Lone rider

Skriv litt om deg selv, hva du gjør, hobbyer osv.
Bjerknez

Re: Lone rider

Post by Bjerknez »

JohnnyTh wrote:Har kommet meg hjem fra Manila I et stykke! Det I seg slev er en bragd. Litt utslitt bare. Jentene der need ser på oss som dyr og bruker oss. Det bryr seg ikke om følelsene våre! Er kun ute etter kroppene våre.
Kjenner til følelsen. Skikkelig slitsomt :lol:
JohnnyTh
Posts: 453
Joined: 15 Jul 2010 13:36
MC: GTR1400

Re: Lone rider

Post by JohnnyTh »

Takk for sympatien. Føles godt at noen har medfølelse :)
User avatar
tshansen
Posts: 19236
Joined: 07 Mar 2006 02:07
MC: KTM 790 Adventure R 2019
Location: Bergen

Re: Lone rider

Post by tshansen »

JohnnyTh wrote:Har kommet meg hjem fra Manila I et stykke! Det I seg slev er en bragd. Litt utslitt bare. Jentene der need ser på oss som dyr og bruker oss. Det bryr seg ikke om følelsene våre! Er kun ute etter kroppene våre.
Jeg må ikke helt til manila for å oppleve slikt :lol: :lol: Godt å høre du kom deg helskinnet gjennom opplevelsen :plystre
I would like to apologize to anyone I have not yet offended.
Please be patient, I will get to you shortly
------------------------------------------------------------
2019: Nye dekk på 1900 km - Mitas E-07+
------------------------------------------------------------
Instagram
YouTube
MyRoute-app
User avatar
Trondgv
Posts: 2977
Joined: 07 Oct 2015 13:15
MC: 1994 Ducati 900SS
Location: Karmøy

Re: RE: Re: Lone rider

Post by Trondgv »

LordShaft wrote:
JohnnyTh wrote:Har kommet meg hjem fra Manila I et stykke! Det I seg slev er en bragd. Litt utslitt bare. Jentene der need ser på oss som dyr og bruker oss. Det bryr seg ikke om følelsene våre! Er kun ute etter kroppene våre.
Jeg må ikke helt til manila for å oppleve slikt [emoji38] [emoji38] Godt å høre du kom deg helskinnet gjennom opplevelsen :plystre
Sikkert billigere der [emoji16]

Sent from my SM-G935F using Tapatalk
JohnnyTh
Posts: 453
Joined: 15 Jul 2010 13:36
MC: GTR1400

Re: RE: Re: Lone rider

Post by JohnnyTh »

Trondgv wrote:
LordShaft wrote:
JohnnyTh wrote:Har kommet meg hjem fra Manila I et stykke! Det I seg slev er en bragd. Litt utslitt bare. Jentene der need ser på oss som dyr og bruker oss. Det bryr seg ikke om følelsene våre! Er kun ute etter kroppene våre.
Jeg må ikke helt til manila for å oppleve slikt [emoji38] [emoji38] Godt å høre du kom deg helskinnet gjennom opplevelsen :plystre
Sikkert billigere der [emoji16]

Sent from my SM-G935F using Tapatalk
Priser er ca 1/6 av hjemme. Det gjelder ikke damer. Kjøpedamer styrer jeg unna.
Bjerknez

Re: Lone rider

Post by Bjerknez »

Så det du sier er at mannfolka er 6 ganger billigere der nede? Hva koster ett mannfolk her hjemme?

Nå ble jeg nyskjerrig... :lol: :lol:
User avatar
KliffArne
Posts: 705
Joined: 04 Jun 2016 19:01
MC: BMW R1150GS
Moto Gussi heimelaga
+diverse skrot

Re: RE: Re: Lone rider

Post by KliffArne »

JohnnyTh wrote:Priser er ca 1/6 av hjemme. Det gjelder ikke damer. Kjøpedamer styrer jeg unna.
Ingen damer er gratis, uansett hvor gorgeous kropp du har. Det er bare noe man klarer å innbille seg selv.

Desto lavere levestandarden er i et land man besøker, desto mere attraktive blir vi halvfeite gamlinger for de stakkars småjentene. Sånn er det, ikke tro noe annet.
User avatar
Trondgv
Posts: 2977
Joined: 07 Oct 2015 13:15
MC: 1994 Ducati 900SS
Location: Karmøy

Re: Lone rider

Post by Trondgv »

:lol: :lol:
JohnnyTh
Posts: 453
Joined: 15 Jul 2010 13:36
MC: GTR1400

Re: RE: Re: Lone rider

Post by JohnnyTh »

KliffArne wrote:
JohnnyTh wrote:Priser er ca 1/6 av hjemme. Det gjelder ikke damer. Kjøpedamer styrer jeg unna.
Ingen damer er gratis, uansett hvor gorgeous kropp du har. Det er bare noe man klarer å innbille seg selv.

Desto lavere levestandarden er i et land man besøker, desto mere attraktive blir vi halvfeite gamlinger for de stakkars småjentene. Sånn er det, ikke tro noe annet.
Du har nok rett i det. Poenget mitt var at man kan styre unna kjøpedamer, det er nok av dem som prøver å kapre en utlending. Er rart å gå på bar og så er det damer som spanderer.
Til info då koster en kjøpedamer fra 600kr og oppover PR natt
User avatar
tshansen
Posts: 19236
Joined: 07 Mar 2006 02:07
MC: KTM 790 Adventure R 2019
Location: Bergen

Re: Lone rider

Post by tshansen »

Ikke i nærheten av deg den kranen datt ned???
I would like to apologize to anyone I have not yet offended.
Please be patient, I will get to you shortly
------------------------------------------------------------
2019: Nye dekk på 1900 km - Mitas E-07+
------------------------------------------------------------
Instagram
YouTube
MyRoute-app
JohnnyTh
Posts: 453
Joined: 15 Jul 2010 13:36
MC: GTR1400

Re: Lone rider

Post by JohnnyTh »

Nei jeg er på Samsung verftet som ligger to timer unna. Jeg var på Samsung verftet for 3 år siden og kjenner mange der.
De leter fremdeles etter omkomne :(
User avatar
tshansen
Posts: 19236
Joined: 07 Mar 2006 02:07
MC: KTM 790 Adventure R 2019
Location: Bergen

Re: Lone rider

Post by tshansen »

Utrolig trist! Godt å høre alt står bra til med deg om ikke annet [emoji15]
I would like to apologize to anyone I have not yet offended.
Please be patient, I will get to you shortly
------------------------------------------------------------
2019: Nye dekk på 1900 km - Mitas E-07+
------------------------------------------------------------
Instagram
YouTube
MyRoute-app
JohnnyTh
Posts: 453
Joined: 15 Jul 2010 13:36
MC: GTR1400

Re: Lone rider

Post by JohnnyTh »

Takk for det.
JohnnyTh
Posts: 453
Joined: 15 Jul 2010 13:36
MC: GTR1400

Re: Lone rider

Post by JohnnyTh »

Siden det ikke blir noe mc kjøring på meg så prøver jeg I å tilfredsstille meg med å sykle. Er jo en bitte liten EL-motor på den.
Trafikken er er rimelig hasardiøs. Jeg har aldri før sett så mange idioter I bil.

Klarte faktisk også å ha et lite uhell. En liten KIA stoppet brått rett forran meg I et kryss. Selvfølgelig midt I veien. Jeg rakk ikke å bremse så svingte unna på høyre siden av bilen, mellom bilen og fortauet. Gikk nesten bra, men så åpnet dama døre. Klarte å svinge unna døra også og bremset så hardt at sykkelen gikk opp på forhjulet. Traff hjørnet på døra med skuldra. Helvetes vondt, men heldigvis ingen annen alvorlig skade.

Kia'er har veldig spisse hjørner på dørene!
JohnnyTh
Posts: 453
Joined: 15 Jul 2010 13:36
MC: GTR1400

Re: Lone rider

Post by JohnnyTh »

Rart hvordan livet blir. Man tror alt er planlagt og staket ut og så plutselig så stemmer ikke veien med kartet.
Var en stor bombe å plutselig bli single I vinter, men faktisk enda større bombe at jeg plutselig klarte å finne tona med ei ny ei. Traff ei dame fra Filippinene mens hun var her I Korea på ferie. Nå får vi bare se hva som skjer. Har nå bestillt flybiletter fra Stavanger til Manill ai slutten av oktober.

Håper bare jeg kommer meg hjem før den tida. Ser ut nå som jeg blir her til 1 oktober. Tidsnok til at jeg kanskje får sykkelen ut på veien en bitteliten tur. :roll:
Post Reply