I FjellBekkens far

Skriv litt om deg selv, hva du gjør, hobbyer osv.
User avatar
hakhap
Mr Illustrator
Posts: 2929
Joined: 06 Oct 2015 06:50
MC: Aprilia Tuono V4 1100 RR
Location: Buskerud
Contact:

Re: I FjellBekkens far

Post by hakhap »

ojda wrote:selv om kjøredagene blir ferre, turene kortere
og ræva ømmere.
Har ennå tilgode å oppleve dette på noen sykkel.

Men ja FjellBekken må førbli aktiv :thumleft hvis det ikke er for å kjøre tur å lage reportasje :D
" Tuono: Italian for Holy Crap this is Quick" - MCN
Youtube
Flickr
Instagram
Image
User avatar
Palma
Posts: 4742
Joined: 09 Oct 2015 19:20
MC: BMW R1150GS 2000mod. "Betty"
BMW F650GS 2001 Mod. "Litjkar'n" solgt 2018
BMW F650GS 2003 mod. "650'n" solgt 2018
BMW F800GS 2013 mod. "800'n"
Honda Crf250L 2020 mod.
Location: Tjura
Contact:

Re: RE: Re: I FjellBekkens far

Post by Palma »

FjellBekken wrote:Nye dekk TKC 80 front 70 bak.
Det er en combo jeg har sett flere prøve. Blir artig å være hva du mener.

Sendt herifra!
User avatar
tshansen
Posts: 19236
Joined: 07 Mar 2006 02:07
MC: KTM 790 Adventure R 2019
Location: Bergen

Re: I FjellBekkens far

Post by tshansen »

Nå har det seg slik at traktor er sagt litt på humor, å ikke er helt bokstavlig [emoji23][emoji122]

Fantastisk tur du har hatt, var inne å kikket på locatoweb en din [emoji106] fantastiske bilder også [emoji122]
I would like to apologize to anyone I have not yet offended.
Please be patient, I will get to you shortly
------------------------------------------------------------
2019: Nye dekk på 1900 km - Mitas E-07+
------------------------------------------------------------
Instagram
YouTube
MyRoute-app
User avatar
Tommas
Posts: 5892
Joined: 05 Oct 2015 13:39
MC: 2007 V-Strom 1000

Re: I FjellBekkens far

Post by Tommas »

Flotte bilder!

Har faktisk ikke lagt merke til før hvor bra det gjør seg med blå felger på trakt.. Jeg mener Tenere 8) :thumleft
User avatar
Palma
Posts: 4742
Joined: 09 Oct 2015 19:20
MC: BMW R1150GS 2000mod. "Betty"
BMW F650GS 2001 Mod. "Litjkar'n" solgt 2018
BMW F650GS 2003 mod. "650'n" solgt 2018
BMW F800GS 2013 mod. "800'n"
Honda Crf250L 2020 mod.
Location: Tjura
Contact:

Re: I FjellBekkens far

Post by Palma »

Fy flate Fjellbekken, dette var gull for øyet. Jeg liker både bilder og ikke minst sykker'n din. De kassene og sykker'n ser helt nydelige ut..
ArcticTiger
Posts: 2519
Joined: 06 Oct 2015 21:02
MC: -22 Ducati Multistrada V4 Pikes Peak
-98 Triumph Tiger 900
-06 Ducati Multistrada 1000 S DS
Location: Ænnebu, Vestfold

Re: I FjellBekkens far

Post by ArcticTiger »

Fine bilder og god skildring Bekken :thumleft
Men, hvorfor har du Traktor-dekk på Mottor-sykkern din, når den ikke er en Traktor :roll:
User avatar
DrGreve
Moderator
Posts: 2021
Joined: 06 Oct 2015 12:48
MC: Honda VFR800 ABS 2005
Location: Mo i Rana

Re: I FjellBekkens far

Post by DrGreve »

FjellBekken wrote:Da jeg ikke passer inn på dette forumet ønsker jeg at posten og brukeren slettes.
Personlig har jeg intet ønske om at du skal forlate forumet, det er jo et håp om at alle skal finne seg til rette og trives blant oss andre på sine egne premisser. Litt munnhuggeri må man regne med, men de "gnisninger" som måtte oppstå, går fort over hvis alle går inn for det.
Det som har skjedd i kveld vil ikke bli brukt i mot verken deg, lorden eller meg i morgen.
Derfor anbefaler jeg deg å tenke på dette natten over og så tar du en avgjørelse i morgen når du har sovet på saken?
User avatar
jhn
Posts: 2063
Joined: 10 Nov 2008 01:25
MC: Suzuki V-Strom
HD sportster 883

Re: I FjellBekkens far

Post by jhn »

FjellBekken wrote:Da jeg ikke passer inn på dette forumet ønsker jeg at posten og brukeren slettes.
Hva er dette for slags tull? Du virker ellers som en fornuftig og rasjonell fyr, og så kommer du med dette ....
Hvis du virkelig mener det du sier om Lordens måte å snakke til deg på, så er du faktisk hårsår.
Jeg har neppe sett alle ordvekslingene deres, men dette er ikke likt han. Se for deg en høy, ivrig, taletrengt og smilende bergenser, og les meldingene som om de er skrevet i beste mening ... det er et godt triks
Når Lorden har noe negativt å si om deg, må du ikke sitte å finlese innleggene og fortolke det han har sagt ... neida, han er sterk og klar. Sånn liker vi ... gjør vi ikke?
Om han har fornærmet deg, eller ikke, er på en måte ikke diskutabelt.
User avatar
tshansen
Posts: 19236
Joined: 07 Mar 2006 02:07
MC: KTM 790 Adventure R 2019
Location: Bergen

Re: I FjellBekkens far

Post by tshansen »

Ditt ønske skal selvfølgelig imøtekommes Fjellbekken [emoji106]

Dette er vel tiende gang du truer med å forlate oss, er du helt sikker denne gang?

Du kommer med kraftsalver til meg om at jeg må stikke fingeren i jorden å reflektere litt! Har du virkelig så liten selvinnsikt at du ikke ser selv hvor tåpelig du framstiller deg selv i nevnte situasjon?

En klok mann sa til meg en gang! "Han der, han har ikke blitt snakket til nok hjemme",-

Å akkurat dette føler jeg veldig på med deg! Du får si og mene akkurat som du vil, dette skal være en selvfølge. Men blir du konfrontert, eller sagt imot blir du fornærmet, går i skyttergraven å tar på deg offerrollen! Du er kanskje gammel, du har kanskje mange års erfaring, men du fremstiller deg veldig annerledes!

At du ikke passer inn her, ja det er ene alene for at du ikke tåler å bli snakket til!

Jeg syns du er er friskt pust i mange diskusjoner, men jeg gidder ikke gi deg mere bekreftelse. Det får du søke andre plasser! Jeg berømmer jo dårlige mobilbilder [emoji23][emoji122]

Mvh
Thomas
I would like to apologize to anyone I have not yet offended.
Please be patient, I will get to you shortly
------------------------------------------------------------
2019: Nye dekk på 1900 km - Mitas E-07+
------------------------------------------------------------
Instagram
YouTube
MyRoute-app
User avatar
Palma
Posts: 4742
Joined: 09 Oct 2015 19:20
MC: BMW R1150GS 2000mod. "Betty"
BMW F650GS 2001 Mod. "Litjkar'n" solgt 2018
BMW F650GS 2003 mod. "650'n" solgt 2018
BMW F800GS 2013 mod. "800'n"
Honda Crf250L 2020 mod.
Location: Tjura
Contact:

Re: RE: Re: I FjellBekkens far

Post by Palma »

FjellBekken wrote:...........Ei heller blitt fortalt i så klar tale at jeg reagerer feil osv.........
Det er kanskje en veldig mulig årsak til din reaksjon..... så ja, du er et offer. Noen skjønte ikke at diamanter må slipes for å skinne på rette måten. [emoji106]

Sendt herifra!
User avatar
KliffArne
Posts: 705
Joined: 04 Jun 2016 19:01
MC: BMW R1150GS
Moto Gussi heimelaga
+diverse skrot

Re: I FjellBekkens far

Post by KliffArne »

Lovte i en annen tråd at jeg ikke skulle "gjøre Fjellbekken forbanna" på meg igjen, så her skal jeg trå varsomt.

Ka farsken e dæ mæ de, mainn? Vær nå ikke så ijnnihællvetta nærtagende, det er ingen her inne som har vært stygg med deg. Alle har jo applaudert på det du har skrevet og postet, tilogmed skrytt av elendige bilder. Så hva mere ønsker du?

Nei, gjør som meg hvis du føler motgang, gi fan. Her på nettet blir det lett missforståelser uansett.

Og han arrogante kødden deroppe, han er ikke det. Får være gale nok at han er Møring
User avatar
jhn
Posts: 2063
Joined: 10 Nov 2008 01:25
MC: Suzuki V-Strom
HD sportster 883

Re: I FjellBekkens far

Post by jhn »

Og så snakker han som en bergenser :-s
User avatar
KliffArne
Posts: 705
Joined: 04 Jun 2016 19:01
MC: BMW R1150GS
Moto Gussi heimelaga
+diverse skrot

Re: I FjellBekkens far

Post by KliffArne »

FjellBekken wrote:
KliffArne wrote:Lovte i en annen tråd at jeg ikke skulle "gjøre Fjellbekken forbanna" på meg igjen, så her skal jeg trå varsomt.

Ka farsken e dæ mæ de, mainn? Vær nå ikke så ijnnihællvetta nærtagende, det er ingen her inne som har vært stygg med deg. Alle har jo applaudert på det du har skrevet og postet, tilogmed skrytt av elendige bilder. Så hva mere ønsker du?

Nei, gjør som meg hvis du føler motgang, gi fan. Her på nettet blir det lett missforståelser uansett.

Og han arrogante kødden deroppe, han er ikke det. Får være gale nok at han er Møring
Det her har ingenting med å være nærtagende å gjøre, men å kunne diskutere og komme med innspill på en etter min mening folkelig måte. Jeg liker ikke at den som roper høyest vinner.

Det har noe med hvor du føler deg hjemme og trives.

Og nå gjør jeg som du sier, gir fan.
Det gjør du rett i :thumleft

Men for nyssgjerrighetens skyld, kan du fortelle en enfoldig fjott hvor du er blitt "nedsablet"? Jeg klarer ikke se det.

At noen roper høyest er bare sånn folk er, blant andre han kødden deroppe :-# Bare jeg som er veldig beskjeden her inne
User avatar
jhn
Posts: 2063
Joined: 10 Nov 2008 01:25
MC: Suzuki V-Strom
HD sportster 883

Re: I FjellBekkens far

Post by jhn »

Hersketeknikk? ... hvor går grensa mellom det og bare argumentasjon?
Å kalle dette hersketeknikk er vel en hersketeknikk som overgår det meste
Jeg mener betegnelsen "hersketeknikk" sitter litt løst for tiden

Forøvrig ... det funker fint å rett og slett å bare overse det du anser som utidig argumentasjon
User avatar
Tommas
Posts: 5892
Joined: 05 Oct 2015 13:39
MC: 2007 V-Strom 1000

Re: I FjellBekkens far

Post by Tommas »

Håper du blir og fortsetter med turrapportene dine, de er det klasse over.

At du skal ha fornærmet folk og tråkket på tær er for meg et stort mysterium. Ei heller at du har litt behandlet dårlig. Hvor og når har det skjedd?

Jeg synes også du går rett i forsvarsmodus om du blir ørlite grann utfordret i diskusjoner om påstander du fremsetter , og da gjerne liker å avslutte de med å påpeke utidig oppførsel av de andre og at du har sagt ditt.

"Hårsår" er en treffende betegnelse ut fra hva jeg kan lese her, men siden jeg ikke har møtt deg så er det jo lett å få feil inntrykk.

Du gjør som du vil, men bilder og tekst vil bli savnet om du gir deg :thumleft
Post Reply