LordShaft wrote:Blir spennende å se hva Klev klarer å trylle ut av denne hissige vepsen
Det er jeg også spent på! Tror jeg hadde gått samme vei om jeg ikke skulle solgt
Men du har vel katalysatoren enda? Vil ikke den strupe eksosen mer enn ønsket?
LordShaft wrote:Blir spennende å se hva Klev klarer å trylle ut av denne hissige vepsen
Det er jeg også spent på! Tror jeg hadde gått samme vei om jeg ikke skulle solgt
Men du har vel katalysatoren enda? Vil ikke den strupe eksosen mer enn ønsket?
Jo, den sitter på fortsatt. Var så sinnsykt stiv pris på hel anlegg. Så ble bare en slipon på meg:)
LordShaft wrote:Blir spennende å se hva Klev klarer å trylle ut av denne hissige vepsen
Det er jeg også spent på! Tror jeg hadde gått samme vei om jeg ikke skulle solgt
Men du har vel katalysatoren enda? Vil ikke den strupe eksosen mer enn ønsket?
Jo, den sitter på fortsatt. Var så sinnsykt stiv pris på hel anlegg. Så ble bare en slipon på meg:)
Skjønner Skulle du ønske å skaffe helanlegg ligger mitt brukte stadig for salg
JK95 wrote:
Det er jeg også spent på! Tror jeg hadde gått samme vei om jeg ikke skulle solgt
Men du har vel katalysatoren enda? Vil ikke den strupe eksosen mer enn ønsket?
Jo, den sitter på fortsatt. Var så sinnsykt stiv pris på hel anlegg. Så ble bare en slipon på meg:)
Skjønner Skulle du ønske å skaffe helanlegg ligger mitt brukte stadig for salg
Det er ganske stor forskjell.... Du får mer power om du tuner den. Hvis du bare skifter eksos uten å mappe den (justere den) vil den i mange tilfeller gå dårligere enn med original anlegget. Du har lyden, du har vektreduksjon, du har det estetiske og ikke minst ekstra power ( kanskje 10 hk) Om det er verdt prisen..... Umulig å bestemme for andre
I would like to apologize to anyone I have not yet offended.
Please be patient, I will get to you shortly
------------------------------------------------------------ 2019: Nye dekk på 1900 km - Mitas E-07+
------------------------------------------------------------ Instagram YouTube MyRoute-app
Lorden oppsummerte vel det bra? Mitt er jo brukt, så selges vesentlig billigere enn nytt For alt jeg vet kan du jo montere slipon-potta di på manifolden min? Er jo mye struping i katalysatoren, derfor helanlegg gir større økning med map
JK95 wrote:Lorden oppsummerte vel det bra? Mitt er jo brukt, så selges vesentlig billigere enn nytt For alt jeg vet kan du jo montere slipon-potta di på manifolden min? Er jo mye struping i katalysatoren, derfor helanlegg gir større økning med map
Okey. Får tenke litt her:). Fått pris på arrow anlegg til 7500kr. På det så skal min yoshi slipon passe:)
Da var nye dekk handlet inn:) gikk dor Metzler m7rr. Håper disse gallerne smak:) sykkel begynner å bli klar nå:) mangelen bare ny baklykt å blinkere til speila. Så blir det en tur til klev tuning 25 mars. Innen den tid så håper jeg været er Soppas bra at man kan prøve deg på en liten kjøretur:)
Har kjørt på de dekkene to sett nå, og har nesten lovord! Sitter som rakkern på tørt og vått, og føles aldri nærvøse Eneste minus er vel at du skal kjøre pent for å få mer enn 10k km ut av de, men så gode som de er å kjøre med så synes jeg de er verdt hver krone
JK95 wrote:Har kjørt på de dekkene to sett nå, og har nesten lovord! Sitter som rakkern på tørt og vått, og føles aldri nærvøse Eneste minus er vel at du skal kjøre pent for å få mer enn 10k km ut av de, men så gode som de er å kjøre med så synes jeg de er verdt hver krone
Så lenge de stitter Bra på veien så er det viktigst:)
Gode dekk men dårlig levetid er min erfaring. Det siste bakdekket mitt varte vel i underkant av 5000..Jeg gikk eller for et sport touring dekk som PIlot Road 4 helst pga av levetiden.
Trondgv wrote:Gode dekk men dårlig levetid er min erfaring. Det siste bakdekket mitt varte vel i underkant av 5000..Jeg gikk eller for et sport touring dekk som PIlot Road 4 helst pga av levetiden.
Hadde tatt Angel GT før PR4 når som helst, syns ikke PR4 gir noen som helst "godfølelse" under kjøring Mens M7RR føles enda bedre å kjøre aktivt med
M7RR får veldig mye skryt rundt om i verden... Men også mye kritikk for levetiden. Det er ikke godt å få gode km ut av dekket. Hadde selv Pirelli Angel GT dekkene på BMW S1000RR sykkelen min. Å jeg ville ikke hatt noe annet
I would like to apologize to anyone I have not yet offended.
Please be patient, I will get to you shortly
------------------------------------------------------------ 2019: Nye dekk på 1900 km - Mitas E-07+
------------------------------------------------------------ Instagram YouTube MyRoute-app