Trondgv wrote:Da er vel dette en av de få gangene jeg er SKIKKELIG glad for å ta feil? Vis vi tar vekk 1 sylinder, 290cc og beveger oss over mot England?
Glad for at jeg ikke var og så på Busa? Visste du ikke likte Honda, men Suzuki får du ikke fornærme
Du er på rett vei, men...
Trondgv wrote:Da er vel dette en av de få gangene jeg er SKIKKELIG glad for å ta feil? Vis vi tar vekk 1 sylinder, 290cc og beveger oss over mot England?
Glad for at jeg ikke var og så på Busa? Visste du ikke likte Honda, men Suzuki får du ikke fornærme
Du er på rett vei, men...
Suzuki er ikke det verste, men vis du velger Triumph over Suzuki så er det enda bedre.
Trondgv wrote:
Jeg er litt omvendt på motorkarakter, jeg like rekkefirer sykler, har ikke prøvd noe høyere enn 600cc, mulig det endrer seg vis jeg kaster meg på en 1000cc. S1000XR er en nydelig sykkel, den er ikke like gubbete som en GS og eller ikke like sportslig som en S1000RR, du er er vel halvgubbete da?
Kroppen som en gammel, men ung til sinns kanskje
Trondgv wrote:
Suzuki er ikke det verste, men vis du velger Triumph over Suzuki så er det enda bedre.
Jo så absolutt. Skal ha mye før jeg kjøper meg en Suzuki. Da må noe synge på siste værset først iallefall Triumph FTW i denne diskusjonen
Bytta tennplugg i dag, aner ikke hvordan en "brukt" skal se ut, ser dette bra ut? Bytta til en Iridium plug, mange som skryter disse opp i skyene på f650 syklene, i alle fall single spark. Får ta meg en tur senere i dag å se om det er noe forskjell i det hele tatt.
Vært på en liten tur i dag, litt regn og litt sol. Ble frysen på fingrene med sommerhanskene, men la gå, turen var fim den.
Fikk også prøvd å kjøre med 2 stk på sykkelen i dag da jeg kom over en stakkars Kawa sjåfør med røket kjede. RIP bakskjerm, plastikk under baksete og ledninger til lys. Han bodde visst rett nedi veien fra hvor jeg bor så da passa det fint. https://locatoweb.com/map/single/130698734