Ninja Turtle blogg!

Skriv litt om deg selv, hva du gjør, hobbyer osv.
Post Reply
User avatar
Ninja Turtle
Posts: 447
Joined: 17 Jul 2005 14:01
MC: 06 Yamaha FZ1
01 Peugeot Vivacity
Location: Auli

Ninja Turtle blogg!

Post by Ninja Turtle »

Hei.

På tide at jeg får min egen blogg jeg og syns jeg. Kommer sikkert ikke til å skrive like mye i min som mange andre gjør her, men mye av det jeg opplever vil jo havne i bloggen til Shortybebeh og så... Men jeg skal nok få knota ned noen ord her innimellom. :D

Litt om meg: Jeg er 33 år ung og som sikkert mange har fått med seg så er jeg gift med Shortybebeh. :smt055
Er utdannet elektriker og jobber nå i et firma som heter TAC ESMI. Driver mer med svakstrøm her da vi driver med sikkerhetsprodukter. Brannvarsling, innbruddsalarm, nødlysanlegg o.l.
Hvis noen vil vite mer om meg får dere spørre. :D

Må vel ha med det viktigste i innledningen her da. Hva har jeg eid av motorsykler i mitt unge liv? ;-)

Moroa begynte allerede i 1994 da jeg tok lappen. Dvs det blei ikke ordentlig moro før jeg kjøpte min første sykkel i 1996.
Da blei en 89 model Kawasaki ZXR 750 min. Har alltid likt Kawa, men som dere vil se har jeg hatt mye annet også. Tilfeldigheter...

Hadde ikke den første sykkelen så lenge da jeg gikk i læra og ikke hadde råd til både sykkel og en litt ordentlig bil. Men jeg rakk å kjøre ca 12000 km med den fra juli og ut sesongen i 96. :D
Sykkelen blei solgt våren 97 til fordel for en nyere bil. Den gamle "merra" takka for seg i løpet av vinteren. :(

Den neste sykkelen blei en 00 Suzuki GSXR 600. Kom over den i 2001 og ga 85000 for den. Måtte jo bare kjøpe den. :D
I 2002 blei den byttet ut med en 01 Suzuki TL1000R. Dette er faktisk den dyreste jeg har eid. Kjøpte den hos Best og Bikes og ga nesten 150000 for den. Denne sykkelen skulle jeg bare ha. Og jeg og Shorty elsket den sykkelen. Helt RÅ! Arrow slipons... V-twin... Aaaa, minner...
Så blei det litt bil igjen... Tok en 00 Honda CBR 600 i innbytte, men denne blei solgt igjen med den gang. Men jeg har eid en Honda og da. ;-)

Den neste sykkelen blei en 01 Suzuki GSXR 600. Dette også fordi jeg fikk den billig. Kjøpte den i mars 04 og ga 69000 for den. Solgte den i august fordi vi kjøpte større leilighet og fikk da 79000 for den. Sweet! 8)
Og den neste sykkelen da blei den jeg har nå. En 00 Kawasaki ZX9R. Endelig en Kawa igjen! Kjøpte den i fjor og også denne fikk jeg billig. Har nok hatt litt flaks, men også is i magen opp gjennom. 8)
Den hadde gått nesten 40000 km da, men jeg ga 62000 for den så da var det helt greit. :D

I tillegg har Shortybebeh rukket å ha 2 sykler alt også.
Først en 01 Suzuki SV650S og nå en 98 Ducati Monster 600 som hu forguder. ;-)

Så det har jo faktisk blitt en del moro opp igjennom.

Sånn... Det var langt og vondt, men det var godt å få det ut. :D Får ikke håpe dere :smt015 på veien.

Snakkes!
Last edited by Ninja Turtle on 14 Jun 2008 23:20, edited 5 times in total.
User avatar
Jeanette
Administrator
Posts: 7496
Joined: 05 Sep 2006 19:45
MC: 12 Honda VFR
X: 07 Yamaha FZ6-S
Location: Oslo

Re: Ninja Turtle blogg. KAWAbonga!

Post by Jeanette »

Dæven, dette var på tide ja! Hihi :D Grattis med blogg mister :smt058
User avatar
Ninja Turtle
Posts: 447
Joined: 17 Jul 2005 14:01
MC: 06 Yamaha FZ1
01 Peugeot Vivacity
Location: Auli

Re: Ninja Turtle blogg. KAWAbonga!

Post by Ninja Turtle »

Takk! You`re too kind! :oops: :wink:
User avatar
Jeanette
Administrator
Posts: 7496
Joined: 05 Sep 2006 19:45
MC: 12 Honda VFR
X: 07 Yamaha FZ6-S
Location: Oslo

Re: Ninja Turtle blogg. KAWAbonga!

Post by Jeanette »

Hihi! Bare later som om Shorty ikke så det nusset der..
Tar igjen for nusset du ga meg i sms'en vettu! [intern sak, eller hva? ;)]
User avatar
Ninja Turtle
Posts: 447
Joined: 17 Jul 2005 14:01
MC: 06 Yamaha FZ1
01 Peugeot Vivacity
Location: Auli

Re: Ninja Turtle blogg. KAWAbonga!

Post by Ninja Turtle »

Aaahhh, hemmeligheter... Er så herlig når andre ikke får være med på moroa. :twisted: ;-)
User avatar
Jeanette
Administrator
Posts: 7496
Joined: 05 Sep 2006 19:45
MC: 12 Honda VFR
X: 07 Yamaha FZ6-S
Location: Oslo

Re: Ninja Turtle blogg. KAWAbonga!

Post by Jeanette »

Jeg vet 8)
User avatar
Ninja Turtle
Posts: 447
Joined: 17 Jul 2005 14:01
MC: 06 Yamaha FZ1
01 Peugeot Vivacity
Location: Auli

Re: Ninja Turtle blogg. KAWAbonga!

Post by Ninja Turtle »

Gleder meg til fredan altså! Siden Shorty skal ut på lørdan har jeg "fått lov" til å dra ut på fredan! ;-) Skal til en kollega og drekke øl og spille Guitar Hero!! Juhuu!! Da blir det masse :smt035 , litt :smt034 og sikkert en hel del :smt030 !! :D Får prøve å unngå å bli helt canacas så det ikke blir for mye :smt078 da.. Skal jo i lag på lørdan så formen bør være sånn nogenlunde ihvertfall. Kjedelig å skulle spise god mat og være smørblid hvis formen suger. 8-[
User avatar
Jeanette
Administrator
Posts: 7496
Joined: 05 Sep 2006 19:45
MC: 12 Honda VFR
X: 07 Yamaha FZ6-S
Location: Oslo

Re: Ninja Turtle blogg. KAWAbonga!

Post by Jeanette »

Hehehe, glad i smileys du, Frode :lol:
Skal på fest på fredagen jeg også, tror det kan bli litt hardt, men det blir så bra atte!
User avatar
EvenDeven
Posts: 3180
Joined: 23 Jan 2007 15:03

Re: Ninja Turtle blogg. KAWAbonga!

Post by EvenDeven »

Guitar Hero er dritfett :D ..


Grattis med blogg foresten 8)
Før - Honda NSR 2003
Nå - GasGas 125 SM
User avatar
Ninja Turtle
Posts: 447
Joined: 17 Jul 2005 14:01
MC: 06 Yamaha FZ1
01 Peugeot Vivacity
Location: Auli

Re: Ninja Turtle blogg. KAWAbonga!

Post by Ninja Turtle »

Jepp, tenkte jeg skulle presse inn så mange som mulig. Hehe...
Fredager er generelt moro egentlig. :-k :D
User avatar
Ninja Turtle
Posts: 447
Joined: 17 Jul 2005 14:01
MC: 06 Yamaha FZ1
01 Peugeot Vivacity
Location: Auli

Re: Ninja Turtle blogg. KAWAbonga!

Post by Ninja Turtle »

EvenDeven wrote:Guitar Hero er dritfett :D ..


Grattis med blogg foresten 8)
Takk for det. :D

Ja, Guitar Hero er knallmoro. Spesiellt med et par øl innabords og mange morsomme venner. Hehe...
ErlingSG
Posts: 2424
Joined: 27 Aug 2006 09:48
Location: Bergen

Re: Ninja Turtle blogg. KAWAbonga!

Post by ErlingSG »

Huff, guitarhero.. Har sett det en gang, var en emo som satt og voldtok sweet child of mine med en plastgitar..? :-s
User avatar
Lølle
Posts: 2964
Joined: 29 Apr 2007 23:37
MC: 2007 Honda XL 1000 VA Varadero

Re: Ninja Turtle blogg. KAWAbonga!

Post by Lølle »

Grattulerer med blogg!
Guitar Hero er morsomt.. nevøene mine fikk det av onkelen sin, og han må prøve litt innimellom :-)
Image
Image
User avatar
EvenDeven
Posts: 3180
Joined: 23 Jan 2007 15:03

Re: Ninja Turtle blogg. KAWAbonga!

Post by EvenDeven »

Ninja Turtle wrote:
EvenDeven wrote:Guitar Hero er dritfett :D ..


Grattis med blogg foresten 8)
Takk for det. :D

Ja, Guitar Hero er knallmoro. Spesiellt med et par øl innabords og mange morsomme venner. Hehe...

Ja, det er rett og slett genialt :D .. Artig vorspiel/fest/nachspiel-leke det :D

ErlingSG wrote:Huff, guitarhero.. Har sett det en gang, var en emo som satt og voldtok sweet child of mine med en plastgitar..? :-s

Prøv det før du sier huff du :P
Før - Honda NSR 2003
Nå - GasGas 125 SM
User avatar
Ninja Turtle
Posts: 447
Joined: 17 Jul 2005 14:01
MC: 06 Yamaha FZ1
01 Peugeot Vivacity
Location: Auli

Re: Ninja Turtle blogg. KAWAbonga!

Post by Ninja Turtle »

ErlingSG wrote:Huff, guitarhero.. Har sett det en gang, var en emo som satt og voldtok sweet child of mine med en plastgitar..? :-s
Er vel sikkert riktig det, men du verden hvor moro det er!!

Trur kanskje ikke det er tingen for de som er gode til å spille "årntli" gitar. Trur nok det blir litt feil da.

Hørte noe rykter om at det kommer for helt band snart. Gitar, bass, trommer... Jeg gleder meg vilt og uhemmet! :D
Men jeg spiller trommer selv så jeg er litt spent på åssen dem lager det. Kanskje jeg bare blir irritert... :-k
Nei, det vil jeg ikke tenke på. ;-)
Post Reply