Eventyret om Frank- Skrevet kontrakt på hus.

Skriv litt om deg selv, hva du gjør, hobbyer osv.
User avatar
tshansen
Posts: 19236
Joined: 07 Mar 2006 02:07
MC: KTM 790 Adventure R 2019
Location: Bergen

Re: Eventyret om Frank- Skrevet kontrakt på hus.

Post by tshansen »

Your on thin fucking ice my petty green chump!!! And I will be under it when it breakes!! :roll:

Edit. No har jeg kanskje lovet oss vekk en tur til oslo! Så vi må kanskje ta oss en helgetur over til de tullingene der borte ;-)
I would like to apologize to anyone I have not yet offended.
Please be patient, I will get to you shortly
------------------------------------------------------------
2019: Nye dekk på 1900 km - Mitas E-07+
------------------------------------------------------------
Instagram
YouTube
MyRoute-app
FV
Posts: 2332
Joined: 27 Feb 2007 19:05
Location: Karmøy

Re: Eventyret om Frank- Skrevet kontrakt på hus.

Post by FV »

Lite som skrives her, mye som skjer utenom.

Er ikke så aktiv lenger, men kan da legge ut litt bilder fra da jeg begynte å gjøre sykkelen klar for vinteren. Har ikke kjørt på over to mnd, heller ikke hatt tid til å gjøre den klar. Men skift iallefall olje og filter igår, pluss at jeg vaska kjedet, felger og bremser. Så nå er det grovste gjort, mangler bare finpussen og en polering så er den klar.

Image

Det obligatoriske "Honda oljefilter til Kawasaki"-bildet som jeg også tok ifjor:

Image

Etter ett kvarter og to skrujern fattigere fikk jeg av filteret, rimelig mørbanka:

Image

Image

Image

Image

Måtte jo lufte ponniene litt også, mange mnd siden nå. Men de svarte på første forsøk, og feiret det hele med en aldri så liten backfire:
Image

Bildene er tatt med den nye kameratelefonen min, som jeg tydeligvis ikke har fått helt kontroll på. Bildene var ikke så bra som jeg håpet, kan være pga lite lys.
User avatar
Jeanette
Administrator
Posts: 7496
Joined: 05 Sep 2006 19:45
MC: 12 Honda VFR
X: 07 Yamaha FZ6-S
Location: Oslo

Re: Eventyret om Frank- Skrevet kontrakt på hus.

Post by Jeanette »

Hyggelig med noen ord fra deg igjen - lenge siden sist ja! Alt bra ellers? :)
FV
Posts: 2332
Joined: 27 Feb 2007 19:05
Location: Karmøy

Re: Eventyret om Frank- Skrevet kontrakt på hus.

Post by FV »

Jo, takk :)
Ting går bra for tiden ja, men som alltid så er det litt mye jobb for tiden. Var nettopp 3 uker på reis til Bergen. Fikk hele 16 timer fri før jeg var på jobb igjen. Men Money talks :)
User avatar
Jeanette
Administrator
Posts: 7496
Joined: 05 Sep 2006 19:45
MC: 12 Honda VFR
X: 07 Yamaha FZ6-S
Location: Oslo

Re: Eventyret om Frank- Skrevet kontrakt på hus.

Post by Jeanette »

Sikkert ikke dumt med litt cash nå som julegavene skal i boks! Eller, jeg skulle kanskje ikke sagt det - kjenner jeg deg rett (som gutter flest) så ligger julegaver ennå noen uker frem i tid :smt084
FV
Posts: 2332
Joined: 27 Feb 2007 19:05
Location: Karmøy

Re: Eventyret om Frank- Skrevet kontrakt på hus.

Post by FV »

Jeg vet ikke om jeg skal gi noen julegaver i år, det er jo ingen som har vært snille O:)
Men nå er ikke akkuratt julegaver den største utgiften min for tiden, jeg har tross alt 2 mill i gjeld hos min kjære bank :)
User avatar
FZ1Fazer
Posts: 407
Joined: 31 Mar 2007 00:20
MC: Yamaha FZ1-S
Location: Karmøy

Re: Eventyret om Frank- Skrevet kontrakt på hus.

Post by FZ1Fazer »

FV wrote:Jeg vet ikke om jeg skal gi noen julegaver i år, det er jo ingen som har vært snille O:)
Men nå er ikke akkuratt julegaver den største utgiften min for tiden, jeg har tross alt 2 mill i gjeld hos min kjære bank :)
Kjenner ikke så mange som fortjener julegave jeg heller, untatt guttungen selvsagt :-)
Også får jeg ikke lov av banken å ha 2 mill i gjeld heller.....

Men noen pils må vi ta en kveld.... :D
Tidligere kjent som FZ6Fazer...
User avatar
Jeanette
Administrator
Posts: 7496
Joined: 05 Sep 2006 19:45
MC: 12 Honda VFR
X: 07 Yamaha FZ6-S
Location: Oslo

Re: Eventyret om Frank- Skrevet kontrakt på hus.

Post by Jeanette »

Og så får du jo en fin "gave" av de 2 mill'ene etter hvert =)
FV
Posts: 2332
Joined: 27 Feb 2007 19:05
Location: Karmøy

Re: Eventyret om Frank- Skrevet kontrakt på hus.

Post by FV »

Når jeg tenker meg om så skal kanskje Stian få en liten gave i år, han er den eneste jeg kjenner som bare har vært snill i år :lol:
Nei, men det lønner seg å stå på mens man kan, nå er det jo nedgangstider så blir nok lite overtid i fremtiden. Så får tjene kronene mens man kan :)
Så er det stor fare for at jeg har rota meg borti ei jente, det er visst ikke gratis det heller har jeg hørt :-#
User avatar
Jeanette
Administrator
Posts: 7496
Joined: 05 Sep 2006 19:45
MC: 12 Honda VFR
X: 07 Yamaha FZ6-S
Location: Oslo

Re: Eventyret om Frank- Skrevet kontrakt på hus.

Post by Jeanette »

FV wrote:Når jeg tenker meg om så skal kanskje Stian få en liten gave i år, han er den eneste jeg kjenner som bare har vært snill i år :lol:
Se her du, Stian ;)
FV wrote:Så er det stor fare for at jeg har rota meg borti ei jente, det er visst ikke gratis det heller har jeg hørt :-#
Skjønner ikke hva du insinuerer? Vi jenter krever vel ikke julegaver? 8-[
User avatar
FZ1Fazer
Posts: 407
Joined: 31 Mar 2007 00:20
MC: Yamaha FZ1-S
Location: Karmøy

Re: Eventyret om Frank- Skrevet kontrakt på hus.

Post by FZ1Fazer »

FV wrote:Når jeg tenker meg om så skal kanskje Stian få en liten gave i år, han er den eneste jeg kjenner som bare har vært snill i år :lol:
Nei, men det lønner seg å stå på mens man kan, nå er det jo nedgangstider så blir nok lite overtid i fremtiden. Så får tjene kronene mens man kan :)
Så er det stor fare for at jeg har rota meg borti ei jente, det er visst ikke gratis det heller har jeg hørt :-#
Godt å høre at noen syns jeg har vært snill, og det samme må vel sies om deg :D Vi skulle kanskje "bytta" en flaske XO til jul :roll:
Hvis du skulle finne på å rote deg borti ei kjekk ei, så prøv å "holde statistikken oppe" da...For det er visst ikke så enkelt har jeg skjønt [-(
Tidligere kjent som FZ6Fazer...
FV
Posts: 2332
Joined: 27 Feb 2007 19:05
Location: Karmøy

Re: Eventyret om Frank- Skrevet kontrakt på hus.

Post by FV »

Noe er iallefall oppe, men økonomien går jo ned, så hvordan det slår ut på statestikken din vet jeg ikke :lol:
User avatar
FZ1Fazer
Posts: 407
Joined: 31 Mar 2007 00:20
MC: Yamaha FZ1-S
Location: Karmøy

Re: Eventyret om Frank- Skrevet kontrakt på hus.

Post by FZ1Fazer »

Den var litt dyp, så jeg tror vi lar det bli med det... :-k
Tidligere kjent som FZ6Fazer...
FV
Posts: 2332
Joined: 27 Feb 2007 19:05
Location: Karmøy

Re: Eventyret om Frank- Skrevet kontrakt på hus.

Post by FV »

Kan jo oppdatere litt selv om det ikke blir kjøring og mc-ting.

Har fått begynt på huset nå. Tomta er ferdig og jeg har begynt å sette opp ringmuren:

Image

Image

Image

Så har det jo blitt noen julebord også. I år har jeg jo følge også, så da gjelder det å oppføre seg:

Image

Image

Litt seriøse kan vi faktisk være:

Image

Sååå, det blir sikkert siste bloggingen på denne siden av året, det blir ikke mer fritid for tiden..
User avatar
Jeanette
Administrator
Posts: 7496
Joined: 05 Sep 2006 19:45
MC: 12 Honda VFR
X: 07 Yamaha FZ6-S
Location: Oslo

Re: Eventyret om Frank- Skrevet kontrakt på hus.

Post by Jeanette »

Du er tydeligvis alltid like flink til å oppføre deg ja :-s ;-)
Post Reply