Kom til Onkel - Mitt liv med GSA- Når Lensmannen ringer jula inn..

Skriv litt om deg selv, hva du gjør, hobbyer osv.
User avatar
Kant1
Onkel
Posts: 3185
Joined: 06 Oct 2015 06:10
MC: BMW R1250GSA 2019

Yamaha XTZ 660 Ténéré 1997 (Gamlegutten)

Re: Kom til Onkel - Sidekofferter og valgets kvaler...

Post by Kant1 »

knutk wrote:
kvase wrote:Syns det var en stiv pris på den toppboksen 4 995,00 kr jeg har denne bare i alu farge https://shop.touratech.se/zega-pro-topc ... -trap.html
Når jeg ser prisen de tar der borte så må jeg le
Da de tar ca. 3400 hos KTM
https://www.ktm.com/no/travel/1090-adve ... es-luggage
Litt stiv pris ja. Til sammenligning koster BMWs alubokser ca 3700 + låsesylinder pr stk. (i Norge)

Av en eller annen grunn tar TT høyere pris i de Nordiske land. Nevnte koffert koster €379 + tysk moms i Tyskland, som ikke er ulikt prisen i UK.
Man får ikke bestillt fra Tyskland, de henviser til Scandinavisk TT.

Og om man bestiller fra UK, legger til frakt + moms + fortollingsgebyr er man opp i ca 5000 i alle fall, så skal man ned i pris må man fysisk stille opp i butikken i utlandet.

Om man går for Zega side-bokser tar det seg unektlig penest ut med tilsvarende på toppen. Har ikke erfaring med Zega, men de er penere å se på enn BMWs kofferter. De koster mer, i tillegg til dyrere pr enhet må man også (på GSA) legge til prisen på ny bagasjebærer, så ca 60% dyrere. (Prisene på TTs websider er uten moms)

Selv kjøpte jeg BMWs kofferte, de koster 3700 pr stk. De er på 35 L + 38 L. I tilleg har jeg en Givi toppboks på 58 L som jeg bruker når sjefen er med. Fordelen med Givi er størrelsen + at den står ca 5 cm lenger bak (i forhold til BMWs koffert), som gjør det romsligere for passasjer. Pga øket bredde er også ryggstøtten dobbelt så bred.
Mer vindfang i Givi'n, men stabil og fin å kjøre med opp til 180 +
Det er ikke akkurat billig nei, vi får se hva jeg gjør med den tåppbåx problematikken, det er vel uansett som et typisk I-landsproblem å regne? :D
BMW koffertene ser greie ut i svart, men jeg sikler nå engang på de fra TT, dels pga størrelse, dels pga utseende, men mest pga soliditet.
Jeg har et inntrykk av at innfestingen på boksene er veldig solid, OG kan i noe større grad repareres underveis på tur, om et skulle bli nødvendig.

Men du Knut, på messa snakket du om noen ventilhusbeskyttere du skulle ha, hva for type var det? Noen gummierte, forstod jeg?
Nothing last forever---- Nichts is für die Ewigkeit
Norges kanskje beste MC blogg:
http://www.kant1.no
knutk
Posts: 2360
Joined: 15 Jul 2009 07:56
MC: BMW R1250GSA, F850GSA, R90S

Re: Kom til Onkel - Sidekofferter og valgets kvaler...

Post by knutk »

Kant1 wrote:
Men du Knut, på messa snakket du om noen ventilhusbeskyttere du skulle ha, hva for type var det? Noen gummierte, forstod jeg?
Det er riktig.
Machine ART X-Head.
https://www.google.com/url?sa=t&source= ... 0Szc3gchSZ
De er ikke ute i markedet for 1250 enda, men like rundt hjørnet.
Selges hos Nippy Norman. Kommer til å bestille dem så snart de er i markedet..
De er laget i et halv hardt plast/gummi materiale og dekker effektivt åpningen i veltebøylene. De er skrudd fast til toppdeksel med forlengede bolter som normalt holder toppdekselet. De passer fint under bøyla og det fine med dem er at de er så myke at de ikke lett blir stripet opp i overflaten, mens et tilsynelatende stivere materiale er nærmest toppdekselet og sprer eventuell punktbelastning.

Om Zega bokser har jeg ingen erfaring.
Syntes å erindre at @Epzylon kjører med Zega bokser. Tror han sågar kvittet seg med BMW boksene til fordel for Zega til sin 1200..
User avatar
Kant1
Onkel
Posts: 3185
Joined: 06 Oct 2015 06:10
MC: BMW R1250GSA 2019

Yamaha XTZ 660 Ténéré 1997 (Gamlegutten)

Re: Kom til Onkel - Sidekofferter og valgets kvaler...

Post by Kant1 »

knutk wrote:
Kant1 wrote:
Men du Knut, på messa snakket du om noen ventilhusbeskyttere du skulle ha, hva for type var det? Noen gummierte, forstod jeg?
Det er riktig.
Machine ART X-Head.
https://www.google.com/url?sa=t&source= ... 0Szc3gchSZ
De er ikke ute i markedet for 1250 enda, men like rundt hjørnet.
Selges hos Nippy Norman. Kommer til å bestille dem så snart de er i markedet..
De er laget i et halv hardt plast/gummi materiale og dekker effektivt åpningen i veltebøylene. De er skrudd fast til toppdeksel med forlengede bolter som normalt holder toppdekselet. De passer fint under bøyla og det fine med dem er at de er så myke at de ikke lett blir stripet opp i overflaten, mens et tilsynelatende stivere materiale er nærmest toppdekselet og sprer eventuell punktbelastning.

Om Zega bokser har jeg ingen erfaring.
Syntes å erindre at @Epzylon kjører med Zega bokser. Tror han sågar kvittet seg med BMW boksene til fordel for Zega til sin 1200..
Takk for det Knut, blir å bestille slike :thumleft
Da tror jeg at utstyrslista er nokså klar, bare å trykke "send" på bestillingene... =D>
Nothing last forever---- Nichts is für die Ewigkeit
Norges kanskje beste MC blogg:
http://www.kant1.no
User avatar
Epylypzon
Posts: 1187
Joined: 14 Oct 2015 09:32
MC: 2016 BMW R1200GSA
2012 BMW F800GS Trophy
2002 Yamaha WR426F
2001 BMW R1150GS

Re: Kom til Onkel - Sidekofferter og valgets kvaler...

Post by Epylypzon »

Kant1 wrote:
knutk wrote:
Kant1 wrote:
Men du Knut, på messa snakket du om noen ventilhusbeskyttere du skulle ha, hva for type var det? Noen gummierte, forstod jeg?
Det er riktig.
Machine ART X-Head.
https://www.google.com/url?sa=t&source= ... 0Szc3gchSZ
De er ikke ute i markedet for 1250 enda, men like rundt hjørnet.
Selges hos Nippy Norman. Kommer til å bestille dem så snart de er i markedet..
De er laget i et halv hardt plast/gummi materiale og dekker effektivt åpningen i veltebøylene. De er skrudd fast til toppdeksel med forlengede bolter som normalt holder toppdekselet. De passer fint under bøyla og det fine med dem er at de er så myke at de ikke lett blir stripet opp i overflaten, mens et tilsynelatende stivere materiale er nærmest toppdekselet og sprer eventuell punktbelastning.

Om Zega bokser har jeg ingen erfaring.
Syntes å erindre at @Epzylon kjører med Zega bokser. Tror han sågar kvittet seg med BMW boksene til fordel for Zega til sin 1200..
Takk for det Knut, blir å bestille slike :thumleft
Da tror jeg at utstyrslista er nokså klar, bare å trykke "send" på bestillingene... =D>
Du gjør ikke feil med zega pro vs bmw boksene. De er mye mer solid bygget. Vurderer selv å bytte ut kassene på 1200`n.
User avatar
Kant1
Onkel
Posts: 3185
Joined: 06 Oct 2015 06:10
MC: BMW R1250GSA 2019

Yamaha XTZ 660 Ténéré 1997 (Gamlegutten)

Re: Kom til Onkel - Mens vi venter på....

Post by Kant1 »

Ting tar tid i påvente av leveringen av GSAen.. men, vi har et greit område å vente i.
Forrige uke blei det plutselig en forbedring av værmeldingen, og rørtanga blei parkert en trygg plass, og jeg stakk på tur.
Noen har kansje fått med seg at jeg drog en snartur til Lyngdal og Lindesnes. "The Fifty Shades of Green tour 2019, eller som andre ville kallet det:
"Den store vårturen"
Den får nok en egen liten story etterhvert, for her er litt om turen igår.

Bestemte meg for en lett justert repetisjon av HPR ruta fra ifjor, den har jeg rett nok kjørt mange mange ganger, men det er ikke så lett å bli lei av 520en over fjellet. Legg til herlige veier både FØR og etter fjellovergangen, så tåler den ruta MANGE repetisjoner. Iallefall sammen med andre venner på to hjul.
Jeg la ut melding på ettpar facebookgrupper, og til en forandring, blei det litt respons.

Den godeste Marthon kom til Heimdal lørdag kveld, og fikk både spekemat, øl og annen leskedrikke etter at jeg hadde fått på Tourance Next dekka jeg tenker å levere StorTigern med.

Søndag morgen, opp klokka 7, og klokka 8 er undertegnede, Marthon, Stian, Geir Inge med sin Dragster 800 klare for tur. Ved bensinstasjonen i Uskedalen står Jan Egil med sin Norton Commando 850 og venter, og sammen kruser vi 5 stykk utover fjorden i morgensol.

På fergekaien på Sydnes står Kristian med sin Tracer 900 og venter. Han skulle ha seg dfrokost på Sørkel Kay på Husnes, men de åpner ikke så tidlig, må vite.

Image

Heldigvis har kiosken på denne ferga tatt ansvar, så morratrøtte, frokostsultne MCister får seg det de vil ha.

Fergeturen gjennom Sunnhordalandsnaturen med holmer og skjær er alltid et eventyr.
Det er vel litt av essensen med denne ruta, det er så forskjellig natur gjennom hele dagen.

Nuvel, nå er vi her, og utsikten fra frokostbenken er et eventyr.

Image

Praten går leikende lett, og alle gleder seg over øyeblikket, og det som kommer av svinger.

Vel framme på Utbjoa glir vi i retning Isvik, og vi glei ganske fort.
Tenkte liksom at den "gamle" Norton'en ville henge litt etter, men der tok jeg GRUNDIG feil.

I en symfoni av vellyd henger han på oss andre med hundreogblomkål hestekrefter.

Litt forbi Isvik, i nordlig retning svinger vi av fra E134, og tar kursen mot Nedstrand.
Her er en liten justering av ruta jeg fant her forleden, og på en særdeles underholdende bygdaveg, tar vi en omvei til nedre Vats der vi treffer Rv 46 igjen.

Videre innover til Sandeid, der vi har planlagt en liten is-piss-bensinstopp.
Og sola, ja den skinner i Gjerdesdalen også, det er bare SÅ DEILIG å kjøre her på morrakvisten, og vite hva slags kjørefest som ligger forran oss.

Image

Image

Etter det foreskrevne kvarter er over, er det videre, 6 herrer på to hjul, i retning Sauda.
Svinger, svinger svinger, og noen få rettstrekker, og vi har en stans ved rasteplassen en mils vei før Sauda. fin utsikt over Saudafjorden

Image

og fine sykler på tur

Image

utsikt fra StorTigern i retning Sauda

Image
En av gutta vil toppe tanken i Sauda, så vi andre rekker en is der også, før vi har dagens hovedmåltid oppover mot fjellet.
Jeg er heldig og ligger bak Jan Egil på sin Norton, og det lydbildet når han drar på oppover bakkene kan knapt beskrives.

Men jeg tror til og med en barsking som Knut Arild Hareide ville likt den lyden, og ikke nok med det, denne sykkelen har fått masse oppgraderinger, og den går MER enn godt nok til å henge på oss andre. Årets definitive høydepunkt sålangt.

På "toppen" ved bautaen er det en liten stopp slik at Marthon kan oppdatere sine sosiale media, før gjengen fortærer resten av 520en.
Utsikten fra Ekkjeskaret blir jeg heller aldri lei, Røldal i mitt hjerte.

Image

Stian klør alltid i høyre lanke, og klarer ikke vente
Image

En lunchstopp med burger eller søndagsbuffet på Røldalsterrassen må vi ha, og gode og mette fortsetter 5 mann mot Skånevik, mens sistemann med Norton har litt strammere tidsskjema, og drar hjem via Odda og Folgefonntunnellen.

Utsikt nedover dalen i retning Odda
Image

Marthon henger på hjulet mitt
Image

Vi 5 andre derimot, tar alle de gamle veiene i retning Skånevik

Langfossen ved Eljarvik i Åkrafjorden
Image

Skulle tatt masse mer bilder, men når vi kjører mange i lag, blir det litt mindre av det. Desverre
En kort stopp på Trolljuv bru, og neste stopp blir på kaien i Skånevik.

Ferge til Utåker, og videre inn til Matre, der vi får landlov, og 17 min seinere jekker vi kalde cola fra kjøleskapet på låven.

Det var en fin dag :)
Nothing last forever---- Nichts is für die Ewigkeit
Norges kanskje beste MC blogg:
http://www.kant1.no
User avatar
ojda
Bamsefar
Posts: 9123
Joined: 09 Apr 2008 20:45
MC: "Helene-GS" BMW R1200GS-Rallye. 2018.
+ en Rally til: 2022 - Honda CRF300 Rally "Doffen"👍😇
2023 - Aprilia Tuareg660 "Amanda" 🫣
Location: Kristiania

Re: Kom til Onkel - Mens vi venter på....

Post by ojda »

Her var da masse flotte bilder Olav :thumleft
Man skulle nesten ha tatt seg en tur over til Vestlandet snart 8)
2020: 17000km. 19: 16.6k. 18: 22k. 17: 19k. 16: 28k. 15: 22k. 14: 24k. 13: 25k. 12: 19k. 11: 9k.
User avatar
tshansen
Posts: 19236
Joined: 07 Mar 2006 02:07
MC: KTM 790 Adventure R 2019
Location: Bergen

Re: Kom til Onkel - Mens vi venter på....

Post by tshansen »

Nydelig Olav :thumleft å for noen bilder da gitt :love

Kjekt å se du får luftet Stian litt også, han ser ut til å trenge litt lufting på sykkelfronten :lol

Ingen grunn til å deppe over treg levering! Når dagen føret er der blir gleden desto større \:D/
I would like to apologize to anyone I have not yet offended.
Please be patient, I will get to you shortly
------------------------------------------------------------
2019: Nye dekk på 1900 km - Mitas E-07+
------------------------------------------------------------
Instagram
YouTube
MyRoute-app
JK95
Posts: 3558
Joined: 10 Oct 2015 10:40
MC: Uvisst pr dd
Location: Sundsvall

Re: Kom til Onkel - Mens vi venter på....

Post by JK95 »

Herre Jemini, det der skal bli medisin :shock:
User avatar
ashland
U-Svingen
Posts: 2632
Joined: 11 Oct 2015 20:11
MC: BMW R1250GS Rally -22
KTM 690 Enduro R -20
Location: Halden

Re: Kom til Onkel - Mens vi venter på....

Post by ashland »

Det her var da flotte bilder i massevis =D>

Noe vakrere enn Vestlandet i full sommer prakt skal enn lete lenge etter!
Blir nok en helg vestover med telt pakket på sykkelen i år også :)
fun is not a straight line
User avatar
Kant1
Onkel
Posts: 3185
Joined: 06 Oct 2015 06:10
MC: BMW R1250GSA 2019

Yamaha XTZ 660 Ténéré 1997 (Gamlegutten)

Re: Kom til Onkel - Mitt liv med GSA

Post by Kant1 »

Ja dere, da er Onkel Olav blitt en voksen mann.
Ofte så sies det til konfirmanten at "idag trer du inn i de voksnes rekker"... men som vi alle vet, dette er BullShit fra ende til annen.
Kansje var det slik for noen generasjoner siden, da guttene mønstret på båt, ut i den store verden, litt etter konfirmasjonen. Slik er det jo ikke lengre.

Nå for tida er det sikreste tegnet på at du har blitt voksen, at man har en GS(A) eller Goldwing på tunet.
Så hva skal man da si,... når man har begge deler?

Da er nok alt håp er ute, bare å kneppe på kyskhetsbeltet og legge sexlivet på hylla. Øverste hylle.

Og...starte å nyte livet for ALVOR.

Mandag kveld blei det spurt om jeg kunne dra ut på en rigg ettpar dager, fra onsdag. "ja, men MAX en uke" svarte jeg, og sånn blei det

Jeg visste at Terje på Ride hadde fått klargjort GSAen som hadde mitt navn på seg, så i 9tida på kvelden avtalte vi henting dagen etter.

Blei ikke mye søvn den natten, kan jeg garantere. Neste dag traff meg med lysets hastighet, da jeg nok sikkert sovna noen minutter før klokka ringte.

Brutalt, er ordet vi skal fram til her :twisted:

Avgårde med Tigern kl 08 neste morgen, og rett til Åsane. Tigern kan den veien utenat, og lykkelig uvitende om hva som skulle skje, langet den ut i firsprang, trodde nok vi skulle på besøk på Triumphbutikken. Not so today :shock:

Jeg var tidlig ute, og klorte på døra fram til Terje kom og låste opp. Han hadde noen ting å ordne først men jeg kunne jo ta DENNE i øyensyn imens....

Image

og 10.30 var vi igang med alt papirarbeid og ca 1,5 timer seinere hadde StorTigern fått en ny eier (som sikkert ikke bryr seg om den) og jeg kunne stige ombord på EZ 8284. Electronic Zombie?

Image

Jeg trodde jeg hadde bestillt MED Akrapotte, men dette hadde visst ikke skjedd, så den får jeg sette på ved 1.service.
Så...orginalt akkompagnement til hjemturen altså.

Siden Touratech ikke har fått sideboksene mine enda, så måtte jeg ha en liten bagasjeløsning, så fikk prakket på meg en slik tailbag som ikke akkurat ser superlekker ut. Men den er vanntett, lett å ta av og på, og godt mulig den blir å brukes litt fram til annen løsning er på plass.

Fra Ride gikk turen på alle de småveier jeg fant, bort til MC Klær på Nestun, jeg skulle ha nytt iridium visir til AGV K5 hjelmen min. Der ventet unge lovende Hovland, og den alltid hjelpsomme og glade Ole Morten fikset visir og pinlock, og jeg fikk knapt se på.

Superservice der, som alltid. (Ole Morten kjører Triumph, og de folka er jo stort sett supergreie) :thumleft

Men med ny glinsende blå sykkel på utsiden, var det ikke tid til FOR mye koseprat, så jeg legger inn 1.gear og ser meg ikke tilbake. Neida...

Men kjøres må det, jeg tar runden over Bontveit og Hausdalen, over mot Kismul til Fana kirke, over Fanafjellet til Lysekloster og Os. deretter Rolvsvågsvegen, fylle tanken på Bjørkheim, over Kvamskogen til Nordheimsund, og ned til Gjermundshavn.
(motsatt retning av der HPR går om 10 dager)

Image

Vel hjemme bestillte HausGestapo prøvetur på tyskern, og vi rulla en liten tur inn til søster hennes, og svogern. Og svogern fant umiddelbart hjelmen, ba om nøkkel, startet opp og forsvant.

Image

Han kom tilbake etter 8-9 minutt med smilet klistret utenpå hjelmen.

Deretter blei tyskern parkert sammen med GWen på låven

Image

Neste dag (altså igår) begynte pakkekjøret å ankomme, først var litt småtteri fra PowerBronze i UK, en rally vindskjerm og fender extender.

Her er vindskjermen montert, litt ambivalent til om den skulle vært sotet istedet for blå, men den var ikke så dyr, så om jeg bestemmer meg, kan jeg kjøpe en sotet også.

Image

og...så kom dekka jeg har venta på leeeenge,
MotoZ Tractionator GPS
Disse er jeg spent på å prøve, ser for meg at dette kan være et meget anvendelig allrounddekk. 12mm mønsterdybde gjør at jeg har litt forhåpninger mtp levetid. Vi får se...

Image

Men turen til riggen lar vente på seg, snart kan jeg ikke dra likevel, for jeg bør vel strengt tatt være hjemme til HPR....?
og det er bare 10 dager til vi er på tur. \:D/ \:D/

Og hva jeg synes om GSAen forøvrig.

Joda, fin sykkel. Den er hvit og blå. Og går veldig bra =D> ;-)
Nothing last forever---- Nichts is für die Ewigkeit
Norges kanskje beste MC blogg:
http://www.kant1.no
User avatar
tshansen
Posts: 19236
Joined: 07 Mar 2006 02:07
MC: KTM 790 Adventure R 2019
Location: Bergen

Re: Kom til Onkel - Mitt liv med GSA

Post by tshansen »

Da var det vel på høy tid å gratulere skikkelig med voksen traktor. Endelig er dagen kommet for deg også Olav.... hvor du kan smykke deg med noe av det flotteste man får på 2 hjul. Joda, kanskje ikke utseende messig for mange, men totalpakken her er vanskelig å slå =D> =D>

Å #denfølelsen :love Når man henter ut ny sykkel å bare suser avgårde å vet at denne skal man leke seg mange ti talls tusen km på \:D/ \:D/ \:D/ Nei, fysj og fy! Slikt har man ikke godt av å tenke på. Når det er så lett å signere slike papirer i dag, er det greit å holde seg langt unna Ride noen dager :lol:

Slit an :thumleft Fantastisk flott leketøy du har fått deg. Selv om jeg personlig ikke likte den blå vindskjermen :-# Gå for sota
I would like to apologize to anyone I have not yet offended.
Please be patient, I will get to you shortly
------------------------------------------------------------
2019: Nye dekk på 1900 km - Mitas E-07+
------------------------------------------------------------
Instagram
YouTube
MyRoute-app
User avatar
Kant1
Onkel
Posts: 3185
Joined: 06 Oct 2015 06:10
MC: BMW R1250GSA 2019

Yamaha XTZ 660 Ténéré 1997 (Gamlegutten)

Re: Kom til Onkel - Mitt liv med GSA

Post by Kant1 »

tshansen wrote: Selv om jeg personlig ikke likte den blå vindskjermen :-# Gå for sota
Kommer nok en sota en, etterhvert. Kanskje en høyere en...
Men denne blå... den gjør iallefall sykkelen unik. :D

Men først må jeg få henta sidevesker, få hjem ekstra felgsett, ventilhusbeskyttere, radiatorguard, og sikkert andre ting jeg ikke har tenkt på enda :-#
Nothing last forever---- Nichts is für die Ewigkeit
Norges kanskje beste MC blogg:
http://www.kant1.no
User avatar
kvase
Posts: 4016
Joined: 04 Oct 2016 10:43
MC: Dyslektiker
KTM 1290 SAR 21/22 mod
Er dyslektiker min verden kan være nesten slik som i artiklen her
http://www.dagbladet.no/2016/03/09/nyhe ... /43421895/
Contact:

Re: Kom til Onkel - Mitt liv med GSA

Post by kvase »

Oj ja hva er dette for noe du skrev :shock:
Nå for tida er det sikreste tegnet på at du har blitt voksen, at man har en GS(A) eller Goldwing på tunet.
Så hva skal man da si,... når man har begge deler?
Nei du veit når det står en Gold på tunet da anser folk at der går det bare en vei ut i bredda og stuttere høyde (mmm) :-#
BMW i tillegg ja da peker nåla nedover faslig he he ;-) Ja nå kommer alderen inn for fult sier enkelte Gubbe knallert [-X
---------------------------------
Å nei den siste blå du dro på Tunet er nukk en grande maskin som ingen ser på alder lengre ang eiere :D
Sto å titta på en slik æ å men jeg nådde ikke opp i blant storfolket så jeg får nukk vente til neste krysning :-k :roll:
Jeg er for øvrig meget fornøyd med den jeg hadde å den jeg gjenskaffa Makan til den gamle 1090R :thumleft \:D/
Vi ble født for å være Ekte ikke perfekte
https://locatoweb.com
For turplanleging å sporinger GPX etc. https://www.myrouteapp.com/routelab
User avatar
DrGreve
Moderator
Posts: 2021
Joined: 06 Oct 2015 12:48
MC: Honda VFR800 ABS 2005
Location: Mo i Rana

Re: Kom til Onkel - Mitt liv med GSA

Post by DrGreve »

Gratulerer så masse med en framifrå milsluker. Selv om jeg personlig ikke liker skapelsen, så er jeg ydmyk nok til å innrømme at sykkelen er exellent (muligens det beste) til formålet :thumleft
Noe annet som er exellent er dine turbeskrivelser. Tror jeg må få med meg 520-en i år. Har ikke kjørt der siden 2015.
User avatar
ojda
Bamsefar
Posts: 9123
Joined: 09 Apr 2008 20:45
MC: "Helene-GS" BMW R1200GS-Rallye. 2018.
+ en Rally til: 2022 - Honda CRF300 Rally "Doffen"👍😇
2023 - Aprilia Tuareg660 "Amanda" 🫣
Location: Kristiania

Re: Kom til Onkel - Mitt liv med GSA

Post by ojda »

Da var a på plass ja, ho navneløse :-#
Dypeste gratulasjoner til oppgraderingen, høyere er det vanskelig å komme (Mener ojda!)
2020: 17000km. 19: 16.6k. 18: 22k. 17: 19k. 16: 28k. 15: 22k. 14: 24k. 13: 25k. 12: 19k. 11: 9k.
Post Reply