Eventyret om Frank- Skrevet kontrakt på hus.

Skriv litt om deg selv, hva du gjør, hobbyer osv.
User avatar
EvenDeven
Posts: 3180
Joined: 23 Jan 2007 15:03

Re: Eventyret om Frank

Post by EvenDeven »

Nydelig sykkel det der :D .. Råtøff
Før - Honda NSR 2003
Nå - GasGas 125 SM
FV
Posts: 2332
Joined: 27 Feb 2007 19:05
Location: Karmøy

Re: Eventyret om Frank

Post by FV »

Var på en liten langtur i går. Vi var 3 stykker som kjørte inn til Knapphus, ca 5 mils kjøring. Nydlig vær, fin natur og gode veier. Har kjørt ca 30 mil nå, så har ennå noen igjen før sykkelen er ferdig innkjørt. Tok også noen bilder:

Image

Image

Image

Fikk følge av en "artsfrende", en 98' Kawasaki ZX6R. Denne sykkelen fikk jeg øvelsekjøre ett par turer før jeg begynte på lappen. R6'en er den samme som jeg kjørte sammen med dagen før.

Er ikke samme fine været i dag, men kanskje jeg tar meg en litt lengre tur på en 4-5 mil i dag også. Er overskyet og litt grå skyer, så jeg frykter det kan bli regn, men det får nå så være. Var da vanntett sist jeg sjekka.
FV
Posts: 2332
Joined: 27 Feb 2007 19:05
Location: Karmøy

Re: Eventyret om Frank

Post by FV »

Når jeg først får bildene til å virke, så blir de nedskalert slik at 1/3 av bilde ikke kommer med. Typisk..
Tore^NSR
Posts: 1467
Joined: 17 May 2005 21:19

Re: Eventyret om Frank

Post by Tore^NSR »

Er det Johnny jeg ser i bakgrunnen på det ene bildet? :-k
FV
Posts: 2332
Joined: 27 Feb 2007 19:05
Location: Karmøy

Re: Eventyret om Frank

Post by FV »

Om du ser hele bildene, noe jeg ikke gjør, så er det Jonny som står i bakgrunnen ja. Han skal akkuratt til å kjøpe seg en 333 grams burger. Store gutter trenger skikkelig fôr, spesielt Jonny, som har så mye ekstra ballast å drasse på ;-)
User avatar
Chris
Posts: 1166
Joined: 25 May 2005 21:11
MC: BMW HP2 Sport
Location: Sandefjord

Re: Eventyret om Frank

Post by Chris »

Hva kan man si? Flotte bilder! utsøkt sykkelsmak også 8) La bildene strømme på, ville likt nærbilder av sykkelen i god oppløsning! (av de forskjellige delene på sykkelen :) )
x - '99 Aprilia RSV Mille
X - '07 Aprilia SXV 550
X - '07 Kawasaki Z750
FV
Posts: 2332
Joined: 27 Feb 2007 19:05
Location: Karmøy

Re: Eventyret om Frank

Post by FV »

Har ikke ett brukende digitalkamera liggende, men kan sikkert ordne noen bilder om du ønsker det. Hvilke deler var det du tenkte på? Noe spesielt?
User avatar
Chris
Posts: 1166
Joined: 25 May 2005 21:11
MC: BMW HP2 Sport
Location: Sandefjord

Re: Eventyret om Frank

Post by Chris »

Var vel egentlig det meste jeg mente, men ting som svingarm, dekk/felger, eksos, tenning samt turteller, speil, tank, ikke minst frontlykta, og gafflene... stort sett det meste! 8)
x - '99 Aprilia RSV Mille
X - '07 Aprilia SXV 550
X - '07 Kawasaki Z750
FV
Posts: 2332
Joined: 27 Feb 2007 19:05
Location: Karmøy

Re: Eventyret om Frank

Post by FV »

Kan sikkert ordnes. Får heller sende det til deg på mail isåfall, blir litt mye her inne da. Men minn meg på det, så skal jeg se om jeg ikke får ordnet meg ett sjeplig kamera.
FV
Posts: 2332
Joined: 27 Feb 2007 19:05
Location: Karmøy

Re: Eventyret om Frank

Post by FV »

Var på en liten svipptur til kaien i Haugesund i dag, da det var noe helt annet enn motorsyklene folk fattet interesse av.

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Vet ikke om det var noe for slags messe eller noe, men tøffe båter var det iallefall.

Var også en tur oppe på Helganes å så på gutta som kjørte cross.
Image

Lurer i å kjøpe meg en 250 til høsten kanskje. Se om jeg får noen med, så blir det kanskje :)
Ellers så har det ikke blitt så mange mil i dag. Var mening at jeg skulle komme meg ut tidlig, men var på "The Kids" konsert i går, så jeg var ikke helt kjøreklar kl halv ti i dag. Men ble likevel en 7-8 mil, fin tur.
User avatar
Endre
Posts: 479
Joined: 29 Oct 2006 10:50
MC: Aprilia RSV Tuono 1000
2003 mod
Location: Drammen

Re: Eventyret om Frank

Post by Endre »

Nor Tech er tøffe båter ;-) Vet du vilke motorer som satt i?
Aprilia RSV Tuono 1000 2004 mod

X: Suzuki SV 650S 2003 mod
X: Honda NSR 2000 mod
User avatar
Chris
Posts: 1166
Joined: 25 May 2005 21:11
MC: BMW HP2 Sport
Location: Sandefjord

Re: Eventyret om Frank

Post by Chris »

Flotte båter ja, men foretrekker å slappe av på vannet, 30 fots snekke gjør susen der :)
Er ikke det slik båt som Jan Erik prøvde i Autofil ?
x - '99 Aprilia RSV Mille
X - '07 Aprilia SXV 550
X - '07 Kawasaki Z750
FV
Posts: 2332
Joined: 27 Feb 2007 19:05
Location: Karmøy

Re: Eventyret om Frank

Post by FV »

Endre wrote:Nor Tech er tøffe båter ;-) Vet du vilke motorer som satt i?
Nei, vi gikk bare å kikka, å det var heller ikke satt opp noen informasjon om båtene.

Image

Heftige "tailpipes" iallefall 8)
User avatar
Gorgeous
Posts: 1772
Joined: 06 Feb 2007 20:54
MC: Suzuki DR-Z 400 SM
Location: Her

Re: Eventyret om Frank

Post by Gorgeous »

Skikkelig lyd på de båtene der og 8) Meeehn du må få vekk den plastgreia som skiltet ditt henger i! Få på en annen skiltholder med miniblinkers :D Det plastgreiene der ødlegger jo det fine utseendet på sykkelen din :D
Team PINK
Image
Jeg liker bare ting hvis de er rooooosaaa <3
Gixxerman

Re: Eventyret om Frank

Post by Gixxerman »

Kjenner til det miljøet der ja. Fadern til en kompis har vært throttlemann på en offshore1 båt en god stund og kjørt mye annet før det. Gromlyd i de ja :twisted:
Post Reply