Joachim
Re: Joachim - Bilder av 250'en.
Har jo kjørt periodevis rimelige lange turer med den, og det går helt fint. Du blir litt støl i baken etter 15-20 mil i strekk på sykkelen, men da er det bare å forflytte seg litt rundt på salen for å få litt avlasting. Ellers er den jo strålende, og du sitter jo som en konge, i tillegg til at den drar godt overalt i effektkurva.
Forsikringen er også helt klart mye billigere enn R-sykler. Skulle jeg kjøpt ny mellomklassesykkel så hadde jeg nok kjøpt denne igjen
Forsikringen er også helt klart mye billigere enn R-sykler. Skulle jeg kjøpt ny mellomklassesykkel så hadde jeg nok kjøpt denne igjen
- Triumph Daytona T595, 1998-modell
- Aprilia RS 250 Harada Replica, 2000-modell
- Aprilia RS 250 Harada Replica, 2000-modell
Re: Joachim - Bilder av 250'en.
Ja den så stilig ut full pakka med tankvæske og greier, ser også du kjører mye langturer så siden du trives regner jeg med den funker bra til dette
Spørs om jeg er like flink og spare om jeg får kjøpt meg mellom tung da Hva koster lappen, om du allerede har lett? sånn ca
Spørs om jeg er like flink og spare om jeg får kjøpt meg mellom tung da Hva koster lappen, om du allerede har lett? sånn ca
-Carboy-
Re: Joachim - Bilder av 250'en.
6-10k alt ettersom. Ble vel gode 7k for meg.
Kan jo alltids ta opp et lån til mellomtung. Jeg kunne aldri kjøpt denne uten å låne banken sine penger
Kan jo alltids ta opp et lån til mellomtung. Jeg kunne aldri kjøpt denne uten å låne banken sine penger
- Triumph Daytona T595, 1998-modell
- Aprilia RS 250 Harada Replica, 2000-modell
- Aprilia RS 250 Harada Replica, 2000-modell
Re: Joachim - Bilder av 250'en.
Det var ikke så ille egentlig for lappen.
Jepp et lån går jo alltids ann, får se når nærmere tid kommer, hadde egentlig bestemt at jeg måtte drøye med mellom og vente til tung, men åssen det skal gå vet jeg ikke, så må finne ut noe der, ikke at det er vanskelig for alt dreier seg jo om penger
Jepp et lån går jo alltids ann, får se når nærmere tid kommer, hadde egentlig bestemt at jeg måtte drøye med mellom og vente til tung, men åssen det skal gå vet jeg ikke, så må finne ut noe der, ikke at det er vanskelig for alt dreier seg jo om penger
-Carboy-
Re: Joachim - Bilder av 250'en.
Om du fyller 18 neste år kan du jo kjøpe min
- Triumph Daytona T595, 1998-modell
- Aprilia RS 250 Harada Replica, 2000-modell
- Aprilia RS 250 Harada Replica, 2000-modell
Re: Joachim - Bilder av 250'en.
*helvethe* Nå måtte jeg trekke på det jævla Kjøpe smilet mitt Fyller 18 om ett år ja, Hva regner du med at du skal ha for sykkelen da?Joachim wrote:Om du fyller 18 neste år kan du jo kjøpe min
Du fyller vell 20 regner jeg med, hva blir neste sykkel på deg da?
-Carboy-
Re: Joachim - Bilder av 250'en.
Jeg skal etter planen ha en Ducati 999.
Nei, den er vel verdt 85-90k neste år...
Nei, den er vel verdt 85-90k neste år...
- Triumph Daytona T595, 1998-modell
- Aprilia RS 250 Harada Replica, 2000-modell
- Aprilia RS 250 Harada Replica, 2000-modell
Re: Joachim - Bilder av 250'en.
999 er jo helt rå sykkel, 85-95 (-) høres ikke så dårlig ut, får virkelig tenke gjennom det altså
-Carboy-
Re: Joachim - Bilder av 250'en.
Ducati 999? Du satser høyt og følger drømmene ser jeg.Joachim wrote:Jeg skal etter planen ha en Ducati 999.
Nei, den er vel verdt 85-90k neste år...
Den er en sinnsyk kul sykkel på mange måter, bortsett fra fronten. Der henger jeg ikke helt med.
Re: Joachim - Bilder av 250'en.
Synes fronten på 999 og 749 2003 mod er Nydelige jeg og så klart resten av sykkelen har fine linjer.
-Carboy-
Re: Joachim - Bilder av 250'en.
Dette er selvfølgelig smak og behag og i utgangspunktet håpløst å diskutere, men jeg foretrekker 999 fremfor 1098 og 916.
Selv om jeg vel er bortimot alene om det...
Selv om jeg vel er bortimot alene om det...
- Triumph Daytona T595, 1998-modell
- Aprilia RS 250 Harada Replica, 2000-modell
- Aprilia RS 250 Harada Replica, 2000-modell
Re: Joachim - Bilder av 250'en.
Ikke helt aleneJoachim wrote:Selv om jeg vel er bortimot alene om det...
-Carboy-
Re: Joachim - Bilder av 250'en.
Dette er ett utseende som er elsket av noen, men hatet av enda fler Jeg personlig mener dette er det styggeste påfunnet ducati noen gang har hatt, men smaken er som bakenJoachim wrote:Dette er selvfølgelig smak og behag og i utgangspunktet håpløst å diskutere, men jeg foretrekker 999 fremfor 1098 og 916.
Selv om jeg vel er bortimot alene om det...
I would like to apologize to anyone I have not yet offended.
Please be patient, I will get to you shortly
------------------------------------------------------------
2019: Nye dekk på 1900 km - Mitas E-07+
------------------------------------------------------------
Instagram
YouTube
MyRoute-app
Please be patient, I will get to you shortly
------------------------------------------------------------
2019: Nye dekk på 1900 km - Mitas E-07+
------------------------------------------------------------
YouTube
MyRoute-app
Re: Joachim - Bilder av 250'en.
Nettopp.
- Triumph Daytona T595, 1998-modell
- Aprilia RS 250 Harada Replica, 2000-modell
- Aprilia RS 250 Harada Replica, 2000-modell
Re: Joachim - Bilder av 250'en.
Pøh! Alle vet at den siste ekte Ducatien er 888. Alt etter det alt for main stream