Bjerknez - Kampen med kaloriene

Skriv litt om deg selv, hva du gjør, hobbyer osv.
User avatar
hakhap
Mr Illustrator
Posts: 2929
Joined: 06 Oct 2015 06:50
MC: Aprilia Tuono V4 1100 RR
Location: Buskerud
Contact:

Re: Bjerknez - Det nærmer seg...

Post by hakhap »

Da tenker jeg være tidlig ute å gratulere Bjerknez med en Rocket III lagom til sommerturen :thumleft
" Tuono: Italian for Holy Crap this is Quick" - MCN
Youtube
Flickr
Instagram
Image
Bjerknez

Re: Bjerknez - Det nærmer seg...

Post by Bjerknez »

hakhap wrote:Da tenker jeg være tidlig ute å gratulere Bjerknez med en Rocket III lagom til sommerturen :thumleft
Hehe, tror sjansene er relativt små for at jeg kjøper meg en slik. Jeg vet ikke engang på nåværende tidspunkt om jeg kjører MC om ett par år. Må nok avvente vurdering av inbytte til etter påfølgende sommer og etter at jeg har fått veistøv på bimmern. Den er jo knapt innkjørt :lol:
User avatar
Kant1
Onkel
Posts: 3185
Joined: 06 Oct 2015 06:10
MC: BMW R1250GSA 2019

Yamaha XTZ 660 Ténéré 1997 (Gamlegutten)

Re: Bjerknez - Det nærmer seg...

Post by Kant1 »

Cruisersykkel er vel det foretrukne redskap for de som skulle ønske at de hadde hatt lyst til å kjøre MC.
Nothing last forever---- Nichts is für die Ewigkeit
Norges kanskje beste MC blogg:
http://www.kant1.no
User avatar
Desmo
Posts: 9112
Joined: 22 May 2005 08:52
MC: Ducati Monster S4RS
Triumph Scrambler 900
Location: Lena

Re: Bjerknez - Det nærmer seg...

Post by Desmo »

Ambro wrote:
Desmo wrote:
Bjerknez wrote: Hehe, husker første gang jeg hørte en som kom med en slik italiener med tørrclutch. Var sikker på at det var noe seriøst galt med den motoren. Men så kom det fem til med samme sykkel og med samme lyd, og da var jeg vel ganske sikker på at det skulle være sånn. Men for en usedvanlig fæl lyd.... [-(

Tut-tut-tut! Tørrclutchen er en viktig del av symfoniorkesteret fra Bologna. De nye uten er ødelagt!
[youtube][/youtube]
Syns det låter fint uten tørrclutchen jeg :D
[youtube][/youtube]
Mangler noe viktig i mine ører.
"We have met the enemy and he is us!"
-Pogo
;)
User avatar
KliffArne
Posts: 705
Joined: 04 Jun 2016 19:01
MC: BMW R1150GS
Moto Gussi heimelaga
+diverse skrot

Re: Bjerknez - Det nærmer seg...

Post by KliffArne »

tshansen wrote:Nå legger dere ballen død! Jeg har skjønt at Ove ikke er din aller største favoritt Ole, men å rulle denne ballen videre med sitater fra lovdata er helt forbanna unødvendig!
Ove er favoritten min, han har så mange "gullkorn fra pikemunn".

Ellers kan man kanskje være enig om å legge ballen død, men hvordan gjør man egentlig det? Er jo en litt "stygg" sak, eller?

tshansen wrote:En vandrehistorie/røverhistorie er sklidd helt ut, og du misser kanskje humoren enkelte medlemmer har seg i mellom. Du får lov å tenke ditt, du har fått lov å si ditt opp til flere ganger om denne hendelsen, men nå holder det :thumleft
Her snakker du tull, ingenting har sklidd ut, historien ble ikke fremsatt som hverken røverhistorie eller vandrerhistorie. Hadde den det blitt, så kunne man kanskje sett humoren i det.

Hadde jeg vært den som hadde fortalt noe sånt på et åpent forum, så hadde jeg fortest mulig sagt at jeg tulla :redface
Bjerknez

Re: Bjerknez - Det nærmer seg...

Post by Bjerknez »

Kant1 wrote:Cruisersykkel er vel det foretrukne redskap for de som skulle ønske at de hadde hatt lyst til å kjøre MC.
Du har egentlig kanskje et lite poeng der onkel.

Men føler jeg legger den ballen død enn så lenge uansett. Det blir ikke noe bytte på meg i første omgang uansett :thumleft
User avatar
hakhap
Mr Illustrator
Posts: 2929
Joined: 06 Oct 2015 06:50
MC: Aprilia Tuono V4 1100 RR
Location: Buskerud
Contact:

Re: RE: Re: Bjerknez - Det nærmer seg...

Post by hakhap »

Bjerknez wrote:
Men føler jeg legger den ballen død enn så lenge uansett. Det blir ikke noe bytte på meg i første omgang uansett :thumleft
Det der har du sagt så mange ganger og ikke holdt så det tror vi ikke noe på lenger :D

misspelling with autocorrect
" Tuono: Italian for Holy Crap this is Quick" - MCN
Youtube
Flickr
Instagram
Image
JK95
Posts: 3558
Joined: 10 Oct 2015 10:40
MC: Uvisst pr dd
Location: Sundsvall

Re: RE: Re: Bjerknez - Det nærmer seg...

Post by JK95 »

hakhap wrote:
Bjerknez wrote:
Men føler jeg legger den ballen død enn så lenge uansett. Det blir ikke noe bytte på meg i første omgang uansett :thumleft
Det der har du sagt så mange ganger og ikke holdt så det tror vi ikke noe på lenger :D

misspelling with autocorrect
Er ikke tro oppskrytt? :-s
Bjerknez

Re: RE: Re: Bjerknez - Det nærmer seg...

Post by Bjerknez »

hakhap wrote:
Bjerknez wrote:
Men føler jeg legger den ballen død enn så lenge uansett. Det blir ikke noe bytte på meg i første omgang uansett :thumleft
Det der har du sagt så mange ganger og ikke holdt så det tror vi ikke noe på lenger :D

misspelling with autocorrect
Haha, tiden får vise :lol:
User avatar
Tommas
Posts: 5890
Joined: 05 Oct 2015 13:39
MC: 2007 V-Strom 1000

Re: Bjerknez - Det nærmer seg...

Post by Tommas »

La meg oversette for dere:

"Det blir ikke noe bytte på meg i første omgang" betyr "Jeg har ikke funnet noe jeg har skikkelig lyst på enda, men når jeg gjør det så blir det ny sykkel før dere vet ordet av det"

8) :lol:
User avatar
Toven
Posts: 2723
Joined: 20 Aug 2008 17:50
MC: 2021 MT-09 SP
Location: Stathelle

Re: Bjerknez - Det nærmer seg...

Post by Toven »

Tommas wrote:La meg oversette for dere:

"Det blir ikke noe bytte på meg i første omgang" betyr "Jeg har ikke funnet noe jeg har skikkelig lyst på enda, men når jeg gjør det så blir det ny sykkel før dere vet ordet av det"

8) :lol:
haha :lol:
Bjerknez

Re: Bjerknez - Det nærmer seg...

Post by Bjerknez »

Tommas wrote:La meg oversette for dere:

"Det blir ikke noe bytte på meg i første omgang" betyr "Jeg har ikke funnet noe jeg har skikkelig lyst på enda, men når jeg gjør det så blir det ny sykkel før dere vet ordet av det"

8) :lol:
Haha, er vel slik det har gått for seg til nå ja, så jeg ser at uttalesene mine ikke virker alt for troverdige. Men tiden får vise hva som skjer. Tar dette ganske lugn akkurat nå.
Bjerknez

Re: Bjerknez - Det nærmer seg...

Post by Bjerknez »

Da er det bare noen få timer til jeg skal avgårde og hente førerkortet mitt \:D/
User avatar
supermons
Administrator
Posts: 6263
Joined: 18 Nov 2005 17:32
MC: Suzuki GSX750
Location: Hovedstaden

Re: Bjerknez - Det nærmer seg...

Post by supermons »

Bjerknez wrote:Da er det bare noen få timer til jeg skal avgårde og hente førerkortet mitt \:D/
\:D/ \:D/ \:D/
User avatar
ojda
Bamsefar
Posts: 9123
Joined: 09 Apr 2008 20:45
MC: "Helene-GS" BMW R1200GS-Rallye. 2018.
+ en Rally til: 2022 - Honda CRF300 Rally "Doffen"👍😇
2023 - Aprilia Tuareg660 "Amanda" 🫣
Location: Kristiania

Re: Bjerknez - Det nærmer seg...

Post by ojda »

Bjerknez wrote:Da er det bare noen få timer til jeg skal avgårde og hente førerkortet mitt \:D/
Du får ta med ei plate melkesjokolade å gi de som takk for at de har passet så bra på det =D>

Ellers: Vel overstått :thumleft
2020: 17000km. 19: 16.6k. 18: 22k. 17: 19k. 16: 28k. 15: 22k. 14: 24k. 13: 25k. 12: 19k. 11: 9k.
Locked