JK's Svenskeblogg

Skriv litt om deg selv, hva du gjør, hobbyer osv.
JK95
Posts: 3558
Joined: 10 Oct 2015 10:40
MC: Uvisst pr dd
Location: Sundsvall

Re: JK's Ducatiblogg (Snart ferdig? Update)

Post by JK95 »

inunf wrote:Litt i utkanten, jobber for et firma som lager avlusingsystem. Flatsetsund Engineering, vet ikke om du har hørt om de. Veldig lite firma.
Ikke hørt om, men kan fint skrive under på at om du jobber i avlusingsbransjen blir du ikke arbeidsledig med det første :lol:
JK95
Posts: 3558
Joined: 10 Oct 2015 10:40
MC: Uvisst pr dd
Location: Sundsvall

Re: JK's Ducatiblogg (Dim! og annet gnål)

Post by JK95 »

Endelig kan jeg skryte av å være ferdig med førstegangstjenesten :smt066 :smt066 Medaljen er utdelt, papirarbeid i orden, og nå blir det lenge til neste gang jeg skal kle meg i kongens klær :smt041 Noe vemodig å forlate laget og troppen er det såklart, men godt okkesom 8) Image

Før utklareringen ble det riktignok en uke i turnus i den nye jobben også \:D/ Steike ta, så godt det er å endelig være ut i arbeidslivet igjen, og oppdrettsbransjen ikke minst :D :D Gleder meg allerede til å dra tilbake på jobb, så dette blir spennende :thumleft Kanskje jeg endelig skal klare å få økonomien tilbake i orden også? :-k Bare jeg klarer å unngå fristelsene i form av nytt kjøreutstyr og sykkel så kan det jo gå bra :lol: [-(

Slenger ved et helt ok snapchatbilde av frøkna, som snart skal skos med Angel GT, etter snart 13k km på PR4
Image

PS. Den andre frøkna (Marieha) har bestått oppkjøring på A2 :smt007
User avatar
Trondgv
Posts: 2977
Joined: 07 Oct 2015 13:15
MC: 1994 Ducati 900SS
Location: Karmøy

Re: JK's Ducatiblogg (Dim! Og annet gnål)

Post by Trondgv »

Fin frøken du har, PR4 er i alle fall gode dekk utifra min erfaring, Angel GT skryter vel folk enda mer av. Gode valg er nok begge to :thumleft
Og gratulerer til kjerringa (Satser på at våre veger aldri møtes :lol: ) med A2 sertifikat. Har hu egen sykkel eller blir hu sittende bakpå med deg fremover?
JK95
Posts: 3558
Joined: 10 Oct 2015 10:40
MC: Uvisst pr dd
Location: Sundsvall

Re: JK's Ducatiblogg (Dim! Og annet gnål)

Post by JK95 »

Trondgv wrote:Fin frøken du har, PR4 er i alle fall gode dekk utifra min erfaring, Angel GT skryter vel folk enda mer av. Gode valg er nok begge to :thumleft
Og gratulerer til kjerringa (Satser på at våre veger aldri møtes :lol: ) med A2 sertifikat. Har hu egen sykkel eller blir hu sittende bakpå med deg fremover?
Takker :D Joda, PR4 var greie, men jeg synes Angel GT, etter erfaring på Thea, er bedre dekk til min bruk :-# De ga meg mer feedback enn PR4 gjorde ;-)
Jo, takk for det også :lol: Skal se dere møtes plutselig :thumleft :lol: Vi tar det med sykkel litt som det kommer, men pr nå ligger det ann til at hun blir å være baksetesjåfør ut sesongen :-#
User avatar
DrGreve
Moderator
Posts: 2021
Joined: 06 Oct 2015 12:48
MC: Honda VFR800 ABS 2005
Location: Mo i Rana

Re: JK's Ducatiblogg (Dim! Og annet gnål)

Post by DrGreve »

JK95 wrote:
Trondgv wrote:Fin frøken du har, PR4 er i alle fall gode dekk utifra min erfaring, Angel GT skryter vel folk enda mer av. Gode valg er nok begge to :thumleft
Og gratulerer til kjerringa (Satser på at våre veger aldri møtes :lol: ) med A2 sertifikat. Har hu egen sykkel eller blir hu sittende bakpå med deg fremover?
Takker :D Joda, PR4 var greie, men jeg synes Angel GT, etter erfaring på Thea, er bedre dekk til min bruk :-# De ga meg mer feedback enn PR4 gjorde ;-)
Jo, takk for det også :lol: Skal se dere møtes plutselig :thumleft :lol: Vi tar det med sykkel litt som det kommer, men pr nå ligger det ann til at hun blir å være baksetesjåfør ut sesongen :-#
Gratulerer med dimming, gratulerer med ny jobb og gratulerer til frøkna med A2 :thumleft
User avatar
Trondgv
Posts: 2977
Joined: 07 Oct 2015 13:15
MC: 1994 Ducati 900SS
Location: Karmøy

Re: JK's Ducatiblogg (Dim! Og annet gnål)

Post by Trondgv »

JK95 wrote:
Trondgv wrote:Fin frøken du har, PR4 er i alle fall gode dekk utifra min erfaring, Angel GT skryter vel folk enda mer av. Gode valg er nok begge to :thumleft
Og gratulerer til kjerringa (Satser på at våre veger aldri møtes :lol: ) med A2 sertifikat. Har hu egen sykkel eller blir hu sittende bakpå med deg fremover?
Takker :D Joda, PR4 var greie, men jeg synes Angel GT, etter erfaring på Thea, er bedre dekk til min bruk :-# De ga meg mer feedback enn PR4 gjorde ;-)
Jo, takk for det også :lol: Skal se dere møtes plutselig :thumleft :lol: Vi tar det med sykkel litt som det kommer, men pr nå ligger det ann til at hun blir å være baksetesjåfør ut sesongen :-#
Aha, PR4 var det siste sportstouring dekket jeg fikk prøvd før Duken forsvant.
Er nok fare for at vi møtes ja, lurer på å ta meg en tur nordover til neste år og dere komme vel noen turer nedover her og? Sikkert like greit å vente med ny sykkel til neste sesong nærmer seg så slipper en utgiftene hele vinteren. :thumleft
JK95
Posts: 3558
Joined: 10 Oct 2015 10:40
MC: Uvisst pr dd
Location: Sundsvall

Re: JK's Ducatiblogg (Dim! Og annet gnål)

Post by JK95 »

DrGreve wrote: Gratulerer med dimming, gratulerer med ny jobb og gratulerer til frøkna med A2 :thumleft
Tusen takk :D
Trondgv wrote: Aha, PR4 var det siste sportstouring dekket jeg fikk prøvd før Duken forsvant.
Er nok fare for at vi møtes ja, lurer på å ta meg en tur nordover til neste år og dere komme vel noen turer nedover her og? Sikkert like greit å vente med ny sykkel til neste sesong nærmer seg så slipper en utgiftene hele vinteren. :thumleft
Skjønner :thumleft
Komkom, så kan vi plage Toven, som må la sykkelen stå hjemme sørpå i frykt for dårlige vaskemuligheter :lol :erte
Ja, det er nok planen, men gud, det ligger en og frister på finn.no :-#
User avatar
Tommas
Posts: 5890
Joined: 05 Oct 2015 13:39
MC: 2007 V-Strom 1000

Re: JK's Ducatiblogg (Dim! Og annet gnål)

Post by Tommas »

Greit å være ferdig med det, og supert å gå rett i jobb :thumleft
JK95
Posts: 3558
Joined: 10 Oct 2015 10:40
MC: Uvisst pr dd
Location: Sundsvall

Re: JK's Ducatiblogg (Dim! Og annet gnål)

Post by JK95 »

Tommas wrote:Greit å være ferdig med det, og supert å gå rett i jobb :thumleft
Det er det :thumleft 8)
User avatar
Marieha
Posts: 14
Joined: 20 May 2017 20:56
MC: Kawasaki ER6N
Location: Trondheim

Re: JK's Ducatiblogg (Dim! Og annet gnål)

Post by Marieha »

Trondgv wrote:Fin frøken du har, PR4 er i alle fall gode dekk utifra min erfaring, Angel GT skryter vel folk enda mer av. Gode valg er nok begge to :thumleft
Og gratulerer til kjerringa (Satser på at våre veger aldri møtes :lol: ) med A2 sertifikat. Har hu egen sykkel eller blir hu sittende bakpå med deg fremover?

Den beryktede kjærringa her :lol: takker, blir nok baksetesjåfør siste tida nå ja - nå vet jeg jo hvor mye galt han egentlig gjør når han kjører \:D/

DrGreve wrote: Gratulerer med dimming, gratulerer med ny jobb og gratulerer til frøkna med A2 :thumleft
Den andre damen takker hun au :lol:
JK95
Posts: 3558
Joined: 10 Oct 2015 10:40
MC: Uvisst pr dd
Location: Sundsvall

Re: JK's Ducatiblogg (Dim! Og annet gnål)

Post by JK95 »

Helga gikk fort, og nå sitter jeg på bussen ut mot Hitra 8-[ Hvorfor buss? Jo, fordi at etter 13k km pluss noen hundre km var PR4-dekket bak på Ducatien lei, og begynte å vise kord :? Men over 13k km er ikke ille det, og når jobbuka er ferdig står det nye Angel GT og venter på postkontoret \:D/

Utover det fikk Marieha låne SV650'n til bugge en runde på lørdagen, noe hun ikke så ut til å klage fælt over 8)
Image
User avatar
Toven
Posts: 2723
Joined: 20 Aug 2008 17:50
MC: 2021 MT-09 SP
Location: Stathelle

Re: JK's Ducatiblogg (Dim! Og annet gnål)

Post by Toven »

Bugge tatt lykt-mod :shock: :)
JK95
Posts: 3558
Joined: 10 Oct 2015 10:40
MC: Uvisst pr dd
Location: Sundsvall

Re: JK's Ducatiblogg (Dim! Og annet gnål)

Post by JK95 »

Toven wrote:Bugge tatt lykt-mod :shock: :)
Jau bættre, den lyser noe heftig den ledklossen der :lol:
JK95
Posts: 3558
Joined: 10 Oct 2015 10:40
MC: Uvisst pr dd
Location: Sundsvall

Re: JK's Ducatiblogg (PMS? Hva er det?)

Post by JK95 »

Her er det lenge siden jeg har ytret noe, det er for dårlig :redface Vinteren er i annmarsj, selv om været i trøndelag er like stabilt som mine tanker om Ducatien for neste sesong :roll: Heldigvis legger jeg ikke så alt for mye i akkurat det nå om dagen, da jeg har en gammel Volvo å sløse tid og bensin på 8)

Endelig kan jeg slå i bordet med fast ansettelse i Lerøy som røkter, etter tre måneds prøvetid gjennom bemanningsselskap, det i seg selv er slett ikke verst :thumleft Nå brukes annenhver uke på å passe på laksen :lol Med fast inntekt, og kanskje en potensiell biinntekt i nær fremtid, så går det jo opp og frem med denne gutten \:D/

For å prate litt sykkel kan jeg nevne at jeg ikke har sett Ducatien på ca 2 måneder, da jeg kjørte til vinterlagring alt for tidlig( for nesten 3 måneder siden ](*,) ](*,) ](*,) ](*,) ) Så til dere som har nytt godt høstvær og mange fine mil, det var så lite :thumleft :lol:
PMS har jeg derimot ikke merket stort til, da jeg endelig har skaffet bil, en Volvo 940 stasj varebil :lol: Så i vinter skal det lekes :twisted: Krysser fingrene for at det holder PMSen i sjakk så lenge som mulig, nå trenger jeg bare ordentlig vinter med stabil kulde og snø, ikke slaps og regn [-X

Neste sesong er åpen og usikker, i form av sykkel. Første mål er sykkel til Marieha, og med annenhver uke fri blir det nok mange mil 8) Spørsmålet er om jeg skal selge både bil og Ducati til våren og kjøpe noe annet, eller kjøre på med en ny sesong på ST4S :-k Time will show ;-)
User avatar
Trondgv
Posts: 2977
Joined: 07 Oct 2015 13:15
MC: 1994 Ducati 900SS
Location: Karmøy

Re: JK's Ducatiblogg (PMS? Hva er det?)

Post by Trondgv »

[emoji41]Image

Sent fra min SM-T580 via Tapatalk
Post Reply