Elolz - Honda VTR SP1

Skriv litt om deg selv, hva du gjør, hobbyer osv.
User avatar
Kant1
Onkel
Posts: 3185
Joined: 06 Oct 2015 06:10
MC: BMW R1250GSA 2019

Yamaha XTZ 660 Ténéré 1997 (Gamlegutten)

Re: Elolz - Honda VTR SP1

Post by Kant1 »

Man skal vel passe seg for å kalle cøliaki for "godt nytt", men det er iallefall bra de finner en diagnose, så man kan foreta de riktige grepene, og du får en bedre livskvalitet igjen (les: mer MC kjøring)
Håper ting blir bra, og at vi snart ser deg på denne sia av fjorden 8)
Nothing last forever---- Nichts is für die Ewigkeit
Norges kanskje beste MC blogg:
http://www.kant1.no
freddy123
Posts: 1775
Joined: 05 Oct 2015 20:11
MC: sportster 883 iron...
yaaaamahahaha FZ8`n heftig racing

Re: Elolz - Honda VTR SP1

Post by freddy123 »

Dæven for en lettelse det må være for deg og endelig vite konkret hva som har plaget deg over så mange år... merkelig at det ikke er blitt funnet ut av før nå da men ...

Nei da satser jeg på referater fra turer på Hondaen til sommeren [emoji6]PMS'n din økte vel et hakk nå vil jeg tro [emoji2]


Sent from my iPhone using Tapatalk
Bergen

Re: Elolz - Honda VTR SP1

Post by Bergen »

Veldig bra at du har funnet ut av det :thumleft
Var tilfeldig vis innom lokalet idag hvor sykkelen din står vinterlagret. Et riktig råskinn som jeg håper du får glede av når +gradene nå melder seg :D
Var mye annet pent å se der også!
User avatar
Elolz
Posts: 760
Joined: 21 Feb 2011 23:02
MC: Honda VTR SP1
Location: Bergen/Askøy

Re: Elolz - Honda VTR SP1

Post by Elolz »

Artig da, og takk for det :) Litt småsjalu over at du har sett sykkelen min oftere i år enn jeg har :shock: :lol: Men den står nå godt og varmt i godt selskap :thumleft
Bergen

Re: Elolz - Honda VTR SP1

Post by Bergen »

Ble reint misunnelig på det lokalet :D Et bedre sted kan en vel ikke få! Varmepumpe på døgnet rundt osv.
Den Z1300'en som står ved siden av din er jeg meeeget interessert i. Men forstod eieren trodde den var laget av gull, og priset den deretter :lol: Synd om den bare skal forfalle...
JK95
Posts: 3558
Joined: 10 Oct 2015 10:40
MC: Uvisst pr dd
Location: Sundsvall

Re: Elolz - Honda VTR SP1

Post by JK95 »

Bergen wrote:Ble reint misunnelig på det lokalet :D Et bedre sted kan en vel ikke få! Varmepumpe på døgnet rundt osv.
Den Z1300'en som står ved siden av din er jeg meeeget interessert i. Men forstod eieren trodde den var laget av gull, og priset den deretter :lol: Synd om den bare skal forfalle...
Hørtes omtrent ut som motorkjelleren der min står, sett bort fra mangel på Z1300 :thumleft
User avatar
Elolz
Posts: 760
Joined: 21 Feb 2011 23:02
MC: Honda VTR SP1
Location: Bergen/Askøy

Re: Elolz - Honda VTR SP1

Post by Elolz »

Ja, litt trist det der. Den har vel bare stått sånn de siste årene :? Du burde prøve å snakke fornuft til eieren :thumleft Sto Triumph Daytonaen der enda? Tenk å kjøpe en sånn sykkel usett, og la den stå sånn i 2 år uten å hente den eller se den i det hele tatt. :shock:
Bergen

Re: Elolz - Honda VTR SP1

Post by Bergen »

Elolz wrote:Ja, litt trist det der. Den har vel bare stått sånn de siste årene :? Du burde prøve å snakke fornuft til eieren :thumleft Sto Triumph Daytonaen der enda? Tenk å kjøpe en sånn sykkel usett, og la den stå sånn i 2 år uten å hente den eller se den i det hele tatt. :shock:
Ja, Daytonaen stod innerst enda ved siden av din. Eier av lokalet hadde ikke hørt fra han siden han parkerte den... offshorearbeider visstnok :shock: Stiger ikke i verdi den heller slik den står :)
Så den 1300'en på finn.no for en tid tilbake. En kamerat av meg hadde bydd 25k for den, men det ble avvist. Jeg hadde ikke gitt mer enn max 30k. Koster fort 20-30k å få den på stell + arbeid. Da er en på markedspris for en slik sykkel.

Forstod du kjente eieren av lokalet. Det viste seg at det var han som pulverlakkerte rammen på min gamle Z1000 for et år siden :D De har noen småting for meg liggende enda, så da fikk vi nøsta opp i det også - hehe
User avatar
Elolz
Posts: 760
Joined: 21 Feb 2011 23:02
MC: Honda VTR SP1
Location: Bergen/Askøy

Re: Elolz - Honda VTR SP1

Post by Elolz »

Utrolig med Daytonaen, flunka ny sykkel som har stått 2 år lagret uten at eieren har sett den selv en gang :shock:

Enig der, jeg ville sagt en 25-30k max for 1300'en, er nok litt jobb på, pluss den har stått lenge nå. Så det blir litt risiko, vet aldri hva som dukker opp.

Ja han er dyktig på pulverlakkering :thumleft Jeg kjøpte forrige sykkelen min av han, CBR600F4i, som jeg da visste var godt behandlet. Fikk samtidig tilbudet om vinterlagring, som jeg har benyttet siden :)
Post Reply