ArcticTiger og Nye Jåle-Sykkærn.

Skriv litt om deg selv, hva du gjør, hobbyer osv.
Post Reply
ArcticTiger
Posts: 2516
Joined: 06 Oct 2015 21:02
MC: -22 Ducati Multistrada V4 Pikes Peak
-98 Triumph Tiger 900
-06 Ducati Multistrada 1000 S DS
Location: Ænnebu, Vestfold

ArcticTiger og Nye Jåle-Sykkærn.

Post by ArcticTiger »

Hei MC-venner, de som jeg har truffet, og andre som jeg ikke har møtt ennå, da er jeg her og [-X
Image
Last edited by ArcticTiger on 25 Mar 2022 15:38, edited 13 times in total.
User avatar
Snikkeren
Moderator
Posts: 2506
Joined: 31 May 2010 01:03
MC: KTM 690 Enduro R 2022
Contact:

Re: ArcticTiger roter det til.

Post by Snikkeren »

Velkommen AT. Tenker du finner den godt til rette her. :)


Sent from my iPhone using Tapatalk
User avatar
hakhap
Mr Illustrator
Posts: 2929
Joined: 06 Oct 2015 06:50
MC: Aprilia Tuono V4 1100 RR
Location: Buskerud
Contact:

Re: ArcticTiger roter det til.

Post by hakhap »

Ikke dårlig, bruker tigeren til å hente ved i snøen :thumleft
" Tuono: Italian for Holy Crap this is Quick" - MCN
Youtube
Flickr
Instagram
Image
User avatar
DrGreve
Moderator
Posts: 2021
Joined: 06 Oct 2015 12:48
MC: Honda VFR800 ABS 2005
Location: Mo i Rana

Re: ArcticTiger roter det til.

Post by DrGreve »

Velkommen, AT.
Det bildet er vel ikke nytt eller har dere allerede hatt snøfjon på Vidrek?
User avatar
Elolz
Posts: 760
Joined: 21 Feb 2011 23:02
MC: Honda VTR SP1
Location: Bergen/Askøy

Re: ArcticTiger roter det til.

Post by Elolz »

Velkommen skal du være! Lenge siden jeg har sett innlegg fra den kanten, trakk deg vel "tidlig" ut fra den andre siden, eller går det i surr for meg nå? :-k
User avatar
ojda
Bamsefar
Posts: 9123
Joined: 09 Apr 2008 20:45
MC: "Helene-GS" BMW R1200GS-Rallye. 2018.
+ en Rally til: 2022 - Honda CRF300 Rally "Doffen"👍😇
2023 - Aprilia Tuareg660 "Amanda" 🫣
Location: Kristiania

Re: ArcticTiger roter det til.

Post by ojda »

Hei A.T. :smt026 Så du klarte å holde deg så lenge i bakgrunn ja :lol:
Uansett, velkommen til forum.
Her er det net som det var på gamlesia, dengang det var hyggelig der :thumleft
2020: 17000km. 19: 16.6k. 18: 22k. 17: 19k. 16: 28k. 15: 22k. 14: 24k. 13: 25k. 12: 19k. 11: 9k.
User avatar
tshansen
Posts: 19236
Joined: 07 Mar 2006 02:07
MC: KTM 790 Adventure R 2019
Location: Bergen

Re: ArcticTiger roter det til.

Post by tshansen »

Jøss, er det kommet fintfolk i hus =D>

Flott å se deg her inne AT :thumleft Hørt noen gode historier om denne karen. Håper jeg får gleden av å hilse på i løpet av neste sesong :redface
I would like to apologize to anyone I have not yet offended.
Please be patient, I will get to you shortly
------------------------------------------------------------
2019: Nye dekk på 1900 km - Mitas E-07+
------------------------------------------------------------
Instagram
YouTube
MyRoute-app
User avatar
ojda
Bamsefar
Posts: 9123
Joined: 09 Apr 2008 20:45
MC: "Helene-GS" BMW R1200GS-Rallye. 2018.
+ en Rally til: 2022 - Honda CRF300 Rally "Doffen"👍😇
2023 - Aprilia Tuareg660 "Amanda" 🫣
Location: Kristiania

Re: ArcticTiger roter det til.

Post by ojda »

LordShaft wrote:Jøss, er det kommet fintfolk i hus =D>

Flott å se deg her inne AT :thumleft Hørt noen gode historier om denne karen. Håper jeg får gleden av å hilse på i løpet av neste sesong :redface

Hahaha! Alltid en innertier av en kommentar: "Hei på deg, deg har jeg hørt mye om" =D>
2020: 17000km. 19: 16.6k. 18: 22k. 17: 19k. 16: 28k. 15: 22k. 14: 24k. 13: 25k. 12: 19k. 11: 9k.
User avatar
tshansen
Posts: 19236
Joined: 07 Mar 2006 02:07
MC: KTM 790 Adventure R 2019
Location: Bergen

Re: ArcticTiger roter det til.

Post by tshansen »

Hehe ja ikke sant :lol: :lol: det får jo nyskjerrigheten til de fleste til å gire opp et ekstra hakk \:D/
I would like to apologize to anyone I have not yet offended.
Please be patient, I will get to you shortly
------------------------------------------------------------
2019: Nye dekk på 1900 km - Mitas E-07+
------------------------------------------------------------
Instagram
YouTube
MyRoute-app
User avatar
jhn
Posts: 2063
Joined: 10 Nov 2008 01:25
MC: Suzuki V-Strom
HD sportster 883

Re: ArcticTiger roter det til.

Post by jhn »

Ja, det var jo trivelig. :thumleft
Ellers sitter jeg her å har litt problemer med å ikke komme med en kommentar til overskriften ... så langt klarer jeg det fint, ikke sant?
User avatar
Kant1
Onkel
Posts: 3185
Joined: 06 Oct 2015 06:10
MC: BMW R1250GSA 2019

Yamaha XTZ 660 Ténéré 1997 (Gamlegutten)

Re: ArcticTiger roter det til.

Post by Kant1 »

Artic Tiger... the Man, the Legend

:thumleft
Tror det kan bli bra her etterhvert, må bare huske å klikke denne linken og ikke "den andre" :lol:
Jeg håper været kan passe til våren så jeg kan spise pølser på Andebu, jeg også [-o<
Nothing last forever---- Nichts is für die Ewigkeit
Norges kanskje beste MC blogg:
http://www.kant1.no
ArcticTiger
Posts: 2516
Joined: 06 Oct 2015 21:02
MC: -22 Ducati Multistrada V4 Pikes Peak
-98 Triumph Tiger 900
-06 Ducati Multistrada 1000 S DS
Location: Ænnebu, Vestfold

Re: ArcticTiger roter det til.

Post by ArcticTiger »

Takk for velkomsten Gutter :redface
Joa, ser ut til å kunne bli trivelig her! Jeg har møtt mange av de som ft. er aktive her, og ser fram til nye møter og turer, også med nye MC-venner.

@Kant1: Ja bare du kommer deg over den Caledonske Fjellkjede så skal jeg nok trø i deg noen Pølser ja :thumleft Og hvem vet, kanskje hører du Rakkle-sykkern komme nedover fjorden din en dag [-X

@Jhn: Takk for sist! Har du problemer med at jeg offentliggjør bilder fra vårt møte, hvor du synes?

@Skaftern: Ja bare ta deg en tur nordover, eller hvem vet kanskje Duccer jeg opp med Rakkle-sykkern der vest engang. Det er en stund siden jeg har besøkt min Manisk-Depresive venninne der borte nå, hun var nokså depresiv, øhh eller var det manisk, sist jeg snakket med henne :smt100

@Elolz: Hei, ja det er ei stunn sia jeg trekkte meg tilside der borte, jeg fikk nok når Joo, som jeg kjenner som en meget alright kar, ble kasta ut. Ja, og alle de andre og!

@Dåktern: Jeg er litt forbanna på deg for at du hadde så kort en stop-over her, så jeg venter deg snart tilbake! Og bildet er fra i fjor vår, jeg valgte det bare sånn for å gni det skikkelig inn hva vi har foran oss nå :thumleft Ja vi har hatt snøfjoner alt, det er nattefrost og rima veier, som saltes. Så ikke mere mc for i år her :(

@hakhap: Ja veden må i hus vet du! Da er traktorn god å ha :D

@Snikkis: Ja ser trivelig ut her! Og jeg forventer at du kanselerer sydenturen din neste gang jeg kommer, har aldri vært så kaffetørst nooooen gang.....
User avatar
jhn
Posts: 2063
Joined: 10 Nov 2008 01:25
MC: Suzuki V-Strom
HD sportster 883

Re: ArcticTiger roter det til.

Post by jhn »

ArcticTiger wrote:Takk for velkomsten Gutter :redface
Joa, ser ut til å kunne bli trivelig her! Jeg har møtt mange av de som ft. er aktive her, og ser fram til nye møter og turer, også med nye MC-venner.

@Kant1: Ja bare du kommer deg over den Caledonske Fjellkjede så skal jeg nok trø i deg noen Pølser ja :thumleft Og hvem vet, kanskje hører du Rakkle-sykkern komme nedover fjorden din en dag [-X

@Jhn: Takk for sist! Har du problemer med at jeg offentliggjør bilder fra vårt møte, hvor du synes?

@Skaftern: Ja bare ta deg en tur nordover, eller hvem vet kanskje Duccer jeg opp med Rakkle-sykkern der vest engang. Det er en stund siden jeg har besøkt min Manisk-Depresive venninne der borte nå, hun var nokså depresiv, øhh eller var det manisk, sist jeg snakket med henne :smt100

@Elolz: Hei, ja det er ei stunn sia jeg trekkte meg tilside der borte, jeg fikk nok når Joo, som jeg kjenner som en meget alright kar, ble kasta ut. Ja, og alle de andre og!

@Dåktern: Jeg er litt forbanna på deg for at du hadde så kort en stop-over her, så jeg venter deg snart tilbake! Og bildet er fra i fjor vår, jeg valgte det bare sånn for å gni det skikkelig inn hva vi har foran oss nå :thumleft Ja vi har hatt snøfjoner alt, det er nattefrost og rima veier, som saltes. Så ikke mere mc for i år her :(

@hakhap: Ja veden må i hus vet du! Da er traktorn god å ha :D

@Snikkis: Ja ser trivelig ut her! Og jeg forventer at du kanselerer sydenturen din neste gang jeg kommer, har aldri vært så kaffetørst nooooen gang.....
Ja takk for sist.
Neida, har ikke noe i mot det ... om du ikke var på soverommet å knipset da [-o<
User avatar
Snikkeren
Moderator
Posts: 2506
Joined: 31 May 2010 01:03
MC: KTM 690 Enduro R 2022
Contact:

Re: ArcticTiger roter det til.

Post by Snikkeren »

ArcticTiger wrote: @Snikkis: Ja ser trivelig ut her! Og jeg forventer at du kanselerer sydenturen din neste gang jeg kommer, har aldri vært så kaffetørst nooooen gang.....
He he. Ja, det kan jeg tenke meg. Men neste gang får vi satse på at jeg har kaffen klar. Bare gi en lyd i forveien. :thumleft
User avatar
DrGreve
Moderator
Posts: 2021
Joined: 06 Oct 2015 12:48
MC: Honda VFR800 ABS 2005
Location: Mo i Rana

Re: ArcticTiger roter det til.

Post by DrGreve »

ArcticTiger wrote:@Dåktern: Jeg er litt forbanna på deg for at du hadde så kort en stop-over her, så jeg venter deg snart tilbake! Og bildet er fra i fjor vår, jeg valgte det bare sånn for å gni det skikkelig inn hva vi har foran oss nå :thumleft Ja vi har hatt snøfjoner alt, det er nattefrost og rima veier, som saltes. Så ikke mere mc for i år her :(
Jeg hadde jo en avtale med en vakker biker babe i Narvik og da skjønner alle hvor prioriteringen ligger :)
Men vær trygg, vi møtes igjen. :thumleft

Faen, nå kom jeg på en "sann" historie. På Vega i gamle dager bodde det et gammelt ektepar som i alle år kranglet og slåss men det virket som de trivdes med det og hverandre. Når kona drar til de evige jaktmarker fikk enkemannen laget en passende gravstein. På den sto det, "kampen er ikke over, vi møtes igjen...."
Post Reply