MC-forumet.no

Norges hyggeligste MC-forum
Det er nå 13 des 2018 08:28

Alle klokkeslett er UTC+01:00

Legg inn nytt emne  Svar på emne  [ 6405 innlegg ]  Gå til side Forrige 1422 423 424 425 426 427 Neste
Forfatter Melding
Legg innLagt inn: 02 nov 2018 17:21 

MC: Hyse for alltid !
ArcticTiger skrev:
:-k Hvor kjørte a di møbla hen da? Det er jo sånn di gjør de damene som vil realisere seg sjæl når de er lei av å servere kjøttkaker hver dag :roll:

Kjøttkaker, det er a god på. Men jeg får ca 3,92 meter lange tenner av fiskeboller så realiserer a seg sjøl så er det sikkert pga fiskebollene ? Kommer visst ei dame neste torsdag og skal gå gjennom fargevalg,gardinvalg og moderne møbler. Det hadde jeg visst sagt meg enig i under et Formel 1 løp på glaneboksen :-k Når sånt foregår på den så liker jeg dårlig forstyrring så hun har benyttet sjansen. Megafeigt syntes jeg men hun holdt helt sikker støysenderen avslått etter at jeg blei lurt :? Også mistenker jeg at det er litt hevn for at jeg kjøper alt mulig av italienske biler :roll: Blir det for ille det støntet hennes så starter jeg innsamling til Fattig Kassa mi \:D/

Toppen

Legg innLagt inn: 03 nov 2018 17:31 
Brukeravatar

MC: Ducati Monster S4R Solgt
Triumph Scrambler 900 Solgt
Sted: Lena
Framtiden lysner..... I alle fall når det gjelder naboen, han Små Naboen. Han kjørte neeesten inn på gårdsplassen min før motet sviktet og han snudde i veien. Men jeg måtte jo opp å prate med disse to nellikkene...…. og med p20 Pro i lommen, så ble det følgende stilstudier av nabolagets hittil snilleste bøllefrø.
Bilde
Bilde
Bilde

Toppen

Legg innLagt inn: 03 nov 2018 18:47 
Brukeravatar

MC: Suzuki Hayabusa K3
Desmo skrev:
Framtiden lysner..... I alle fall når det gjelder naboen, han Små Naboen. Han kjørte neeesten inn på gårdsplassen min før motet sviktet og han snudde i veien. Men jeg måtte jo opp å prate med disse to nellikkene...…. og med p20 Pro i lommen, så ble det følgende stilstudier av nabolagets hittil snilleste bøllefrø.
[img]https://i.imgur.com/sGV4NVI.jpg[/img]
[img]https://i.imgur.com/lNEMghx.jpg[/img]
[img]https://i.imgur.com/7JlcYCo.jpg[/img]
Det der er så bra at man må tåle å få spinni opp plenen.

Ja særlig

Toppen

Legg innLagt inn: 04 nov 2018 08:48 
Brukeravatar

voodoodoo skrev:
Desmo skrev:
[img]https://i.imgur.com/sGV4NVI.jpg[/img]
[img]https://i.imgur.com/lNEMghx.jpg[/img]
[img]https://i.imgur.com/7JlcYCo.jpg[/img]
Det der er så bra at man må tåle å få spinni opp plenen.

Ja særlig

Første gangen Små Naboen kjørte med skyssen hjemme, så foreslo pappa'n hans at jeg skulle ta servicer på doningen. :-k :D :D Og i går hadde jeg med Flyboken for den viser bilde av en gjennomskåret Rolls-Royce Merlin og har tegninger av firetaktsprinsippet. Et sted må man jo begynne opplæringa av de kommende slekter. Og siden jeg ikke egner meg til avl, må mer formeringsvillige gener ledes inn på den rette sti. Men guttungen viste interesse for de tekniske tegninger og bilder. Og jeg fikk lov å komme tilbake for å bedrive litt enklere motorlære av guttens faderlige opphav. :lol: :lol: :lol:

-Pogo

;)

Toppen

Legg innLagt inn: 04 nov 2018 09:46 

Kjekt med unger som interesserer seg for litt annet enn ædabæda !

Toppen

Legg innLagt inn: 04 nov 2018 11:32 
Brukeravatar

MC: "It's an old motorcycle, the wind is supposed to blow your helmet around, it's supposed to leak oil, the brakes should suck, and every now and then, it should scare you so bad you piss your pants."
pollti skrev:

Også får han jo drive litt voksenopplæring også... er jo ikke sikkert det er for sent for læring for alle voksne...selv om jeg må si jeg har litt "mixed feeling" der noen ganger... ;-)

Hysa ble videresolgt i sommer forresten.. og etter en stund deretter til ennå en ny en... mange har hatt stor glede av Hysa gitt. =D>

men jeg har fortsatt originalfelgene stående-vet du om noen andre enn resirkuleringen som kan ha behov?

Toppen

Legg innLagt inn: 04 nov 2018 12:00 

Er det de orginale grå eller de forniklede ? Har forresten en for bremsecaliper hvis du trenger det. Hysa til jentungen står pent i garasjen sperret pent inne av dekorstein. Hu har fått ordre fra beskjed om bruke miniskjørt og finne seg en murer til våren. Det gjelder å støtte ungene så en slipper å anstrenge seg selv.

Toppen

Legg innLagt inn: 04 nov 2018 12:28 
Brukeravatar

pollti skrev:

Njææææhhiiiiiiii……. Ting skal helst ha knapper og skjerm for at han her også skal fatte virkelig stor interesse. " Hin grumme " mumlet noe om at han måtte nesten hives ut innimellom for å få i seg frisk luft. Men nå gjelder det for meg "å holde det varmt" (som jern, vet dere) slik at vi kan få en til i de motorinteressertes rekker når han vokser seg mer til...… En ille oppgave med egne unger, og sju reiser værre med andre sine håpefulle.

-Pogo

;)

Toppen

Legg innLagt inn: 04 nov 2018 13:55 
Brukeravatar

MC: "It's an old motorcycle, the wind is supposed to blow your helmet around, it's supposed to leak oil, the brakes should suck, and every now and then, it should scare you so bad you piss your pants."
pollti skrev:
Er det de orginale grå eller de forniklede ? Har forresten en for bremsecaliper hvis du trenger det. Hysa til jentungen står pent i garasjen sperret pent inne av dekorstein. Hu har fått ordre fra beskjed om bruke miniskjørt og finne seg en murer til våren. Det gjelder å støtte ungene så en slipper å anstrenge seg selv.

Er de gråe. De andre gikk med sykkelen.

Ja caliper er fine greier sden jeg har ekstra skive også. Kan jo bli litt morro av det errer en tid.

Kan bytte i hyse luftfilter og et brukbart 15 tenners drev :lol:

Toppen

Legg innLagt inn: 05 nov 2018 12:07 

Du kan få caliperen uten noe i bytte.

Toppen

Legg innLagt inn: 05 nov 2018 13:21 

MC: 1992 Suzuki Intruder 750 1992
snart veteran begge vi
I dag har jeg og kjærringa vært på OBS og kjøpt åtte pizza,så nå blir det nasjonalretten ei stønn.. :puke
Sagt av en førstegangs pizzaelsker ; Dom kælte det pizza....men je trudde hænn Alfred hadde spydd på lompa mi..
:mrgreen:

Toppen

Legg innLagt inn: 05 nov 2018 15:41 
Brukeravatar

intruder skrev:
I dag har jeg og kjærringa vært på OBS og kjøpt åtte pizza,så nå blir det nasjonalretten ei stønn.. :puke
Sagt av en førstegangs pizzaelsker ; Dom kælte det pizza....men je trudde hænn Alfred hadde spydd på lompa mi..
:mrgreen:

Kjøfte di slikke små Dr. Oetker "pizzaer" sea d var lompa hænn Allfred hadde spydd på. Nordlenningen påsto at dæ var på læfsa som noo'n hadde "rapet i farger og 3D". :twisted: :twisted: :twisted:

-Pogo

;)

Toppen

Legg innLagt inn: 08 nov 2018 08:00 

Alt er bedre å spise enn fiskeboller !

Toppen

Legg innLagt inn: 08 nov 2018 08:03 
Brukeravatar

pollti skrev:

Det var en gang de også inneholdt fisk...nå er jeg litt mer usikker... :-k

Toppen

Legg innLagt inn: 08 nov 2018 10:32 
Brukeravatar

pollti skrev:

Fish balls er da godt, selv om fiske-slintrene har svømt fort forbi...… Må bare ha rette tilbehøret til fiskeboller i hvit saus. Kjøp en eller flere pakker med Gilde Skogsbacon og sprøstek det. Ta vare på baconfettet og server fiskeboller i hvit saus med poteter og ønskede grønnsaker med stekt bacon og varmt baconfett til...… Passe usunn og nærende kost for en privat tjenestemann i HG's private arme.....

-Pogo

;)

Toppen

Vis innlegg fra forrige:  Sorter etter  
Legg inn nytt emne  Svar på emne  [ 6405 innlegg ]  Gå til side Forrige 1422 423 424 425 426 427 Neste

Alle klokkeslett er UTC+01:00