Ble stillt her, sÄ da kan jeg jo oppdatere litt sÄ alle mine ivrige fÞlgere her inne ikke skal fÞle seg glemt
Det er nÄ nÞyaktig 2 uker og 2 dager siden jeg begynte hestekuren, og vektreduksjonen er i skrivende stund 9.2kg. Det er nesten fem kilo pr. Uke
Det vil ikke gÄ like radig hele veien, men jeg tror at 30 kg. Er borte i god tid fÞr 3mnd. Er gÄtt. Faktisk synes jeg det gÄr langt bedre nÄ. FÞler meg ikke spesielt sulten lenger, selv om jeg er ganske «tom». Pleier Ä ta meg en liten skive sylteagurk for Ä fÄ smaken pÄ noe inni mellom.
Den hardeste tiden er etter ett par dager etter start og en uke eller to etter det. SÄ begynner kroppen og tilvenne seg litt. Fra nÄ av er dette bare ren plankekjÞring for min del. Folk kan gomle mat og frÄde alt dem orker. Jeg bryr meg rett og slett ikke om det.
Det jeg savner mest er utrolig nok en pils. Men det er vel kanskje ikke det smarteste og prioritere akkurat nÄ
GÄr jeg ned 3 kg. I uken heretter sÄ er jeg veldig fornÞyd. Da runder jeg 30 kilo pÄ ca. To mÄneder. Hvis jeg gjÞr det, sÄ fortsetter jeg like godt litt til. Men tre mÄneder er uansett maks. Merker jeg mÄ ha mer kalorier for Ä fungere i hverdagen og pÄ jobb.