JK's Svenskeblogg
-
- Quizmaster
- Posts: 1323
- Joined: 07 Oct 2015 17:23
Re: JK's Ducatiblogg (Streetfighter)
Dedikert valg. Tøff sykkel, gratulerer
- hakhap
- Mr Illustrator
- Posts: 2929
- Joined: 06 Oct 2015 06:50
- MC: Aprilia Tuono V4 1100 RR
- Location: Buskerud
- Contact:
Re: JK's Ducatiblogg (Streetfighter)
Når er du her syd på så en kan få se på den ?
misspelling with autocorrect
misspelling with autocorrect
Re: JK's Ducatiblogg (Streetfighter)
Ducati er aldri feil, gratulerer med ny sykkel.
Re: JK's Ducatiblogg (Streetfighter)
Takk folkens
@Toven; ja, synes du må vurdere sesongstart snart nå altså, du som har så kort vei hjem og greier
@hakhap; Marieha skal jobbe i Porsgrunn i sommer, så jeg blir nok å ta noen turer sørover i friukene, da kan sikkert noe ordnes
@Toven; ja, synes du må vurdere sesongstart snart nå altså, du som har så kort vei hjem og greier
@hakhap; Marieha skal jobbe i Porsgrunn i sommer, så jeg blir nok å ta noen turer sørover i friukene, da kan sikkert noe ordnes
-
- Posts: 1775
- Joined: 05 Oct 2015 20:11
- MC: sportster 883 iron...
yaaaamahahaha FZ8`n heftig racing
Re: JK's Ducatiblogg (Streetfighter)
Jævlig tøffe de sykklene der, Grattis med rå kjøremaskin...
Noen som har en spray verktøy på boks liggende for det skrangler sånn av sykkelen? Ååå nei du hør her.... [emoji1]
Ser frem til rapport og bilder også sees vi på HPR
Sent from my iPhone using Tapatalk
Noen som har en spray verktøy på boks liggende for det skrangler sånn av sykkelen? Ååå nei du hør her.... [emoji1]
Ser frem til rapport og bilder også sees vi på HPR
Sent from my iPhone using Tapatalk
Re: RE: Re: JK's Ducatiblogg (Streetfighter)
Deres alles kjære automagiker vil også ha en prøvetur [emoji38]JK95 wrote:Det er det, den er til og med rød og med Termitshansen wrote:Sukk... det er noe eget med ducati! Gratulere så mye med fantastisk sykkel
Du får anskaffe gubbejakke, så du møter opp på HPR, da er det sikkert mulighet for en kjapp prøvetur for vår alles kjære brannmann
Sent fra min SM-G955F via Tapatalk
Re: RE: Re: JK's Ducatiblogg (Streetfighter)
Men jeg har jo allerede prøvd denTrondgv wrote:Deres alles kjære automagiker vil også ha en prøvetur [emoji38]JK95 wrote:Det er det, den er til og med rød og med Termitshansen wrote:Sukk... det er noe eget med ducati! Gratulere så mye med fantastisk sykkel
Du får anskaffe gubbejakke, så du møter opp på HPR, da er det sikkert mulighet for en kjapp prøvetur for vår alles kjære brannmann
Sent fra min SM-G955F via Tapatalk
Re: RE: Re: RE: Re: JK's Ducatiblogg (Streetfighter)
[emoji24][emoji24]JK95 wrote:Men jeg har jo allerede prøvd den [emoji38]Trondgv wrote:Deres alles kjære automagiker vil også ha en prøvetur [emoji38]JK95 wrote: Det er det, den er til og med rød og med Termi
Du får anskaffe gubbejakke, så du møter opp på HPR, da er det sikkert mulighet for en kjapp prøvetur for vår alles kjære brannmann
Sent fra min SM-G955F via Tapatalk
Sent fra min SM-G955F via Tapatalk
Re: RE: Re: RE: Re: JK's Ducatiblogg (Streetfighter)
Såså, vi får vel prøve å snike til noeTrondgv wrote: [emoji24][emoji24]
Sent fra min SM-G955F via Tapatalk
Re: JK's Ducatiblogg (HPR-prepp)
Friuke blir ikke bare fri når det er kun dager til årets happening Kawaen trenger desperat nye dekk, og med vår alles kjære Postnord ansvarlige for at de kommer frem var det nok spenning får min del Dekk ble bestilt 11. April, og siste dekk ankom på mandag, og ble hentet i dag Hukser jeg ikke feil lå de en uke i tolla, bruke ti dager fra Oslo til Fredrikstad, og ti dager senere ankom ett dekk Trondheim, og et ble "oppdaget" fortsatt i Fredrikstad Only Postnord sier jeg bare Med avmarsj torsdag ettermiddag og friuka startet tirsdagskveld ble det ikke mye tid å gå på, men dette skal vi få til, Postnord eller ikke
Biltema-støttene passer heldigvis på Kawaen, de er like ustø som alltid Min lokale forhandler har egentlig fullt opp på verkstedet om dagene, men dette var jeg klar over, så jeg leverte dekk og felger hos de rundt kl.11, og de fikk smettet de inn mellom slagene AB Motor stiller virkelig alltid opp
I samme slengen ble bremseklosser rundt om byttet. De gamle var så vidt ned på slitemerke, så det var helt greit å få unna nå som alt var av
Det var på tide med fersk gummi gitt Spent på de nye Road 5, håper personlig de gir mer feedback enn Road 4, de syntes jeg føltes "nervøse" Det var aldri noen følelse av at dekkene satt som klistret
Utover det overnevnte har det ankommet et Kriega US50 Combo-sett til Kawaen, så her har jeg måtte svelge noen kameler Dette blir nok bra
I tillegg har det kommet tankbeskyttelse til Ducatien, så de skal på i morgen
Biltema-støttene passer heldigvis på Kawaen, de er like ustø som alltid Min lokale forhandler har egentlig fullt opp på verkstedet om dagene, men dette var jeg klar over, så jeg leverte dekk og felger hos de rundt kl.11, og de fikk smettet de inn mellom slagene AB Motor stiller virkelig alltid opp
I samme slengen ble bremseklosser rundt om byttet. De gamle var så vidt ned på slitemerke, så det var helt greit å få unna nå som alt var av
Det var på tide med fersk gummi gitt Spent på de nye Road 5, håper personlig de gir mer feedback enn Road 4, de syntes jeg føltes "nervøse" Det var aldri noen følelse av at dekkene satt som klistret
Utover det overnevnte har det ankommet et Kriega US50 Combo-sett til Kawaen, så her har jeg måtte svelge noen kameler Dette blir nok bra
I tillegg har det kommet tankbeskyttelse til Ducatien, så de skal på i morgen
Re: JK's Ducatiblogg (HPR)
Mens jeg sitter her og venter på en sen middag slenger jeg inn et innlegg fra årets desidert beste helg så langt
Jeg og Marie satte ivei fra Melhus torsdag kveld, klare for en grei liten tur til Rondane Høyfjellshotell, dette skulle bli en grei liten start, og få unna det lille som er av motorvei på turen Vi kom ikke mer enn 40min langs veien før det så slik ut:
Grunnet tidenes haggelbyge og turens store uhell ble det en lengre stopp like før Berkåk, alt av trafikk stoppet opp Tusen takk til beboerne på stedet jeg tror het Rønningen for fantastisk gjestfrihet i elendigheten
Veien fortsatte mot Otta, men midt mellom Berkåk og Oppdal hadde jo nedbøren gravd ut under E6, med påfølgende stengt vei Resultatet ble en omvei via Nerskogen, og med det ble det sent før vi kom til hotellet den natta
Fredag gikk heldigvis bedre uten noen problemer å melde, sett bort fra at vi etterfylte nærmere en liter olje på Kawa'en, noe vi håpet var bare forbrent pga velten.
Godt fornøyde med både sykler og bagasjeløsninger begge to, selv om undertegnede må innrømme at setet på Ducatien er noe hardt
Trygt framme på Matre ca 22.00, hvor det ble en aldri så liten pils og litt skitsnakk før leggetid Neste morgen var det jo duket for en opplevelse av de helt store
Et mektig oppmøte fra fjern og nær sto klare på Heimdal Gård like før startskuddet gikk, her var det god blandong av både folk og farkoster
Videre velger jeg å ikke skrive utdypende om selve Run'et, da de som var der har turen friskt i minne, og de som ikke var der kan angre seg Pluss at keg hadde aldri blitt ferdig med å beskrive hele den fantastiske turen Så videre kommer noen ymse mobilbilder:
Etter Run'et ble det full fest på Heimdal Gård, med flere underholdene innslag Med både premiering av de to vinnerne(ikke undertegnede ), kåring av Konge og Dronning, og diverse priser Jeg og Marie fikk selv premie for å ha kommet lengst fra, hvorpå Marie også da var lengst kjørte kvinne
Dessverre ble kvelden kort for oss to, da vi skulle tidlig ut på veien for å nå tilbake til Melhus innen grei tid
Første stopp ble i Odda for frokost og fuel, og da også olje til Kawa'en Problemet ble et faktum, den bruker olje Ducatien var heller ikke feilfri, den UORGINALE clutchsylinderen har fått en liten lekkasje, så på Dombås måtte jeg etterfylle litt væske i reservoaret, og får bare krysse fingrene for at ny kommer fortløpende
Alt i alt en strålende tur, til tross for komplikasjoner Tusen takk til onkel Olav og alle hans hjelpere for en tilstelning det skal godt gjøres å matche
Jeg og Marie satte ivei fra Melhus torsdag kveld, klare for en grei liten tur til Rondane Høyfjellshotell, dette skulle bli en grei liten start, og få unna det lille som er av motorvei på turen Vi kom ikke mer enn 40min langs veien før det så slik ut:
Grunnet tidenes haggelbyge og turens store uhell ble det en lengre stopp like før Berkåk, alt av trafikk stoppet opp Tusen takk til beboerne på stedet jeg tror het Rønningen for fantastisk gjestfrihet i elendigheten
Veien fortsatte mot Otta, men midt mellom Berkåk og Oppdal hadde jo nedbøren gravd ut under E6, med påfølgende stengt vei Resultatet ble en omvei via Nerskogen, og med det ble det sent før vi kom til hotellet den natta
Fredag gikk heldigvis bedre uten noen problemer å melde, sett bort fra at vi etterfylte nærmere en liter olje på Kawa'en, noe vi håpet var bare forbrent pga velten.
Godt fornøyde med både sykler og bagasjeløsninger begge to, selv om undertegnede må innrømme at setet på Ducatien er noe hardt
Trygt framme på Matre ca 22.00, hvor det ble en aldri så liten pils og litt skitsnakk før leggetid Neste morgen var det jo duket for en opplevelse av de helt store
Et mektig oppmøte fra fjern og nær sto klare på Heimdal Gård like før startskuddet gikk, her var det god blandong av både folk og farkoster
Videre velger jeg å ikke skrive utdypende om selve Run'et, da de som var der har turen friskt i minne, og de som ikke var der kan angre seg Pluss at keg hadde aldri blitt ferdig med å beskrive hele den fantastiske turen Så videre kommer noen ymse mobilbilder:
Etter Run'et ble det full fest på Heimdal Gård, med flere underholdene innslag Med både premiering av de to vinnerne(ikke undertegnede ), kåring av Konge og Dronning, og diverse priser Jeg og Marie fikk selv premie for å ha kommet lengst fra, hvorpå Marie også da var lengst kjørte kvinne
Dessverre ble kvelden kort for oss to, da vi skulle tidlig ut på veien for å nå tilbake til Melhus innen grei tid
Første stopp ble i Odda for frokost og fuel, og da også olje til Kawa'en Problemet ble et faktum, den bruker olje Ducatien var heller ikke feilfri, den UORGINALE clutchsylinderen har fått en liten lekkasje, så på Dombås måtte jeg etterfylle litt væske i reservoaret, og får bare krysse fingrene for at ny kommer fortløpende
Alt i alt en strålende tur, til tross for komplikasjoner Tusen takk til onkel Olav og alle hans hjelpere for en tilstelning det skal godt gjøres å matche
Re: JK's Ducatiblogg (Kvalitet)
Hva skjedde?
- ojda
- Bamsefar
- Posts: 9139
- Joined: 09 Apr 2008 20:45
- MC: "Helene-GS" BMW R1200GS-Rallye. 2018.
+ en Rally til: 2022 - Honda CRF300 Rally "Doffen"👍😇
2023 - Aprilia Tuareg660 "Amanda" 🫣 - Location: Kristiania
Re: JK's Ducatiblogg (Kvalitet)
Tror ikke du finner mange som godter over slikt her, men hva er det egentlig "Tyttebæret" har funnet på nå Høres ikke bra ut på utbruddet dittJK95 wrote:De sadistiske jævlene som liker å le av havarert Ducati får slå seg løs nå
[url=https://postimg.cc/image/4g645hyol/]
2020: 17000km. 19: 16.6k. 18: 22k. 17: 19k. 16: 28k. 15: 22k. 14: 24k. 13: 25k. 12: 19k. 11: 9k.
- Kant1
- Onkel
- Posts: 3197
- Joined: 06 Oct 2015 06:10
- MC: BMW R1250GSA 2019
Yamaha XTZ 660 Ténéré 1997 (Gamlegutten)
Re: JK's Ducatiblogg (Kvalitet)
Er det kløttsjen som har gått til streik?
Ingen med vettet i behold vil "godte" seg over dette
Ingen med vettet i behold vil "godte" seg over dette
Nothing last forever---- Nichts is für die Ewigkeit
Norges kanskje beste MC blogg:
http://www.kant1.no
Norges kanskje beste MC blogg:
http://www.kant1.no