tshansen - *Shoot & Ride*

Skriv litt om deg selv, hva du gjør, hobbyer osv.
User avatar
tshansen
Posts: 19236
Joined: 07 Mar 2006 02:07
MC: KTM 790 Adventure R 2019
Location: Bergen

Re: tshansen - *Snuser på Tannlegestol*

Post by tshansen »

jhn wrote: Har faktisk blitt spurt et par ganger om "hvorfor kjører du det der?"
Hadde jeg fått en krone for hver gang noen har spurt meg om det samme hadde jeg kunne hatt enda en sykkel på tunet :lol:
I would like to apologize to anyone I have not yet offended.
Please be patient, I will get to you shortly
------------------------------------------------------------
2019: Nye dekk på 1900 km - Mitas E-07+
------------------------------------------------------------
Instagram
YouTube
MyRoute-app
User avatar
Trondgv
Posts: 2977
Joined: 07 Oct 2015 13:15
MC: 1994 Ducati 900SS
Location: Karmøy

Re: RE: Re: tshansen - *Snuser på Tannlegestol*

Post by Trondgv »

Palma wrote:
jhn wrote: Med litt god-/vrangvilje så kan man jo ane litt av de samme holdningene i dag også ... av og til, i denne store inkluderende mc-familien .... uten at jeg påstår at det er spesielt fremtredende blandt folk her inne, meen det kan skinne litt i gjennom til tider.
Har faktisk blitt spurt et par ganger om "hvorfor kjører du det der?"
Jeg tror at hvis man har antennene langt nok ute så merker man holdninger angående alt, og kan bli såret og krenket i hytt og pine. Men det er jo litt in i dag. Den store krenkelsesfesten. Ja da må jo vi MC-ister bli med og. Jeg føler også når jeg kjenner godt etter at folk synes det er rart at jeg har en så gammel sykkel... Og jeg er litt såret, og utenfor.. :smt022
Føler med deg, nesten litt flaut å farte rundt på Dakaren [emoji24]

Sent fra min SM-G955F via Tapatalk
User avatar
Tommas
Posts: 5890
Joined: 05 Oct 2015 13:39
MC: 2007 V-Strom 1000

Re: tshansen - *Snuser på Tannlegestol*

Post by Tommas »

tshansen wrote:
jhn wrote: Har faktisk blitt spurt et par ganger om "hvorfor kjører du det der?"
Hadde jeg fått en krone for hver gang noen har spurt meg om det samme hadde jeg kunne hatt enda en sykkel på tunet :lol:
Tipper du egentlig knapt hadde hatt råd til en kaffe på Statoil 8)

Lykke til med salg forresten :thumleft
User avatar
KliffArne
Posts: 705
Joined: 04 Jun 2016 19:01
MC: BMW R1150GS
Moto Gussi heimelaga
+diverse skrot

Re: tshansen - *Snuser på Tannlegestol*

Post by KliffArne »

Palma wrote:Jeg tror at hvis man har antennene langt nok ute så merker man holdninger angående alt, og kan bli såret og krenket i hytt og pine. Men det er jo litt in i dag. Den store krenkelsesfesten. Ja da må jo vi MC-ister bli med og. Jeg føler også når jeg kjenner godt etter at folk synes det er rart at jeg har en så gammel sykkel... Og jeg er litt såret, og utenfor.. :smt022
Kjører du rundt med den gamle horva di, forsatt :shock: Eier du ikke skamvett..
User avatar
Palma
Posts: 4731
Joined: 09 Oct 2015 19:20
MC: BMW R1150GS 2000mod. "Betty"
BMW F650GS 2001 Mod. "Litjkar'n" solgt 2018
BMW F650GS 2003 mod. "650'n" solgt 2018
BMW F800GS 2013 mod. "800'n"
Honda Crf250L 2020 mod.
Location: Tjura
Contact:

Re: tshansen - *Snuser på Tannlegestol*

Post by Palma »

KliffArne wrote:
Palma wrote:Jeg tror at hvis man har antennene langt nok ute så merker man holdninger angående alt, og kan bli såret og krenket i hytt og pine. Men det er jo litt in i dag. Den store krenkelsesfesten. Ja da må jo vi MC-ister bli med og. Jeg føler også når jeg kjenner godt etter at folk synes det er rart at jeg har en så gammel sykkel... Og jeg er litt såret, og utenfor.. :smt022
Kjører du rundt med den gamle horva di, forsatt :shock: Eier du ikke skamvett..
Du vet, jeg er så tøff at jeg kan kjøre gammel sykkel jeg vettu :smt077
User avatar
tshansen
Posts: 19236
Joined: 07 Mar 2006 02:07
MC: KTM 790 Adventure R 2019
Location: Bergen

Re: tshansen - *Snuser på Tannlegestol*

Post by tshansen »

Her går det fort i svingene!! Ny sykkel hentes på Tirsdag :lol: :twisted: Flybillett er i boks, værmeldingen kan jeg ikke gjøre stort med! Tipper det blir noen gode mil med hat tirsdag og onsdag, men la gå... Det skal kjennes litt på elementene når man prøver ut nye drømmer :lol:
I would like to apologize to anyone I have not yet offended.
Please be patient, I will get to you shortly
------------------------------------------------------------
2019: Nye dekk på 1900 km - Mitas E-07+
------------------------------------------------------------
Instagram
YouTube
MyRoute-app
User avatar
jhn
Posts: 2063
Joined: 10 Nov 2008 01:25
MC: Suzuki V-Strom
HD sportster 883

Re: tshansen - *Snuser på Tannlegestol*

Post by jhn »

Palma wrote:
jhn wrote: Med litt god-/vrangvilje så kan man jo ane litt av de samme holdningene i dag også ... av og til, i denne store inkluderende mc-familien .... uten at jeg påstår at det er spesielt fremtredende blandt folk her inne, meen det kan skinne litt i gjennom til tider.
Har faktisk blitt spurt et par ganger om "hvorfor kjører du det der?"
Jeg tror at hvis man har antennene langt nok ute så merker man holdninger angående alt, og kan bli såret og krenket i hytt og pine. Men det er jo litt in i dag. Den store krenkelsesfesten. Ja da må jo vi MC-ister bli med og. Jeg føler også når jeg kjenner godt etter at folk synes det er rart at jeg har en så gammel sykkel... Og jeg er litt såret, og utenfor.. :smt022
Ja Palma, et av mine fremste personlige trekk, er at jeg er meget lett å krenke :redface ... det er jo in som du sier.
Noe annet som også in, om man ikke finner på noe smartere, er jo å begynne å skvaldre om krenking ... sånn har det blitt :-s
JK95
Posts: 3558
Joined: 10 Oct 2015 10:40
MC: Uvisst pr dd
Location: Sundsvall

Re: tshansen - *Snuser på Tannlegestol*

Post by JK95 »

tshansen wrote:Her går det fort i svingene!! Ny sykkel hentes på Tirsdag :lol: :twisted: Flybillett er i boks, værmeldingen kan jeg ikke gjøre stort med! Tipper det blir noen gode mil med hat tirsdag og onsdag, men la gå... Det skal kjennes litt på elementene når man prøver ut nye drømmer :lol:
Du får ha gratulerer, uansett hvor feil(rett) det blir :lol: =D> Expressbestill Airhawk og ta mange pauser så blir det vel bra 8)
User avatar
tshansen
Posts: 19236
Joined: 07 Mar 2006 02:07
MC: KTM 790 Adventure R 2019
Location: Bergen

Re: tshansen - *Snuser på Tannlegestol*

Post by tshansen »

Nei, sånn airhawk pute syns jeg ikke noe om :lol: Du mister jo helt følselsen av sykkel, som å sitte oppi et badekar å kjøre. Da får jeg heller ta hyppige pauser, stå mye å kjøre også heller ha litt blodsmak i ræven :lol: :lol:

Bilder vil jo naturligvis komme, men i god tradisjon her... er det viktig å holde folket på pinebenken... Det er jo tross alt det jeg har gått til innkjøp av :lol: :lol:
I would like to apologize to anyone I have not yet offended.
Please be patient, I will get to you shortly
------------------------------------------------------------
2019: Nye dekk på 1900 km - Mitas E-07+
------------------------------------------------------------
Instagram
YouTube
MyRoute-app
JK95
Posts: 3558
Joined: 10 Oct 2015 10:40
MC: Uvisst pr dd
Location: Sundsvall

Re: tshansen - *Snuser på Tannlegestol*

Post by JK95 »

tshansen wrote:Nei, sånn airhawk pute syns jeg ikke noe om :lol: Du mister jo helt følselsen av sykkel, som å sitte oppi et badekar å kjøre. Da får jeg heller ta hyppige pauser, stå mye å kjøre også heller ha litt blodsmak i ræven :lol: :lol:

Bilder vil jo naturligvis komme, men i god tradisjon her... er det viktig å holde folket på pinebenken... Det er jo tross alt det jeg har gått til innkjøp av :lol: :lol:
Mye mulig, aldri prøvd :-k Mest spent på hvor langt du må kjøre den hjem :lol:
freddy123
Posts: 1775
Joined: 05 Oct 2015 20:11
MC: sportster 883 iron...
yaaaamahahaha FZ8`n heftig racing

Re: tshansen - *Snuser på Tannlegestol*

Post by freddy123 »

Grattis med ny sykkel[emoji106] bare å kjøpe sesongkort hos thai tøy og bøy nå[emoji23]

Blir spennende å se hva du endte opp med her.

Sent fra min CLT-L29 via Tapatalk
User avatar
kvase
Posts: 4016
Joined: 04 Oct 2016 10:43
MC: Dyslektiker
KTM 1290 SAR 21/22 mod
Er dyslektiker min verden kan være nesten slik som i artiklen her
http://www.dagbladet.no/2016/03/09/nyhe ... /43421895/
Contact:

Re: tshansen - *Snuser på Tannlegestol*

Post by kvase »

tshansen wrote:Her går det fort i svingene!! Ny sykkel hentes på Tirsdag :lol: :twisted: Flybillett er i boks, værmeldingen kan jeg ikke gjøre stort med! Tipper det blir noen gode mil med hat tirsdag og onsdag, men la gå... Det skal kjennes litt på elementene når man prøver ut nye drømmer :lol:
gratulere uansett hva du tar med deg hemat -
Vi ble født for å være Ekte ikke perfekte
https://locatoweb.com
For turplanleging å sporinger GPX etc. https://www.myrouteapp.com/routelab
knutk
Posts: 2360
Joined: 15 Jul 2009 07:56
MC: BMW R1250GSA, F850GSA, R90S

Re: tshansen - *Snuser på Tannlegestol*

Post by knutk »

tshansen wrote:Nei, sånn airhawk pute syns jeg ikke noe om :lol: Du mister jo helt følselsen av sykkel, som å sitte oppi et badekar å kjøre. Da får jeg heller ta hyppige pauser, stå mye å kjøre også heller ha litt blodsmak i ræven :lol: :lol:

Bilder vil jo naturligvis komme, men i god tradisjon her... er det viktig å holde folket på pinebenken... Det er jo tross alt det jeg har gått til innkjøp av :lol: :lol:
Håper du ikke har valgt en sykkel som også blir en pinebenk for deg selv :D

Uansett, lykke til både med kjøp og salg. =D>
User avatar
KliffArne
Posts: 705
Joined: 04 Jun 2016 19:01
MC: BMW R1150GS
Moto Gussi heimelaga
+diverse skrot

Re: tshansen - *Snuser på Tannlegestol*

Post by KliffArne »

Er det virkelig noen som pines av å ikke vite hvilken moppe noen har kjøpt seg?

Selv kunne jeg ikke brydd meg mindre :twisted:
User avatar
Tommas
Posts: 5890
Joined: 05 Oct 2015 13:39
MC: 2007 V-Strom 1000

Re: tshansen - *Snuser på Tannlegestol*

Post by Tommas »

Hehe, sier til og med "confidential" på kanten av bildet :thumleft

Image
Locked