MCV ~ I farta!

Skriv litt om deg selv, hva du gjør, hobbyer osv.
hsimpson
Posts: 661
Joined: 27 Jan 2007 17:58
MC: YZF R6 Blå/hvit
Location: Oslo

Re: MCV

Post by hsimpson »

Kan love deg gromlyd når du får satt på en annen potte enn den originale i hvertfall! Kommer til å buldre noe helt j**** :twisted:
Yamaha R6 Blå/hvit
Fiesta ST150 Performance-blue
-71 1302
vevea
Posts: 290
Joined: 24 Feb 2007 12:01
MC: FZ1

Re: MCV

Post by vevea »

Takker! :D Ja, deilig å få det overstått! Stressa voldsomt den siste uka.. Men nå kan jeg jo kalle Frank for lærlingen min :twisted:

Joda, skoa er skinn. Men det er noe forsterkninger i tåa, så jeg tror ikke de utvider seg så mye den veien.

Mekke SV i dag, F? \:D/
- Yamaha FZ1-N
x Suzuki SV650S
vevea
Posts: 290
Joined: 24 Feb 2007 12:01
MC: FZ1

Re: MCV

Post by vevea »

hsimpson wrote:Kan love deg gromlyd når du får satt på en annen potte enn den originale i hvertfall! Kommer til å buldre noe helt j**** :twisted:
Høres bra ut!

Mulig jeg må handle inn en PCIII også, da det visstnok kunne bli dyrt å remappe ECU'en..
- Yamaha FZ1-N
x Suzuki SV650S
vevea
Posts: 290
Joined: 24 Feb 2007 12:01
MC: FZ1

Re: MCV

Post by vevea »

Fått på anlegget nå, og kan ikke si jeg er så sinnsykt imponert. Bedre lyd ble det jo, men hadde kanskje håpet på liiitt mer? Devil'en til FV lager jo en herlig høy buldrelyd! Mmmm.

Men det ble helt greit. Mye penere, og litt bedre lyd, ok det vel ?

Legger med et par dårlige bilder..

Image
Image
Filmsnutt
Image
- Yamaha FZ1-N
x Suzuki SV650S
User avatar
FZ1Fazer
Posts: 407
Joined: 31 Mar 2007 00:20
MC: Yamaha FZ1-S
Location: Karmøy

Re: MCV

Post by FZ1Fazer »

Så jo bra ut det. Har du prøvd den på veien, og eventuelt hvordan ble lyden inne hjelmen...? Mye lyd ? :-k
Tidligere kjent som FZ6Fazer...
vevea
Posts: 290
Joined: 24 Feb 2007 12:01
MC: FZ1

Re: MCV

Post by vevea »

Har ikke testa den på veien, nei. Er jo så forferdelig vær! Tror ikke lyden blir noe problem inni hjelmen, da den ikke var såå høy (men skal ikke si noe skråsikkert).

Gleder meg til våren, og vestlandstreffet nå!
- Yamaha FZ1-N
x Suzuki SV650S
FV
Posts: 2332
Joined: 27 Feb 2007 19:05
Location: Karmøy

Re: MCV

Post by FV »

Hva med en liten film der du ruser litt? Å ta ut innsatsen? :)
Gixxerman

Re: MCV

Post by Gixxerman »

Derfor det lønner seg å kjøpe et anlegg man har hørt på samme sykkern :P Er jo ikke akkurat noe hester og hente på slip-on så kjøp hva du har hørt. Litt sent nå :twisted: :lol:
inunf
Posts: 4909
Joined: 24 Mar 2006 19:33
MC: Ymse
Location: Ålesund

Re: MCV

Post by inunf »

Gixxerman wrote:Derfor det lønner seg å kjøpe et anlegg man har hørt på samme sykkern :P Er jo ikke akkurat noe hester og hente på slip-on så kjøp hva du har hørt. Litt sent nå :twisted: :lol:
Er helanlegg. Står på forrige side. Yoshi er vel noe av det bedre når det gjelder eksos eller?
FV
Posts: 2332
Joined: 27 Feb 2007 19:05
Location: Karmøy

Re: MCV

Post by FV »

asker-anders wrote:Film er alltid fint 8) FV, kan du legge ut en du å?
Jeg har vel lagt ut ett par filmer i bloggen min jeg, men det er jo kun med litt rusing da.

Vegar har kjøpt helanlegg ja, han leker ikke butikk ;)
Gixxerman

Re: MCV

Post by Gixxerman »

Mye lyd er ikke synonymt med mer krutt, men det vet du kanskje :) Hadde en slip-on på første 750'n som bråkte no så inn i de grader, langt ifra noe helannlegg jeg har hørt på en vanlig gatesykkel.
FV
Posts: 2332
Joined: 27 Feb 2007 19:05
Location: Karmøy

Re: MCV

Post by FV »

Men nå er det vel ikke bråk man er på jakt etter heller da? SV er jo kjent for en skikkelig gromlyd når man får på skikkelig eksos, så jeg satser på at ting ordner seg litt nå, da lyden tidligere har vært litt anonym.
vevea
Posts: 290
Joined: 24 Feb 2007 12:01
MC: FZ1

Re: MCV ~ NÃ¥ med Yoshi

Post by vevea »

Filmsnutt ligger jo i posten med bildene.. Eller vil dere ha mer ?? :twisted:
Innsatsen er ute..

Vanskelig å kjøpe noe jeg har hørt, da jeg ikke vet om noen SV'er i nærheten.. Noen ganger må man bare satse også ;)

Har jo ikke testa anlegget skikkelig enda, og når jeg får bytta filter, får jeg kanskje litt innsugslyd i tillegg? :) Men må legge til at jeg fikk et stygt hull i "tuten" på potta når jeg tok ut innsatsen.. Ser litt jalla ut. Men er sånn passe fornøyd, likevel.

Håper på litt flere mods i før våren, men får se. Er mye annet som frister også :roll:
- Yamaha FZ1-N
x Suzuki SV650S
Gixxerman

Re: MCV ~ NÃ¥ med Yoshi

Post by Gixxerman »

vevea wrote:Er mye annet som frister også :roll:
Mer kubikk as in ny sykkel :lol: haha er jeg slem nå :P
FV
Posts: 2332
Joined: 27 Feb 2007 19:05
Location: Karmøy

Re: MCV ~ NÃ¥ med Yoshi

Post by FV »

Av en eller annen merkelig grunn, så visste jeg at det kom til å komme en slik kommentar fra deg :-k
Er jeg synsk eller er det bare FOR opplagt?
Post Reply