coolfantaman

Skriv litt om deg selv, hva du gjør, hobbyer osv.
Post Reply
coolfantaman
Posts: 118
Joined: 28 Apr 2005 23:54
Location: Egersund

coolfantaman

Post by coolfantaman »

Jepp, da kaster jeg meg på bølgen og å lage en blogg.
Jeg er da et hannkjønn fra Egersund som ligger i Rogaland.
Jeg er 16 år(blir 17 27 juni). Jeg kjører rundt på en Honda Shadow så ofte som mulig. Har også en Suzuki RMX, men den skal selges, kommer faktisk i avisen i mårra.

Tenkte jeg skulle fortelle litt om helga som var.

Denna helga har vært direkte slitsom. Jeg har vært på treningssamling med den skolen jeg skal begynne på til høsten - Sirdal Skigymnas. Har gått et år på almmenn nå, men ble så drit lei at jeg bytter. Ski er jo også gøy. Uansett,

Lørdag 21.05.2005. Vi måtte stå opp klokken 8. Så var det en god frokost før en såkalt hartreningsøkt på rulleski (skøyting). Dette var helt jævlig. Først var det oppvarming i ca 20 min. Så begynte helvete. Vi skulle ha 5 drag rundt halve 2 kilometern. på intensitet 4. (1-2-3-4-5) Da går det unna. Og ikke tro at banen er helt rett, nope, det går opp og opp å litt ned, føler jeg blir snytt for nedoverbakkene. Men uansett, de siste dragene kjente denne gutten i lårene ja. Velvel, det var jo digg etterpå da. Å kunne slappe at et par timer og vite at man har gjort kroppen en tjeneste.
Litt senere på dagen spilte vi fotball og volleyball i et par timer.

Søndag 22.05.2005. I dag var det opp 7. I dag var det langtur, og da snakker vi skikkelig langtur. Startet på rulleski(klassisk)og gikk først ca 10 kilometer, bare oppover, tror vi steg ca 350-400 moh. Et jævlig slit, deretter var det to og en halv time jogging tilbake til der vi bor. Da var kroppen sliten, det skal jeg hilse og si, og det hjalp ikke at vi sprang en kilometer feil.

Menmen, trening er gøy og viktig. Har planer om å bli med på skolelaget, selv om dette er helvetes dyrt - 10.000 kr i året. 30.000 for tre år. Men vi får jo da en del treningsutstyr, pluss ca 25 gratis samlingsdøgn. Så det er vel verdt det. Har også planer om å gå til innkjøp av nye skøyte rulleski og en landeveis sykkel, det er utrolig gøy og sykle på sånne, går så sinnsykt fort, skal kjøpe en Bianchi. :D

Men nå gidder jeg ikke å blogge mer.

snx
Honda - The Power Of Dreams

Kjører Honda Shadow 125 ccm
coolfantaman
Posts: 118
Joined: 28 Apr 2005 23:54
Location: Egersund

Post by coolfantaman »

Jepp. Idag blir en finfin dag. Har bare de 2 første timene på skolen. Været stinker ikke, så nå skal jeg hjem og vaske sykkelen, og så ut på en liten tur. Elsker og leve.
Honda - The Power Of Dreams

Kjører Honda Shadow 125 ccm
User avatar
Cartman
Posts: 814
Joined: 23 Apr 2005 14:21
Location: Stavanger

Post by Cartman »

Hei i bloggen fellow Rogalending... sleng ut et bildet av Shadow`en da :D
Winalot
Posts: 1777
Joined: 23 Apr 2005 19:31
Location: Stavanger

Post by Winalot »

*vi vil se*

Begynner endelig å ta seg opp med Rogalandeinger her (sånn bortsett fra de litt mer "erfarne" traverne meg og deg Cartman :wink: )

Husk å bruk bloggen! Noe jeg ikke har gjort :wink:
Image
coolfantaman
Posts: 118
Joined: 28 Apr 2005 23:54
Location: Egersund

Post by coolfantaman »

skal få lagt ut bildet så snart jeg får kjøpt kabelen til kameraet.
Honda - The Power Of Dreams

Kjører Honda Shadow 125 ccm
Post Reply