Joachim

Skriv litt om deg selv, hva du gjør, hobbyer osv.
Post Reply
User avatar
Joachim
Posts: 927
Joined: 26 Mar 2007 16:06
Location: Oslo(Ålesund)

Joachim

Post by Joachim »

Ja da har jeg også skaffet meg en blogg :)

Joachim er navnet, og jeg er en gutt født i 1990. Har altså rukket å bli 17 år gammel. Jeg går på Spjelkavik Vgs i Ålesund, der jeg stortrives. Vet ikke helt hva det skal bli av meg, men det får vi bare ta etterhvert. Holder nå på å skaffe meg en deltidsjobb, for å finansiere alle utgiftene som hører med MC-kjøring.

Image

Image

Kjører til daglig rundt i en Honda CBR 125, kjøpt på høsten i 2005. Tok lappen for rundt et år siden, og har nå rundet 10000 km på veien. Har blitt veldig glad i CBR'n, som jeg har hatt mange uforglemmelige minner med. Den er pålitelig som få, og går brukbart når jeg ønsker det. Derfor er det ganske trist at jeg mest sannsynlig bytter sykkel innen kort tid.

Kjenner jo til et par av dere inne på forumet, så det er ikke bare fremmede. Går på samme skole som Inunf, tok MC-teorien med LordShaft, og Mathiazz loffer jo rundt med Derbi'en sin i byen(gjerne i tog).

Så får dere bare lese og skrive innpå her om dere ønsker, det setter vi pris på :)
Last edited by Joachim on 06 Mar 2011 18:45, edited 34 times in total.
User avatar
EvenDeven
Posts: 3180
Joined: 23 Jan 2007 15:03

Post by EvenDeven »

Høres bra ut :D

Fin sykkel foresten :)
Før - Honda NSR 2003
Nå - GasGas 125 SM
User avatar
RH racing
Posts: 4947
Joined: 17 May 2005 00:14
MC: Ninja - Troublemaker
Location: Borgenhaugen

Post by RH racing »

hvordan er CBR kontra en NSR foresten? hørt mye dritt om disse..
eller er dem ok?

gratulere med blogg foresten...
kort reaskjonstid = ikke tenk, kjør på instinkt... gi full gass!!! BAD MANNERS MC!!

Streetracing is not a crime!!!
kanarigutten
Posts: 103
Joined: 14 Sep 2006 22:38
Location: akershus

Post by kanarigutten »

har du hørt mye dritt om nsr :o? hehe
Honda nsr 03 mod
User avatar
RH racing
Posts: 4947
Joined: 17 May 2005 00:14
MC: Ninja - Troublemaker
Location: Borgenhaugen

Post by RH racing »

nei.. hehe.beklager formuleringa.. var CBR jeg skulle frem til... hørt at motorene ryker, kjeder strekker seg, dårlig balanse.
Grunn til at jeg spør er at lillebror mi skal ha seg..
kort reaskjonstid = ikke tenk, kjør på instinkt... gi full gass!!! BAD MANNERS MC!!

Streetracing is not a crime!!!
User avatar
tshansen
Posts: 19236
Joined: 07 Mar 2006 02:07
MC: KTM 790 Adventure R 2019
Location: Bergen

Post by tshansen »

Grattis med blogg.

Tok du teorien la med meg sir du, ja det kan nok stemme det. Hvem var du av dem da :lol: hehe.

sleng ut ett bilde av deg så jeg får se hvem av dem du er da :wink:
I would like to apologize to anyone I have not yet offended.
Please be patient, I will get to you shortly
------------------------------------------------------------
2019: Nye dekk på 1900 km - Mitas E-07+
------------------------------------------------------------
Instagram
YouTube
MyRoute-app
User avatar
Dawes
Posts: 299
Joined: 02 Nov 2006 13:28
Location: Forstad til helvete

Post by Dawes »

jada flere og flere som blogger, gidder liksom ikke :oops:
Men praktisk spørsmål hvordan er det og kjøre med så lite bakdekk i svinger å sånt?
Vuderer og kjøpe en så,
(nsr`n er nesten total vrak)
Last edited by Dawes on 26 Mar 2007 22:37, edited 1 time in total.
Nå: Cbr 125R 05
Image
User avatar
Mantis
Posts: 4226
Joined: 30 Jul 2006 02:16
MC: Aprilia RS250 (I wish!)
Location: Ã…lesund

Post by Mantis »

Grattis med blogg.

Men hvem du er er helt ukjent. Bodde jo på Skåthaugen før jeg, bor nå på blindheim oppafor shell :wink:
Er jo like gammel som meg og greier.
Image
- BMW E39 M-tech
- VW polo`97 1.6 [For kjedelig]
- Derbi GPR`05. Blodtrimma Jævel [Solgt]
- Pocketbike 80cc [Død]
User avatar
Joachim
Posts: 927
Joined: 26 Mar 2007 16:06
Location: Oslo(Ålesund)

Post by Joachim »

CBR'n vil jeg påstå er den perfekte nybegynnersykkel! Om jeg hadde fått velge på nytt, hadde jeg aldri valgt noe annet. Utrolig lettkjørt, artig og driftsikker. Har ikke hatt problemer med å starte sykkelen en eneste gang, og har heller aldri hatt noen andre problemer med den. Den er kjempeartig å kjøre, og har en grom lyd(spesielt med effektanlegg) :D . Så jeg vil absolutt anbefale CBR'n som nybegynnersykkel :)

Satte på et 120 dekk bak, for en stund tilbake, og det var absolutt en stor forbedring :D Så utrolig bra ut, og jeg synes det var bra å kjøre på. Selv om det gamle absolutt ikke var noe ubehagelig eller noe å kjøre på.

Kryr ikke akkurat av bilder av meg på pc'en, mulig jeg fikser et, men mest sannsynlig ikke. Uansett så satt jeg bak til høyre, hvis du husker det Shaft. Den utrolig flotte gutten med de store musklene :lol:

Nå ble jeg litt nysgjerrig Mathiazz. Tror muligens vi bor ganske nært. Bor du ved siden av Flügger Farve? Bor ikke langt ovenfor der. Du treffer meg sikkert utover våren. Kjører litt med Oskar(også CBR), som du har vært borti.
User avatar
Mantis
Posts: 4226
Joined: 30 Jul 2006 02:16
MC: Aprilia RS250 (I wish!)
Location: Ã…lesund

Post by Mantis »

Oscar ja, kjørt masse med han nå i det siste faktisk :wink:
Nei jeg bor nok litt lenger oppe i høgda, oppafor spar oppi der serru.

Eller vent nå litt, jeg tror jeg vet hvem du er. Hilste på deg en gang da jeg sto midt i bakkene opp til Skåthaugen, kjede hoppet av husket jeg. Så så jeg en kis som kom på en CBR ned der og nikket til meg :roll:

jaja, CBR ja. Driftsiker som pokker de, men de går desverre der etter også.
Oscar satt å fortalte hvor mye han hadde kjørt og hvor lite han hadde fylt, da fikk jeg en smule lyst på CBR. Men elsker 2-takt jeg. Aprilia RS 250 neste takk! :)
Image
- BMW E39 M-tech
- VW polo`97 1.6 [For kjedelig]
- Derbi GPR`05. Blodtrimma Jævel [Solgt]
- Pocketbike 80cc [Død]
User avatar
Joachim
Posts: 927
Joined: 26 Mar 2007 16:06
Location: Oslo(Ålesund)

Post by Joachim »

Hehe. Ja, litt symptomatisk med da du sleit med Derbi'en, og jeg kom kjørende forbi. Sånn det bruker å være :lol: Men jeg har også sans for 2-takt, spesielt de råe kjøremaskinene som Aprilia 250 osv. Mulig jeg konverterer til 2-takternes verden. Blir sikkert avklart i løpet av et par dager :D
User avatar
Joachim
Posts: 927
Joined: 26 Mar 2007 16:06
Location: Oslo(Ålesund)

Post by Joachim »

Da har jeg bestilt meg ny sykkel! En flunkende ny Cagiva Mito 125, 07-modell :D Den første Cagivaen som Solberg leverer ut. Steike som jeg gleder meg :D Kommer i løpet av noen dager(i følge Solberg riktignok), så nå sitter jeg og teller sekunder og minutter :lol: Cbr'n er allerede avtalt solgt, men det var ikke noe hast, så jeg kunne godt beholde den en uke eller to. Så blir nok muligens siste turen med den i dag. Småtrist, men jeg skal nok overleve :) Halleluja så deilig!

Image
User avatar
Mantis
Posts: 4226
Joined: 30 Jul 2006 02:16
MC: Aprilia RS250 (I wish!)
Location: Ã…lesund

Post by Mantis »

Nei faen for en jævel du er, hva i alle dager jobber du med da. Ute på båt eller noe? :D
Får jeg sitte på en tur eller?

Cagiva Mito er det samme for meg som Ducati 1098 er for Lordshaft :lol:
Image
- BMW E39 M-tech
- VW polo`97 1.6 [For kjedelig]
- Derbi GPR`05. Blodtrimma Jævel [Solgt]
- Pocketbike 80cc [Død]
User avatar
Joachim
Posts: 927
Joined: 26 Mar 2007 16:06
Location: Oslo(Ålesund)

Post by Joachim »

Hehe kan sikkert ta oss en tur :)

Jeg brukte alt jeg har av sparepenger og lignende, pluss jeg fikk litt hjelp av fadern :lol: Så da er jeg totalt blakk, men det skal vel leve med inntil videre. Har søkt jobb i noen måneder, og satser på at jeg snart får napp. Trenger virkelig en jobb nå!

Var ute på Solberg igjen i dag, og de sa at sykkelen var sendt. De regner med den er her i løpet av et par dager, forhåpentligvis i morgen :D

Eneste haken er at jeg ikke har prøvesittet sykkelen, så jeg vet ikke om tanken passer meg, men de regnet med det skulle gå greit :? Visst ikke, så blir det noen mildt sagt tunge dager....
User avatar
crab
Posts: 1224
Joined: 25 Dec 2006 22:32
MC: Aprilia RS50
-Kundo 48mm
-Kundo veiv
-Kundo reed
-Kundo effanlegg
-14mm Delorto x)
Location: Sula;D

Post by crab »

maddafaggings bastard!!!!
kjenner du eirik frøyen btw?
traff på han og en med samme cbr som du har ;)
Aprilia RS50 Kundo Edition :D
Beating a Honda is like banging a fat chick. Everyone can do it but who wants to brag about it?
Image
Post Reply