Hawken - Ny sykkel!

Skriv litt om deg selv, hva du gjør, hobbyer osv.
User avatar
tshansen
Posts: 19236
Joined: 07 Mar 2006 02:07
MC: KTM 790 Adventure R 2019
Location: Bergen

Re: Hawken

Post by tshansen »

Det var et hyggelig gjensyn =D> =D> Kjekt å høre det sparker liv i MC interessen din enda. Gratulere så mye med jobb og bilder er relativt enkelt å linke til her inne.

Du har en slik IMG knapp når du skriver innlegg... Bak en slik klemme [img]her skal bilde url'en stå[./img]
Det beste er å laste opp bildene sine til en tjener som Flickr, photobucket, imgur, bilder, osv!! Der får du direktelink til bildene dine som du kan kopiere rett inn :thumleft
I would like to apologize to anyone I have not yet offended.
Please be patient, I will get to you shortly
------------------------------------------------------------
2019: Nye dekk på 1900 km - Mitas E-07+
------------------------------------------------------------
Instagram
YouTube
MyRoute-app
User avatar
Hawken
Posts: 2799
Joined: 29 Apr 2005 23:26
MC: Ducati SS 750
Location: Trondheim

Re: Hawken

Post by Hawken »

Jeg ser jo i skrivende stund at bloggen min faktisk er "eldre" enn din og at den ble startet opp for hele 10 år siden :roll:

Klarte å snike til meg et bilde fra en liten tur i fjor sommer! Morsom sykkel å kjøre med, ikke minst høre på. Var på 1. mai tur nå i år hvor jeg opplevde at folk tok bilder av sykkelen også, så det er jo trivelig. Er en 99 modell som er godt tatt vare på med 28 000 km på telleren. Den vet vel knapt hva regn er og brukes kun på de finere dagene enn så lenge :thumleft

Image
Nå: BMW F800R
X: Ducati SS 750 i.e
X: Honda CBR 600F
X: Suzuki Bandit 400
User avatar
Jeanette
Administrator
Posts: 7496
Joined: 05 Sep 2006 19:45
MC: 12 Honda VFR
X: 07 Yamaha FZ6-S
Location: Oslo

Re: Hawken

Post by Jeanette »

Velkommen tilbake og gratulerer med jobb! :D
User avatar
Hawken
Posts: 2799
Joined: 29 Apr 2005 23:26
MC: Ducati SS 750
Location: Trondheim

Re: Hawken

Post by Hawken »

Takk!

Jeg skal prøve å holde siden litt mer oppdatert enn hvert 3 år :)
Nå: BMW F800R
X: Ducati SS 750 i.e
X: Honda CBR 600F
X: Suzuki Bandit 400
User avatar
Hawken
Posts: 2799
Joined: 29 Apr 2005 23:26
MC: Ducati SS 750
Location: Trondheim

Re: Hawken

Post by Hawken »

Er for tiden litt tapt i intercom-jungelen når det gjelder innkjøp til min Schuberth S2 hjelm.

Har veldig lyst på SRC systemet til Schuberth, altså innebygget i selve hjelmen, men dette koster jo skjorta i forhold til andre merker. Har også sett litt på Scala Rider (samme produsent som SRC?..) og Interphone F5.

Finnes nok plusser og minuser med begge deler vil jeg tro, men i utgangspunktet ønsker jeg å høre på musikk og av og til besvare en telefonsamtale. Har dessverre ingen bekjente som kjører sykkel for tiden så selve kommunikasjonen med andre MC-er er ikke så relevant :roll:

Har søkt litt på brukererfaringer med de forskjellige systemene og det er selvsagt delte meninger om det meste. Hva sier de som har intercom her inne?
Nå: BMW F800R
X: Ducati SS 750 i.e
X: Honda CBR 600F
X: Suzuki Bandit 400
JK95
Posts: 3560
Joined: 10 Oct 2015 10:40
MC: Uvisst pr dd
Location: Sundsvall

Re: Hawken

Post by JK95 »

Sjekk ut AGM, de har de to nyeste utgavene i duo pakker på kraftig tilbud, bestilte selv Smartpack i går :thumleft
User avatar
Hawken
Posts: 2799
Joined: 29 Apr 2005 23:26
MC: Ducati SS 750
Location: Trondheim

Re: Hawken

Post by Hawken »

JK95 wrote:Sjekk ut AGM, de har de to nyeste utgavene i duo pakker på kraftig tilbud, bestilte selv Smartpack i går :thumleft
Og hvor kjøpte du det? :-k
Nå: BMW F800R
X: Ducati SS 750 i.e
X: Honda CBR 600F
X: Suzuki Bandit 400
User avatar
quattrokim
Posts: 823
Joined: 06 Oct 2015 08:38
MC: Nåværende: 2015 Kawasaki Versys 650
Tidligere: 2012 Kawasaki Versys 650
2010 Kawasaki ZX-10R MotoGP
2008 Kawasaki ZX-6R
Location: Frekhaug, Hordaland

Re: Hawken

Post by quattrokim »

http://www.agmshop.no

Sent fra min Nexus 6P via Tapatalk
Nytt bakdekk på 10633 km, Metzeler Tourance NEXT

Nytt framdekk på 12673 km, Metzeler Tourance NEXT
JK95
Posts: 3560
Joined: 10 Oct 2015 10:40
MC: Uvisst pr dd
Location: Sundsvall

Re: Hawken

Post by JK95 »

Hawken wrote:
JK95 wrote:Sjekk ut AGM, de har de to nyeste utgavene i duo pakker på kraftig tilbud, bestilte selv Smartpack i går :thumleft
Og hvor kjøpte du det? :-k
Mente at du skulle sjekke ut AGM-shop.no, Alf Graarud Motor :redface De selger altså Scala Rider sine Packtalk og Smartpack, erstatterene etter G9X, på godt tilbud nå. De to modellene er nye av året, den ene hakket bedre enn den andre. Tilbudet gjelder kun duo-pakker, altså par. Jeg synes iallefall tilbudet er knall, og bedre enn de konkurrentene jeg har funnet. Fri frakt i Norge på slik sum hjelper det også :thumleft
JK95
Posts: 3560
Joined: 10 Oct 2015 10:40
MC: Uvisst pr dd
Location: Sundsvall

Re: Hawken

Post by JK95 »

User avatar
Hawken
Posts: 2799
Joined: 29 Apr 2005 23:26
MC: Ducati SS 750
Location: Trondheim

Re: Hawken

Post by Hawken »

Ahh.. Da henger jeg med! Trodde du mente at merket het for "AGM" og når jeg søkte på det fant jeg bare masse batterier og elektriske rullestoler :lol:

Har sett litt på disse i tillegg til de jeg nevnte over her, spørsmålet er om jeg noen gang får bruk for to så lenge jeg har sykkel med egosete ;-)
Nå: BMW F800R
X: Ducati SS 750 i.e
X: Honda CBR 600F
X: Suzuki Bandit 400
JK95
Posts: 3560
Joined: 10 Oct 2015 10:40
MC: Uvisst pr dd
Location: Sundsvall

Re: Hawken

Post by JK95 »

Hawken wrote:Ahh.. Da henger jeg med! Trodde du mente at merket het for "AGM" og når jeg søkte på det fant jeg bare masse batterier og elektriske rullestoler :lol:

Har sett litt på disse i tillegg til de jeg nevnte over her, spørsmålet er om jeg noen gang får bruk for to så lenge jeg har sykkel med egosete ;-)
Du kan jo aliere deg med en med-forumist? ;-)
Bjerknez

Re: Hawken

Post by Bjerknez »

Hawken wrote:Ahh.. Da henger jeg med! Trodde du mente at merket het for "AGM" og når jeg søkte på det fant jeg bare masse batterier og elektriske rullestoler :lol:

Har sett litt på disse i tillegg til de jeg nevnte over her, spørsmålet er om jeg noen gang får bruk for to så lenge jeg har sykkel med egosete ;-)
AGM selger nok sete med plass til to på også :lol:
User avatar
Hawken
Posts: 2799
Joined: 29 Apr 2005 23:26
MC: Ducati SS 750
Location: Trondheim

Re: Hawken

Post by Hawken »

JK95 wrote:
Hawken wrote:Ahh.. Da henger jeg med! Trodde du mente at merket het for "AGM" og når jeg søkte på det fant jeg bare masse batterier og elektriske rullestoler :lol:

Har sett litt på disse i tillegg til de jeg nevnte over her, spørsmålet er om jeg noen gang får bruk for to så lenge jeg har sykkel med egosete ;-)
Du kan jo aliere deg med en med-forumist? ;-)
Joda, sant nok. Eventuelt kan jeg jo ha en i reserve!
Prismessig er jo den pakken du linket til ganske grei. Koster jo tross alt noe av det samme for SRC systemet til Schuberth, men så var det dette med å få hele greia innebygd i hjelmen da :roll: Det frister en del...
Nå: BMW F800R
X: Ducati SS 750 i.e
X: Honda CBR 600F
X: Suzuki Bandit 400
User avatar
Hawken
Posts: 2799
Joined: 29 Apr 2005 23:26
MC: Ducati SS 750
Location: Trondheim

Re: Hawken

Post by Hawken »

Bjerknez wrote:
Hawken wrote:Ahh.. Da henger jeg med! Trodde du mente at merket het for "AGM" og når jeg søkte på det fant jeg bare masse batterier og elektriske rullestoler :lol:

Har sett litt på disse i tillegg til de jeg nevnte over her, spørsmålet er om jeg noen gang får bruk for to så lenge jeg har sykkel med egosete ;-)
AGM selger nok sete med plass til to på også :lol:
To-seter elektrisk rullestol? Tja.. Hadde en C-Zero for noen år siden, den var nesten i den kategorien! ;-)
Nå: BMW F800R
X: Ducati SS 750 i.e
X: Honda CBR 600F
X: Suzuki Bandit 400
Post Reply