Bjerknez' logg | Triumph Rocket III GT

Skriv litt om deg selv, hva du gjør, hobbyer osv.
Post Reply
User avatar
Bjerknez
Posts: 856
Joined: 31 May 2023 10:43
MC: Triumph Rocket III GT
Contact:

Bjerknez' logg | Triumph Rocket III GT

Post by Bjerknez »

Prøver meg igjen med blanke ark så dette blir i praksis min aller første post i forumet i følge statistikken =D>

Det er snart sommerferie og planene er relativt klare, selv om ikke ruten er 100% spikret. Mer om årets sommertur kommer etter hvert.

Her er et lite bilde fra den siste lille lokale turen, hele 2 mil hjemmefra. Er jo ikke alltid om å gjøre og kjøre lengst mulig :D
IMG_0798_Original.jpg
You do not have the required permissions to view the files attached to this post.
Last edited by Bjerknez on 02 Aug 2023 01:18, edited 6 times in total.
User avatar
Roargutten
Roargubben
Posts: 526
Joined: 07 Oct 2015 10:36
MC: 2020 Yamaha T7
2014 Suzuki V-strom 1000
Location: Årnes

Re: Bjerknez prøver seg igjen... | Triumph Rocket III GT

Post by Roargutten »

Velkommen skal du være, hadde ikke forventet å se deg her må vel være lov å si :P
You only live once, but if you do it right, once is enough.
User avatar
Bjerknez
Posts: 856
Joined: 31 May 2023 10:43
MC: Triumph Rocket III GT
Contact:

Re: Bjerknez prøver seg igjen... | Triumph Rocket III GT

Post by Bjerknez »

Roargutten wrote: 01 Jun 2023 11:25 Velkommen skal du være, hadde ikke forventet å se deg her må vel være lov å si :P
Har jo vært her tidligere jeg... :)

Har aldri hatt noe i mot noen jeg (med noen ytterst få unntak) hverken her eller andre steder :)

Men takk takk :)
User avatar
Roargutten
Roargubben
Posts: 526
Joined: 07 Oct 2015 10:36
MC: 2020 Yamaha T7
2014 Suzuki V-strom 1000
Location: Årnes

Re: Bjerknez prøver seg igjen... | Triumph Rocket III GT

Post by Roargutten »

Bjerknez wrote: 01 Jun 2023 11:28
Roargutten wrote: 01 Jun 2023 11:25 Velkommen skal du være, hadde ikke forventet å se deg her må vel være lov å si :P
Har jo vært her tidligere jeg... :)

Har aldri hatt noe i mot noen jeg (med noen ytterst få unntak) hverken her eller andre steder :)

Men takk takk :)
Det har jeg fått med meg at du har vært, er vel bare den generelle holdningen på det andre forumet som har gjort at jeg ikke så for meg en slik vandring.
Har skjønt at det har vært noe siden det har vært unormalt stille der fra deg.

Legger merke til at du begir deg inn på stien bland det brune brennevinet. Mye godt å velge i der bare du lærer deg å like det :D
You only live once, but if you do it right, once is enough.
User avatar
kvase
Posts: 4016
Joined: 04 Oct 2016 10:43
MC: Dyslektiker
KTM 1290 SAR 21/22 mod
Er dyslektiker min verden kan være nesten slik som i artiklen her
http://www.dagbladet.no/2016/03/09/nyhe ... /43421895/
Contact:

Re: Bjerknez prøver seg igjen... | Triumph Rocket III GT

Post by kvase »

velkomen tilbake
Sist jeg så deg live var på et utkiks sted på vestlandet kjekkt lufte seg på litt andre arenaer innemellom så da er det vel bare fyre i vei igjen som god old days her inne :
Vi ble født for å være Ekte ikke perfekte
https://locatoweb.com
For turplanleging å sporinger GPX etc. https://www.myrouteapp.com/routelab
User avatar
Bjerknez
Posts: 856
Joined: 31 May 2023 10:43
MC: Triumph Rocket III GT
Contact:

Re: Bjerknez prøver seg igjen... | Triumph Rocket III GT

Post by Bjerknez »

kvase wrote: 01 Jun 2023 11:40 velkomen tilbake
Sist jeg så deg live var på et utkiks sted på vestlandet kjekkt lufte seg på litt andre arenaer innemellom så da er det vel bare fyre i vei igjen som god old days her inne :
Det stemmer. Husker jeg møtte deg der. :thumleft
User avatar
Bjerknez
Posts: 856
Joined: 31 May 2023 10:43
MC: Triumph Rocket III GT
Contact:

Re: Bjerknez prøver seg igjen... | Triumph Rocket III GT

Post by Bjerknez »

Roargutten wrote: 01 Jun 2023 11:32
Bjerknez wrote: 01 Jun 2023 11:28
Roargutten wrote: 01 Jun 2023 11:25 Velkommen skal du være, hadde ikke forventet å se deg her må vel være lov å si :P
Har jo vært her tidligere jeg... :)

Har aldri hatt noe i mot noen jeg (med noen ytterst få unntak) hverken her eller andre steder :)

Men takk takk :)
Det har jeg fått med meg at du har vært, er vel bare den generelle holdningen på det andre forumet som har gjort at jeg ikke så for meg en slik vandring.
Har skjønt at det har vært noe siden det har vært unormalt stille der fra deg.

Legger merke til at du begir deg inn på stien bland det brune brennevinet. Mye godt å velge i der bare du lærer deg å like det :D
Jeg har så vidt jeg vet aldri hatt noen negativ holdning til det ene eller andre forumet. Men noen ganger kan det være greit og bytte litt beite uansett. Som du har oppfattet så ble det stille fra min side på det andre forumet.

Det var et valg jeg tok etter at jeg fikk beskjed om at jeg "ble litt mye" fra moderatorene der samt enkelte brukere.

Får jeg beskjed om at jeg tar for stor plass å at jeg ikke er ønsket i like stor grad, så trekker jeg meg bare ut. Så det er ingen sure miner fra min side rundt dette. Altså ingen dramatikk :)
User avatar
intruder
Posts: 4271
Joined: 03 May 2016 15:42
MC: 1993 Yamaha Virago 750
Location: Brumunddal
Contact:

Re: Bjerknez prøver seg igjen... | Triumph Rocket III GT

Post by intruder »

Leser mye på andre siden og har faktisk merket meg at det har vært stille fra deg en tid og at " sjefene " har blitt mer og mer lunkne ...
uansett er du velkommen her igjen,folk som skriver mye og har mange meninger er det plass til... :thumleft
I tillegg vil jeg ønske deg velkommen på vegne av begge medlemmene i endeLarmen MK !! :plystre
User avatar
Bjerknez
Posts: 856
Joined: 31 May 2023 10:43
MC: Triumph Rocket III GT
Contact:

Re: Bjerknez prøver seg igjen... | Triumph Rocket III GT

Post by Bjerknez »

intruder wrote: 01 Jun 2023 12:41 Leser mye på andre siden og har faktisk merket meg at det har vært stille fra deg en tid og at " sjefene " har blitt mer og mer lunkne ...
uansett er du velkommen her igjen,folk som skriver mye og har mange meninger er det plass til... :thumleft
I tillegg vil jeg ønske deg velkommen på vegne av begge medlemmene i endeLarmen MK !! :plystre
Det er som det er og jeg har ikke tenkt til å bruke dette forumet til å henge ut noen fra andre fora. Jeg har intet usagt med moderatorene der borte sett bortfra det faktum at vi er uenige. :thumleft
User avatar
intruder
Posts: 4271
Joined: 03 May 2016 15:42
MC: 1993 Yamaha Virago 750
Location: Brumunddal
Contact:

Re: Bjerknez prøver seg igjen... | Triumph Rocket III GT

Post by intruder »

Ruller flere Rocket 3 her i området,sist jeg var på Rundkiosken på Gjøvik var det flere muskelbunter :
Rocket 3,BMW 1800 og Boss Hoss skilte seg ut i mengden blant femtikubikkere og oppover...

71 år gammel som jeg er blir det ikke de helt lange turene men bortimot 300 km er innafor på gode dager :thumleft

Mener du er fra Fredrikstad :: Hva med deg og Stjernen hockey ? :shock:
User avatar
Bjerknez
Posts: 856
Joined: 31 May 2023 10:43
MC: Triumph Rocket III GT
Contact:

Re: Bjerknez prøver seg igjen... | Triumph Rocket III GT

Post by Bjerknez »

intruder wrote: 01 Jun 2023 12:54 Ruller flere Rocket 3 her i området,sist jeg var på Rundkiosken på Gjøvik var det flere muskelbunter :
Rocket 3,BMW 1800 og Boss Hoss skilte seg ut i mengden blant femtikubikkere og oppover...

71 år gammel som jeg er blir det ikke de helt lange turene men bortimot 300 km er innafor på gode dager :thumleft

Mener du er fra Fredrikstad :: Hva med deg og Stjernen hockey ? :shock:
30 mil på en dag er jo helt innafor det :thumleft

jeg er fra Fredrikstad ja og har vel bortsett fra ett par år bodd her hele livet. Stjernen Hockey, FFK og andre ting man får puls av bryr meg midt i ryggen. :lol:
User avatar
mekkern
Posts: 5110
Joined: 22 Jan 2007 11:05
MC: "It's an old motorcycle, the wind is supposed to blow your helmet around, it's supposed to leak oil, the brakes should suck, and every now and then, it should scare you so bad you piss your pants."
Location: Tranby-Lier

Re: Bjerknez prøver seg igjen... | Triumph Rocket III GT

Post by mekkern »

Som "forumhore" eller utro bruker av flere forumer så sier jeg Hei-Hei. :lol:
User avatar
Bjerknez
Posts: 856
Joined: 31 May 2023 10:43
MC: Triumph Rocket III GT
Contact:

Re: Bjerknez prøver seg igjen... | Triumph Rocket III GT

Post by Bjerknez »

mekkern wrote: 01 Jun 2023 21:31 Som "forumhore" eller utro bruker av flere forumer så sier jeg Hei-Hei. :lol:
Hehe, utro eller ei, hyggelig at du er her også :)
User avatar
Borg
Posts: 1676
Joined: 14 Jun 2006 21:12
MC: Triumph Speed Triple RS
Yamaha Ténéré 700
Location: Larvik

Re: Bjerknez prøver seg igjen... | Triumph Rocket III GT

Post by Borg »

mekkern wrote: 01 Jun 2023 21:31 Som "forumhore" eller utro bruker av flere forumer så sier jeg Hei-Hei. :lol:
Hehe, intet mindre enn ei «forumhore», var ikke klar over at vi hadde det en gang :?
Da blir det mekkis med kort skjørt å musefletter 8-[
_______________
Triumph Speed Triple RS & Yamaha Ténéré 700
User avatar
Borg
Posts: 1676
Joined: 14 Jun 2006 21:12
MC: Triumph Speed Triple RS
Yamaha Ténéré 700
Location: Larvik

Re: Bjerknez prøver seg igjen... | Triumph Rocket III GT

Post by Borg »

Velkommen inn Bjerknez :thumleft
_______________
Triumph Speed Triple RS & Yamaha Ténéré 700
Post Reply