Bjerknez - Kampen med kaloriene

Skriv litt om deg selv, hva du gjør, hobbyer osv.
JK95
Posts: 3558
Joined: 10 Oct 2015 10:40
MC: Uvisst pr dd
Location: Sundsvall

Re: Bjerknez - Kampen med kaloriene

Post by JK95 »

Jeg må jo spørre, skal du faktisk til Trondheim denne gangen, eller rett over Trondheimsfjorden til Rissa? :lol: Det er nemlig fortsatt ikke Trondheim :erte :lol:
Bjerknez

Re: Bjerknez - Kampen med kaloriene

Post by Bjerknez »

JK95 wrote:Jeg må jo spørre, skal du faktisk til Trondheim denne gangen, eller rett over Trondheimsfjorden til Rissa? :lol: Det er nemlig fortsatt ikke Trondheim :erte :lol:
Haha... for MEG er alt det der Trondheim. Men jeg kjører vel innom Trondheim før jeg kommer dit?
JK95
Posts: 3558
Joined: 10 Oct 2015 10:40
MC: Uvisst pr dd
Location: Sundsvall

Re: Bjerknez - Kampen med kaloriene

Post by JK95 »

Bjerknez wrote:
JK95 wrote:Jeg må jo spørre, skal du faktisk til Trondheim denne gangen, eller rett over Trondheimsfjorden til Rissa? :lol: Det er nemlig fortsatt ikke Trondheim :erte :lol:
Haha... for MEG er alt det der Trondheim. Men jeg kjører vel innom Trondheim før jeg kommer dit?
I og med at du er gjennom halve fylket så er nok Trøndelag mer passende, men jeg har da tatt feil på Moss og Fredrikstad selv :roll: :lol: :lol:
Om du kommer via E39 fra Molde så vet jeg om to bedre veier enn den du tok sist, da kjørte du vel E6 rett inn i Trondheim sentrum og derfra ut til fergeleiet?
User avatar
ojda
Bamsefar
Posts: 9124
Joined: 09 Apr 2008 20:45
MC: "Helene-GS" BMW R1200GS-Rallye. 2018.
+ en Rally til: 2022 - Honda CRF300 Rally "Doffen"👍😇
2023 - Aprilia Tuareg660 "Amanda" 🫣
Location: Kristiania

Re: Bjerknez - Kampen med kaloriene

Post by ojda »

JK95 wrote:
Bjerknez wrote:
JK95 wrote:Jeg må jo spørre, skal du faktisk til Trondheim denne gangen, eller rett over Trondheimsfjorden til Rissa? :lol: Det er nemlig fortsatt ikke Trondheim :erte :lol:
Haha... for MEG er alt det der Trondheim. Men jeg kjører vel innom Trondheim før jeg kommer dit?
I og med at du er gjennom halve fylket så er nok Trøndelag mer passende, men jeg har da tatt feil på Moss og Fredrikstad selv :roll: :lol: :lol:
Om du kommer via E39 fra Molde så vet jeg om to bedre veier enn den du tok sist, da kjørte du vel E6 rett inn i Trondheim sentrum og derfra ut til fergeleiet?
Skal du "kile" :erte en slik en som Bjerknez, skal du fortelle han at Sarpsborg og Fredrikstad egentlig er samma plassen \:D/ :lol: :lol:
2020: 17000km. 19: 16.6k. 18: 22k. 17: 19k. 16: 28k. 15: 22k. 14: 24k. 13: 25k. 12: 19k. 11: 9k.
JK95
Posts: 3558
Joined: 10 Oct 2015 10:40
MC: Uvisst pr dd
Location: Sundsvall

Re: Bjerknez - Kampen med kaloriene

Post by JK95 »

ojda wrote: Skal du "kile" :erte en slik en som Bjerknez, skal du fortelle han at Sarpsborg og Fredrikstad egentlig er samma plassen \:D/ :lol: :lol:
Vet, men trodde det sa seg selv :roll: Dessuten er jo de to stedene for nær hverandre, i og med at det er samme plass :lol:
Bjerknez

Re: Bjerknez - Kampen med kaloriene

Post by Bjerknez »

ojda wrote:
JK95 wrote:
Bjerknez wrote: Haha... for MEG er alt det der Trondheim. Men jeg kjører vel innom Trondheim før jeg kommer dit?
I og med at du er gjennom halve fylket så er nok Trøndelag mer passende, men jeg har da tatt feil på Moss og Fredrikstad selv :roll: :lol: :lol:
Om du kommer via E39 fra Molde så vet jeg om to bedre veier enn den du tok sist, da kjørte du vel E6 rett inn i Trondheim sentrum og derfra ut til fergeleiet?
Skal du "kile" :erte en slik en som Bjerknez, skal du fortelle han at Sarpsborg og Fredrikstad egentlig er samma plassen \:D/ :lol: :lol:
Haha... Jeg sier ikke mer:
https://www.vg.no/nyheter/innenriks/fre ... /24010582/
JK95
Posts: 3558
Joined: 10 Oct 2015 10:40
MC: Uvisst pr dd
Location: Sundsvall

Re: Bjerknez - Kampen med kaloriene

Post by JK95 »

Den kåringen må da være gjort av en østlandsavis som ikke bryr seg om steder nord for Sinsenkrysset? :-k
JohnnyTh
Posts: 453
Joined: 15 Jul 2010 13:36
MC: GTR1400

Re: Bjerknez - Kampen med kaloriene

Post by JohnnyTh »

Ser det prates om kalorier tidligere og jeg har gått ned 10kilo med fett siste 8 månedene. Jeg fant en kur som virket. Den heter: Get of your ass and do somthing. Jeg begynte å trene litt lett, spise litt mindre men det samme. Vekten kryper nedover og viser nå 92 og going doen :) målet når jeg startet var 93 kilo, men nå tenker jeg at jeg skal klare 90 og.
At jeg kom hjem fra Korea til tomt hus og ei kjerring som hadde flyttet ut hjalp og litt siden jeg bare har begravd meg i arbeid for å ikke kjede meg ihjel.

Eneste er at jeg er litt redd rukkajakka er for stor. Har ikke prøvd den enda. Den skreddersydde dressen jeg fikk sydd i Singapore er for stor :(
Bjerknez

Re: Bjerknez - Kampen med kaloriene

Post by Bjerknez »

Det å «finne en kur» som virker er jo uhyre enkelt. Mindre kalorier inn enn ut. Det er vel på selve gjennomføringen det ofte går galt.

Hvordan man gjør det får være opp til hver enkelt :)

Grattis med vektnedgangen :)

Jeg stopper nok på rundt 90 kg. Jeg også. Da har jeg pint meg nok for denne gang :)
Locked