JK's Svenskeblogg

Skriv litt om deg selv, hva du gjør, hobbyer osv.
JK95
Posts: 3558
Joined: 10 Oct 2015 10:40
MC: Uvisst pr dd
Location: Sundsvall

Re: JK's Gixxerblogg PMS og Ebay...

Post by JK95 »

Stiga wrote:Pen sykkel !
Er det 600? 750?

Sliter selv med pms, og ebay er rett og slett farlig å titte på :shock:
600 ;-) Med helanlegg fra Akra 8)

Jah, paypal er en god venn i disse dager :-#
User avatar
Stiga
Posts: 304
Joined: 04 May 2009 21:16
MC: 2007 GSXR1000
X 2008 GSXR 750
X 1997 GSXR 600 SRAD
Location: Ringsaker

Re: JK's Gixxerblogg PMS og Ebay...

Post by Stiga »

LITT for god venn....
Endte med bestilling av taylormade potte for min del. Ble en dyr kveld med pms.
just cruising
JK95
Posts: 3558
Joined: 10 Oct 2015 10:40
MC: Uvisst pr dd
Location: Sundsvall

Re: JK's Gixxerblogg PMS og Ebay...

Post by JK95 »

Stiga wrote:LITT for god venn....
Endte med bestilling av taylormade potte for min del. Ble en dyr kveld med pms.
You bastard.. Du måtte kjøpe den eneste eksosen jeg selv synes er bittelitt finere enn min... :-# [-(

Neida, gratulerer med både knallpotte og knallsykkel :thumleft
User avatar
tshansen
Posts: 19236
Joined: 07 Mar 2006 02:07
MC: KTM 790 Adventure R 2019
Location: Bergen

Re: JK's Gixxerblogg PMS og Ebay...

Post by tshansen »

Stiga wrote:LITT for god venn....
Endte med bestilling av taylormade potte for min del. Ble en dyr kveld med pms.
Taylormade er faen meg noe av det råeste du finner til R sykkel (syns jeg) eneste problemet er at det er så hinsides høy lyd i det anlegget. Tror du kommer deg akkurat innenfor kravet med dB-Killer i, men det er ingen garanti. Så bare ha det i bakhodet om du har planer om å kjøre på bane i sør-norge med sykkelen din ;-)
I would like to apologize to anyone I have not yet offended.
Please be patient, I will get to you shortly
------------------------------------------------------------
2019: Nye dekk på 1900 km - Mitas E-07+
------------------------------------------------------------
Instagram
YouTube
MyRoute-app
User avatar
Stiga
Posts: 304
Joined: 04 May 2009 21:16
MC: 2007 GSXR1000
X 2008 GSXR 750
X 1997 GSXR 600 SRAD
Location: Ringsaker

Re: RE: Re: JK's Gixxerblogg PMS og Ebay...

Post by Stiga »

LordShaft wrote:
Stiga wrote:LITT for god venn....
Endte med bestilling av taylormade potte for min del. Ble en dyr kveld med pms.
Taylormade er faen meg noe av det råeste du finner til R sykkel (syns jeg) eneste problemet er at det er så hinsides høy lyd i det anlegget. Tror du kommer deg akkurat innenfor kravet med dB-Killer i, men det er ingen garanti. Så bare ha det i bakhodet om du har planer om å kjøre på bane i sør-norge med sykkelen din ;-)
Sorry at vi "søpler" til tråden din trådstarter. Men ja, enig. Taylormade var det eneste som falt i smak av små slipon's som passer gsxr1000. Har lenge sittet og nesten bestilt. Men én kveld tok PMS'n overhånd og jeg trykket på bestill. Så den er på vei over dammen fra USA as we speak [WINKING FACE]

never drive faster than your angels can fly
just cruising
JK95
Posts: 3558
Joined: 10 Oct 2015 10:40
MC: Uvisst pr dd
Location: Sundsvall

Re: JK's Gixxerblogg PMS og Ebay...

Post by JK95 »

Søpler til?! :-s Dere snakker jo fornuft, jeg er ikke engang uenig =D>
JK95
Posts: 3558
Joined: 10 Oct 2015 10:40
MC: Uvisst pr dd
Location: Sundsvall

Re: JK's Gixxerblogg PMS og Ebay...

Post by JK95 »

Sesongen er i gang!!! :twisted: Lørdag ble sykkelen hentet ut fra vinterlagring, og kjørt hjem til hu mor, til noe laber begeistring :roll: Søndag var det bedre vær, og mer "akseptabelt", så da ble det tur inn til Trondheim.
Image
free image host
I godt driv over nyveien over Kråkmo, knallfint med sola i ryggen og lange, godt doserte svinger 8)
Image
images upload
Nede på fergeleiet på Rørvik, halvminuttet for sein til ferga, men heldigvis går de på 30min intervaller :thumleft

Etter å ha kjørt inn til Trondheim ble det en tur opp på Lade for Cars and Coffee, hvor Bikes and Burgers ofte stiller med mye bra tohjulskjøretøy, dette glemte jeg selvsagt bilde av :roll:

Image
upload pics
Her står jeg med en kompis på Shell i Stjørdal og venter på en annen kompis som kommer etter med en 700hk Supra. De beistene går noe helt villt når turbotrykket slår inn :twisted: Vi ble en liten kompisgjeng som kjørte rundt og tok litt bilder og kjørte litt mer, før det ble kveld :thumleft
Busa Trond
Quizmaster
Posts: 1323
Joined: 07 Oct 2015 17:23

Re: JK's Gixxerblogg PMS og Ebay...

Post by Busa Trond »

JK95 wrote:...venter på en annen kompis som kommer etter med en 700hk Supra. De beistene går noe helt villt når turbotrykket slår inn :twisted:...
Jeg ble bedt opp til dans av en slik "Fast and the Furious" bil, i svingene opp til Gaustatoppen en gang.
Kjørte da en GSX1300R, men faen å juling jeg fikk av den bilen [-X
User avatar
tshansen
Posts: 19236
Joined: 07 Mar 2006 02:07
MC: KTM 790 Adventure R 2019
Location: Bergen

Re: JK's Gixxerblogg Sesongstart!

Post by tshansen »

Der var du igang også ja \:D/ Gratulere så mye med sesongstart 8) Ser veldig bra ut den bagasjeløsningen din :thumleft
I would like to apologize to anyone I have not yet offended.
Please be patient, I will get to you shortly
------------------------------------------------------------
2019: Nye dekk på 1900 km - Mitas E-07+
------------------------------------------------------------
Instagram
YouTube
MyRoute-app
User avatar
Bikeridr
Geocache General
Posts: 4551
Joined: 08 Oct 2015 09:28
MC: '11 Yamaha FJR 1300A "Alfred"
'19 Kawasaki Versys-X 300 ADV "Frosken"
Location: Babīte
Contact:

Re: JK's Gixxerblogg PMS og Ebay...

Post by Bikeridr »

JK95 wrote: ... I godt driv over nyveien over Kråkmo, knallfint med sola i ryggen og lange, godt doserte svinger 8) ...

...

... Nede på fergeleiet på Rørvik, halvminuttet for sein til ferga, men heldigvis går de på 30min intervaller :thumleft ...
Her var jo etpar kjente lokalnavn. Bor du i nærheten av eller på Ørlandet? Søster og svigerbror bor på Brekstad, så de veiene har jeg også kjørt noen ganger, både på to og fire hjul. Men normalt har jeg kommet nordfra og kjørt via Asp :)
JK95
Posts: 3558
Joined: 10 Oct 2015 10:40
MC: Uvisst pr dd
Location: Sundsvall

Re: JK's Gixxerblogg Sesongstart!

Post by JK95 »

LordShaft wrote:Der var du igang også ja \:D/ Gratulere så mye med sesongstart 8) Ser veldig bra ut den bagasjeløsningen din :thumleft
Takker, det gjore seg nå gitt 8) Joda, SW Motech får skryt fra meg, funker fjell :thumleft Spørs om det ikke blir mer derifra etter hvert :redface
Bikeridr wrote: Her var jo etpar kjente lokalnavn. Bor du i nærheten av eller på Ørlandet? Søster og svigerbror bor på Brekstad, så de veiene har jeg også kjørt noen ganger, både på to og fire hjul. Men normalt har jeg kommet nordfra og kjørt via Asp :)
Jøss, lokalkjent? Bor på Stokkøya opprinnelig, ytterst i Åfjord, men flyktet til "storbyn" for skole og jobb :? Drømmer om å komme meg tilbake, men merker fruen har et sterkt argument for å få meg sørover til Porsgrunn når sesongen varer fort 2 mnd lenger :redface :-# Ikke si det til Toven da
User avatar
Bikeridr
Geocache General
Posts: 4551
Joined: 08 Oct 2015 09:28
MC: '11 Yamaha FJR 1300A "Alfred"
'19 Kawasaki Versys-X 300 ADV "Frosken"
Location: Babīte
Contact:

Re: JK's Gixxerblogg Sesongstart!

Post by Bikeridr »

JK95 wrote: Jøss, lokalkjent? Bor på Stokkøya opprinnelig, ytterst i Åfjord,
He, he - ja, og når man i tillegg har en svigerbror som er innbitt tohjuling, så blir det også til at man jo har kjørt veiene rundtomkring der. :thumleft
Ja, så da tar du "feil vei" etter Krinsvann i forhold til veien jeg/vi kjører ut til Ørlandet fra Flakk/Rørvik. Har ikke kjørt Kråkmo på over 5 år nå, men var nå greit da også.

PS! Ja, Åfjord er en vakker plass, spesielt i godværet på sommeren :thumleft
JK95
Posts: 3558
Joined: 10 Oct 2015 10:40
MC: Uvisst pr dd
Location: Sundsvall

Re: JK's Gixxerblogg Sesongstart!

Post by JK95 »

Bikeridr wrote:
JK95 wrote: Jøss, lokalkjent? Bor på Stokkøya opprinnelig, ytterst i Åfjord,
He, he - ja, og når man i tillegg har en svigerbror som er innbitt tohjuling, så blir det også til at man jo har kjørt veiene rundtomkring der. :thumleft
Ja, så da tar du "feil vei" etter Krinsvann i forhold til veien jeg/vi kjører ut til Ørlandet fra Flakk/Rørvik. Har ikke kjørt Kråkmo på over 5 år nå, men var nå greit da også.

PS! Ja, Åfjord er en vakker plass, spesielt i godværet på sommeren :thumleft
Riktig, til høyre mot Åfjord istedenfor mot Brekstad til venstre :thumleft Kråkmo er helt nytt i fjor, så anbefaler å ta en ny tur, satan for noen veier :twisted:
Joda, Åfjord er ok, men Stoksund er bedre 8)
User avatar
Andreas
Posts: 206
Joined: 19 Mar 2011 22:13
MC: Multistrada 1200S, Monster 796, Puch M50Cross

Re: JK's Gixxerblogg Sesongstart!

Post by Andreas »

Nyveien over Kråkmo tror jeg kommer inn på topp 10 over Norges beste veistrekkninger. Den var kanskje litt mer spennende før, da det var trangt, svingete og hompette. Men morsomt at de har fått til en ny, trygg, moderne vei som samtidlig er så kuppert og fin :thumleft

Jeg og samboeren var også på C&C i går, knall oppmøte som vanlig. La merke til en GSX med sidevesker, men tenkte ikke over at det kunne være folk fra forumet her :D
JK95
Posts: 3558
Joined: 10 Oct 2015 10:40
MC: Uvisst pr dd
Location: Sundsvall

Re: JK's Gixxerblogg Sesongstart!

Post by JK95 »

Andreas wrote:Nyveien over Kråkmo tror jeg kommer inn på topp 10 over Norges beste veistrekkninger. Den var kanskje litt mer spennende før, da det var trangt, svingete og hompette. Men morsomt at de har fått til en ny, trygg, moderne vei som samtidlig er så kuppert og fin :thumleft

Jeg og samboeren var også på C&C i går, knall oppmøte som vanlig. La merke til en GSX med sidevesker, men tenkte ikke over at det kunne være folk fra forumet her :D
Tror du har rett, må bare få opp fartsgrensa til 100km/t så veien blir morsom :roll: Ellers er den jo helt nydelig :thumleft

Var din Multistrada med karbon-nese som sto der eller? Spekulerte på om det ikke kunne være det, men vet jo ikke hvem du er :redface Tror jeg var den eneste med sidevesker på RR der ja 8)
Post Reply