The world according to Desmo. "Hær går d i rykkj å romme drag!"

Skriv litt om deg selv, hva du gjør, hobbyer osv.
Banditbiker
Posts: 3853
Joined: 26 Apr 2005 19:41
MC: HD FLSTCI Softail Heritage Classic

Post by Banditbiker »

Det er for jævlig når du oppdager at da du satt på ramma så var sommern her.
Gixxerman

Post by Gixxerman »

La du kabler i to måneder :smt038
Banditbiker
Posts: 3853
Joined: 26 Apr 2005 19:41
MC: HD FLSTCI Softail Heritage Classic

Post by Banditbiker »

Nei, ikke i 2 måneder, men slik været er nå, så risikerer man at sommeren er her i 5 minutters sykluser.

Og 5 min på ramma, ja det har jeg fordi jeg fortjener det.

Nuff skitpreik

:smt026
Gixxerman

Post by Gixxerman »

Ja noen må jo stå for heavy duty plombing Image
Ragnhild
Posts: 5368
Joined: 01 May 2005 18:01
MC: BMW R1200GS Adventure
Location: Ikke kjør fortere enn skytsengelen din flyr

Post by Ragnhild »

Synes ikke synd på dere 8)
Image
Ørkendyret kjørte i 2007: 19.820 km, 2008: 22.000 km, 2009: 18.300 km
Er vanligvis å treffe på MCsidens forum
User avatar
Desmo
Posts: 9112
Joined: 22 May 2005 08:52
MC: Ducati Monster S4RS
Triumph Scrambler 900
Location: Lena

Post by Desmo »

ØØØØØØYH! Dette skal bety hvaffor'no? Kan ikke snu ryggen til en liten stund,før noen begynner med skittprat.

Alvorlig talt,altså! :?
"We have met the enemy and he is us!"
-Pogo
;)
Jalmar
Posts: 7988
Joined: 26 Apr 2005 07:53

Post by Jalmar »

De skoa man har på seg når man skal drite, kan de kalles kabel-sko??? :roll:
1980 Kawasaki Z650SR "Gamle Blå" (I deler for øyeblikket)
2015 Kawasaki KLX250S
2023 Citroen e-C4
2004 Suzuki Liana 4WD
1987 Citroen 2CV Dolly
User avatar
Dentist
Posts: 306
Joined: 09 May 2005 10:21
MC: Yamaha FJ 1100 m/1200 motor og gearkasse
Location: Hamar

Post by Dentist »

:smt040

Men... hvis du er hjemme og ikke har sko på... setter du virkelig på deg skoa før du går og kabler? :smt017
(kan kanskje være en fordel hvis du strødd litt utafor ramma når du har stått der og kjørt karusell med snabelen i beruset tilstand? :P )


Har det vært bra vær på gærne sia idag da Desmo? Eneste fordelen med den sida av Mjøsa er den utrolige gode utsikten... jeg jobber på Gjøvik, og det er alltid like godt når jeg kjører over Mjøsbrua til gode, gamle Moelv igjen :D

Jeg klikker snart hvis det ikke blir litt bedre vær...
User avatar
Desmo
Posts: 9112
Joined: 22 May 2005 08:52
MC: Ducati Monster S4RS
Triumph Scrambler 900
Location: Lena

Post by Desmo »

Nå skal vi ikke diskutere hvilken side som er "riktig", for da taper bare du! Men den såkalte "sommeren" var akkurat like dårlig her. I dag kan en såvidt våge seg ut en liten tur..... Bare en ikke reiser lenger unna at en rekker hjem på 15-20 minutter.
Et lite apropos til drittpraten lenger opp. Framskritt; I gamle dager spiste folk inne,og dreit ute! Nå spiser dem ute,og driter inne. :roll:
"We have met the enemy and he is us!"
-Pogo
;)
Gixxerman

Post by Gixxerman »

Og min gamle norsklærer har skrevet boka Dassen(Arngeir Berg). Ikke lest den, men kanskje jeg må det nå :lol:
User avatar
Dentist
Posts: 306
Joined: 09 May 2005 10:21
MC: Yamaha FJ 1100 m/1200 motor og gearkasse
Location: Hamar

Post by Dentist »

Desmo wrote:Nå skal vi ikke diskutere hvilken side som er "riktig", for da taper bare du!
Hehe... heldigvis er ikke jeg så opphengt i diskusjonen/krangelen/krigen mellom hedmarkinger og opplendinger om hvilken side av Mjøsa som er den riktige og hvilken som er den gale... :wink:

Opprinnelig kommer jeg fra ett lite sted sør for Elverum hvor jeg bodde til jeg ble 18 - bodde så 8 år på Hamar - så 2 år i Oslo - så 1 år i Hamar igjen - så 1 på Gjøvik - og i Moelv nå i snart 2 år.

Alle steder er egentlig like bra synes jeg. Og pga. at jeg opprinnelig ikke er fra selve Mjøsregionen har jeg aldri hengt meg opp i diskusjonen om hvilken side som er den "rette". Men jeg har mye slekt i hele Hamar/Ringsaker området, og det er ikke alle som tar like lett på det :roll:
User avatar
Desmo
Posts: 9112
Joined: 22 May 2005 08:52
MC: Ducati Monster S4RS
Triumph Scrambler 900
Location: Lena

Post by Desmo »

Kjøper den,ja! :lol:
Var forresten så pass bra i dag at jeg la ut på en lengre tur! Startet hjemmefra og tok 246 til Mjørlund, Rv.4 til Brandbu (kjørte GAMLE Rv.4 fra Moen og ned). Så kjørte jeg 34 til Fluberg Bru,og over på vestsida til Dokka. Derfra ble det Vest-Torpavegen over til Gønvold. Så kjørte jeg et lite stykke på 250 før jeg tok 249 ned Snertingdalen. Derfra ble det Rv.4 til Gjøvik,og 33 hjem igjen. Den runden ble 20 mil. Og så har det blitt litt småkjøring på bygda etter middag. Nå skal "jærnet" vaskes...... :wink:
PS! Det er ikke bare slett asfalt på denne runden! En god del dårlig vei i fra Dokka til Redalen ved Rv.4. Men da er det bare å ta det litt piano!
"We have met the enemy and he is us!"
-Pogo
;)
Ragnhild
Posts: 5368
Joined: 01 May 2005 18:01
MC: BMW R1200GS Adventure
Location: Ikke kjør fortere enn skytsengelen din flyr

Post by Ragnhild »

Desmo wrote:Kjøper den,ja! :lol:
Var forresten så pass bra i dag at jeg la ut på en lengre tur! Startet hjemmefra og tok 246 til Mjørlund, Rv.4 til Brandbu (kjørte GAMLE Rv.4 fra Moen og ned). Så kjørte jeg 34 til Fluberg Bru,og over på vestsida til Dokka. Derfra ble det Vest-Torpavegen over til Gønvold. Så kjørte jeg et lite stykke på 250 før jeg tok 249 ned Snertingdalen. Derfra ble det Rv.4 til Gjøvik,og 33 hjem igjen. Den runden ble 20 mil. Og så har det blitt litt småkjøring på bygda etter middag. Nå skal "jærnet" vaskes...... :wink:
PS! Det er ikke bare slett asfalt på denne runden! En god del dårlig vei i fra Dokka til Redalen ved Rv.4. Men da er det bare å ta det litt piano!
Steinway & sons :?: :roll:
Image
Ørkendyret kjørte i 2007: 19.820 km, 2008: 22.000 km, 2009: 18.300 km
Er vanligvis å treffe på MCsidens forum
User avatar
Desmo
Posts: 9112
Joined: 22 May 2005 08:52
MC: Ducati Monster S4RS
Triumph Scrambler 900
Location: Lena

Post by Desmo »

Kall "hakkebrettet" hva f**** du vil for meg! Det eneste jeg får ut av et sånt er ulyd!!!!! Er ikke videre musikalsk! Litt kan jeg; å stryke på dør, spille på duken,spille ingen rolle, blåse på varme poteter og det jeg er ALLER best til; Spille USKYLDIG!
"We have met the enemy and he is us!"
-Pogo
;)
User avatar
Desmo
Posts: 9112
Joined: 22 May 2005 08:52
MC: Ducati Monster S4RS
Triumph Scrambler 900
Location: Lena

Post by Desmo »

Uff,nå somler jeg bort ettermiddagen her. Ikke får jeg fyrt opp Husqarna'en i et gedigent gris-sinne,og slått vilt rundt meg. Og heller ikke smidd jærnet på svingeter vei......
Nei, dette må ta en slutt! Ut å gjøre noe nyttig,så jeg har til salt i såret. :twisted:





....en advarsel; Er du gress eller løvetann? Pass deg,for nå kommer jeg med Husquarna på 10.000 rpm og to plasttråder i enden av et rør! Og SLÅR deg!

Edit: Nå har jeg vært flink! Og flinke gutter skal ha belønning! En softis med kaffe, på Billittkiosken virker som en passe belønning. Dit MÅ jeg kjøre..............Monster!
"We have met the enemy and he is us!"
-Pogo
;)
Post Reply