Kwak

Skriv litt om deg selv, hva du gjør, hobbyer osv.
User avatar
kwak
Posts: 38
Joined: 27 Apr 2005 17:47
Location: Haugesund

Kwak

Post by kwak »

Er en mann på 37 år fra Bergen.
For tiden utvandret til Haugalandet, men har til tider ekstreem hjemlengsel til byen mellom de syv fjell.

Er genuint iteressert i alt som har motor og hjul, men hovedvekten går vel mot Mc. Har selv en Kawa z1 900 -73 modell som jeg importerte fra Tyskland. Den ligger pr dags dato partert i kjelleren og venter på litt kjærlig omsorg fra min side, men som med en del andre ting strekker ikke tiden helt til for tiden.
Vurderer derfor å kjøpe meg en sykkel til for å ha noe å kjøre på mens jeg venter på tid..... Da kunne jeg i hvertfall brukt den fram og tilbake til kontoret som jeg er blitt motvillig plassert på for tiden.

Annet. Jobber som riggmekaniker i nordsjøen for et boreentrepenør selskap. Trives meget godt med dette arbeidet da det gir meg gode utfordringer og variert arbeidsdag samt gode arbeidstids forhold. 2-4. (dvs. 2 uker arbeid= 4 uker fri.) Men som nevnt lenger oppe er jeg da midlertidig plassert på et kontor i Bergen mot min vilje....

Har foruten to barn fra tidligere forhold på 8 og 10 år som er mine øyestener, og deres ve og vel opptar meg en god del. Samt jeg er stefar for en hyggelig gutt på 12 år. Gjør mitt beste for å få disse avkommene interessert i den motoriserte verden.....

Måtte bare lufte ut dette i et øyeblikks frustrasjon på kontoret.....med rimelig bra vær og kjøretemperatur ute.... :smt076

Klarer jeg å fomle fram et digitalt bilde skal jeg legge det ut... må bare finne/lage meg et sted å lagre det.
Axxeman
Posts: 424
Joined: 30 Apr 2005 17:55
Location: Tromsø

Post by Axxeman »

Het Porsche på NMCF
Medlem nr. 100
User avatar
Cartman
Posts: 814
Joined: 23 Apr 2005 14:21
Location: Stavanger

Post by Cartman »

Gjør mitt beste for å få disse avkommene interessert i den motoriserte verden.....
:lol: Det er bra, stå på! Den skal tidlig krøkes som ....