JK's Svenskeblogg

Skriv litt om deg selv, hva du gjør, hobbyer osv.
JK95
Posts: 3560
Joined: 10 Oct 2015 10:40
MC: Uvisst pr dd
Location: Sundsvall

Re: JK's Ducatiblogg (Snart ferdig? Update)

Post by JK95 »

Nå er dere vel spemte, er det slutt på forsvarsgnålet denne gangen :lol: :lol: Den som leser får se ;-)

Innflyttingen i leiligheten er unnagjort, kun noen småting og litt rydding som gjennstår :D Ikea-turene tar ikke livet av meg de heller :-# Det å ikke måtte ta hensyn til andre, (sett bort fra Marieha :roll: ) er meget befriende, god plass ble det også 8)

Ducatien går fortsatt som den skal, med 11000km så langt i år, og fortsatt mønster til gode på PR4-lissene 8) Senest i går ble det byneset rundt med Cars&Coffee Trondheim, som ordnet spontantreff da disse gutta; http://atlanticroadtrip.com/ , tok turen via Trondheim \:D/ CK på Klett har aldri vært så fylt i kjøretøy, og bedre ble det ikke på Piren i Trondheim når vi kom rundt :twisted: 706 telte biler, og sikkert 70-100 MC møtte opp! :shock: Det var storveies, Marieha klaget ikke på en slik kveldsrunde som pause fra fadderuka :D
Image

Aqua Nor, akvakulturmessa gikk også av staben denne uka, så fredagen tok jeg meg tid til å vandre litt rundt om der, masse spennende og nytt å se på :thumleft Inkludert noe som kanskje ligner min nye arbeidsplass? :-k
Image
Ja folkens, jeg har fått meg jobb som driftsoperatør hos Lerøy, og jeg starter den 28.! \:D/ \:D/ \:D/ Heldigvis skal jeg ikke bare sitte forran skjermene der, men heller i større grad jobbe ute på merdene og slikt, noe jeg gleder meg til å komme tilbake til \:D/ Så nå gjennstår ei uke på vakt, så er det ut i turnus, 1/1 på/av 8)

Et kapittel i livet er snart over, og et nytt skal snart begynne :D Jeg kommer nok til å savne folka jeg har vært på lag og tropp med på Ørland, om ikke like mye jobben vi gjorde der :-# Men jeg skal klare med fint når jeg vet at jeg snart har jobb, inntekt, og forutsigbar fritid :thumleft
User avatar
Tommas
Posts: 5892
Joined: 05 Oct 2015 13:39
MC: 2007 V-Strom 1000

Re: JK's Ducatiblogg (Snart ferdig? Update)

Post by Tommas »

Det var jo gode nyheter :thumleft
User avatar
Trondgv
Posts: 2977
Joined: 07 Oct 2015 13:15
MC: 1994 Ducati 900SS
Location: Karmøy

Re: JK's Ducatiblogg (Snart ferdig? Update)

Post by Trondgv »

Gratulerer med ny jobb [emoji106]

Sent fra min SM-T580 via Tapatalk
User avatar
mekkern
Posts: 5118
Joined: 22 Jan 2007 11:05
MC: "It's an old motorcycle, the wind is supposed to blow your helmet around, it's supposed to leak oil, the brakes should suck, and every now and then, it should scare you so bad you piss your pants."
Location: Tranby-Lier

Re: JK's Ducatiblogg (Snart ferdig? Update)

Post by mekkern »

Gratulerer m ny jobb og Ikeaturer. :thumleft
men når jeg ser på siste MC-bildet ditt så tror jeg du må stramme fjæringa litt.. :-k

ser ikke ut som mye plass til eksosrøret?
JK95
Posts: 3560
Joined: 10 Oct 2015 10:40
MC: Uvisst pr dd
Location: Sundsvall

Re: JK's Ducatiblogg (Snart ferdig? Update)

Post by JK95 »

Takk, folkens :D

@mekkern; var ikke mye klaring på bildet nei, men den er ikke så lav til vanlig :redface Men må sikkert stramme litt til ja :-#
User avatar
tshansen
Posts: 19236
Joined: 07 Mar 2006 02:07
MC: KTM 790 Adventure R 2019
Location: Bergen

Re: JK's Ducatiblogg (Snart ferdig? Update)

Post by tshansen »

Gratulere så mye med jobb [emoji1319][emoji1319]
I would like to apologize to anyone I have not yet offended.
Please be patient, I will get to you shortly
------------------------------------------------------------
2019: Nye dekk på 1900 km - Mitas E-07+
------------------------------------------------------------
Instagram
YouTube
MyRoute-app
User avatar
Marieha
Posts: 14
Joined: 20 May 2017 20:56
MC: Kawasaki ER6N
Location: Trondheim

Re: JK's Ducatiblogg (Snart ferdig? Update)

Post by Marieha »

Får kanskje vurdere å slenge inn no svar etter å ha blitt nevnt så mange ganger 8) må jo si at jeg liker at du sier "forutsigbar" fremtid, finnes ikke sånt når man er samboer med en student :lol: få meg på egen sykkel også blir det nok endel flere turer på oss.

mekkern wrote:Gratulerer m ny jobb og Ikeaturer. :thumleft
men når jeg ser på siste MC-bildet ditt så tror jeg du må stramme fjæringa litt.. :-k

ser ikke ut som mye plass til eksosrøret?
Det kan også hende at mye der endrer seg når han slipper å ha håndbrekket bakpå :roll:
User avatar
Bikeridr
Geocache General
Posts: 4558
Joined: 08 Oct 2015 09:28
MC: '11 Yamaha FJR 1300A "Alfred"
'19 Kawasaki Versys-X 300 ADV "Frosken"
Location: Babīte
Contact:

Re: JK's Ducatiblogg (Snart ferdig? Update)

Post by Bikeridr »

Gratulerer med jobb og vel overstått plikttjeneste for Konge, Fedreland og Flaggets Hæder som det så fint sto på dimnemedaljen min. :)
User avatar
Toven
Posts: 2723
Joined: 20 Aug 2008 17:50
MC: 2021 MT-09 SP
Location: Stathelle

Re: JK's Ducatiblogg (Snart ferdig? Update)

Post by Toven »

Grattis med jobb JK :D
JK95
Posts: 3560
Joined: 10 Oct 2015 10:40
MC: Uvisst pr dd
Location: Sundsvall

Re: JK's Ducatiblogg (Snart ferdig? Update)

Post by JK95 »

Takker :D
inunf
Posts: 4916
Joined: 24 Mar 2006 19:33
MC: Ymse
Location: Ålesund

Re: JK's Ducatiblogg (Snart ferdig? Update)

Post by inunf »

Gratulerer med jobb! Hvor er bildet fra AquaNor fra, er det en forflåte?
JK95
Posts: 3560
Joined: 10 Oct 2015 10:40
MC: Uvisst pr dd
Location: Sundsvall

Re: JK's Ducatiblogg (Snart ferdig? Update)

Post by JK95 »

inunf wrote:Gratulerer med jobb! Hvor er bildet fra AquaNor fra, er det en forflåte?
Takktakk, nå kan jeg kanskje tjene penger til egen SF1098, så slipper jeg å sikle på din :twisted:
Fra nede ved marinaen, tror det var Aquagroup sin forflåte :thumleft
inunf
Posts: 4916
Joined: 24 Mar 2006 19:33
MC: Ymse
Location: Ålesund

Re: JK's Ducatiblogg (Snart ferdig? Update)

Post by inunf »

Best det, jeg liker ikke sikkel på sykkelen min :-P Mye fine forflåter rundt omkring, og mye spennende som skjer i den bransjen nå. Har hørt mye fint om Lerøy fra de som jobber der, så det blir helt sikkert bra :thumleft
JK95
Posts: 3560
Joined: 10 Oct 2015 10:40
MC: Uvisst pr dd
Location: Sundsvall

Re: JK's Ducatiblogg (Snart ferdig? Update)

Post by JK95 »

inunf wrote:Best det, jeg liker ikke sikkel på sykkelen min :-P Mye fine forflåter rundt omkring, og mye spennende som skjer i den bransjen nå. Har hørt mye fint om Lerøy fra de som jobber der, så det blir helt sikkert bra :thumleft
Hahah, skulle til å si at Toven har sikkert antisikkel-trisk, men så husket jeg at han kjører "bare" en SV650 :erte
Ja, mye moro å se innad i bransjen, jobber du innenfpr det også?
inunf
Posts: 4916
Joined: 24 Mar 2006 19:33
MC: Ymse
Location: Ålesund

Re: JK's Ducatiblogg (Snart ferdig? Update)

Post by inunf »

Litt i utkanten, jobber for et firma som lager avlusingsystem. Flatsetsund Engineering, vet ikke om du har hørt om de. Veldig lite firma.
Post Reply