The world according to Desmo. "Hær går d i rykkj å romme drag!"

Skriv litt om deg selv, hva du gjør, hobbyer osv.
User avatar
intruder
Posts: 4271
Joined: 03 May 2016 15:42
MC: 1993 Yamaha Virago 750
Location: Brumunddal
Contact:

Re: The world according to Desmo. "Hær går d i rykkj å romme drag!"

Post by intruder »

I dag fikk jeg nok et bevis på at hunndyret er blitt halvgæærn.
Jeg , som er veldig nøye på å få mat klokka ni og og ikke fem over , ble tatt på senga...
ja ikke på det viset dere tror ..Neida , helt overraskende kom a klokka åtte ! :smt119
Dette gjorde jeg henne oppmerksom på ved å prøve å skjære tenner...men tenna lå jo i glasset sitt og gliste dumt...
Og spetakkelet forsvarte seg med at alle hadde flyttet klokka....Helt misvisende...mi var åtte det var det ikke noen tvil om..

Så gjorde jeg en tur ned i fjøset til han Nils.Der var det baluba skal jeg si dere..
Skaftet på fjøskosten var brutt av på midten...Og tror dere ikke at roboten flaug med ene halvdelen mellom bena og trudde han var en okse :smt117
Nå får du jaggu la meg prøve å styre dataen , sa jeg..
I mårå skal dere få vite åssen det gikk....
User avatar
intruder
Posts: 4271
Joined: 03 May 2016 15:42
MC: 1993 Yamaha Virago 750
Location: Brumunddal
Contact:

Re: The world according to Desmo. "Hær går d i rykkj å romme drag!"

Post by intruder »

Trykket på feil knapp....sorry :redface
User avatar
intruder
Posts: 4271
Joined: 03 May 2016 15:42
MC: 1993 Yamaha Virago 750
Location: Brumunddal
Contact:

Re: Morn på dere! Fikk somlet meg etter hit! Jeg? Jeg er Desmo..

Post by intruder »

Pollti wrote:Tviler på det. Sånne monstre har jo dobbelt overliggende hysterisk bakaksel, det er nok den de ikke mestrer. Samme på S4 og. Frode har en sånn en tilsalgs og den datt i bakken og fikk ødelagt sidekofferten i dag. Monstersjuken er fæl. :-k


.............fra ¤ monstersjuken # til korona...... :smt116

Desmoberetningenes veier er uransakelige de ... :smt097
User avatar
Desmo
Posts: 9112
Joined: 22 May 2005 08:52
MC: Ducati Monster S4RS
Triumph Scrambler 900
Location: Lena

Re: The world according to Desmo. "Hær går d i rykkj å romme drag!"

Post by Desmo »

Palmesøndag og stille på Toten. Det er litt kjølig i dag, så tohjulingene holder seg i garasjer rundt omkring. Hadde sola vært framme ville vel en og annen ha trosset temperaturen og kjørt. Gikk en runde med naboen på 93 for å lufte meg litt. De lokale agrarene har så smått begynt å onne. Må nytte høvet når det er tørt i jorda. ImageImageImageImageImageImage

Sent fra min VOG-L29 via Tapatalk
"We have met the enemy and he is us!"
-Pogo
;)
User avatar
intruder
Posts: 4271
Joined: 03 May 2016 15:42
MC: 1993 Yamaha Virago 750
Location: Brumunddal
Contact:

Re: The world according to Desmo. "Hær går d i rykkj å romme drag!"

Post by intruder »

Vil benytte anledningen til å ønske deg ei god påske.... =D>

Håper koronaen snart er på retur.....gjør ikke meg allverden men er jo helt koko hele verden snart !!

:smt048 :smt051
User avatar
Desmo
Posts: 9112
Joined: 22 May 2005 08:52
MC: Ducati Monster S4RS
Triumph Scrambler 900
Location: Lena

Re: The world according to Desmo. "Hær går d i rykkj å romme drag!"

Post by Desmo »

God Påske til dere som er innom bloggen min. Jeg er litt ekstra daff i disse koronatider. Og siden det også er påske blir det nesten så jeg går i hi. Lite å finne på, men det gjør ikke noe. Image

Sent fra min VOG-L29 via Tapatalk
"We have met the enemy and he is us!"
-Pogo
;)
ArcticTiger
Posts: 2516
Joined: 06 Oct 2015 21:02
MC: -22 Ducati Multistrada V4 Pikes Peak
-98 Triumph Tiger 900
-06 Ducati Multistrada 1000 S DS
Location: Ænnebu, Vestfold

Re: The world according to Desmo. "Hær går d i rykkj å romme drag!"

Post by ArcticTiger »

Ja God Påske til deg og Desmo [-X

Men dææggærn så hompete det er over Kolbu-linna nå! Kjørte der med Korrrea-Knallerten igår, den fikk virkelig knadd gummi-gakkene :roll:
pollti
Posts: 748
Joined: 08 Nov 2015 15:55

Re: The world according to Desmo. "Hær går d i rykkj å romme drag!"

Post by pollti »

Minien er forfremmet til Ånkli Pollti bil nå. Fant en svær sprekk i bakre del av bagasjerommet som jeg stopp drillet i begge ender også klæddet jeg på litt særriøs amatør sveising som ser ut som hønsebærsj bare sånn for å være sikker at amatør evnene i sveising er på topp fremdeles :thumleft Dekket hele sprekken og sveisen med Tec 7 og gav den et strøk med grå husmaling. Det ble jo helt strøkent det
men litt synd for Minien er sabla bra teknisk. Hadde det ikke vært korona krise og påske så påstår HG at jeg hadde blitt innlagt :roll: Onde,onde kvinne [-X
User avatar
intruder
Posts: 4271
Joined: 03 May 2016 15:42
MC: 1993 Yamaha Virago 750
Location: Brumunddal
Contact:

Re: The world according to Desmo. "Hær går d i rykkj å romme drag!"

Post by intruder »

Kjøpte en halvhjelm att...blir ikke helt fortrolig med dænna Schuberthjelmen.
Må liksom være reine storturner Åge Storhaug for å kåmmå innin. :smt032
Husker turnersken Nadia Komanechi...det var jenta si det.NRK-kommentator Pål Claesen hadde jo mye moro med å kommentere turn.
Ønsker jeg var en bøylehest sa han da ei av søtnosene satte seg skrevsover bøylehesten. :faen .
---Ellers hadde n folkevognvitser til tusen.... :smt026 :smt026

Hadde han drevet slik med vitser om Polltibilen og Fillebilen og i30n skulle n jaggu fått noe annet å tenke på :smt096 ja...
User avatar
Desmo
Posts: 9112
Joined: 22 May 2005 08:52
MC: Ducati Monster S4RS
Triumph Scrambler 900
Location: Lena

Re: RE: Re: The world according to Desmo. "Hær går d i rykkj å romme drag!"

Post by Desmo »

ArcticTiger wrote:Ja God Påske til deg og Desmo [-X

Men dææggærn så hompete det er over Kolbu-linna nå! Kjørte der med Korrrea-Knallerten igår, den fikk virkelig knadd gummi-gakkene :roll:
Telehiv, sa du? Er sesong for det her.

Sent fra min VOG-L29 via Tapatalk
"We have met the enemy and he is us!"
-Pogo
;)
User avatar
Desmo
Posts: 9112
Joined: 22 May 2005 08:52
MC: Ducati Monster S4RS
Triumph Scrambler 900
Location: Lena

Re: RE: Re: The world according to Desmo. "Hær går d i rykkj å romme drag!"

Post by Desmo »

pollti wrote:Minien er forfremmet til Ånkli Pollti bil nå. Fant en svær sprekk i bakre del av bagasjerommet som jeg stopp drillet i begge ender også klæddet jeg på litt særriøs amatør sveising som ser ut som hønsebærsj bare sånn for å være sikker at amatør evnene i sveising er på topp fremdeles :thumleft Dekket hele sprekken og sveisen med Tec 7 og gav den et strøk med grå husmaling. Det ble jo helt strøkent det
men litt synd for Minien er sabla bra teknisk. Hadde det ikke vært korona krise og påske så påstår HG at jeg hadde blitt innlagt :roll: Onde,onde kvinne [-X
Jeg tviler ikke på at minien er godkjent som ekte Polltibil. Og dine sveisekunster er vel som mine....... Nonexistent. [emoji12][emoji12][emoji12]

Sent fra min VOG-L29 via Tapatalk
"We have met the enemy and he is us!"
-Pogo
;)
User avatar
Desmo
Posts: 9112
Joined: 22 May 2005 08:52
MC: Ducati Monster S4RS
Triumph Scrambler 900
Location: Lena

Re: RE: Re: The world according to Desmo. "Hær går d i rykkj å romme drag!"

Post by Desmo »

intruder wrote:Kjøpte en halvhjelm att...blir ikke helt fortrolig med dænna Schuberthjelmen.
Må liksom være reine storturner Åge Storhaug for å kåmmå innin. :smt032
Husker turnersken Nadia Komanechi...det var jenta si det.NRK-kommentator Pål Claesen hadde jo mye moro med å kommentere turn.
Ønsker jeg var en bøylehest sa han da ei av søtnosene satte seg skrevsover bøylehesten. :faen .
---Ellers hadde n folkevognvitser til tusen.... :smt026 :smt026

Hadde han drevet slik med vitser om Polltibilen og Fillebilen og i30n skulle n jaggu fått noe annet å tenke på :smt096 ja...
Trur ikke du er så tjukk i hue, Intruder, at Schuberthhjælm er noe problem. Når JEG fikk den på treskallen min, er det håp for alle.

Sent fra min VOG-L29 via Tapatalk
"We have met the enemy and he is us!"
-Pogo
;)
pollti
Posts: 748
Joined: 08 Nov 2015 15:55

Re: The world according to Desmo. "Hær går d i rykkj å romme drag!"

Post by pollti »

Nå blei jeg ånkli skuffa Desmo over at du betviler mine sveisekunnskaper :roll: Jeg har jobbet som punktsveiser på skipsverksted og har sveisekurs til og med, det var for sånn ca 394 år siden. Tror alt er glemt og disse nymotens sveiseapparatene skjønner jeg like mye av som vaskemaskin og induksjons kokeplater som er stort sett ingenting :-k Men jeg klarer å sveise så det ser ut som hønsdritt ihvertfall.
Nevøen min som er DNV sertifisert og sveiser alt mulig rart til off shore industrien ristet mildt på hodet og betegnet resultatet som professjonelt uprofft. Makan til fisefin fyr ! :lol:
ArcticTiger
Posts: 2516
Joined: 06 Oct 2015 21:02
MC: -22 Ducati Multistrada V4 Pikes Peak
-98 Triumph Tiger 900
-06 Ducati Multistrada 1000 S DS
Location: Ænnebu, Vestfold

Re: The world according to Desmo. "Hær går d i rykkj å romme drag!"

Post by ArcticTiger »

pollti wrote:Nå blei jeg ånkli skuffa Desmo over at du betviler mine sveisekunnskaper :roll: Jeg har jobbet som punktsveiser på skipsverksted og har sveisekurs til og med, det var for sånn ca 394 år siden. Tror alt er glemt og disse nymotens sveiseapparatene skjønner jeg like mye av som vaskemaskin og induksjons kokeplater som er stort sett ingenting :-k Men jeg klarer å sveise så det ser ut som hønsdritt ihvertfall.
Nevøen min som er DNV sertifisert og sveiser alt mulig rart til off shore industrien ristet mildt på hodet og betegnet resultatet som professjonelt uprofft. Makan til fisefin fyr ! :lol:
Den sprekka i Pollti-biln, det var vel bare tull å søle bort kostbart sveise-matriell på den :roll: Tenker det hadde hållt med å påppe fast litt gammalt bølge-blekk og lagt ei larve med Tekk-7 rundt [-X :thumleft
User avatar
intruder
Posts: 4271
Joined: 03 May 2016 15:42
MC: 1993 Yamaha Virago 750
Location: Brumunddal
Contact:

Re: The world according to Desmo. "Hær går d i rykkj å romme drag!"

Post by intruder »

Mens je ha skrivi nedenforstående har jaggu en Gaute skrivi om biler...men åssen vart det Gaute..stå utedassen din att nordpå...??Nårges mest omskrivne utedass...dassforfatter Tor Gotaas va liddeli fornøyd me`n tællåmed...

Åssen er sveisen din ellers a pollti....hanekam..hentesveis hell ....hell slekk Bitelssveis , samtidig som du klimprer på gittar ??

Uttafor Prima Kusen i dag tala je ve ein kar som har Messle Mens med STOR stjerne i fronten..
Husker far min skulle prøve ny bil...je å bror min satt på låvbrua og ventet på en Messle men dær dukka n jaggu opp mæ en Skodda Olivia stationwagon.... :-# men den var en tro tjener lengi . sea vart det en 1000 MB...

Den dag i dag syns je fortsatt det er noe spessielt med Messjedess.....æ dekk enige ? :-k :roll:
Post Reply