Eike

Skriv litt om deg selv, hva du gjør, hobbyer osv.
Eike_Oak
Posts: 1236
Joined: 27 Apr 2005 20:31

Eike

Post by Eike_Oak »

Vel, får starte en blog her jeg også, men den kommer ikke til å bli spesielt ofte oppdatert tror jeg, vel, jeg er 15 år, konfirmerte meg for ett par uker siden (borgerlig) og fikk en god del penger då som jeg planlegger å bruke på Lett-MC, hvilket førte meg til nmcf.no og videre hit. Gidder ikke si noe om personaliteten min siden det er jo litt prøve å finne mest mulig ut hvordan en person er utifra det han skriver i bloggen sin.

I helgen har jeg vært hos min bestevenn, Edvin som jeg bokstavelig talt har kjent siden før jeg kunne gå :D bygget nylig PC for han (som jeg er meget stolt av, 10k RPM WD disk, thermaltake s-viking kabinett og UV lys og det hele :D). Rett etter besøk hos han var det til min kusine sitt ett års dag, hvor det var noen stressende unger, min 7 mnd gammle lillebror, Bursdagsbarnet og den ene fetteren min på 4 år. I konfirmasjonen min var det alle disse, pluss 2 propeller til, ganske underholdene :) Gruer meg litt til skolen i morgen, har gjort opp veddemål med Helene om at hvis hun klarte å skaffe kilt innen de neste 24 timene skulle jeg gå med det på skolen, og det klarte hun. Ønsker dere bilde ? DERE FÅR DET ALDRI :)
Hva mer ? Mamma har beslagelagt alt jeg fikk til konfirmasjonen "Du får de tilbake når du får sertfikatet", som hun var så snill at hun sa at hun skulle betale, men jeg tror hun backer litt unna nå etterhvert som hun vet at jeg faktisk mente seriøst at jeg skulle kjøpe meg en liten skritt-rakett :D
- Skyt her -
TDK
Posts: 1098
Joined: 26 Apr 2005 15:55
Location: Asker

Post by TDK »

Tror virkelig ikke det er noen her som vil se deg, eller noen andre forumbrukere i kilt... :smt043

;)
Aprilia RS 125 FP
Uplombert Potte - El. Eksosventil - Uplombert CDI - Uplombert luftfilter
Eike_Oak
Posts: 1236
Joined: 27 Apr 2005 20:31

Post by Eike_Oak »

TDK wrote:Tror virkelig ikke det er noen her som vil se deg, eller noen andre forumbrukere i kilt... :smt043

;)
Gjett ka jeg kanskje skal ha under ? Herre-tanga med leopardmønster! MUHAHAHAHAHAHAHAHA, lagde jeg bilder på netthinnen din nå ?
- Skyt her -
TDK
Posts: 1098
Joined: 26 Apr 2005 15:55
Location: Asker

Post by TDK »

Eike_Oak wrote:
TDK wrote:Tror virkelig ikke det er noen her som vil se deg, eller noen andre forumbrukere i kilt... :smt043

;)
Gjett ka jeg kanskje skal ha under ? Herre-tanga med leopardmønster! MUHAHAHAHAHAHAHAHA, lagde jeg bilder på netthinnen din nå ?
Bilder på netthinnen? Du brant fast noe jeg vil ha traumer fra resten av livet :shock:


:lol:
Aprilia RS 125 FP
Uplombert Potte - El. Eksosventil - Uplombert CDI - Uplombert luftfilter
Ragnhild
Posts: 5368
Joined: 01 May 2005 18:01
MC: BMW R1200GS Adventure
Location: Ikke kjør fortere enn skytsengelen din flyr

Post by Ragnhild »

Tror vi forbigår i stillhet hva skottene bruker under :wink:
Image
Ørkendyret kjørte i 2007: 19.820 km, 2008: 22.000 km, 2009: 18.300 km
Er vanligvis å treffe på MCsidens forum
Gixxerman

Post by Gixxerman »

Ragnhild61 wrote:Tror vi forbigår i stillhet hva skottene bruker under :wink:
Pampers kanskje :smt044
Eike_Oak
Posts: 1236
Joined: 27 Apr 2005 20:31

Post by Eike_Oak »

TDK wrote:
Eike_Oak wrote:
TDK wrote:Tror virkelig ikke det er noen her som vil se deg, eller noen andre forumbrukere i kilt... :smt043

;)
Gjett ka jeg kanskje skal ha under ? Herre-tanga med leopardmønster! MUHAHAHAHAHAHAHAHA, lagde jeg bilder på netthinnen din nå ?
Bilder på netthinnen? Du brant fast noe jeg vil ha traumer fra resten av livet :shock:


:lol:
Se det for deg, jeg sprer beina samtidig som jeg utaler på en litt gebrokken måte "Me so horny!"

NB: kiltet er egentlig ikke ett kilt, men ett mini-skjørt med samme mønster som ett kilt
- Skyt her -
Axxeman
Posts: 424
Joined: 30 Apr 2005 17:55
Location: Tromsø

Post by Axxeman »

men da trenger du jo ikke å gå med det!
en kilt er en kilt, skjørt er ikke kilt!
(ikke at jeg vet hva sjom kjennetegner en kilt :lol:
Het Porsche på NMCF
Medlem nr. 100
User avatar
Bånn Gæs
Posts: 98
Joined: 27 Apr 2005 00:19
Location: Bergen

Post by BÃ¥nn Gæs »

Axxeman wrote:ikke at jeg vet hva sjom kjennetegner en kilt :lol:
Tror du får en god indikasjon ved å se hva du finner under :smt044
FZR 1000 '91
Axxeman
Posts: 424
Joined: 30 Apr 2005 17:55
Location: Tromsø

Post by Axxeman »

hehe men det gjelder jo for skjørt også, bare at det er ikke så mange menn som går med det 8)
Het Porsche på NMCF
Medlem nr. 100
Winalot
Posts: 1777
Joined: 23 Apr 2005 19:31
Location: Stavanger

Post by Winalot »

... og takk gud for det! 8-[
Image
Eike_Oak
Posts: 1236
Joined: 27 Apr 2005 20:31

Post by Eike_Oak »

Jeg trengte visst ikke gå med kilt allikevel, hun kom aldri til meg med det... Men jeg sa at hun får ha det tilgode, så vi får se om hun ringer på døren i dag *scary!*
Hadde vært bedre hvis jeg bare gikk med det i dag enn at jeg måtte vente i denne hysteriske spenningen

Bortsett fra det har jeg hatt en lang og kjedelig diskusjon med mamma ang. Lett-MC og penger osv. til det, endte opp med at jeg fikk pengene mine tilbake mot at hun fikk låse inne sykkelen når jeg fikk den :cry: :x
- Skyt her -
TDK
Posts: 1098
Joined: 26 Apr 2005 15:55
Location: Asker

Post by TDK »

Eike_Oak wrote:Jeg trengte visst ikke gå med kilt allikevel, hun kom aldri til meg med det... Men jeg sa at hun får ha det tilgode, så vi får se om hun ringer på døren i dag *scary!*
Hadde vært bedre hvis jeg bare gikk med det i dag enn at jeg måtte vente i denne hysteriske spenningen

Bortsett fra det har jeg hatt en lang og kjedelig diskusjon med mamma ang. Lett-MC og penger osv. til det, endte opp med at jeg fikk pengene mine tilbake mot at hun fikk låse inne sykkelen når jeg fikk den :cry: :x
jaja, da har du ihvertfall noe å se på mens du venter :D
Aprilia RS 125 FP
Uplombert Potte - El. Eksosventil - Uplombert CDI - Uplombert luftfilter
Eike_Oak
Posts: 1236
Joined: 27 Apr 2005 20:31

Post by Eike_Oak »

TDK wrote:
Eike_Oak wrote:Jeg trengte visst ikke gå med kilt allikevel, hun kom aldri til meg med det... Men jeg sa at hun får ha det tilgode, så vi får se om hun ringer på døren i dag *scary!*
Hadde vært bedre hvis jeg bare gikk med det i dag enn at jeg måtte vente i denne hysteriske spenningen

Bortsett fra det har jeg hatt en lang og kjedelig diskusjon med mamma ang. Lett-MC og penger osv. til det, endte opp med at jeg fikk pengene mine tilbake mot at hun fikk låse inne sykkelen når jeg fikk den :cry: :x
jaja, da har du ihvertfall noe å se på mens du venter :D
Tenkte akkuratt det samme, kjøper den faktisk midt i sesongen (hvilket koster noen k mer en å kjøpe den i vinter) kun for å kunne se på min lille skritt-rakett i noen måneder :D :D
- Skyt her -
Eike_Oak
Posts: 1236
Joined: 27 Apr 2005 20:31

Post by Eike_Oak »

Har vært en litt opp ned dag... På skolen i dag måtte jeg gå ifra 10A mattebok til 9B mattebok (går i 9.) fordi vår kjære lærer satser ekstra mye på det eneste temaet jeg rett og slett ikke gadd å gjøre, det var da nedturen. Oppturen var at PAPPA HAR KJØPT 47" PLASMA WIDESCREEN TV MED SOURROUND :D :D :D. Var selfølgelig gøyt å sette opp de første 15 minuttene, men etterhvert ble det litt kjedelig, var selfølgelig kjempegøy når jeg var ferdig med å koble alt opp osv. brukte 1-2 minutt på å installere de 3 kanalene vi får inn via antenne. Etter det var det bare kos med scrubs (yngdligserien min) og simpsons (yndlingserie #2), men kan ikke klare en dag uten mc-forumet.no, etter jeg er ferdig med å surfe litt her så bærer det ned igjen for ett nytt TV-maraton :D
- Skyt her -
Post Reply