inunf skrev:
Gratulerer, stilig sykkel!

Takk er fin å kjøre også

Tommas skrev:
Jeg synes forresten de syklene ser skikkelige tøffe ut uten bokser på
Ellers så er svarte bokser også tøft, hva med litt foliering

De boksene er jo bare "på" når man er ute på langtur og med de på så ser det jo ikke ut uansett, men hadde kunnet gjort seg i sort, vinteren er LANG og eBay har folie så hvem vet

Har vel noen planer allerede, men må få kjørt litt og kjent litt på sykkelen før jeg bestiller alt for mye greier

ojda skrev:
Haha visste den skulle komme

jada gammal som ung, den går jo som et lokomotiv jo hadde hjelpemiddelsentralen lånt ut sånne så hadde jeg gått av med pensjon idag for dette var morro

Flanker skrev:
Gratulerer med herlig sykkel! Har siklet litt på tilsvarende modell selv

Takk,Utrolig bra med dreiemoment ihvertfall uten at jeg har kjørt så mye annet da

Palma skrev:
Grattis med flott grushoj. Du må bare komme på grusturen og få litt støv på den
Sent fra min SM-A320FL via Tapatalk
Visst det er plass til en liten unge der som kan passe på de eldre så stiller jeg gjerne opp og lærer litt jeg for gruskjøring har jeg ikke peiling på

supermons skrev:
Grattis!
Takk

Ambro skrev:
Gratulerer med fantastisk sykkel!
Takk

Idag fikk jeg rulla Randsfjorden rundt og det er vel litt over 30mil elns, storfornøyd med motor og karakteristikk bra med punch uansett hvilket gir/turtall man har som er deilig, sånn var det ikke med yamahaen

den bare drar sterkt avgÃ¥rde som et lokomotiv visst man vrir litt hardt pÃ¥ rulla [RAISED FIST]ï¸
Også demperne da, fyflate vestsiden av randsfjorden som før var humpete og jævlig er nå blitt "bestsiden" av fjorden

satt demperne i comfort og da suste man over en hver hump uten problemer, begynte nesten og lete etter telehiv også videre for og utfordre demperne

Setet er litt i hardeste laget kanskje vist man skal veldig langt, ellers så virker alt tipp topp til nå

angrer ikke lenger på salget av yamahaen heller

Sent from my iPhone using Tapatalk