supermons

Skriv litt om deg selv, hva du gjør, hobbyer osv.
User avatar
tshansen
Posts: 19236
Joined: 07 Mar 2006 02:07
MC: KTM 790 Adventure R 2019
Location: Bergen

Re: supermons

Post by tshansen »

Var det ikke mulig å få noe med mindre motor [emoji85][emoji85]
I would like to apologize to anyone I have not yet offended.
Please be patient, I will get to you shortly
------------------------------------------------------------
2019: Nye dekk på 1900 km - Mitas E-07+
------------------------------------------------------------
Instagram
YouTube
MyRoute-app
User avatar
Trondgv
Posts: 2977
Joined: 07 Oct 2015 13:15
MC: 1994 Ducati 900SS
Location: Karmøy

Re: supermons

Post by Trondgv »

supermons wrote:
Tommas wrote:Kan jo være en Dodge Ram Hemi også, men satser på noe litt nettere 8)
Pickup som roadtripbil er vel ikke helt det store? :lol: Litt nettere, men fortsatt en stor bil..

Var vanskelig å få leid noe med V8 som jeg kunne kjøre fra en flyplass til en annen, men Sixt reddet meg og hadde en Dodge Charger RT (HEMI V8 med 370 hk) som jeg kunne "låne" ;) Så Trondgv traff nesten!

Image
\:D/ \:D/ \:D/ \:D/

LordShaft wrote:Var det ikke mulig å få noe med mindre motor [emoji85][emoji85]
Nå syntes jeg du må ta deg sammen. :evil:
ArcticTiger
Posts: 2523
Joined: 06 Oct 2015 21:02
MC: -22 Ducati Multistrada V4 Pikes Peak
-98 Triumph Tiger 900
-06 Ducati Multistrada 1000 S DS
Location: Ænnebu, Vestfold

Re: supermons

Post by ArcticTiger »

supermons wrote:
Tommas wrote:Kan jo være en Dodge Ram Hemi også, men satser på noe litt nettere 8)
Pickup som roadtripbil er vel ikke helt det store? :lol: Litt nettere, men fortsatt en stor bil
Dette er vrøvvl Mons :roll: Ingenting er jo som å kjøre USA på kryss og tvers i PickUp, den mest amrikanske biltypen som finnes [-X

Her vår nette GMC Sierra turbil med Teton Range, Wyoming i bakgrunnen, men den har bare 355 hk da...
Image
:D
User avatar
supermons
Administrator
Posts: 6263
Joined: 18 Nov 2005 17:32
MC: Suzuki GSX750
Location: Hovedstaden

Re: supermons

Post by supermons »

Trondgv wrote:
LordShaft wrote:Var det ikke mulig å få noe med mindre motor [emoji85][emoji85]
Nå syntes jeg du må ta deg sammen. :evil:
Enig Trondgv! Var ikke mulig (eller sykt dyrt) å få noe med større motor :twisted:
ArcticTiger wrote: Dette er vrøvvl Mons :roll: Ingenting er jo som å kjøre USA på kryss og tvers i PickUp, den mest amrikanske biltypen som finnes [-X
Joa, men muskelbil med V8 er rimelig amerikansk det også :D Flott GMC, møtte mye rå pickuper på turen, en del hevede og noen blodsenka :)
User avatar
supermons
Administrator
Posts: 6263
Joined: 18 Nov 2005 17:32
MC: Suzuki GSX750
Location: Hovedstaden

Re: supermons

Post by supermons »

Var forresten innom og så på en sving ene dagen, fikk dessverre ikke kjørt den. Noen som kjenner den igjen? :D

Image
User avatar
Tommas
Posts: 5892
Joined: 05 Oct 2015 13:39
MC: 2007 V-Strom 1000

Re: supermons

Post by Tommas »

Den har jeg sett en drøss ganger, uten å kunne sette akkurat navnet på banen :-k

Litt det samme som denne sofaen... 8)

Image
User avatar
mekkern
Posts: 5122
Joined: 22 Jan 2007 11:05
MC: "It's an old motorcycle, the wind is supposed to blow your helmet around, it's supposed to leak oil, the brakes should suck, and every now and then, it should scare you so bad you piss your pants."
Location: Tranby-Lier

Re: supermons

Post by mekkern »

Laguna seca?
User avatar
tshansen
Posts: 19236
Joined: 07 Mar 2006 02:07
MC: KTM 790 Adventure R 2019
Location: Bergen

Re: supermons

Post by tshansen »

Dette er laguna seca ja! Satan jeg har kjørt på skogen noen ganger i den svingen der [emoji15] forza
I would like to apologize to anyone I have not yet offended.
Please be patient, I will get to you shortly
------------------------------------------------------------
2019: Nye dekk på 1900 km - Mitas E-07+
------------------------------------------------------------
Instagram
YouTube
MyRoute-app
JK95
Posts: 3560
Joined: 10 Oct 2015 10:40
MC: Uvisst pr dd
Location: Sundsvall

Re: supermons

Post by JK95 »

LordShaft wrote:Dette er laguna seca ja! Satan jeg har kjørt på skogen noen ganger i den svingen der [emoji15] forza
Den er ikke mindre jævlig på Gran Turismo :?
User avatar
supermons
Administrator
Posts: 6263
Joined: 18 Nov 2005 17:32
MC: Suzuki GSX750
Location: Hovedstaden

Re: supermons

Post by supermons »

Tommas wrote:Den har jeg sett en drøss ganger, uten å kunne sette akkurat navnet på banen :-k

Litt det samme som denne sofaen... 8)
Måtte tenke meg litt om der du.. Tipper koblingen mellom de to har noe med å hoppe av i svingen?

mekkern og LS har rett, det er The Corkscrew på Laguna Seca, kunne bare kjøre innom og stikke på suvernirbutikken og kjøre rundt veiene rundt og titte så mye jeg ville :) Morro å se den på ordentelig, når jeg også er med ikke den ikke så eksklusive klubben av de som har krasjet der (i spill) :lol:
User avatar
DrGreve
Moderator
Posts: 2021
Joined: 06 Oct 2015 12:48
MC: Honda VFR800 ABS 2005
Location: Mo i Rana

Re: supermons

Post by DrGreve »

Laguna Seca har jeg kjørt.. Med Harley :)
Det hadde seg slik at jeg mønstret av i Long Beach og siden det var vinter hjemme så giddet jeg ikke å reise heim. Leide meg en hybel over en bar i nærheten av Hollywood on the Pike, for de som er kjent :)
Den baren under var stamstedet til en mc-klubb som kalte seg Flying Eagles og disse ble jeg godt kjent med siden jeg hustlet de litt på biljardbordet. Av og til leide jeg meg en Harley og kjørte sammen med disse gutta, det eneste kravet var at jeg måtte tatovere klubbmerket, en Bald Eagle på venstre skulder, noe jeg selfølgelig gjorde.
En helg dro vi opp til Monterrey og kjørte på banen og da bestemte jeg meg for aldri i mine levedager kjøpe en Harley. Flott sykkel rett frem. :)
Bodde i Long Beach i nesten 7 mnd, og spedde på inntekten litt på en taubåt til jeg fikk hyre på en Jahrebåt :thumleft
User avatar
Tommas
Posts: 5892
Joined: 05 Oct 2015 13:39
MC: 2007 V-Strom 1000

Re: supermons

Post by Tommas »

DrGreve wrote:Laguna Seca har jeg kjørt.. Med Harley :)
Det hadde seg slik at jeg mønstret av i Long Beach og siden det var vinter hjemme så giddet jeg ikke å reise heim. Leide meg en hybel over en bar i nærheten av Hollywood on the Pike, for de som er kjent :)
Den baren under var stamstedet til en mc-klubb som kalte seg Flying Eagles og disse ble jeg godt kjent med siden jeg hustlet de litt på biljardbordet. Av og til leide jeg meg en Harley og kjørte sammen med disse gutta, det eneste kravet var at jeg måtte tatovere klubbmerket, en Bald Eagle på venstre skulder, noe jeg selfølgelig gjorde.
En helg dro vi opp til Monterrey og kjørte på banen og da bestemte jeg meg for aldri i mine levedager kjøpe en Harley. Flott sykkel rett frem. :)
Bodde i Long Beach i nesten 7 mnd, og spedde på inntekten litt på en taubåt til jeg fikk hyre på en Jahrebåt :thumleft
=D>
JK95
Posts: 3560
Joined: 10 Oct 2015 10:40
MC: Uvisst pr dd
Location: Sundsvall

Re: supermons

Post by JK95 »

Fy faen så bra! =D> =D> =D>
User avatar
supermons
Administrator
Posts: 6263
Joined: 18 Nov 2005 17:32
MC: Suzuki GSX750
Location: Hovedstaden

Re: supermons

Post by supermons »

DrGreve wrote:Laguna Seca har jeg kjørt.. Med Harley :)
:thumleft
User avatar
DrGreve
Moderator
Posts: 2021
Joined: 06 Oct 2015 12:48
MC: Honda VFR800 ABS 2005
Location: Mo i Rana

Re: supermons

Post by DrGreve »

Jeg gjorde det samme året etter, mønstret av i New Orleans, men giddet ikke reise heim. Kjøpte en Ford Tunderbird LTD av en Ford-dealer i Mandeville ved Lake Pontchartrain med avtale om at han skulle kjøpe den tilbake når jeg var ferdig med den. Det skjedde raskere enn beregnet for jeg glemte å fornye turistvisumet og etter 2,5 mnd ble jeg hanket inn av politiet oppe ved Baton Rouge og de sjekket alle papirer. Da fikk jeg 48 timer på å forlate landet ;)
Post Reply