The world according to Desmo. "Hær går d i rykkj å romme drag!"

Skriv litt om deg selv, hva du gjør, hobbyer osv.
User avatar
Desmo
Posts: 9112
Joined: 22 May 2005 08:52
MC: Ducati Monster S4RS
Triumph Scrambler 900
Location: Lena

Re: RE: Re: The world according to Desmo. "Hær går d i rykkj å romme drag!"

Post by Desmo »

ojda wrote:Var du tidlig oppe idag Desmo [emoji38] [emoji38] [emoji38] =D>
Ikke spesielt, nei.

Sent fra min CLT-L29 via Tapatalk
"We have met the enemy and he is us!"
-Pogo
;)
User avatar
intruder
Posts: 4285
Joined: 03 May 2016 15:42
MC: 1993 Yamaha Virago 750
Location: Brumunddal
Contact:

Re: The world according to Desmo. "Hær går d i rykkj å romme drag!"

Post by intruder »

Kom hematt akkurat nå,radar i 60`n nedved barnehagen.. :thumleft
Sist mistet ei småbarnsmor lappen da hu skulle hente sine håpefulle..."no brain"-tittel til henne......... :---)
pollti
Posts: 748
Joined: 08 Nov 2015 15:55

Re: The world according to Desmo. "Hær går d i rykkj å romme drag!"

Post by pollti »

Ække no rart at det skjer Intruder ! Menneskene har samme gener som kyllinger, sånn rundt 60% og da er det jo slettes ikke noe å lure på grunnen til at vi er dumme eller/og feige :shock: Dessuten så er det alltid litt bryderi å konsultere hue, ihvertfall de 40% som ikke er felles med kyllingene \:D/
User avatar
Desmo
Posts: 9112
Joined: 22 May 2005 08:52
MC: Ducati Monster S4RS
Triumph Scrambler 900
Location: Lena

Re: The world according to Desmo. "Hær går d i rykkj å romme drag!"

Post by Desmo »

Kom hjem i går ettermiddag. En vellykket ferieuke hos tante på Moster. Eller for å si det på gamlemåten; Hos moster på Moster. [emoji16][emoji16][emoji16]ImageImageImageImageImageImage

Sent fra min CLT-L29 via Tapatalk
"We have met the enemy and he is us!"
-Pogo
;)
User avatar
Desmo
Posts: 9112
Joined: 22 May 2005 08:52
MC: Ducati Monster S4RS
Triumph Scrambler 900
Location: Lena

Re: The world according to Desmo. "Hær går d i rykkj å romme drag!"

Post by Desmo »

Kjørte Husqvarna'en i dag, gressklipperen. Er så mye hvitkløver nå, så klippe-panna ble løftet max i dag. Gjorde det slik at biene kan samle nektar og for å spare gresset. Første bilde er før klipp, og de neste er etter. ImageImageImage

Sent fra min CLT-L29 via Tapatalk
"We have met the enemy and he is us!"
-Pogo
;)
User avatar
intruder
Posts: 4285
Joined: 03 May 2016 15:42
MC: 1993 Yamaha Virago 750
Location: Brumunddal
Contact:

Re: The world according to Desmo. "Hær går d i rykkj å romme drag!"

Post by intruder »

Skulle begynt med ny veranda,men hovedpersonen kolliderte skyldfri med MC og fikk nå hjerteinfarkt...
Men han kommer nok snart,håper "to vonde ting gjør den tredje bra"...
Hei =D>
User avatar
intruder
Posts: 4285
Joined: 03 May 2016 15:42
MC: 1993 Yamaha Virago 750
Location: Brumunddal
Contact:

Re: The world according to Desmo. "Hær går d i rykkj å romme drag!"

Post by intruder »

Det lir litt utpå sammarn,og enda har jeg ikke fått unnagjort Mjøsrunden.. :redface
Men byr seg vel en anledning snart...
Været er vel noenlunde,og om det gror bra hos bøndene får det bare bli en ekstrarunde eller to med klipperen..
Om en er solidarisk slik kan det kanskje slenge en og annen bondeknøl i 1 maitoget også....har ikke gått selv på mange år heller forresten... :roll:
Fortsatt god sammar i hus og hytte.. :thumleft
pollti
Posts: 748
Joined: 08 Nov 2015 15:55

Re: The world according to Desmo. "Hær går d i rykkj å romme drag!"

Post by pollti »

Det er alltid tryggere hjemme enn å blande og menge seg med tog Intruder. Blir fort signalfeil og da kan du bli stående og marsjere på tomgang i ei mørk bakgate hvis du har uflaks.
Men nå har jeg digitalisert meg mere og har fått Spåttifai konto med litt hjelp fra KawaBæiben. En sånn rund høytalerfra Harman Kardong er på vei og HausGestapo gruer seg. Hun regner nok med at det blir mye høy musikk fra Ebbiloisingers og regndans punk ukulturell som hun er.
[-(
User avatar
intruder
Posts: 4285
Joined: 03 May 2016 15:42
MC: 1993 Yamaha Virago 750
Location: Brumunddal
Contact:

Re: The world according to Desmo. "Hær går d i rykkj å romme drag!"

Post by intruder »

Ja,nå er Nissen Kvashkaj etter broren min solgt,han døde i januar i fjor og nå er heldigvis den jordiske delen avsaken unnagjort..Andre ting blir en vel aldri ferdig med....

Husker at jeg i konfirmasjonsalderen kjøpte en bærbar platespeller,som ble mye brukt,til glede :D for noen og misnøye for andre... ](*,) ](*,)
Ved første anledning ble det tur til platebutikken sammen med to kompiser som handlet tee Bittles å Rålling Stånns.
Sjøl kjøpte je Ole Ivars...Reinets rytme på framsida å Lene på baksia...til stor hånlatter fra de to andre..

Det går rykter om ei kjæring som kom inn i platebutikken og ba om ::I låve ju bikåse mæ`n Jim Revvers.. \:D/ .. :-$
pollti
Posts: 748
Joined: 08 Nov 2015 15:55

Re: The world according to Desmo. "Hær går d i rykkj å romme drag!"

Post by pollti »

Jim Revers var gamlingen fæn av og det var øretortur for meg ihvertfall. Gamlingen ble ikke så veldig glad da potetplukking og løkskjæring gjorde meg til kapitalist og både brukt Tempo 50 og 1 høytaler kom i hus. Begge deler produserte lyder som var øretortur for ham :roll:
User avatar
mekkern
Posts: 5119
Joined: 22 Jan 2007 11:05
MC: "It's an old motorcycle, the wind is supposed to blow your helmet around, it's supposed to leak oil, the brakes should suck, and every now and then, it should scare you so bad you piss your pants."
Location: Tranby-Lier

Re: The world according to Desmo. "Hær går d i rykkj å romme drag!"

Post by mekkern »

Etter torturturer i ford escrot 1100 til fra hytta ved sverige med «kramgoe låtar4» så var alt en forbedring - selv Slim Ræves..... :shock:
pollti
Posts: 748
Joined: 08 Nov 2015 15:55

Re: The world according to Desmo. "Hær går d i rykkj å romme drag!"

Post by pollti »

Bare å sitte i en Ford er nært tortur :shock: Gammlingen hadde en 15M RS som var alt annet enn RS. Speedometeret viste 70 da forflyttet haugen seg i hele 30 så det var reineste andemor på veien med lang kø bak seg. Men Gammlingen syntes det var greit å kjøre sakte så han byttet den inn i en burgunder Morris Marina, en helt dønn gjennomført møkkabil ! Min Mini 850 kjørte glatt i fra Marinaen ihvertfall :D
User avatar
Desmo
Posts: 9112
Joined: 22 May 2005 08:52
MC: Ducati Monster S4RS
Triumph Scrambler 900
Location: Lena

Re: The world according to Desmo. "Hær går d i rykkj å romme drag!"

Post by Desmo »

Jeg har en sommergjest, og han er velkommen. ImageImageImage

Sent fra min CLT-L29 via Tapatalk
"We have met the enemy and he is us!"
-Pogo
;)
User avatar
mekkern
Posts: 5119
Joined: 22 Jan 2007 11:05
MC: "It's an old motorcycle, the wind is supposed to blow your helmet around, it's supposed to leak oil, the brakes should suck, and every now and then, it should scare you so bad you piss your pants."
Location: Tranby-Lier

Re: The world according to Desmo. "Hær går d i rykkj å romme drag!"

Post by mekkern »

regner med at du tar deg godt av gjesten. :D
User avatar
intruder
Posts: 4285
Joined: 03 May 2016 15:42
MC: 1993 Yamaha Virago 750
Location: Brumunddal
Contact:

Re: The world according to Desmo. "Hær går d i rykkj å romme drag!"

Post by intruder »

DET var en gladnyhet....og vinner du i tipping blir det vel mange turer til `n Kåre på Esso`n framover.
I alle fall--nyt til værelsen , gutt.. =D>
Post Reply