Weezer's verden

Skriv litt om deg selv, hva du gjør, hobbyer osv.
User avatar
Weezer
Posts: 407
Joined: 02 Jun 2005 23:41
MC: Monster S2R800 - 07
Location: Fosen

Re: Weezer's verden

Post by Weezer »

Hehe, det er helt iorden.
Blir en ganske spartansk feiring. En kaffekopp sammen med samboeren og "svigerfar" :)
A motorbike is an engine you can sit on
User avatar
EvenDeven
Posts: 3180
Joined: 23 Jan 2007 15:03

Re: Weezer's verden

Post by EvenDeven »

Høres da greit nok ut det :D..

Du får ha en fortsatt knall dag!


Stikker til køys jeg nå, tidlig oppe i morgen.. :?




Snakkes :D
Før - Honda NSR 2003
Nå - GasGas 125 SM
User avatar
Weezer
Posts: 407
Joined: 02 Jun 2005 23:41
MC: Monster S2R800 - 07
Location: Fosen

Re: Weezer's verden

Post by Weezer »

Det samme til deg Even
A motorbike is an engine you can sit on
User avatar
Weezer
Posts: 407
Joined: 02 Jun 2005 23:41
MC: Monster S2R800 - 07
Location: Fosen

Re: Weezer's verden

Post by Weezer »

Skulle kjøre til Heimdal og vaske sykkelen i storbilhallen idag. Var innom på Biltema og kjøpte radiatorbørste sånn at jeg kunne komme godt til på trange plasser, som f.eks. kjøleribbene. Syntes den var litt merkelig på clutchen, men tenkte ikke stort over det. Vasket og gnikket så Monster'n ble ren og pen. Da jeg kjørte nedover igjen ble jeg liggende bak en 125ccm. Den dro på gjennom et kryss og jeg skulle henge på. Hadde 2.giret og vridde holken litt, og vips hadde jeg 7000rpm uten at farta økte tilsvarende. Tenkte at nå kjører jeg bare rett oppover på Eberg Motor og setter den inn der. Kom på Sluppenbrua og måtte stoppe for rødt lys. Grønt - 1.gir og ut med clutchen. INGENTING skjedde. Så der sto jeg midt i køen med en blank, ny sykkel som ikke ville gå framover. Måtte trille bakover til en buslomme og ringte Eberg. De hadde ikke mulighet å hente meg så jeg måtte komme meg dit på egen hånd. Ringte brodern og ba han hente sykkelhengern til trafikkskola. Prøvde på nytt etterpå, og da løste clutchen ut, og jeg kom meg avgårde. Kjørte i 3.gir hele veien tilbake til Eberg Motor. Fikk satt inn sykkelen, men den blir ikke ferdig til helga. Da tar jeg tre ukers ferie. Så blir ingen sykkelkjøring på den tida. Surt, men jeg får nå hvertfall lagret den på en trygg plass i ferien :roll: Kjipe saker, men de får hvertfall god tid å gå over sykkel'n. Håper dette er et engangstilfelle; at det ikke er noe i det onde tunger sier om italienske kjøretøyer. Nåja, heller en italiensk på verksted enn en japansk på gårdsplassen ;-)
A motorbike is an engine you can sit on
User avatar
Hawken
Posts: 2799
Joined: 29 Apr 2005 23:26
MC: Ducati SS 750
Location: Trondheim

Re: Weezer's verden

Post by Hawken »

Sånn går det når du skal tøffe deg for "småungene" :P

Kjedelig sak det der ja, venter selv på å få min ut av verksted snart. Forhåpentligvis til helga :)
Nå: BMW F800R
X: Ducati SS 750 i.e
X: Honda CBR 600F
X: Suzuki Bandit 400
User avatar
Weezer
Posts: 407
Joined: 02 Jun 2005 23:41
MC: Monster S2R800 - 07
Location: Fosen

Re: Weezer's verden

Post by Weezer »

Hawken wrote:Sånn går det når du skal tøffe deg for "småungene" :P
Ja, synda straffer seg selv, som min gamle, kloke mor pleier å si ;-)
Var ikke for stor fart, bare litt hurtig ut av krysset. Akkurat som om det er et eller annet inne i clutchhuset som henger. Syntes egentlig selgeren kunne taklet det på en litt finere måte... "Er lamellene utslitte får du betale kalaset selv", eller noe i den duren. Hallo, sykkelen er gått 3500 km :shock: Tror jeg måtte ha krypekjørt den distansen for å slite dem ut. Men tror ikke det er det som har skjedd heller. Når den først koplet helt inn var det ingen sluring.

Du får kose deg med sykkelen til helga da Hawken! Den som venter på noe godt... :)
A motorbike is an engine you can sit on
User avatar
Hawken
Posts: 2799
Joined: 29 Apr 2005 23:26
MC: Ducati SS 750
Location: Trondheim

Re: Weezer's verden

Post by Hawken »

Blir ikke noe kosing på meg nei. Var innom i dag for å bestille ny bremsehendel og da fikk jeg vite at det var bestilt deler fra Japan som skulle komme i løpet av 1 uke, dermed er den ikke klar for om en ukes tid, kanskje tidligere.

Snufs :(
Nå: BMW F800R
X: Ducati SS 750 i.e
X: Honda CBR 600F
X: Suzuki Bandit 400
User avatar
Weezer
Posts: 407
Joined: 02 Jun 2005 23:41
MC: Monster S2R800 - 07
Location: Fosen

Re: Weezer's verden

Post by Weezer »

Sitter på jobben og er akkurat ferdig med noe papirarbeid. Skal hjem og pakke litt for så å levere skolebilen på verksted. Da kan den (også) stå i trygg forvaring hele ferien :) Blir hentet av "svigerinna" mi der, og da går det rake veien til hytta i Finland (madammen er allerede der). Har beordret Lapin Kulta og varm badstu til ankomst ;-) Blir der ei uke og reiser hjem til foreldrene mine på Helgeland og blir værende der de resterende to ukene av ferien. Har vært i feriemodus i èi uke allerede, så dette blir bra :D
A motorbike is an engine you can sit on
User avatar
Hawken
Posts: 2799
Joined: 29 Apr 2005 23:26
MC: Ducati SS 750
Location: Trondheim

Re: Weezer's verden

Post by Hawken »

God ferie!
Nå: BMW F800R
X: Ducati SS 750 i.e
X: Honda CBR 600F
X: Suzuki Bandit 400
User avatar
Weezer
Posts: 407
Joined: 02 Jun 2005 23:41
MC: Monster S2R800 - 07
Location: Fosen

Re: Weezer's verden

Post by Weezer »

Begynte på jobb på mandag denne uka etter tre ukers ferie. Deilig å ha tre uker uten å tenke på jobben :) Har fått gjort endel ting som lenge skulle vært gjort, og besøkt folk som jeg ikke har sett på lenge. Det som har tatt mest tid er vår gamle tømmerhytte som måtte flyttes litt. Utrolig mye jobb for så få meter...
Image
Image

Ringte forhandleren på mandag for å høre hvordan det gikk med Monsteren. Fyren som driver det har ferie og butikken er stengt. Men de hadde skiftet slavesylinderen til clutchen, og han mente det skulle fungere. Forstod det sånn at han skulle ta seg en tur innom butikken iløpet av denne uka, så da skulle jeg få den tilbake.
Tre uker uten jobb er helt topp, men tre uker uten sykkelen gir meg bare abstinenser :smt104
A motorbike is an engine you can sit on
User avatar
Weezer
Posts: 407
Joined: 02 Jun 2005 23:41
MC: Monster S2R800 - 07
Location: Fosen

Re: Weezer's verden

Post by Weezer »

Vært på byen. Full. Tar kveld. Go natt ;-)
A motorbike is an engine you can sit on
User avatar
EvenDeven
Posts: 3180
Joined: 23 Jan 2007 15:03

Re: Weezer's verden

Post by EvenDeven »

Våken? 8)
Før - Honda NSR 2003
Nå - GasGas 125 SM
User avatar
Jeanette
Administrator
Posts: 7496
Joined: 05 Sep 2006 19:45
MC: 12 Honda VFR
X: 07 Yamaha FZ6-S
Location: Oslo

Re: Weezer's verden

Post by Jeanette »

Weezer wrote:Vært på byen. Full. Tar kveld. Go natt ;-)
Det er det man kaller et beskjedent fylleinnlegg!
User avatar
Olav'en
Posts: 1992
Joined: 06 Jun 2005 20:51
MC: Suzuki DR 125
Nermer seg 50 000 på tellern, 48 600 for øyeblikket.
*vi gasar tils det rasar*
Location: Adrenalin hovudstaden - Voss

Re: Weezer's verden

Post by Olav'en »

Tømmerhytte? :-k
Det der minner da felt om ei hytte med vanlig kledning og bindingsverk? :-s
User avatar
Weezer
Posts: 407
Joined: 02 Jun 2005 23:41
MC: Monster S2R800 - 07
Location: Fosen

Re: Weezer's verden

Post by Weezer »

Olav'en wrote:Tømmerhytte? :-k
Det der minner da felt om ei hytte med vanlig kledning og bindingsverk? :-s
Er tømring med liggende kledning. Ser tømringa innvendig.
A motorbike is an engine you can sit on
Post Reply