Mine Biker-skriblerier, og litt annet pjatt (Kjekk sak for tung GS)

Skriv litt om deg selv, hva du gjør, hobbyer osv.
User avatar
biker7
Posts: 1324
Joined: 27 Mar 2011 23:30
MC: BMW R1250GS HP -20mod.
+ Honda NX650 Dominator -89mod

Re: Mine Tracer-skriblerier, og litt annet pjatt (Referat fra Pinsetur)

Post by biker7 »

ojda wrote:Her var det mye flott =D>
Har selv vært på tur i helga, men motorsyklister og hilse på følte jeg ikke var fraværende [-(
Deilig med en hel helg på hjul uten ei eneste regndråpe \:D/
Takk :D

Var neimen ikke mange motorsyklister å se fredag og litt tidlig på lørdag for oss ihvertfall :-k
Men senere på lørdagen og på søndag var det mere mc-trafikk å skue :thumleft
User avatar
biker7
Posts: 1324
Joined: 27 Mar 2011 23:30
MC: BMW R1250GS HP -20mod.
+ Honda NX650 Dominator -89mod

Re: Mine Tracer-skriblerier, og litt annet pjatt (Referat fra Pinsetur)

Post by biker7 »

freddy123 wrote:Flotte bilder [emoji1303]noen mil på mc-ryggen i telemark er aldri feil ihvertfall ikke når en kan avslutte det hele med noen øl[emoji482]


Sent from my iPad using Tapatalk
Takker :D

Telemark er undervurdert og et flott mc-område :thumleft
Og en øl eller to er ikke å forakte etter en herlig dag i salen 8)
User avatar
biker7
Posts: 1324
Joined: 27 Mar 2011 23:30
MC: BMW R1250GS HP -20mod.
+ Honda NX650 Dominator -89mod

Re: Mine Tracer-skriblerier, og litt annet pjatt (Nye blinklys)

Post by biker7 »

Har testet ut 2-3 typer av "kina-blinklys" på Tracern siden i fjor sommer. Konklusjonen er at Led-pærer i blinklys fra østen ikke er noe å skryte av..
De ser greie ut på ganske nært hold og i overskyet vær, men med litt avstand eller i litt sol er det jaggu dårlige greier [-(

Har nå derfor kjøpt noen fra England. Disse er E-merket og kostet ca 1000,- for 4 stk. Prisen er da ca 10-20 ganger så dyre som "kina-blinkersene", men det er nok en grunn til det. Synligheten er i en helt annen liga :thumleft
Disse er veldig like typen som sitter på flere typer BMW, og jeg synes de har et greit utseende. Kjøpte de herfra: https://www.alchemyparts.co.uk/


Image20180524_134108 by biker7, on Flickr

Image20180524_134019 by biker7, on Flickr
User avatar
biker7
Posts: 1324
Joined: 27 Mar 2011 23:30
MC: BMW R1250GS HP -20mod.
+ Honda NX650 Dominator -89mod

Re: Mine Tracer-skriblerier, og litt annet pjatt (Varme dager på to hjul)

Post by biker7 »

Jaggu er det varmt om dagen ! :shock:

Med 26-30 grader som det har vært den siste tiden, syns jeg faktisk det nesten er i heiteste laget for mc-kjøring..
Men det har da blitt noen turer i det siste allikevel :D Ble 3 dagsturer på Tracern forrige helg på tilsammen ca 90 mil, bla. til Helgøya i Mjøsa.
Fint utpå der :thumleft
På søndag ble det en runde innom "søta bror" og kjøpesenteret i Långflon litt sør for Trysil.

En liten stopp ved "BP-stasjonen" og loppemarked oppi Sørskogbygda på vei hjem fra Långflon :
Image20180527_135125 by biker7, on Flickr


Og Dominatorn må jo også få luftet seg litt på grusen innimellom, så blitt noen turer på den også :)
Men fy f..n hvor det støver langs grusveiene nå ! :shock: Blitt jævli tørt etter denne hetebølgen. Jeg har bare hatt noen småturer i bushen alene den siste tiden, men man kan nesten ikke kjøre flere i følge i disse dager. Helt vilt håssen det støver bak sykkelen ! Får satse på noen regndråper snart.

Her på en liten tur oppi de gamle hoppbakkene i Frysjøberget litt øst for Kirkenær; :
Image20180528_204947 by biker7, on Flickr


I dag ble det igjen en runde bortom Sverige med "BMW-Bjørn". Fikk jammen fylt i toppboksen litt med leskende sommerdrikke fra "Systemet" i Torsby også \:D/

En liten beinstrekk litt vest for Lekvatnet i Sverige :
Image20180602_111030 by biker7, on Flickr


I morra har jeg muligens en liten plan om en alene-tur på Tracern mot Hadeland. Me får sjå hva morgendagen bringer 8)
User avatar
biker7
Posts: 1324
Joined: 27 Mar 2011 23:30
MC: BMW R1250GS HP -20mod.
+ Honda NX650 Dominator -89mod

Re: Mine Tracer-skriblerier, og litt annet pjatt (Varme dager på to hjul)

Post by biker7 »

Joa, jaggu ble det en Hadelands-runde som tenkt forrige søndag :)
Over til Eidsvoll, Hurdal, Lygna, Brandbu, Jevnaker, Roa etc. En skikkelig svingete, fin runde på 37mil.
Men når utetemp-måleren på sykkelen viste opptil 31 varmegrader, så var det i varmeste laget :smt004

Og i dag ble det også en varm tur nedom Tøcksfors på litt diverse norske og svenske veier.
Dypt inne i de svenske skoger kom vi plutselig bak en S1000R. Lå og koste oss bak denne noen mil, og etter litt research viste det seg at det var selveste mr. Bjerknez på tur mot Arvika vi hadde ligget bak :D Ble dessverre ingen prat med han, da vi etterhvert svingte av en annen vei. Men takk for følget, Bjerkiz, vi ses plutselig igjen 8) Ble en pizza-middag på "93,an" i Charlottenberg før vi vendte nesa hjemover mot Solør.

Blitt tatt lite med bilder på turene i det siste, men her et fra dagens siste stopp:
Image20180609_152946 by biker7, on Flickr
User avatar
biker7
Posts: 1324
Joined: 27 Mar 2011 23:30
MC: BMW R1250GS HP -20mod.
+ Honda NX650 Dominator -89mod

Re: Mine Tracer-skriblerier, og litt annet pjatt (Planer for ferien)

Post by biker7 »

Da ser det ut som det blir Alpetur i sommerferien om noen uker \:D/

Kiel-ferja er bestilt mandag 9.juli, og dagen etter blåser "BMW-Bjørn" og jeg nedover kontinentet. :D
Planen er ca 14 dager på tur i Tyskland, Østerrike, Italia, Slovenia etc. Har vel laget ei grovskisse av ruta, men her blir ingenting annet enn ferja nedover bestilt på forhånd og kan eventuelt forandres etter vær og vind (og andre ting som kan dukke opp underveis). Men nevner feks. Gross Glockner, Kranjska Gora, Dolomittene, Stelvio, Villa Løwenherz som antatte feriemål.
Har nå fått på nye "ferie-dekk" på Tracern, og i dag bestilte jeg 30K-service uka etter planlagt hjemkomst fra det store utland.
Det gledes :thumleft


Var i bla. Italia med zx12R i 2014. Herlig, men litt tung sykkel på de smaleste, mest svingete passene.
Ser fram til å teste den 40-50 kilo lettere og mere oppreiste Tracern på slike veier :twisted:

Her et bilde fra turen i Dolomittene for 4 år siden:

ImageSDC10129 – Kopi by biker7, on Flickr
User avatar
biker7
Posts: 1324
Joined: 27 Mar 2011 23:30
MC: BMW R1250GS HP -20mod.
+ Honda NX650 Dominator -89mod

Re: Mine Tracer-skriblerier, og litt annet pjatt ("Sagan om Tracer-setet")

Post by biker7 »

"SAGAN OM TRACER-SETET"


"Jeg skal nå fortelle dere den lange, skumle historien om det (v)onde Tracer-setet " :shock: ;-)

Orginalt sete:
Image20180213_122457 by biker7, on Flickr


Sjåfør-setet på MT09 Tracer er vel ikke akkurat kjent for å være av den mest komfortable sorten, og dette er vel noe jeg kanskje har fått litt erfaring med etterhvert. :roll:

Kjøpte sykkelen uprøvd i februar 2016, og fraktet den hjem i en skaphenger før vinteren helt hadde sluppet taket. Sykkelen hadde 2 høydeinnstillinger på sjåfør-setet, og ved prøvesitting i garasjen fant jeg ut at høyeste posisjon virket til å passe meg best. Valget falt derfor på denne. :)

I starten av april var det endelig tid for jomfruturen. Og Tracern svarte virkelig til forventningene. Veldig lettkjørt og overraskende sprek. :twisted: Merket vel på de første turene at setet ikke akkurat var noen "Stressless", men ikke værre enn at det skulle gå ann å leve med (trodde jeg..).

Utover 2016-sesongen ble turene lengre, og "smerte-riene" i de bakre regioner begynte etterhvert å bli værre. Men man blir jo litt herdet der bak lengre utpå sesongen, og det funket jo derfor på et vis. Men jeg kjøpte også større fothvilere, slik at jeg kunne stå og kjøre innimellom for å avlaste baken litt. Men allikevel begynte setet etterhvert å bli et lite irritasjons-moment. :-k Brukte også noen ganger en nødløsning i form av et tilskåret sitteunderlag nedi kjørebuksene på de lengste turene, og det hjalp litt. Men "bleie-følelsen" var til å ta og føle på, så var egentlig noe herk å ha nedi der. Spesielt når jeg ikke satt på sykkelen.

"Custom" sitteunderlag :lol: :
Image20180622_214413 by biker7, on Flickr


En flott sesong ble avsluttet etter snaue 1200mil på Tracern, men det vonde setet lå og skurret litt i bakgrunnen..



Våren 2017 hadde jeg en ny plan. "Tråsykkel-underbukser" med gel-padding var i løpet av vinteren innkjøpt fra E-bay, så nå skulle det jaggu bli komfortabelt på Tracern ja ! \:D/ Tja.. Fikk testet på et par litt lengre dagturer, men fasiten ble vel egentlig at det hjalp minimalt. Gel-putene ble liksom for smale og små på slike sykkelbukser, da de er beregnet på smale tråsykkel-seter.

Vrengt "Kina-bukse" :
Image20180622_214142 by biker7, on Flickr


Litt før sommerferien bestemte jeg meg for å bestille et Sargent-sete fra "Ammerka". Dette skulle være et litt hardere og bredere sete, men jeg har god erfaring fra lignende utformet Corbin-sete fra tidligere sykkel (ZX12R). Kom vel til slutt på den nette sum av ca 3500,- (inkl. moms, frakt etc) , men det fikk så være hvis stumpen kunne få et bedre liv på langtur. Etter flere ukers ventetid kom endelig pakken fra det store utland, og spenningen var stor før første test-tur. :D

Sargent-sete:
Image20170806_172614 by biker7, on Flickr

Etter ca 15mil på det nye setet, kom skepsisen. Alt da var ræva mye vondere enn med orginal-versjonen.. Fortsatte dagsturen i den tro at det måtte kjøres noen flere mil for å bli vant til dette setet. Men neida, ble ikke noe bedre etter ca 35mil den dagen. [-( Ga det et par sjanser til i form av to dagsturer på 30-40 mil. Men det ble ikke noe bedre. Da hadde jeg fått nok ! :evil:
Kom i kontakt med en kar via ei Facebook-side for MT09-eiere. Han kunne være interressert i å overta det pent brukte Sargent-setet, og jeg solgte det til han 11-12hundre kroner under min totale innkjøpspris. 2017-sesongen kom til endes etter ca 1200 nye mil, men fortsatt uten noen bedre løsning "der bak".



Sist vinter tok jeg kontakt med en salmaker. Nå skulle orginal-sete "customiseres", og komforten endelig økes. \:D/ Ble enig med salmaker at han skulle avrunde setet litt der det virket som det gnagde mest, og legge inn litt ekstra skum. Leverte setet i februar og hentet det rett før sesongstart.

Så og føltes veldig bra ut :thumleft :
Image20180328_171419 by biker7, on Flickr

Etter noen turer viste det seg at dette heller ikke hadde hjulpet nevneverdig.. Vel, mulig det hjalp noe, men virket nesten som om det nå gnagde litt andre plasser. Mest øverst på lårene og nederst på skinkene. Ble altså ingen ubetinget suksess dette heller. :-k



Før årets helge-tur til Rjukan fikk jeg en ny ide jeg ville teste ut . Jeg hadde jo kjøpt flere sånne "Tråsykkel-undebukser made in China" for en billig peng på Ebay i fjor vinter. Ofret derfor 2 slike, og festet gel-innlegene fra disse med dobbelsidig tape i en shorts på strategiske "smerte-plasser" i rumpe-/lår-posisjon. Dette hjalp faktisk en del på denne turen, men ikke akkurat noen endelig løsning med denne klumpete "prototypen" nedi kjørebuksa på varme dager..

Dette funket faktisk litt. Kanskje ta patent..? :lol: ;-) :
Image20180622_214633 by biker7, on Flickr



Nå i slutten av mai var jeg innom forhandleren der jeg kjøpte Tracern. Prøvesatt en Honda Africa Twin inne i butikken for å kjenne litt på sittekomforten på denne. Det skal også sies at det på dette tidspunktet faktisk hadde begynt å svirre noen tanker i bakhodet om et eventuelt sykkelbytte, hovedsaklig grunnet det forbannade setet.. :evil: Og Hondan kunne eventuelt være en mulig kandidat. Kom i prat med en selger, og han lurte på om jeg vurderte Africa Twin. Jeg fortalte om min dårlige erfaring med sittekomforten på Tracern han hadde solgt meg for 2 år siden. "Det kan jeg sikkert gjøre noe med, for har nemlig liggende et Comfort-sete du kan få en kjempegod pris på ! ", sa selgeren.
Det viste seg nemlig at dem hadde et sett (foran og bak) fra en demo-sykkel, og dette hadde bare blitt brukt noen få turer. Kostet egentlig 3300,- , men jeg kunne få dem for bortimot halv pris. Dette Comfort-setet virket ganske hardt, men skulle visst være en type skum/"gel" som ville tilpasse seg etter en stunds bruk. Og utseende var det heller ikke noe å si på. Mere "classy" enn standard med annen type trekk, flotte sømmer, Tracer-logo og greier. :D

Comfort sete:
Imageselle-confort-mt-09-tracer by biker7, on Flickr

Etter litt vurdering bestemte jeg meg for å slå til på tilbudet og gi det et forsøk. :) Men jeg kjørte jo sykkel med begrensede bagasjemuligheter denne dagen, så derfor ble det en bil-tur de 20 milene (tur/retur) til forhandler et par dager senere. Ble deretter noen litt lengre dagsturer på mitt nye Comfort-sete. Og hva ble dommen ? Vel.. Heller ikke dette hjalp noe særlig.. Og selv etter å ha kjørt ca 150mil var setet fortsatt like hardt og ingen forbedring i forhold til orginalt.. [-(



Frustrasjonen over Tracer-setet fortsatte. Jævlig synd egentlig, da Tracern ellers er en herlig sykkel. Så derfor litt synd å gi opp også. :? Kom på at jeg hadde lest om at Snikkeren hadde prøvd ut såkalte "Moto Skiveez" med brukbart resultat. Dette skulle være boxershorts med større og bedre padding laget for motorsykkel. Bestilte derfor et par slike fra "Over there". Valget falt på modellen "Adventure", da denne skulle være laget for sykler med oppreist sittestilling ala Tracern. "Underbuksene" kom på 750 spenn, men verdt et forsøk syntes jeg. Dukket opp i posten etter ei ukes tid, og det var duket for test. 8)

Vrengt "Moto Skiveez" :
Image20180622_214233 by biker7, on Flickr

Virket faktisk litt lovende de første milene, men etterhvert kom den vonde følelsen i baken tilbake.. [-( Kan vel ikke si at jeg var kjempeimponert over hverken tykkelsen eller størrelsen på paddingen i "Moto Skiveez". Litt større og bedre enn sykkelbuksene jeg kjøpte for ca 50 kroner stykk på E-bay forrige vinter, men ikke så veldig mye. Tror nok dette amerikanske firmaet har en grei fortjeneste på disse som også er merket "Made in China".. :roll:



For et par uker siden kontaktet jeg salmakeren igjen. Han hadde nemlig sagt at det bare var å ta kontakt igjen om jeg ikke ble fornøyd etter første forsøk. Ble enige om at jeg skulle komme oppover til han med Traceren, slik at han kunne lokalisere problem-områdene mens jeg satt på sykkelen.
Så en dag for ikke lenge siden dyttet jeg Comfort-setet nedi ei tankveske, slik at jeg kunne bruke dette på returen fra salmakeren når det andre ble levert for omgjøring. Rett før avreise kom jeg plutselig til å tenke på noe. Hadde jo kjørt med sete i høyeste posisjon siden sykkelen var ny. Kanskje jeg skulle prøve det i laveste ..? :-k Som tenkt, så gjort. Og etter bare noen kilometer kjente jeg plutselig at sittekomforten virket å være mye bedre ! Kjørte de ca 7 milene opp til salmakeren, og tror nesten jeg aldri har sittet så godt på Tracern.
"Hva faen", tenkte jeg. Var det virkelig dette som var rota til alt ræv-vondt og sete-frustrasjon i disse to årene ?? :shock:

Når jeg var framme hos salmaker, forklarte jeg min nyoppdagete mistanke. Og etter litt undersøkelser og prøvesitting i begge posisjoner, var han langt på vei enig. Med sete i høyeste posisjon så det ut til at rumpe/lår klemmes litt inn mot de dårlig polstrede kantene nederst på sete.
I laveste posisjon (1,5 cm lavere) så blir avstand mellom fothvilere og sete litt mindre, og denne lille forandringen gjør at lår/ rumpe løftes litt. Ikke mye, men nok til at det ikke blir slik trykk mot de tidligere opplevde smerte-områdene. Nesten litt flaut å ikke ha tenkt på dette oppi alle forsøk og frustrasjoner.. :redface Vet jo at slike små forandringer kan utgjøre mye i forhold til sittestilling etc. Men har vel egentlig aldri reflektert over at det også kan ha så mye å si i forhold til følelsen i baken. Og følte jo at det ble best i forhold til rygg, nakke, armer etc i høyeste posisjon når jeg tok i bruk sykkelen. Nådde også fint ned i bakken med begge beina. Men hvis derimot dette har såpass mye og si på sitte-komforten, så får jeg heller prøve og venne meg til den litt forandrede sittestillingen. 8)

Ble allikevel enig med salmaker at jeg skulle legge igjen setet, og han skulle prøve å legge på litt polstring nederst på sete-kantene. Kanskje det da vil bli litt mere komfortabelt med setet i høyeste posisjon også, hvis dette skulle vise seg å passe meg bedre.

Etter at setet ble levert til salmakeren har jeg hatt en dagstur på 37mil med Comfort-versjonen i laveste posisjon. Merket ganske stor forbedring på dette også. Totalt har det da blitt ca 50 mil med sete i laveste posisjon, og med merkbar forbedring. Så føler meg vel nå nesten sikker på at det kan gå mot litt bedre tider i Tracer-salen. Har trua :thumleft Har ikke fått igjen det andre setet enda, men håper det skal være ferdig i løpet av en ukes tid. Blir nok ikke så mye kjøring med Tracern de neste 2 ukene. Vil nemlig ikke kjøre så mye før ferieturen til Alpene, i forhold til km-stand og 30K-service som er bestilt rett etter denne turen. Men når jeg får et par uker på både motorvei og svingete alpe-pass, så vil jeg nok kunne komme med den endelige konklusjonen.
Kan forbannelsen som har ligget over det (V)onde Tracer-setet nå endelig være brutt ?? Kan det virkelig være mulig at det nå kan gå mot en løsning for min sarte ræv ?? :-k Vel, Time will show. ;-) 8)

(Skal prøve og holde dere oppdaterte)
JK95
Posts: 3558
Joined: 10 Oct 2015 10:40
MC: Uvisst pr dd
Location: Sundsvall

Re: Mine Tracer-skriblerier, og litt annet pjatt ("Sagan om Tracer-setet")

Post by JK95 »

Det er noe med alle disse småtingene :-k :lol:
User avatar
mekkern
Posts: 5110
Joined: 22 Jan 2007 11:05
MC: "It's an old motorcycle, the wind is supposed to blow your helmet around, it's supposed to leak oil, the brakes should suck, and every now and then, it should scare you so bad you piss your pants."
Location: Tranby-Lier

Re: Mine Tracer-skriblerier, og litt annet pjatt ("Sagan om Tracer-setet")

Post by mekkern »

Noen ganger er det små detaljer som gjør utslaget. Samme med styrer og ryggvinkelen.
Lasse Liten
Moderator
Posts: 831
Joined: 03 Oct 2015 20:23
MC: 1999 Suzuki XF650 Freewind
Location: Fyllingsdalen, Bergen
Contact:

Re: Mine Tracer-skriblerier, og litt annet pjatt ("Sagan om Tracer-setet")

Post by Lasse Liten »

Artig lesning. Kan nesten føle på fortvilelsen din! Blir spennende å se hvilket sete du bruker på turen.
KjetilH
Posts: 95
Joined: 08 Apr 2018 16:20
MC: BMW R1200GS Rallye

Re: Mine Tracer-skriblerier, og litt annet pjatt ("Sagan om Tracer-setet")

Post by KjetilH »

Hei,

Jeg hadde også problemer med sete til MT-09 Tracer helt til jeg byttet til Bagster med innlagt gel... Helt topp :thumleft og utseende var heller ingen ting å klage på.

Image
User avatar
biker7
Posts: 1324
Joined: 27 Mar 2011 23:30
MC: BMW R1250GS HP -20mod.
+ Honda NX650 Dominator -89mod

Re: Mine Tracer-skriblerier, og litt annet pjatt ("Sagan om Tracer-setet")

Post by biker7 »

KjetilH wrote:Hei,

Jeg hadde også problemer med sete til MT-09 Tracer helt til jeg byttet til Bagster med innlagt gel... Helt topp :thumleft og utseende var heller ingen ting å klage på.
Ser bra ut den "Bagster-pakka" :thumleft Men var sikkert ikke billig. :)
KjetilH
Posts: 95
Joined: 08 Apr 2018 16:20
MC: BMW R1200GS Rallye

Re: Mine Tracer-skriblerier, og litt annet pjatt ("Sagan om Tracer-setet")

Post by KjetilH »

biker7 wrote:
KjetilH wrote:Hei,

Jeg hadde også problemer med sete til MT-09 Tracer helt til jeg byttet til Bagster med innlagt gel... Helt topp :thumleft og utseende var heller ingen ting å klage på.
Ser bra ut den "Bagster-pakka" :thumleft Men var sikkert ikke billig. :)
Tror jeg betalte ca 2.800,- den gang.

Ser det selges på eBay for eks.

https://m.ebay.co.uk/itm/Comfort-Seat-B ... SwMQBaEUCa
User avatar
biker7
Posts: 1324
Joined: 27 Mar 2011 23:30
MC: BMW R1250GS HP -20mod.
+ Honda NX650 Dominator -89mod

Re: Mine Tracer-skriblerier, og litt annet pjatt ("Sagan om Tracer-setet")

Post by biker7 »

KjetilH wrote:
biker7 wrote:
KjetilH wrote:Hei,

Jeg hadde også problemer med sete til MT-09 Tracer helt til jeg byttet til Bagster med innlagt gel... Helt topp :thumleft og utseende var heller ingen ting å klage på.
Ser bra ut den "Bagster-pakka" :thumleft Men var sikkert ikke billig. :)
Tror jeg betalte ca 2.800,- den gang.

Ser det selges på eBay for eks.

https://m.ebay.co.uk/itm/Comfort-Seat-B ... SwMQBaEUCa
Dette måtte da være billig dengang.. :) Det i linken som ser ut til å være uten gel, kommer jo på over 3 tusen, og frakt og moms kommer jo i tillegg til dette. Men trodde allikevel Bagster var enda dyrere :D
KjetilH
Posts: 95
Joined: 08 Apr 2018 16:20
MC: BMW R1200GS Rallye

Re: Mine Tracer-skriblerier, og litt annet pjatt ("Sagan om Tracer-setet")

Post by KjetilH »

biker7 wrote:
KjetilH wrote:
biker7 wrote: Ser bra ut den "Bagster-pakka" :thumleft Men var sikkert ikke billig. :)
Tror jeg betalte ca 2.800,- den gang.

Ser det selges på eBay for eks.

https://m.ebay.co.uk/itm/Comfort-Seat-B ... SwMQBaEUCa
Dette måtte da være billig dengang.. :) Det i linken som ser ut til å være uten gel, kommer jo på over 3 tusen, og frakt og moms kommer jo i tillegg til dette. Men trodde allikevel Bagster var enda dyrere :D

Fant også en annen link med opsjon for GEL inside... Ser det blir litt dyrere ja....


https://www.silverstonemotor.com/en/sel ... 5355z.html
Post Reply