Kom til Onkel - Mitt liv med GSA- Når Lensmannen ringer jula inn..

Skriv litt om deg selv, hva du gjør, hobbyer osv.
User avatar
joo
Posts: 152
Joined: 13 Oct 2011 19:53
MC: BMW GSA 2018
BMW GS 2007
BMW R80GS 1995
Yamaha veldigammel XT600

Re: RE: Re: Kom til Onkel - Livet på landet - Portugal 2018 -> The story

Post by joo »

tshansen wrote:
Det er mange som har fått gode km utav et sett med tkc80... selv om gjennomsnittet er noe mindre (skal man tro internett) Hun her blant annet

https://2ridetheworld.com/gear/review-continental-tkc80

Fra Nordkapp til Sør-Afrika
Har lest om dem tidligere. De kjører veldig bevisst for å spare dekk blant annet. Og med en grei filosofi om at hard gladgassing bare betyr fare for skader i det lange løp, og sliter unødig hardt på utstyret. Skal man kjøre mye og langt duger det ikke å herje seg fram :thumleft

Har vel knapt 2000 på TKC`ene som står på nå, og bakdekket holder absolutt ikke 2000 til... Men de er noe gladgassa på grus og stein og dessverre hatt noen lengre motorveistrekker til/fra Elverum... Det er noe som virkelig spiser knastedekk sida de blir alt for varme i høy fart.
Det ideelle hadde vært å sende felgene med TKC til Romania og bytta der før fjellene entres, eller dra på småslitne dekk og forhåndsbestille omlegg i Sibiu f.eks \:D/
Har vurdert å ta en grus-til-Nordkapp-tur-med-mest rulling-i Sverige i nær framtid. Og så forhåndsbestille nye dekk et sted i Troms og få lagt om der på nedtur.
User avatar
Kant1
Onkel
Posts: 3183
Joined: 06 Oct 2015 06:10
MC: BMW R1250GSA 2019

Yamaha XTZ 660 Ténéré 1997 (Gamlegutten)

Re: Kom til Onkel - Livet på landet - Øyhopping med S & S (Stian og STorTigern

Post by Kant1 »

Ja, nå satt jeg her og skreiv et langt innlegg, om dagens tur.
Dvs.... skulle bare ta og legge ut noen bilder.. men så tok det litt av.

Kopierte teksten (trodde jeg) og trykket "send"
Logg inn ---> sa Forumet
POFF, borte vekk var en times arbeid
Skulle lime inn teksten etter innlogging, men det eneste som blei limt inn var en bildelink fra Bøtta.

Satans driiit :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil:
Nothing last forever---- Nichts is für die Ewigkeit
Norges kanskje beste MC blogg:
http://www.kant1.no
User avatar
ojda
Bamsefar
Posts: 9120
Joined: 09 Apr 2008 20:45
MC: "Helene-GS" BMW R1200GS-Rallye. 2018.
+ en Rally til: 2022 - Honda CRF300 Rally "Doffen"👍😇
2023 - Aprilia Tuareg660 "Amanda" 🫣
Location: Kristiania

Re: Kom til Onkel - Livet på landet - Øyhopping med S & S (Stian og STorTigern

Post by ojda »

Lyder kjent, føler med :(
Håper ikke katta var i nærheten :evil:
2020: 17000km. 19: 16.6k. 18: 22k. 17: 19k. 16: 28k. 15: 22k. 14: 24k. 13: 25k. 12: 19k. 11: 9k.
User avatar
Tommas
Posts: 5890
Joined: 05 Oct 2015 13:39
MC: 2007 V-Strom 1000

Re: Kom til Onkel - Livet på landet - Øyhopping med S & S (Stian og STorTigern

Post by Tommas »

Kant1 wrote:Ja, nå satt jeg her og skreiv et langt innlegg, om dagens tur.
Dvs.... skulle bare ta og legge ut noen bilder.. men så tok det litt av.

Kopierte teksten (trodde jeg) og trykket "send"
Logg inn ---> sa Forumet
POFF, borte vekk var en times arbeid
Skulle lime inn teksten etter innlogging, men det eneste som blei limt inn var en bildelink fra Bøtta.

Satans driiit :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil:
](*,) :smt022
User avatar
Kant1
Onkel
Posts: 3183
Joined: 06 Oct 2015 06:10
MC: BMW R1250GSA 2019

Yamaha XTZ 660 Ténéré 1997 (Gamlegutten)

Re: Kom til Onkel - Livet på landet - Øyhopping med S & S (Stian og STorTigern

Post by Kant1 »

Satan å forbanna jeg var på dette drittopplegget til et ellers jevla bra forum med de beste folka på. Nå MÅ dere for faen få gjort noe med dette innloggingshelvette, så man slipper å miste det man skriver på.
:evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil:
Men... jeg sitter nå å venter på at noe skal skje, og har i mellomtida knotet det ned en gang til.
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
For en gangs skyld var det sånn at Stian og jeg hadde fri på samme dag. Nesten som i gamle dager.

Yr.no lovet høye temperaturer og blå himmel på torsdagen, og vi satt onsdag kveld og pratet om hvor vi skulle dra.

En breikjefta brannmann fra Åsane truet med tur over Tysnes, og vi tenkte at vi kunne møte han der, før vi hoppet videre til Stord.
Utpå kvelden kom Stian på at han trengte nytt bakdekk, og da er det jammen greit å ha en snill «onkel» som har et lite lager med dekk på låven

Image

Sammen så fikk vi skiftet over fra Metzler Tourance Next og over til Metzler Karoo 3, bak på sykkelen til Stian.

Og så kom neste morgen… overskyet og grått, men klokka 0830 var vi avgårde med ferga fra Årsnes. Stian hadde vært på butikken og kjøpt frokost, sånn som han liker den best, dvs skolebolle og Litago. Men det glir jo ned

På Gjermundshavn fyller jeg tanken, og så drar vi mot Tysnes. Selv om det er grått med lave skyer som henger nedi fjellene, er vi optimistiske. Det blir nok bra utover dagen…. Men foreløpig er det hverken solskinn eller noen påtrengende varme. Kvart over 9 ruller vi over Lukssund bru, og vi er på Tysnes. På Lundegrend velger vi å kjøre Fv78 gjennom Vevatnedalen, og over på østsida av øya.
Smalt og svingete som bare det, men det skal mer til før vi klager. Her er Stian på tur.

Image

Så kruuuser vi til Onarheim, der vi svinger opp til høyre ved kirka, tar Fv79 og har en swinging good time til Uggdal. Her er det venstre og så høyre like etter, så er vi på tur utover halvøya som kalles Reksteren.

Og dette har jeg skrevet mange mange mange ganger før, men veien utover her, er helt utrolig bra.
Dette veistykket er til å få gåsehud av. Svingene kommer non stop, legg til litt bakketopper og strøken asfalt, og avslutt det hele med lite og ingen trafikk.

Hva får du da?

Jo, riktig svar er: Den Beste Kjørevei

Vi koser oss og ler hele veien ut til Flygansvær, dette kystfortet som tyskerne bygget under krigen. Og vel framme her, så sprekker været opp.
Det blir rett og slett kjempefint.

Etter litt leskedrikke og en sjokolade, sjekker vi fergeruta for Hodnanes til Jektevik. Det skal gå en ferge kl 11, og den har vi god tid til. Så vi drøyer litt, tar noen bilder og så drar vi tilbake.

Image

Ferga går fra Sangvikvåg på Stord til Halhjem.

Image

Og joda, veien er like morsom andre vegen også.
Snart etter er vi tilbake på «hovedvegen» som tar oss i retning Hodnanes. Det begynner bra, men blir bedre, og på den smått legendariske Raceway Tysnes, går det greit unna, på de siste kilometrene ned mot fergekaien.
Vi ankommer i god tid, og albuer oss fram til vi er lengst framme på oppstillingsplassen.

Image

Denne fergeturen tar bare 10-12 minutt, og så er vi i land på Stord. Oppover E39 mot Fitjar, kjører vi meget anstendig, dvs akkurat på «under prikk-nivå», for Stian sitt førerkort har jo fortsatt meslinger.
Men ingen onkel Blå er å se i buskene denne dagen.

Inn til Fitjar «sentrum» og like etter finner vi veien opp til vindmølleparken på Fitjarfjellet.

Image

Hva er så spesielt med vindmøller tenker du kanskje? Vel… egentlig driter vi i møllene, men her oppe er det 20 kilometer med grusveier. Det er derfor vi er her.
Men selvsagt er veien stengt med en bom, og som om ikke DET var nok, er det skiltet:
«Ingen innkjøring uten avtale»

Vi ringer til sjefen for vindmølleparken for å spør etter tillatelse, men å kalle svaret for en «blank avvisning» ville være et understatement.
Hm…. På toppen av alt har de utstyrt seg med kameraovervåkning også. «Hva faen skal vi gjøre da Stian? «
«Ta den andre veien vel» kommer det fra trønderen. Og jommen meg, i motsatt retning ligger en annen vei, uten kameraovervåkning, men med bom over veien, og ei gangbro over elva.

Problem løst, siden gangbrua har plass til de små nette syklene våre, tar vi det som en åpen invitasjon.

Image

Image

Oppover i høyden til vakker utsikt og herlige grusveier, her kan vi kose oss i fred en stund, men tilslutt begynner sulten å ta oss, så vi returnerer til den trygge asfalten og setter nesa mot Sagvåg.

Også dette veistykket er utrolig bra, med masse svinger og en asfalt som ikke aner hva begrepet «telehiv» betyr. I Sagvåg tar vi venstre og kjører forbi Litlabø, før vi er så vidt innom E39, før vi igjen tar en bygdevei oppover mot, og forbi Fjellgardane.

Her er underlaget elendig, men veien er fortsatt svingete som en bein strek, tegnet av en Parkinsonpasient.

Her får virkelig adventuresyklene våre skinne, og fra Fjellgardane forsetter vi forbi Fjellstovo Kafe (som er stengt i ukedagene) og over på grusveien opp mot Kattnakken (et fjell, med ei stor fjernsynsmast på)

Vi kommer ikke så langt da vinteren har vært lang og snørik, og våren tilsvarende kort og kald

Image

En snuoperasjon seinere, er vi mer enn klar for mat, og legger kursen via flere bygdeveger mot Bakeriet Frugård. Frugård sin pizza er legendarisk langt utover kommunegrensa, og selv om det er mange år siden jeg bodde her på øya, er det godt å se at NOE er som det alltid har vært.

Etter 20 minutt kommer en diger pizza med ost så var som lava på bordet. Selvsagt har vi begge en «ulykke» med denne glovarme osten, og her jeg sitter og skriver dagen etter, kan jeg kjenne NØYAKTIG hvor i munnen den første ostebiten traff.

Image

Vi får selskap av en tidligere kollega fra Saipem, Ann Helen har blitt husmor, og er ute og triller prinsessa på ett år. Stian og jeg lar oss sjarmere i senk av den lille (jaja, i alle fall Stian, jeg er vel likeså begeistra for bikkja de har med seg)
Men utrolig kjekt å se Ann Helen igjen, og en time forsvant som en vind.

Image

På vei fra Frugård mot syklene våre, bevilger vi oss en softis (som egentlig var totalt bortkastet med tanke på hvor mette vi var.
SÅ lurer vi oss gjennom rushtrafikken (ALLE på Stord jobber visst 07 til 15, og kl 1505 er det kø og kaos overalt- så litt kreativ køsniking må til) til Skjersholmane, der siste fergeavgang venter kl 1530. Vi hadde gooooood tid, og rekker å ta noen telefoner før vi kjørte om bord.

Image

Ferga tar ca 40 minutt til Ranavik på Halsnøy. Vi kan sitte ute hele veien, kun iført Tskjorte og kjørebukser. Det er alltid like deilig, første gang om våren, når varmen kommer for alvor.

Halsnøy er raskt unnagjort, så er det bare ned gjennom den undersjøiske tunnellen til fastlandet, og via Sunde, Herøysund og Uskedalen, tilbake til Heimdal Gaard.
Dagens tur blei på omtrent akkurat 25 mil ifølge triptelleren min.
Like bra, som jeg hadde planlagt at det skulle være

Image


Og brannmannen ---> nei han såg vi ikke noe til :-#
Nothing last forever---- Nichts is für die Ewigkeit
Norges kanskje beste MC blogg:
http://www.kant1.no
User avatar
ojda
Bamsefar
Posts: 9120
Joined: 09 Apr 2008 20:45
MC: "Helene-GS" BMW R1200GS-Rallye. 2018.
+ en Rally til: 2022 - Honda CRF300 Rally "Doffen"👍😇
2023 - Aprilia Tuareg660 "Amanda" 🫣
Location: Kristiania

Re: Kom til Onkel - Livet på landet - Øyhopping med S & S (Stian og STorTigern

Post by ojda »

Det skal du ha Olav, du gir deg ikke med det første =D>
Glimrenende å få være med på flott tur, bor nok på litt feil kant av landet :(
2020: 17000km. 19: 16.6k. 18: 22k. 17: 19k. 16: 28k. 15: 22k. 14: 24k. 13: 25k. 12: 19k. 11: 9k.
User avatar
tshansen
Posts: 19236
Joined: 07 Mar 2006 02:07
MC: KTM 790 Adventure R 2019
Location: Bergen

Re: Kom til Onkel - Livet på landet - Øyhopping med S & S (Stian og STorTigern

Post by tshansen »

Dere fikk dere en strålende tur ja? :thumleft Å enda bedre uten meg skal du si :lol: :lol:
Men var dere ikke plaget med vind? Her på disse kanter blåste det noe helt jævlig.

Jeg kom meg jo litt sent ut av sengen denne morgen, å akkurat i det jeg hadde kledd meg å skulle på tur (motsatt vei) ble jeg oppringt av bror min. Han måtte ha hjelp i havna, båten vår (nyinnkjøpt) trengte tilsyn. Det skulle jo bare ta en time det..... joda, som med alt annet som "bare" skal ta en time, gikk fort 3 timer gitt. Så jeg fikk meg en lengre tur på fjellet i stede.

OBS HØY LYD!!!

[youtube][/youtube]

Men jeg er forbanna spent på det karoo dekket du har puttet på. Spennende å se hvor lang levetid det får \:D/
I would like to apologize to anyone I have not yet offended.
Please be patient, I will get to you shortly
------------------------------------------------------------
2019: Nye dekk på 1900 km - Mitas E-07+
------------------------------------------------------------
Instagram
YouTube
MyRoute-app
User avatar
Kant1
Onkel
Posts: 3183
Joined: 06 Oct 2015 06:10
MC: BMW R1250GSA 2019

Yamaha XTZ 660 Ténéré 1997 (Gamlegutten)

Re: Kom til Onkel - Livet på landet - Øyhopping med S & S (Stian og STorTigern

Post by Kant1 »

tshansen wrote: Men jeg er forbanna spent på det karoo dekket du har puttet på. Spennende å se hvor lang levetid det får \:D/
Ja nå er det jo Stian som skal prøve slitestyrken først! Og på den KTMen gjør han jo det han kan for å rive av gummi i et skremmende tempo. [-(
Men jeg blir å hive på et sett av de dekka når jeg er ferdig med det Tourance Next settet jeg har nå.
Så får vi se. Stian rapporterte om litt vibrasjon, men det tar jeg ikke seriøst fra en KTMpilot. Det vibrerer jo innmari uansett. Han kjører fortsatt på Tourance framme.
Nothing last forever---- Nichts is für die Ewigkeit
Norges kanskje beste MC blogg:
http://www.kant1.no
User avatar
Trondgv
Posts: 2977
Joined: 07 Oct 2015 13:15
MC: 1994 Ducati 900SS
Location: Karmøy

Re: Kom til Onkel - Livet på landet - Øyhopping med S & S (Stian og STorTigern

Post by Trondgv »

Kant1 wrote:
tshansen wrote: Men jeg er forbanna spent på det karoo dekket du har puttet på. Spennende å se hvor lang levetid det får \:D/
Ja nå er det jo Stian som skal prøve slitestyrken først! Og på den KTMen gjør han jo det han kan for å rive av gummi i et skremmende tempo. [-(
Men jeg blir å hive på et sett av de dekka når jeg er ferdig med det Tourance Next settet jeg har nå.
Så får vi se. Stian rapporterte om litt vibrasjon, men det tar jeg ikke seriøst fra en KTMpilot. Det vibrerer jo innmari uansett. Han kjører fortsatt på Tourance framme.
Vent til du du får Dakaren på vegen, da skal du få kjenne vibrasjoner..Hadde jeg hatt kjerring bakpå igjennom Tyskland når jeg prøvde å holde følge med Stian er jeg sikker på at det hadde vært stor fare for glatt veibane bak meg. :-k
User avatar
Kant1
Onkel
Posts: 3183
Joined: 06 Oct 2015 06:10
MC: BMW R1250GSA 2019

Yamaha XTZ 660 Ténéré 1997 (Gamlegutten)

Re: Kom til Onkel - Livet på landet - Junior på to hjul

Post by Kant1 »

Gratulerer med dagen alle sammen :)

16.mai blei nok en merkedag i livet, da fikk Kant Junior A2 lappen.
:shock:
Så nå er nok ikke engang grøftene trygge. :-#
Blir spennende å se hva han ender opp med, han truer med å kjøpe seg en ZX6R som er A2 regga, men full effekt likevel.

Det er jo ikke akkurat en forelders ønskedrøm, så blir vel til at jeg sponser han litt på en MT07 eller Duke eller no :-k
Vi får se hva de neste ukene bringer.

Spennende er det iallefall, godt mulig jeg har selskap på alpeturen nå :D
Nothing last forever---- Nichts is für die Ewigkeit
Norges kanskje beste MC blogg:
http://www.kant1.no
Busa Trond
Quizmaster
Posts: 1323
Joined: 07 Oct 2015 17:23

Re: Kom til Onkel - Livet på landet - Junior på to hjul

Post by Busa Trond »

Sneipen her hjemme har en 07. Jeg koser meg stort når jeg får prøve den. På vestlandske svinger kan ikke det bli feil.
User avatar
Tommas
Posts: 5890
Joined: 05 Oct 2015 13:39
MC: 2007 V-Strom 1000

Re: Kom til Onkel - Livet på landet - Junior på to hjul

Post by Tommas »

KTM 790 A2 kan jo ikke bli feil :thumleft
JK95
Posts: 3557
Joined: 10 Oct 2015 10:40
MC: Uvisst pr dd
Location: Sundsvall

Re: Kom til Onkel - Livet på landet - Junior på to hjul

Post by JK95 »

Gratulerer til poden, uansett hva det blir =D>
User avatar
Kant1
Onkel
Posts: 3183
Joined: 06 Oct 2015 06:10
MC: BMW R1250GSA 2019

Yamaha XTZ 660 Ténéré 1997 (Gamlegutten)

Re: Kom til Onkel - Livet på landet - I bakrus etter HPR

Post by Kant1 »

Ja, steike meg for en helg det var. Snakk om å ha maks uttelling med tanke på vær og føre.

Jeg har knapt nok landa, for dette skal man leve lenge på :-)
Men dette skal ikke handle om HPR 2018, den storry’en må Dere vente litt på, men den kommer.

Etter at vi hadde jaget de siste gjestene avgårde fra tunet utpå ettermiddagen søndag, gikk vi på kaien og bada, og hadde noen rolige timer.
Og om søndagskvelden var vi ikke seine, mandag morgen ventet oppgaver i Odda.
Etter drøye fire uker på havet, og ingen gartner på jobb i Odda, var graset definitivt grønnere på andre siden..

Image
Eller...I alle fall lavere.
To dager med hagearbeid, så var igjen eiendommene noenlunde presentable. Deretter ventet det aller aller beste jeg vet… husmaling, lissom

Image

(jadda, jeg vet det mangler rekkverk på toppen der, men dette var under bygginga.)

Opp med stillas og fram med skraper, pensler, pussemaskin og anna skjiiit, men etter hvert blei man klar. Klar på to ting—det er dritkjedelig å male, og dritdeilig å bli ferdig. Med den ene veggen i alle fall

Image

Men når sola skinner, og man gjør noe man misliker sterkt, er man lett å distrahere. Under en lunchpause nedpå brannstasjonen var det en av gutta som snakket om at han hadde syklet en fjellvei i Røldal i helga.
«Dæsken» tenkte jeg, innover der har jeg ikke vært på lenge, så jeg takket for maten, skritta ut og kastet meg på Tigern.
«Nå skal vi til fjells, pusen min!

Og mens malinga ventet trofast nedi Sjukehusveien, jaget Tigern og jeg oppover Oddadalen (også kallt «Fossenes Dal»)
Oppe på Seljestad hadde de jammen åpnet gamleveien over Røldalsfjellet, og siden Tigern liker seg best i friluft, og ikke i lange mørke tunneller, valgte vi selvsagt friluftslivet på Røldalsfjellet.

Image

Image

Særdeles varierende kvalitet på underlaget over fjellet, men jeg takker meg selv, for at jeg kjører traktorsykkel, så underlaget er av mindre interesse, egentlig.

Image

Utsikt nedover mot Røldalsterrassen… vesentlig færre sykler der i dag, enn for to helger siden.

Image

Kjører selvsagt gamleveien ned mot Hordatun, og ser over mot Lauvåslia, der jeg skal opp

Image

Nedi Røldal tar jeg en kikk på stavkirka, ikke for at jeg ikke har sett den før, jeg har jo til og med mekket litt rør til brannslukking inni der… men tenkte jeg skulle begynne en ny hobby, «samle stavkirker med motorsykkel»

Image

Videre over Fjetland, og forbi kraftstasjonen, der veien deler seg.

Image

Jeg velger å være venstreorientert i dag, setter datamaskinen i «offroad» og kjører grusveien oppover mot Blåbergdalen. Her er det lenge siden jeg har kjørt, men grusveien er omtrent slik den alltid har vært, fast og fin, men med løsmasser i midten og på kantene.
Nå er ikke Tourance Next dekka de superoptimale på løsere underlag, men det uproblematisk i dag, når det er tørt og fint.
Oppe på toppen av Lauvåslia legger terrenget seg mer over på rygg, og dalen åpner seg innover mot sørøst.

Image

Jeg passerer et par støler, fyller vannflaska i en bekk, og nyter stunden borte fra stillas, maling og alt som er jævlig. Det er ikke ALLTID det trenger å være en 100milstur for at det skal føles godt

Image

Lengre inni dalen lirker jeg meg forbi noen snøfonner som ligger over veien, men så blir det stopp. Her, langt pokkerivold inni fjellet, har en luring kjørt seg realt fast.

Image

Jeg stopper Tigern, og ser at… faen, det er jo Andrè. Sønn av en kunde jeg hadde, den gang jeg dreiv som rørlegger på fulltid.
Jaja, han hadde en plan.
Bilen blir jekket godt opp, og vi bygger under med steiner. Jeg dytter, og plutselig tar det tak, og bilen vipper opp på grusen igjen.
Resultatet når hjula treffer gras og våt grus…..det blir sånn.

Image

Men en runde i snøfonna fjerner det meste, og deretter tar jeg fatt på returen.
De siste kilometrene innover dalen får jeg ta ved neste anledning.
Utsikt tilbake mot Håra, og Håradalen, der E134 slynger seg oppover mot skisenteret.

Image

Opp og over Røldalsfjellet igjen, utsikt mot Seljestadjuvet.

Image

Nede ved vektstasjonen, er det «Vegarbeid – Manuell dirigering»

Image

Igjen er det en ubetinget fordel med traktorsykkel, jeg finner en liten omvei for meg selv, og mens resten av køen står der på ubestemt tid, jumper jeg via en liten grøft, over oppstillingsplassen på vektstasjonen, og ut igjen på hovedveien der man kjører inn til vektkontroll.

Mannen som står der med pingpongrackerten sin, ser ikke alt for imponert ut, men det er ikke min livsoppgave å holde ham fornøyd.

Jeg tar et bilde utover Oddadalen, før jeg 20 minutter seinere er tilbake på stillaset med pensel i hånda. Yuuurk.

Image

Og i dag… har jeg plukket hjula av StorTigern, det må nye gummisåler til. Framdekket har vært med siden før alpeferien i fjor, mens bakdekket vippa jeg på før en langtur i april. Så nytt framdekk er bestillt, og bakdekket skal jeg ta vare på til neste gang jeg vil ha Tourance Next på StorTigern igjen.
Men hvilke dekk jeg skal ha på…. Det vet jeg ikke ennå
Image
Nothing last forever---- Nichts is für die Ewigkeit
Norges kanskje beste MC blogg:
http://www.kant1.no
User avatar
ojda
Bamsefar
Posts: 9120
Joined: 09 Apr 2008 20:45
MC: "Helene-GS" BMW R1200GS-Rallye. 2018.
+ en Rally til: 2022 - Honda CRF300 Rally "Doffen"👍😇
2023 - Aprilia Tuareg660 "Amanda" 🫣
Location: Kristiania

Re: Kom til Onkel - Livet på landet - I bakrus etter HPR

Post by ojda »

Flott med avbrekk i "slitet" :? Slik at vi kan nyte nydelige bilder fra Vestlandet =D>
Å i uttalelsen "nydelige bilder" legger jeg også at foto-kvaliteten synes å være betraktlig hevet :thumleft
Har du fått erstatning for den fonen du slapp i bakken på Pokerrunnet?

Ivertfall flotte bilder og hyggelig lesing ;-)
2020: 17000km. 19: 16.6k. 18: 22k. 17: 19k. 16: 28k. 15: 22k. 14: 24k. 13: 25k. 12: 19k. 11: 9k.
Post Reply