MC-forumet.no

Norges hyggeligste MC-forum
Det er nå 19 jun 2018 12:27

Alle klokkeslett er UTC+02:00

Legg inn nytt emne  Svar på emne  [ 289 innlegg ]  Gå til side Forrige 116 17 18 19 20
Forfatter Melding
Legg innLagt inn: 18 okt 2017 15:13 
Brukeravatar

MC: sportster 883 iron...
yaaaamahahaha FZ8`n heftig racing
Hmmm.. virker som du er inne i en litt tung periode av livet spirit og da er det fort gjort og se litt mørkere på ting som før var lek og morro... lett for å grave seg ned på en måte. 10 000km er jo ikke lite det, tviler på at jeg rakk noe særlig mere.

Men skal bli spennende å se til våren, over vinteren så pleier jo kjørelysta å komme krypende uansett

Sent from my iPad using Tapatalk

Toppen

Legg innLagt inn: 18 okt 2017 16:57 

MC: BMW R1200GSA, F800GS, R90S
Desverre ikke så mye jeg kan gjøre, verken med det medisinske eller exen, men jeg håper inderlig at brikkene faller på plass. Ditt nærvær på turene vi har hatt sammen har alltid vært svært trivelig, og jeg håper vi ser mer av deg også frem i tid. Lykke til.
Husk at man må trakke i motbakker for å komme oppover, og for alle syklister er enhver utforbakke en sann velsignelse. :thumleft

Toppen

Legg innLagt inn: 18 okt 2017 21:32 
Moderator
Brukeravatar

MC: KTM 1290 Super Adventure, 2015.
Du må holde meg oppdatert på planene dine, Spirit. Håper jo selvfølgelig at kjørelysten kommer krypende tilbake i løpet av vinteren, og regner nesten med det.
Jeg skjønner at du kanskje tenker at MC-kjøringen var med på å ødelegge mellom deg og ex’en, men da mener jeg helt ærlig at hun kanskje ikke var den rette for deg. Man kan ikke føye seg etter alt damene mener. Noen hobbyer må man jo ha, og MC er ikke en dum en.

Nei, finn kjørelysten igjen, (enten på 1190’en, eller på noe annet) så får vi tatt oss noen turer til våren igjen.

Toppen

Legg innLagt inn: 18 okt 2017 22:01 
Bamsefar
Brukeravatar

MC: BMW R1200GS-Rallye. 2018.
"Helene-GS".
Sted: Kristiania
Snikkeren skrev:
Du må holde meg oppdatert på planene dine, Spirit. Håper jo selvfølgelig at kjørelysten kommer krypende tilbake i løpet av vinteren, og regner nesten med det.
Jeg skjønner at du kanskje tenker at MC-kjøringen var med på å ødelegge mellom deg og ex’en, men da mener jeg helt ærlig at hun kanskje ikke var den rette for deg. Man kan ikke føye seg etter alt damene mener. Noen hobbyer må man jo ha, og MC er ikke en dum en.

Nei, finn kjørelysten igjen, (enten på 1190’en, eller på noe annet) så får vi tatt oss noen turer til våren igjen.

Jeg stemmer i med Snikkeren :thumleft
Forhold som sprekker fordi man bevilger seg litt egentid vil sprekke uansett om man føyer seg i ett og alt, men kansje litt forskjøvet :-k

Prøv å ta vare på hobbyene dine, både ski om vinteren og sykkelen om sommeren er deg.
Det skal du værne om som best du kan :D

Jeg nesten forlanger at vi treffes på veien neste år :thumleft

Toppen

Vis innlegg fra forrige:  Sorter etter  
Legg inn nytt emne  Svar på emne  [ 289 innlegg ]  Gå til side Forrige 116 17 18 19 20

Alle klokkeslett er UTC+02:00