Orions corner - For tiden sykkelløs

Skriv litt om deg selv, hva du gjør, hobbyer osv.
Post Reply
User avatar
|Orion|
Posts: 7
Joined: 08 Oct 2015 22:47
MC: Våren 2016

Orions corner - For tiden sykkelløs

Post by |Orion| »

Hej ho!

Kan ikke annet enn å følge etter :)

For de som ikke kjenner meg. 32 år gammel Hallingdøl bosatt i Oslo. Jobber offshore, for tiden uten MC. Har hatt en Honda MSX 125cc tidligere, i tillegg til en Ducati Scrambler 804cc. Har så vidt begynt å spare opp til sykkel neste vår. Usikker hva det blir enda. Venter spent på hva Ducati blir å lansere av nyheter på Eicma-messa i November. Forhåpentligvis en 500cc Scrambler, eller noe annet moro.

Har funnet ut jeg er ikke på jakt etter det sprekeste, da jeg fortsatt er relativt fersk innen MC. Blir å legge ut hva som skjer her, etterhvert som jeg bestemmer meg.
User avatar
tshansen
Posts: 19236
Joined: 07 Mar 2006 02:07
MC: KTM 790 Adventure R 2019
Location: Bergen

Re: Orions corner - For tiden sykkelløs

Post by tshansen »

det må jeg si =D> Den karen også... Det var jaggu lenge siden. Utrolig synd at du måtte kvitte deg med sykkel så fort. Men har du funnet en løsning på parkeringsproblemet siden du er på jakt etter ny sykkel igjen?

Velkommen skal du være. Her blir du nok å finne deg godt til rette. De fleste her kjenner du jo til fra før :thumleft
I would like to apologize to anyone I have not yet offended.
Please be patient, I will get to you shortly
------------------------------------------------------------
2019: Nye dekk på 1900 km - Mitas E-07+
------------------------------------------------------------
Instagram
YouTube
MyRoute-app
User avatar
|Orion|
Posts: 7
Joined: 08 Oct 2015 22:47
MC: Våren 2016

Re: Orions corner - For tiden sykkelløs

Post by |Orion| »

LordShaft wrote:det må jeg si =D> Den karen også... Det var jaggu lenge siden. Utrolig synd at du måtte kvitte deg med sykkel så fort. Men har du funnet en løsning på parkeringsproblemet siden du er på jakt etter ny sykkel igjen?

Velkommen skal du være. Her blir du nok å finne deg godt til rette. De fleste her kjenner du jo til fra før :thumleft
Takk for det Lordshaft :)

Ja parkeringsanlegget var kun midlertidig stengt grunnet oppussing, så fra våren igjen er det good to go med ny sykkel. Parkering innendørs, 50 meter fra leiligheten. :thumleft
User avatar
tshansen
Posts: 19236
Joined: 07 Mar 2006 02:07
MC: KTM 790 Adventure R 2019
Location: Bergen

Re: Orions corner - For tiden sykkelløs

Post by tshansen »

Det er jo veldig gode nyheter :thumleft Blir spennende å se hva Eicma leverer, og hvordan det blir å påvirke valget ditt for ny sykkel :thumleft
I would like to apologize to anyone I have not yet offended.
Please be patient, I will get to you shortly
------------------------------------------------------------
2019: Nye dekk på 1900 km - Mitas E-07+
------------------------------------------------------------
Instagram
YouTube
MyRoute-app
User avatar
Snikkeren
Moderator
Posts: 2506
Joined: 31 May 2010 01:03
MC: KTM 690 Enduro R 2022
Contact:

Re: Orions corner - For tiden sykkelløs

Post by Snikkeren »

Velkommen hit ja.

Håper du får orden på parkering og at det snart står en ny sykkel i garasjen der. Ikke at den bare skal stå i garasjen altså. ;)


Sent from my iPhone using Tapatalk
User avatar
Elolz
Posts: 760
Joined: 21 Feb 2011 23:02
MC: Honda VTR SP1
Location: Bergen/Askøy

Re: Orions corner - For tiden sykkelløs

Post by Elolz »

Velkommen her, håper det blir sykkel på deg til våren. Spent på om du ender opp med en Scrambler igjen eller om det blir noe annet gøy. ;-)
User avatar
|Orion|
Posts: 7
Joined: 08 Oct 2015 22:47
MC: Våren 2016

Re: Orions corner - For tiden sykkelløs

Post by |Orion| »

Takk for det. 8)

Liker utseendet på Scrambleren, så fullt mulig det blir en ny om Ducati lanserer nye utgaver neste år.
Post Reply