tshansen wrote:Se der ja, meget bra... håper det når litt fram til folket og at du får litt henvendelser noda
Tusen takk for kreditering av bilde
Er det slik at han må promotere sine egne filmer i alle artiklene sine?
Ja du vet når pressen maser og det koker som verst så er det ikke godt å huske hvem som har tatt bilder og ikke...Det blir nok bedre når jeg får teamet opp å gå på en skikkelig måte osv med pressekontakt og bortforklaringsansvarlig osv osv Men får si som politikerne sier HVIS noen føler seg støtt og krenket osv så skal jeg selvsagt beklage
Ang filmen som var med der så vet jeg ikke hva redaksjonen i MC-avisa ønsker. Men den er jo med å viser noe av Grustur i øst den og. (jeg har ikke sett hele )
Men det jeg kom på etterpå og som jeg skammer meg over er at det ikke ble nevnt noe at jeg har med noen som hjelper til, BMWilly og Epylypzon. Det treffet på skauen med forumet hadde ikke vært helt det samme uten de.
Ja, nå har'a Betty vært på slankær'n. Blitt kvitt noe tung- og lettmetaller. Solgt unna alukofferter og tåppbåksen.
Etter noen erfaringer på TET Sverige så er nå pakking i lightversjon godt etablert..
Alukassene og tåppbåksen veier med rack ca 16-17 kg TOMME!!!
Detta blir lekkert.
Jeg har forresten et sett med Enduristan Monsoon3 til salgs til en god pris. Brukt på en tur..
I would like to apologize to anyone I have not yet offended.
Please be patient, I will get to you shortly
------------------------------------------------------------ 2019: Nye dekk på 1900 km - Mitas E-07+
------------------------------------------------------------ Instagram YouTube MyRoute-app
biker7 wrote:Ser at sittekomforten til kjærringa ikke har så stor prioritet lengre [emoji38] Og bytt ut de blinklysa dine, så sparer du noen kilo til !
Nei kjærringa får jeg ikke med frivillig, så jeg må ha ei slik plate å tjore hu fast på haha.
JRO wrote:Går ikke Betty fort nok i og med at du prøver å lette henne. Hva er det du mangler akselerasjon eller toppfart.
Neida, hu Betty går fort nok, og akser fort nok til mitt bruk. Og hovedmålet var ikke å lette hu mest mulig, da burde jeg vel ha begynt med han som sitter oppå....
Men 17 kg merkes helt klart, og jeg vil ha bagasjen tettere inn på sykkern for å få den mer manøvrerbar. Så hovedmålet var å få til en grei bagasjeløsning. Vektreduksjon var en bonus.
Og med veska bak der så blir det litt mer balanse.
Hvis du vil ha en smidigere sykkel til sånn "knoting" i bushen, så tipper jeg det snart er en sånn 690 til salgs borti Bergens-traktene Eller kanskje dere kan bytte ?
biker7 wrote:Hvis du vil ha en smidigere sykkel til sånn "knoting" i bushen, så tipper jeg det snart er en sånn 690 til salgs borti Bergens-traktene Eller kanskje dere kan bytte ?
Neida Betty blir ikke bytta ut vettu Men jeg lurer på om jeg blir engasjert av Eidsiva til å rydde bredere gater for høgspenten rundt omkring
Pål wrote:Fortsetter Betty å slanke seg i den hastigheten her så veier hun snart det samme som 3,1 desiliter'n
Eller.. Da hadde det vel bare vært ramma igjen
Tror det nok er bra med slanking nå.... hvertfall på Betty
Merklig hvor mange tusen vi bruker på å slanke syklene, mens sjåførene ser bare ut til å øke i volum for hvert år som går
I would like to apologize to anyone I have not yet offended.
Please be patient, I will get to you shortly
------------------------------------------------------------ 2019: Nye dekk på 1900 km - Mitas E-07+
------------------------------------------------------------ Instagram YouTube MyRoute-app
Trommehvirvel....
Da kan jeg få lov til å presentere en verdensnyhet: Den eneste BMW R1150GS i VERDEN med TwinPegs.
Et godt samarbeid med innehaveren av patenten, firmaet og hjernen bak TwinPegs har resultert i at jeg nå er verdens første turoperatør som kjører med TwinPegs, og har den eneste R1150GS i verden med dette utstyret. Det har vært noen timer med filing og tilpassning, men n sitter de som et skudd. Dette blir jææævlig artig å teste ut. Men det skal jeg gjøre en annen dag det ikke regner, nå skal jeg ha meg en øl!
Ikke dårlig at gamle Betty blir utstyrt med en slik verdensnyhet.
Dette prinsippet har man på KTM 690 Rally også, men man bruker eksosrørene til å sette hælen på. Det er påsveiset en plate som gjør at man ikke smelter støvelen.