Beistet og Chris! - Oppgradert garasjen sin!

Skriv litt om deg selv, hva du gjør, hobbyer osv.
Post Reply
User avatar
Chris
Posts: 1166
Joined: 25 May 2005 21:11
MC: BMW HP2 Sport
Location: Sandefjord

Beistet og Chris! - Oppgradert garasjen sin!

Post by Chris »

Tenkte jeg også da skulle henge meg med på blogging.

Oppdatert 03.03.10
Jeg heter da Christoffer, men går under Chris for kjentfolk flest og er 22 år. Bor i byen Sandefjord, som forøvrig er en flott sommerby! Jeg har fullført Allmenn utdanning på Sandefjord VGS.
Førstegangstjeneste har jeg fullført hos Ingeniørbataljonen i Indre-Troms ved Skjold leir. Var i PingKP A, søkte meg i kompanistaben for å få meg førerkort på lastebil, som gikk rett i boks. Fikk ansvaret for kompaniets 4 lastebiler og vedlikehold og ettersyn av dem. Ellers fikk jeg også båtførerprøven og kvalifisert førstehjelp kurs ut av det flotte året i militæret.
Utdannelsen min har jeg ikke påbegynt enda, men har planer om trafikklærer. Jobber på Speed Motorcenter i Sandefjord.

Motorsykler har alltid vært en interesse ettersom både mamma og pappa har lappen og har hatt flere sykler gjennom tidene. Som 16 åring kjøpte jeg meg en Motorhispania Furia '00 og storkoste meg med den, da jeg ble 18 fikk jeg tatt bil lappen med en gang, men grunnet penger og fornuft måtte jeg ta den før MC lappen. MC Lappen kom i boks Juni 2007, da kjøpte jeg meg en Kawasaki Z750 '07 mod. Året etter bytta jeg til en Aprilia SXV550 som jeg gjorde en god del med, men byttet også denne etter en liten stund grunnet suget på R sykkel og noe som var litt mer "reliability" og da falt valget på en Aprilia RSV Mille '99 mod.

Chris out!

Bilder:
Min første sykkel: Kawasaki Z750 '07 mod.
Image

Min andre sykkel etter endel forandringer: Aprilia SXV 550
Image

Min nåværende sykkel: Aprilia RSV Mille '99 mod
Image
Last edited by Chris on 01 Oct 2010 23:58, edited 48 times in total.
x - '99 Aprilia RSV Mille
X - '07 Aprilia SXV 550
X - '07 Kawasaki Z750
User avatar
Jeanette
Administrator
Posts: 7496
Joined: 05 Sep 2006 19:45
MC: 12 Honda VFR
X: 07 Yamaha FZ6-S
Location: Oslo

Re: Gliset og Chris!

Post by Jeanette »

Grattis med blogg og ny sykkel, og lykke til på oppkjøring :D
Sleng ut bilder, det liker vi alltid!
User avatar
Chris
Posts: 1166
Joined: 25 May 2005 21:11
MC: BMW HP2 Sport
Location: Sandefjord

Re: Gliset og Chris!

Post by Chris »

Takk takk Jeanette, bilder kommer asap! 8)
Vet at enkelte også vil da klage på at jeg må få bytta vekk "plast ræææææælet" :-k på skiltet men har nesten ikke lyst etter som nettsiden til Vittersø står der og den er: Vi sees.no det passer så veldig bra syns jeg :lol:
x - '99 Aprilia RSV Mille
X - '07 Aprilia SXV 550
X - '07 Kawasaki Z750
User avatar
Jeanette
Administrator
Posts: 7496
Joined: 05 Sep 2006 19:45
MC: 12 Honda VFR
X: 07 Yamaha FZ6-S
Location: Oslo

Re: Gliset og Chris!

Post by Jeanette »

Hehehehe! Plastrææææææælet ja. Ikke bestemt meg for hva jeg gjør selv heller, men det blir ingen modifikasjon med det første ;)
User avatar
Chris
Posts: 1166
Joined: 25 May 2005 21:11
MC: BMW HP2 Sport
Location: Sandefjord

Re: Gliset og Chris!

Post by Chris »

Jeanette wrote:men det blir ingen modifikasjon med det første ;)
Amen to that! det første jeg isåfall skal bytte blir potta! Men det koster skjorta så må nok vente ;-)
x - '99 Aprilia RSV Mille
X - '07 Aprilia SXV 550
X - '07 Kawasaki Z750
User avatar
Jeanette
Administrator
Posts: 7496
Joined: 05 Sep 2006 19:45
MC: 12 Honda VFR
X: 07 Yamaha FZ6-S
Location: Oslo

Re: Gliset og Chris!

Post by Jeanette »

Er fornøyd med sykkelen som den er nå også jeg, har vel egentlig aldri vært typen til å drive med modifikasjoner heller. Skal aldri si aldri, kommer jo til å kjøpe en annen sykkel senere, og da kan det jo hende at den "passer bedre" til å endre på.. Hmm :-k
User avatar
Chris
Posts: 1166
Joined: 25 May 2005 21:11
MC: BMW HP2 Sport
Location: Sandefjord

Re: Gliset og Chris!

Post by Chris »

Sant så sant, skal aldri si aldri. Liker selvfølgelig utseende på sykkelen min, er jo en stor grunn til at jeg kjøpte meg den og potta er vel kanskje den ene tingen jeg føler at jeg vil endre på den. Devil potta koster jo 6000 kroner så blir nok litt venting før det ja, vil helst kjøre inn sykkelen og bli vandt med den som den er før jeg gjør noe, føler ikke behov for noe annet. :)
x - '99 Aprilia RSV Mille
X - '07 Aprilia SXV 550
X - '07 Kawasaki Z750
User avatar
Gorgeous
Posts: 1772
Joined: 06 Feb 2007 20:54
MC: Suzuki DR-Z 400 SM
Location: Her

Re: Gliset og Chris!

Post by Gorgeous »

Chris wrote:Takk takk Jeanette, bilder kommer asap! 8)
Vet at enkelte også vil da klage på at jeg må få bytta vekk "plast ræææææælet" :-k på skiltet men har nesten ikke lyst etter som nettsiden til Vittersø står der og den er: Vi sees.no det passer så veldig bra syns jeg :lol:

Siktet du til meg?? ;-) Aktiv motstander av plastræææææl! Sees.no kan du jo bare tusje på jakka di i steden.. ;-)
Team PINK
Image
Jeg liker bare ting hvis de er rooooosaaa <3
User avatar
Jeanette
Administrator
Posts: 7496
Joined: 05 Sep 2006 19:45
MC: 12 Honda VFR
X: 07 Yamaha FZ6-S
Location: Oslo

Re: Gliset og Chris!

Post by Jeanette »

Chris wrote:Sant så sant, skal aldri si aldri. Liker selvfølgelig utseende på sykkelen min, er jo en stor grunn til at jeg kjøpte meg den og potta er vel kanskje den ene tingen jeg føler at jeg vil endre på den. Devil potta koster jo 6000 kroner så blir nok litt venting før det ja, vil helst kjøre inn sykkelen og bli vandt med den som den er før jeg gjør noe, føler ikke behov for noe annet. :)
Selv elsker jeg pottene og hekken min :smt050
User avatar
Chris
Posts: 1166
Joined: 25 May 2005 21:11
MC: BMW HP2 Sport
Location: Sandefjord

Re: Gliset og Chris!

Post by Chris »

Gorgeous wrote:Siktet du til meg?? ;-) Aktiv motstander av plastræææææl! Sees.no kan du jo bare tusje på jakka di i steden.. ;-)
Aldri :-# :lol: Siden jeg har sort skinnjakke kan jeg vel rette på deg og heller si at jeg burde bruke tipex ? 8)
x - '99 Aprilia RSV Mille
X - '07 Aprilia SXV 550
X - '07 Kawasaki Z750
User avatar
Chris
Posts: 1166
Joined: 25 May 2005 21:11
MC: BMW HP2 Sport
Location: Sandefjord

Re: Gliset og Chris!

Post by Chris »

Syns også hekken min er nydelig Jeanette men potta syns jeg nå kawasaki har sparts seg litt på ?
Din sykkel er forøvrig kjempefin! lest bloggen til mange her, inkl. din! Stå på! =D>
x - '99 Aprilia RSV Mille
X - '07 Aprilia SXV 550
X - '07 Kawasaki Z750
User avatar
Gorgeous
Posts: 1772
Joined: 06 Feb 2007 20:54
MC: Suzuki DR-Z 400 SM
Location: Her

Re: Gliset og Chris!

Post by Gorgeous »

Chris wrote:
Gorgeous wrote:Siktet du til meg?? ;-) Aktiv motstander av plastræææææl! Sees.no kan du jo bare tusje på jakka di i steden.. ;-)
Aldri :-# :lol: Siden jeg har sort skinnjakke kan jeg vel rette på deg og heller si at jeg burde bruke tipex ? 8)

Hehe, finnes hvit spritusj :lol: Nei se å få den vekk ;-)
Team PINK
Image
Jeg liker bare ting hvis de er rooooosaaa <3
User avatar
Chris
Posts: 1166
Joined: 25 May 2005 21:11
MC: BMW HP2 Sport
Location: Sandefjord

Re: Gliset og Chris!

Post by Chris »

Hahah vi får nå se :lol:
Forhåpentligvis får jeg tatt bilder imorra ettersom det er meldt opphold!
Uansett må det være mer stil å ha tipex på jakka enn hvit spritusj, Tipex'en gir en mer uthevende følelse, litt mer kvalitet. 8)
x - '99 Aprilia RSV Mille
X - '07 Aprilia SXV 550
X - '07 Kawasaki Z750
User avatar
Jeanette
Administrator
Posts: 7496
Joined: 05 Sep 2006 19:45
MC: 12 Honda VFR
X: 07 Yamaha FZ6-S
Location: Oslo

Re: Gliset og Chris!

Post by Jeanette »

Chris wrote:Syns også hekken min er nydelig Jeanette men potta syns jeg nå kawasaki har sparts seg litt på ?
Din sykkel er forøvrig kjempefin! lest bloggen til mange her, inkl. din! Stå på! =D>
Takker og neier, Chris :twisted:
FV
Posts: 2332
Joined: 27 Feb 2007 19:05
Location: Karmøy

Re: Gliset og Chris!

Post by FV »

Chris wrote:Syns også hekken min er nydelig Jeanette men potta syns jeg nå kawasaki har sparts seg litt på ?
Din sykkel er forøvrig kjempefin! lest bloggen til mange her, inkl. din! Stå på! =D>
Chris, du lovet bilder!

Ang dette med potten, virker det som om dette er en "elsk-hat" sak. Mange har sagt at den bør byttes fort som f***, mens andre synes den er drittøff! Uansett så er det jo greit med skikkelig lyd da :) Men uansett, rått at du fikk deg sykkel, håper vi snakkes i sommer, det er planen :)
Post Reply