freddy.ein.zwei.drei

Skriv litt om deg selv, hva du gjør, hobbyer osv.
User avatar
tshansen
Posts: 19236
Joined: 07 Mar 2006 02:07
MC: KTM 790 Adventure R 2019
Location: Bergen

Re: freddy.ein.zwei.drei

Post by tshansen »

Jeg sier bare sicaflex eller tec7 [emoji12] da vil ikke du få dette problemet igjen [emoji12] herlig bilde! Det våres
I would like to apologize to anyone I have not yet offended.
Please be patient, I will get to you shortly
------------------------------------------------------------
2019: Nye dekk på 1900 km - Mitas E-07+
------------------------------------------------------------
Instagram
YouTube
MyRoute-app
User avatar
Trondgv
Posts: 2977
Joined: 07 Oct 2015 13:15
MC: 1994 Ducati 900SS
Location: Karmøy

Re: freddy.ein.zwei.drei

Post by Trondgv »

Får nok et problem vis de skal av igjen. :lol: Men det blir nok ikke hans problem, du skal se at han selger Yamaha(Hahaha)en i løpet av året og kjøper seg traktor. :thumleft
JK95
Posts: 3560
Joined: 10 Oct 2015 10:40
MC: Uvisst pr dd
Location: Sundsvall

Re: freddy.ein.zwei.drei

Post by JK95 »

Trondgv wrote:Får nok et problem vis de skal av igjen. :lol: Men det blir nok ikke hans problem, du skal se at han selger Yamaha(Hahaha)en i løpet av året og kjøper seg traktor. :thumleft
Nei, ikke begynn å push traktor du også nå da? :-s Du hadde en leken KTM, og ble bitt av traktorvirus, ikke spre det til alle :lol:
User avatar
Trondgv
Posts: 2977
Joined: 07 Oct 2015 13:15
MC: 1994 Ducati 900SS
Location: Karmøy

Re: freddy.ein.zwei.drei

Post by Trondgv »

JK95 wrote:
Trondgv wrote:Får nok et problem vis de skal av igjen. :lol: Men det blir nok ikke hans problem, du skal se at han selger Yamaha(Hahaha)en i løpet av året og kjøper seg traktor. :thumleft
Nei, ikke begynn å push traktor du også nå da? :-s Du hadde en leken KTM, og ble bitt av traktorvirus, ikke spre det til alle :lol:
Jeg har fortsatt en leken KTM, men storkoser meg på traktoren og. Traktorviruset er ikke det verste jeg er blitt smittet av. :roll: Senest i dag hadde jeg meg en god del fine mil. :thumleft Du da, kjørt mye i det siste? :smt006
freddy123
Posts: 1775
Joined: 05 Oct 2015 20:11
MC: sportster 883 iron...
yaaaamahahaha FZ8`n heftig racing

Re: freddy.ein.zwei.drei

Post by freddy123 »

Slapp av blir ikke traktor med det første her nei [emoji23]

Vi får se hva som skjer etter årets sesong, blir yamahen hele denne sesongen ihvertfall [emoji2]

Foreløpig så stortrives jeg på den og ser ingen grunn til bytte [emoji106]


Sent from my iPhone using Tapatalk
User avatar
Toven
Posts: 2723
Joined: 20 Aug 2008 17:50
MC: 2021 MT-09 SP
Location: Stathelle

Re: freddy.ein.zwei.drei

Post by Toven »

Se der ja, moro :D

Men jeg må klage litt.. fytti å skidden sykkelen din er Mr.Freddy [-(
JK95
Posts: 3560
Joined: 10 Oct 2015 10:40
MC: Uvisst pr dd
Location: Sundsvall

Re: freddy.ein.zwei.drei

Post by JK95 »

Trondgv wrote:
JK95 wrote:
Trondgv wrote:Får nok et problem vis de skal av igjen. :lol: Men det blir nok ikke hans problem, du skal se at han selger Yamaha(Hahaha)en i løpet av året og kjøper seg traktor. :thumleft
Nei, ikke begynn å push traktor du også nå da? :-s Du hadde en leken KTM, og ble bitt av traktorvirus, ikke spre det til alle :lol:
Jeg har fortsatt en leken KTM, men storkoser meg på traktoren og. Traktorviruset er ikke det verste jeg er blitt smittet av. :roll: Senest i dag hadde jeg meg en god del fine mil. :thumleft Du da, kjørt mye i det siste? :smt006
Du skal jo selge, eller? :-k Hahah, burde sett den kommentaren komme :lol: =D> Nei, har ikke det, gni det inn du :thumleft Gjenntar meg selv når jeg sier at fruen har et godt argument for å få meg sør i at sesongen starter tidligere :-#
freddy123
Posts: 1775
Joined: 05 Oct 2015 20:11
MC: sportster 883 iron...
yaaaamahahaha FZ8`n heftig racing

Re: freddy.ein.zwei.drei

Post by freddy123 »

Toven wrote:Se der ja, moro :D

Men jeg må klage litt.. fytti å skidden sykkelen din er Mr.Freddy [-(
Ja den e veldig skidden nå ja [emoji2] men æ skal gi den en god vask og polering nuhh med en gang æ [emoji6]

Blir å ta frem drillen polere opp eksosen med autosol gi hele sykkelen og kjede en real vask også polere og vokse sykkel og felger [emoji2]da blir den god som ny [emoji2]


Sent from my iPhone using Tapatalk
freddy123
Posts: 1775
Joined: 05 Oct 2015 20:11
MC: sportster 883 iron...
yaaaamahahaha FZ8`n heftig racing

Re: freddy.ein.zwei.drei

Post by freddy123 »

Har det helt greit nå ja [emoji41]

19 varmegrader sol fra åpen himmel og tur med mc [emoji2]

Image


Sent from my iPhone using Tapatalk
freddy123
Posts: 1775
Joined: 05 Oct 2015 20:11
MC: sportster 883 iron...
yaaaamahahaha FZ8`n heftig racing

Re: freddy.ein.zwei.drei

Post by freddy123 »

Ei litta kveldstur måtte til idag før regnet setter inn og stopper mulighet for kjøring i noen dager.

Var litt småkjølig ute så da var det deilig med varmeholkene på full guffe [emoji2]

Merker meg at jeg ble raskt vant til draget og oppførselen til sykkelen i år, ikke som ifjor når jeg hoppet over på denne og startet og kjøre når jeg var vandt med HD'n sine 52hk, da måtte jeg venne meg om helt siden alt omtrent var annerledes mellom de to syklene.

Merker at draget ikke lenger er like WOW her går det unna som ifjor heller og det hele føltes veldig kontrollert ut som en trimma lett-mc [emoji1]men for all del det går fortsatt mere en bra nok [emoji1][emoji6]
Litt turtall på maskineriet så skyver det greit avgårde.

Kjørte en fin lokal rute som ikke er alt for lang, snudde halvveis og kjørte samme vei tilbake, den runden tilbake så ble det aktsom fin kjøring med riktig fartstilpasning [emoji1]

Ja fikk nå lufta meg før regnet kommer og det var digg, nå kan det bare bøtte ned så en får vaska vekk salt og dritt fra vinteren.

NB! Toven bildene kan inneholde sterke scener som møkkete mc i fint landskap, lukk derfor øynene for og unngå skader og psykiske lidelser [emoji23][emoji28]





Image
Image


Sent from my iPhone using Tapatalk
Bjerknez

Re: freddy.ein.zwei.drei

Post by Bjerknez »

"Trimma lett moped" :lol: :lol:
Å vipps... så ble det vel bytte av sykkel vil jeg tro? :lol:
freddy123
Posts: 1775
Joined: 05 Oct 2015 20:11
MC: sportster 883 iron...
yaaaamahahaha FZ8`n heftig racing

Re: freddy.ein.zwei.drei

Post by freddy123 »

Nåja, det blir nok yamaha på meg ut denne sesongen også, men til høsten så skal den nok selges så får en se hva det blir for noe da...

Leker litt med tanken og kjøpe meg en porsche 911 faktisk eller e46M3, men time will show [emoji1](de planene blir nok skrinlagt når jeg får se forsikringsprisen)

Blir det bil på meg så blir det ikke ny sykkel med det første, men visst jeg skal ha ny bike så er det mange kule sykler jeg kunnet tenkt meg og tatt en nærmere titt på og prøvekjørt [emoji3]

Men ikke noe jeg gidder og tenke på nå det her skal uansett kjøre yamaha ut sesongen [emoji3][emoji1307][emoji1307][emoji6]


Sent from my iPad using Tapatalk
User avatar
Trondgv
Posts: 2977
Joined: 07 Oct 2015 13:15
MC: 1994 Ducati 900SS
Location: Karmøy

Re: freddy.ein.zwei.drei

Post by Trondgv »

Da må du for guds skyld gå for Porschen i så fall. :shock:
JK95
Posts: 3560
Joined: 10 Oct 2015 10:40
MC: Uvisst pr dd
Location: Sundsvall

Re: freddy.ein.zwei.drei

Post by JK95 »

Trondgv wrote:Da må du for guds skyld gå for Porschen i så fall. :shock:
Neinei, ikke kjøp taksenka, bredda og strekkt boble med to ekstra sylindre [-X
User avatar
Trondgv
Posts: 2977
Joined: 07 Oct 2015 13:15
MC: 1994 Ducati 900SS
Location: Karmøy

Re: freddy.ein.zwei.drei

Post by Trondgv »

JK95 wrote:
Trondgv wrote:Da må du for guds skyld gå for Porschen i så fall. :shock:
Neinei, ikke kjøp taksenka, bredda og strekkt boble med to ekstra sylindre [-X
Uffda..
Post Reply