bevis ;)

Det er bekmørkt i 20-tiden nå, så med turen du har hjem fra Grava forstår jeg at det blir sent på onsdagene. Søndager er selvfølgelig en mulighet. Må vel ut og bursdagskjøre litt på søndag, men turen går nok lenger enn til Grava for min del :)
User avatar
RuneS
Posts: 524
Joined: 07 Aug 2007 16:27
MC: 2005 Suzuki GSX-R 1000
Location: Gjøvik
Contact:

Re: Rune's ZX-9R blogg

Post by RuneS »

Jeanette wrote:
Rune_ZX9R wrote:Gratulerer så mye Jeanette. Dette må vi jo feire på en eller annen måte. ;-) =D> Jeg får finne på noe til julebordet. ;-)

Det spørs vel med Grava-tur. Det må i såfall bli en søndag tror jeg. Blir litt langt på onsdagskveldene nå utover. Men kan jo sikkert gå an å ta en tur med bil da ;)
Jo takk du, hehe! Sjelden jeg egentlig legger merke til sånt, men counteren var jo så lett tilgjengelig på siden din, så da måtte jeg ta et bilde som bevis ;)

Det er bekmørkt i 20-tiden nå, så med turen du har hjem fra Grava forstår jeg at det blir sent på onsdagene. Søndager er selvfølgelig en mulighet. Må vel ut og bursdagskjøre litt på søndag, men turen går nok lenger enn til Grava for min del :)
Det er klart du må ut en bursdagstur på søndag. Blir det langtur, og du skulle finne på å reise i denne retningen så si ifra, så skal det bli bursdagskake :smt113
Suzuki GSX-R 1000 K5
User avatar
Jeanette
Administrator
Posts: 7496
Joined: 05 Sep 2006 19:45
MC: 12 Honda VFR
X: 07 Yamaha FZ6-S
Location: Oslo

Re: Rune's ZX-9R blogg

Post by Jeanette »

Rune_ZX9R wrote:Det er klart du må ut en bursdagstur på søndag. Blir det langtur, og du skulle finne på å reise i denne retningen så si ifra, så skal det bli bursdagskake :smt113
Prøver du å friste meg nå eller? ;)
Jeg må være tilbake så jeg rekker å være på Alnabru senest 1730, så jeg får se.. Om jeg kommer meg opp om morgenen, vurderer jeg ruta om Minnesund - Hurdal - Lygna. Jeg har kun vært passasjer på det strekket, så det kunne vært artig å ta en fotosafari der selv.
User avatar
RuneS
Posts: 524
Joined: 07 Aug 2007 16:27
MC: 2005 Suzuki GSX-R 1000
Location: Gjøvik
Contact:

Re: Rune's ZX-9R blogg

Post by RuneS »

Jeanette wrote:
Rune_ZX9R wrote:Det er klart du må ut en bursdagstur på søndag. Blir det langtur, og du skulle finne på å reise i denne retningen så si ifra, så skal det bli bursdagskake :smt113
Prøver du å friste meg nå eller? ;)
Jeg må være tilbake så jeg rekker å være på Alnabru senest 1730, så jeg får se.. Om jeg kommer meg opp om morgenen, vurderer jeg ruta om Minnesund - Hurdal - Lygna. Jeg har kun vært passasjer på det strekket, så det kunne vært artig å ta en fotosafari der selv.
Har ikke kjørt den strekningen i år, men finner du ut at du skal ta turen så si ifra, så blir det bursdagskake på Lygna . :smt113
Suzuki GSX-R 1000 K5
User avatar
Jeanette
Administrator
Posts: 7496
Joined: 05 Sep 2006 19:45
MC: 12 Honda VFR
X: 07 Yamaha FZ6-S
Location: Oslo

Re: Rune's ZX-9R blogg

Post by Jeanette »

Rune_ZX9R wrote:Har ikke kjørt den strekningen i år, men finner du ut at du skal ta turen så si ifra, så blir det bursdagskake på Lygna . :smt113
Den er grei du! =)
User avatar
RuneS
Posts: 524
Joined: 07 Aug 2007 16:27
MC: 2005 Suzuki GSX-R 1000
Location: Gjøvik
Contact:

Re: Rune's ZX-9R blogg - En reise ved sesongens slutt

Post by RuneS »

Det nærmer seg ubønnhørlig slutt på sesongen her på Gjøvik. 2007 har vært ett veldig bra mc år for meg. Starta sesongen 12. april. Kunne egentlig tatt ut sykkelen før påske, men grunnet litt treghet på verkstedet som hadde vinterlagringen, så ble det start rett etter påske.

Sesongens første lange tur ble 29. april. Målet var Tyrigrava, hvor jeg møtte en del folk jeg hadde pratet med på nett.

1. mai var det tid for den tradisjonelle "Mjøsa Rundt"
Image
Image

Sommerferien i år ble motorsykkeltur til Sveits og Tyskland
Image
Rast på veg opp Oberalp-pass i Sveits

Image
Stopp ved Rhöne Gletcher. En isbre som ligger ved Furka-pass

Image
På veg ned Furkapass

Image
Storslagen natur.
Suzuki GSX-R 1000 K5
User avatar
Jeanette
Administrator
Posts: 7496
Joined: 05 Sep 2006 19:45
MC: 12 Honda VFR
X: 07 Yamaha FZ6-S
Location: Oslo

Re: Rune's ZX-9R blogg - En reise ved sesongens slutt (Med bilde

Post by Jeanette »

Flotte bilder, om enn litt sakmodig å skulle mimre over sesongen.. ;)
User avatar
RuneS
Posts: 524
Joined: 07 Aug 2007 16:27
MC: 2005 Suzuki GSX-R 1000
Location: Gjøvik
Contact:

Re: Rune's ZX-9R blogg - En reise ved sesongens slutt (Med bilde

Post by RuneS »

Jeanette wrote:Flotte bilder, om enn litt sakmodig å skulle mimre over sesongen.. ;)
Ja, det er jo det, men har så mange flotte minner, så tenkte jeg ville prøve å dele noen av opplevelsene fra årets sesong ;)
Suzuki GSX-R 1000 K5
User avatar
Jeanette
Administrator
Posts: 7496
Joined: 05 Sep 2006 19:45
MC: 12 Honda VFR
X: 07 Yamaha FZ6-S
Location: Oslo

Re: Rune's ZX-9R blogg - En reise ved sesongens slutt (Med bilde

Post by Jeanette »

Og det er det bare å gjøre, vi elsker bilder :D
User avatar
RuneS
Posts: 524
Joined: 07 Aug 2007 16:27
MC: 2005 Suzuki GSX-R 1000
Location: Gjøvik
Contact:

Re: Rune's ZX-9R blogg - En reise ved sesongens slutt (Med bilde

Post by RuneS »

Flere bilder fra sesongen 2007

Jeg vil absolutt anbefale alle og oppleve alpevegene på motorsykkel. Utrolig morsomt og svingete.
Image
Her er siste del av Furkapass og første del av Grimselpass.

Image
Image
Zürichsjøen og området rundt er absolutt en grei plass og feriere.

Image
Jeg og brodern under en stopp langt nede i Tyskland. Bildet var det en svensk lastebilsjåfør som tok.

Image
Byen Boppard i Rhindalen

Av de to elvedalene Rhin og Mosel vil jeg si at Moseldalen er den fineste.
Suzuki GSX-R 1000 K5
User avatar
Jeanette
Administrator
Posts: 7496
Joined: 05 Sep 2006 19:45
MC: 12 Honda VFR
X: 07 Yamaha FZ6-S
Location: Oslo

Re: Rune's ZX-9R blogg - En reise ved sesongens slutt (Med bilde

Post by Jeanette »

Var det så at du planlegger en tur nedover neste sommer? Mener å huske vi sendte noen meldinger om det på Nettby.. :-k
User avatar
RuneS
Posts: 524
Joined: 07 Aug 2007 16:27
MC: 2005 Suzuki GSX-R 1000
Location: Gjøvik
Contact:

Re: Rune's ZX-9R blogg - En reise ved sesongens slutt (Med bilde

Post by RuneS »

Jeanette wrote:Var det så at du planlegger en tur nedover neste sommer? Mener å huske vi sendte noen meldinger om det på Nettby.. :-k
Ja jeg er så smått igang med tankene ihvertfall. Vet ikke helt hvor vi havner enda. Men må jo begynne å tenke på det hvis det skal bli noe av ;-)
Suzuki GSX-R 1000 K5
Post Reply