Men best var nå den klassiske boble-vitsen (eller "sannheten");LordShaft wrote: Den å x antall lada vitser hehe
Heyh, ikke kast tyggegummien ut ruta. Det kan komme ei bobla og sette seg fast.
Men best var nå den klassiske boble-vitsen (eller "sannheten");LordShaft wrote: Den å x antall lada vitser hehe
Nei, det kan du si... Men det er da mye duppeditter begynner å ta kvelden. Dieselvarmer, div. småelektrisk som vindusheiser, EGR-ventiler og MAF-sensorer. Slitedeler er greit, det må man regne med. Når disse andre greiene begynner å svikte, da er det bye bye bil for min del.hakhap wrote:160k km er ikke mye for en bil det
Bensin-CRV'n min har gått 370k vedlikeholdsfrie km uten noe krøll ... men nå kan det se ut som jeg må ut med en 100-lapp for en ny temp.-føler.Flanker wrote:Nei, det kan du si... Men det er da mye duppeditter begynner å ta kvelden. Dieselvarmer, div. småelektrisk som vindusheiser, EGR-ventiler og MAF-sensorer. Slitedeler er greit, det må man regne med. Når disse andre greiene begynner å svikte, da er det bye bye bil for min del.hakhap wrote:160k km er ikke mye for en bil det
Var samme historien med min forrige, en Nissan Primera diesel. Derfor ser jeg primært etter en bensinbil neste gang, for å slippe alt dette leamikket som er i en moderne dieselmotor og som på sikt skaper problemer. Det er imidlertid ikke så enkelt, når 98% av bilene i denne klassen (Passat og dess like) er solgt med dieselmotor